Khadgar, jij hebt het in deel 1 over een batterij-houder, hoe werkt dat en moet ik dan nog solderen?
* The_Great_Cornholio is soldeer- en elektronicanoob
quote:Metroid op de NES heeft geen savefunctie maar een password systeem.
Op donderdag 4 september 2003 00:23 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Gisteren mijn GameBit binnen gekregen, en maar eens aan het poetsen gegaan. Heb een Megaman II aan de praat, ben nu bezig met Metroid, een van de eerste spellen met save-functie. Maar wat blijkt nu, er zit geen batterij in de cartridgeKhadgar, jij hebt het in deel 1 over een batterij-houder, hoe werkt dat en moet ik dan nog solderen?
* The_Great_Cornholio is soldeer- en elektronicanoob
quote:That explains it...
Op donderdag 4 september 2003 08:07 schreef Khadgar het volgende:
Metroid op de NES heeft geen savefunctie maar een password systeem.
Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat Metroid een van de eerste spellen was met een batterij-save (dat zal dan Zelda wel geweest zijn), en toen zag ik op de print een markering waar een batterij geplaatst kon worden. De Megaman 2 cart had dat niet.
Maargoed, ben toch benieuwd hoe dat batterij-gebeuren werkt..
quote:Kijk, dat zegt al genoeg. Alleen vraag ik me af of een Virtual Boy nou net niet één van die consoles is waar je juist NIET op moet slaan
Op woensdag 3 september 2003 13:12 schreef SaturN het volgende:
Oke thnx, hij doet en nu eigenlijk wel weer redelijk goed, geen storingen meer. Af en toe wil het nog wel eens voorkomen. Heb er een paar keer flink op lopen slaan
Ik zit alleen nog met 1 systeem, waarvan ik graag de prijs zou willen weten wat het nog zou opleveren? Dank!
- Sega Saturn + Controller + Gun
- Games: College Slam, Virtua Cop, Iron-Man X-O Manowar in Heavy Metal, Destruction Derby, Iron Storm en een Pro Universal Adapter voor enkele import games.
Kan iemand een prijsindicatie hiervoor geven? Thanx
Ik denk 100 euro.
quote:rond de 60-70 is het ongeveer, ligt aan de staat van alles. De spellen zijn niet echt bijzonder, maar als de saturn nog mib is zal het wel een stuk hoger zijn.
Op donderdag 4 september 2003 17:40 schreef twijfel het volgende:
Ik had al eerder een aantal dingen gepost waarvan ik graag een prijsindicatie kreeg. Das goed gelukt en bedankt daarvoorIk zit alleen nog met 1 systeem, waarvan ik graag de prijs zou willen weten wat het nog zou opleveren? Dank!
- Sega Saturn + Controller + Gun
- Games: College Slam, Virtua Cop, Iron-Man X-O Manowar in Heavy Metal, Destruction Derby, Iron Storm en een Pro Universal Adapter voor enkele import games.Kan iemand een prijsindicatie hiervoor geven? Thanx
Nou heb je van dat polijstspul voor GSM schermpjes. Heeft iemand dat wel eens gebruikt om krassen te verwijderen? En werkte dat een beetje?
Edit:
Het blijft me iedere keer toch weer verbazen hoe verrassend leuk Snoopy Tennis is . De meeste van die spellen die voornamelijk voor promotie doeleinden bedoeld zijn, zijn mislukkingen, maar Snoopy Tennis is echt goed gelukt. 'Popeye' trouwens ook wel. Maar 'Mickey Mouse' is gewoon een kloon van 'Egg'. 'Mickey & Donald' heb ik nooit gespeeld, maar hij lijkt me aardig ingewikkeld
.
[Dit bericht is gewijzigd door RetepV op 05-09-2003 11:44]
en nou komt het INCL.
zelda gouden cart incl box
metroid incl box
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 11:43 schreef anima het volgende:
haha ik hoorde gister dat een maat van mij vorige maand zijn nes weg gegooid had.en nou komt het INCL.
metroid incl box
Vooral metroid
quote:Heeeeel hard meppen
Op vrijdag 5 september 2003 11:43 schreef anima het volgende:
haha ik hoorde gister dat een maat van mij vorige maand zijn nes weg gegooid had.en nou komt het INCL.
metroid incl box
Zelda Goud is trouwens erg veel waard op Ebay is het niet? (rond 60 EURI?)
Kahdgar heeft al een leuk schemaatje gepost maar ik heb geen zin om m'n megadrive naar de electroboer te slepen...
dus, wat voor type stekker gaat er in?
En dat voor maar 14 euri
quote:10 volt als ik het goed heb.
Op vrijdag 5 september 2003 14:14 schreef HeyFreak het volgende:
wat voor stekker gaat er in de AV-out van de Megadrive 1?Kahdgar heeft al een leuk schemaatje gepost maar ik heb geen zin om m'n megadrive naar de electroboer te slepen...
dus, wat voor type stekker gaat er in?
quote:
Op vrijdag 5 september 2003 17:28 schreef -giovanni- het volgende:[..]
10 volt als ik het goed heb.
dus als ik zeg "ik moet een 10 Volt stekker hebben" dan krijg ik de goeie?
Hier komt ie:
Transparant blauwe N64 + zelfde kleur controller (officieel). Boxed en compleet in een Mario 64 pakket. Uiteraard Mario 64 erbij!
alle controllers in goede staat zonder losse pookjes.
- 3 thirdparty controllers, allen boxed.
- Mario Kart 64 + handleiding
- Mario Party
- Mario Party 3
- Super Smash Brothers
- Lylat Wars (Starfox 64)
- WipeOut 64
- Extreme G
- Mortal Kombat Trilogy
quote:koop gewoon een universele adapter met verschillende voltage instellingen en een rits stekkertjes.. werkt altijd op alles
Op vrijdag 5 september 2003 17:46 schreef HeyFreak het volgende:[..]
quote:Ik kijk het thuis even voor je na
Op vrijdag 5 september 2003 17:46 schreef HeyFreak het volgende:[..]
* -giovanni- zit nu op het werk
quote:Hmnmm leuk setje zeer leuk setje
Op vrijdag 5 september 2003 19:41 schreef Retarded het volgende:
Ik weet niet of het hier de bedoeling is, maar ikzou ook graag een kleine prijsindicatie willen hebben van mijn N64.Hier komt ie:
Transparant blauwe N64 + zelfde kleur controller (officieel). Boxed en compleet in een Mario 64 pakket. Uiteraard Mario 64 erbij! (45)
alle controllers in goede staat zonder losse pookjes.
- 3 thirdparty controllers, allen boxed.(15 euro per stuk)
- Mario Kart 64 + handleiding (22,50)
- Mario Party (27,50)
- Mario Party 3 (27,50
- Super Smash Brothers (25)
- Lylat Wars (Starfox 64) (12,50)
- WipeOut 64 (10)
- Extreme G (10)
- Mortal Kombat Trilogy (17,50)
- USA SNES + Super Mario RPG!!
Werkend etc
Samen voor 60 euro!!! Dus als ze em nog hebben...
ik ga em denk k morgen ofzo halen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |