Hoofdmoot achter dit illustere gezelschap: Bryan Erickson.
Uit: nieuwe cd Hex Angel, voor een ieder die zich eens van zijn/haar gebaande pad wil afwagen en luisteren naar iets dat donker, grimmig maar toch reteswingend is!
Quote Erickson: "Pretty Toy made number 18 on the official Billboard dance charts. It was weird to see your release up there with Madonna, Justin Timberlake, Destiny's Child, and company. Very weird. So the single is doing well. (it is no longer on the charts now tho)."
Als je het werk van VAC kent is dit op zijn minst opvallend te noemen
Wie kent de band of leert hem kennen?
"You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug - especially when it's waving a razor-sharp hunting knife in your eye."
Van de CD "Fun with knives"
quote:Ik raad je dan wel aan om de wat vagere CDboeren te bezoeken. Wellicht Kroezen (sp?) in Nijmegen en Boudisque in A'dam (deze heeft VAC zeker in het schap staan)
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:55 schreef Riert het volgende:
Ik ga de naam onthouden voor als ik weer bij de Cd boer ben. Eens luisteren.
quote:Dat lukt wel. Ga meestal eerst naar Boudisque en mochten ze het daar niet hebben door naar Fame op de Dam. Niet zo'n lekker gevoel bij Fame (weet niet waarom) maar die hebben we megaveel.
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:57 schreef Lawine het volgende:[..]
Ik raad je dan wel aan om de wat vagere CDboeren te bezoeken. Wellicht Kroezen (sp?) in Nijmegen en Boudisque in A'dam (deze heeft VAC zeker in het schap staan)
Ik heb een beetje Wumpscut gevoel bij VAC voorlopig. Klopt dat een beetje?
[edit]Weet trouwens wel waarom, want ik ben al een paar keer met een vraag bij Fame gekomen, maar antwoorden niet aanwezig. Boudisque kom ik toch meestal met weer wat goeie tips van de medewerkers naar buiten
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:56 schreef Lawine het volgende:
Ikke!"You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug - especially when it's waving a razor-sharp hunting knife in your eye."
Van de CD "Fun with knives"
"Oh my god, did you eat all this acid?"
"That's right! Music!"
Of:
"My boyfriend plays football and he's 6 feet 10 and gonna kick the living shit out of you!"
"I'm scared, i'm shaking in my boots"
Church of acid - sample is volgens mij uit scream ofzoiets..
quote:Zeker in hetzelfde genre, wumpscut is wat wisselvalliger echter. Maar als wumpscut goed is is het ook meteen tsjakka!
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:02 schreef Riert het volgende:
Ik heb een beetje Wumpscut gevoel bij VAC voorlopig. Klopt dat een beetje?
[Dit bericht is gewijzigd door kamagurka op 12-08-2003 17:24]
quote:Bedoel je die promo CD?
Op woensdag 13 augustus 2003 13:25 schreef Elegy het volgende:
Twisted Tought Generator
De anderen nog niet goedkoop kunnen scoren
Niks mis mee voor mensen die Wumpscut weten te waarderen.
quote:Heb je ook "Fun with razors"? Daar schijnt een scheermesje in te zitten, maar die kan ik hier nergens vinden
Op woensdag 13 augustus 2003 20:46 schreef sjun het volgende:
Ik heb hier staan:
Velvet Acid Christ 1996 Church Aid
Velvet Acid Christ 1998 Calling ov the dead
Velvet Acid Christ 1998 Neural Blastoma
Velvet Acid Christ 1999 Fun with drugs
Velvet Acid Christ 1999 Fun with knives
Velvet Acid Christ 2000 Twisted Thought Generator
Velvet Acid Christ/Funker Vogt 1999 Rhe Remix Assault: Strike 4De anderen nog niet goedkoop kunnen scoren
quote:Ga die nieuwe kopen!! NU!!
Op woensdag 13 augustus 2003 20:46 schreef sjun het volgende:
Ik heb hier staan:
Velvet Acid Christ 1996 Church Aid
Velvet Acid Christ 1998 Calling ov the dead
Velvet Acid Christ 1998 Neural Blastoma
Velvet Acid Christ 1999 Fun with drugs
Velvet Acid Christ 1999 Fun with knives
Velvet Acid Christ 2000 Twisted Thought Generator
Velvet Acid Christ/Funker Vogt 1999 Rhe Remix Assault: Strike 4De anderen nog niet goedkoop kunnen scoren
quote:Nee, die heb ik weer niet. Die nieuwe scoor ik ook nog wel. Geduld is een schone zaak als je te gierig bent om jezelf te laten oplichten door een platenmaatschappij door de nieuwprijs van CD's te gaan betalen voor het schijfje.
Op woensdag 13 augustus 2003 21:15 schreef Elegy het volgende:[..]
Heb je ook "Fun with razors"? Daar schijnt een scheermesje in te zitten, maar die kan ik hier nergens vinden
quote:Ik kan trouwens met een gerust hart rapporteren dat hij niet onderdoet voor zijn voorganger, erg lekkere cd!
Op zaterdag 16 augustus 2003 02:56 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ga die nieuwe kopen!! NU!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |