abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12980660
quote:
Op zaterdag 6 september 2003 00:53 schreef Brett-Anderson het volgende:
the london suede a document about touring. Dat laatste heb ik koud een week in huis
Hmm die ken ik helemaal niet, wat staat er op?
Leuker kunnen we het niet maken.....
pi_12980863
Ach, ik heb me in de titel vergist. De volledige naam is: the London Suede - Introducing the band met o.a. daarop een klein filmpje over touren met de Suede.

Ik kan de volledige features niet helemaal overnemen van internet, als je met google iets zoekt dan blijkt het niet te kloppen:
Er staan in ieder geval. Een live concert met c.a. 12 of meer songs. Diezelfde songs ook, maar dan in filmvorm. Extra footage o.a. shots van Bernard Butler, korte filmpjes over touren in Azie, een demo van By the sea en alle lyrics staan er als snapshot te lezen.

The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_12990880
Suede op pukkelpop was echt gaaf!
You only live once
pi_12999416
ik heb A New Morning (een positieve cd vergeleken met de anderen die inderdaad erg depressief zijn) en vind het een fijne cd vooral de nummers Positivity en Street Life zijn erg leuk. vrij vrolijke en springerige liedjes! ik ken verder hun cd Head Music wel redelijk goed en heb ze op lowlands gezien. ik vond ze wel leuk maar niet echt speciaal. die brett anderson deed een beetje hyper maar volgens mij uit frustratie - hij was niet tevreden over het geluid of zo, of over het publiek want hij wilde wel erg graag dat we allemaal dansend stonden te klappen.
en die stem is juist wel mooi!
  zondag 7 september 2003 @ 15:06:00 #30
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_13000983
ik vond het publiek op LL erg matig, het was volgens mij ook niet erg druk
De Narcis van Gabon
  maandag 8 september 2003 @ 03:49:01 #31
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13015939
Hij had zo'n mooie clip, in die metro

Goede artiest maar we horen er helaas zo weinig van, maja dat heb je met MTV NL/The Box/TMF helaas nou eenmaal

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13015952
Ik ken het vaag een beetje. Vond het wel aardige britpop.
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_13053890
quote:
Op maandag 8 september 2003 03:49 schreef BAZZA het volgende:
Hij had zo'n mooie clip, in die metro
Whatever makes her happy on a Saturday Night

Voor die video alleen al heb ik de Lost In TV dvd aangeschaft en oke, voor She's In Fashion. Daar was/ben ik ook vrij gecharmeerd van

Voetbal?
pi_13752410
De nieuwe single "Attitude" is uit...
Zit een erg mooie videoclip bij!
pi_13839776
Heb zojuist de nieuwe cd Singles gedownload een best of van Suede en klinkt echt super.
Kan alleen het hoesje nog niet vinden althans de achterkant.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_13953068
quote:
Op woensdag 8 oktober 2003 22:20 schreef Revol het volgende:
De nieuwe single "Attitude" is uit...
Zit een erg mooie videoclip bij!
Ze waren net te zien bij Top of the Pops, erg goed.
pi_14433709
Suede heeft vandaag bekend gemaakt dat ze er "voorlopig" mee stoppen.

Erg jammer vind ik.. hoewel de laatste albums niet echt succesvol waren bevatten ze toch een hoop goed nummers.

donderdag 6 november 2003 @ 16:25:08 #38
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_14433870
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:18 schreef Revol het volgende:
Suede heeft vandaag bekend gemaakt dat ze er "voorlopig" mee stoppen.
Jammer. "Coming Up" vind ik nog steeds een zéér prettige CD.
.
pi_14433952
Ik lees net dit:
http://ilx.wh3rd.net/thread.php?msgid=3976801
beetje vaag, maar waarschijnlijk het einde van Suede. Ik vond ze op Lowlands trouwens al wat inspiratieloos overkomen ...
Aldus.
pi_14451463
quote:
Op donderdag 6 november 2003 17:11 schreef Z het volgende:
http://www.nme.com/news/106668.htm
jammer, ook al mag je het eigenlijk niet zeggen maar sommige bands heb ik gewoon liever aan de drugs en in de ellende want dan maken ze gewoon veel betere muziek (als mens wens ik ze dat niet toe), suede behoord daar ook bij. De eerste 2 cd's vind ik onwijs goed, daarna waren ze wel aardig.
  vrijdag 7 november 2003 @ 13:55:20 #42
39158 confined
breaking the waves
pi_14458421
Het officiële bericht:

-----------------
Subject: Important Announcement From Suede

"Suede would like to announce that from next year they will be working on their own individual projects.

There will not be a new studio album until the band feel that the moment is artistically right to make one.

This announcement does not affect the forthcoming touring commitments. Suede would like to thank the fans for their
wonderful support over the years.

See you in the next life."
-------------

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jammer!!!! Ben al jaren fan van ze, een aantal keer ontmoet enzo bij concerten. Bovendien hadden we een leuk vast groepje mensen die we dan bij die concerten altijd tegenkwamen. Was erg leuk en dat zal ik wel missen.

Maar gelukkig hebben we de foto's nog!! (van Brett Anderson en een goede vriend van me vorig jaar 15 oktober te Paradiso). Moeilijk te zien of Brett nu "on" of "off" drugs is

pi_14503511
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:55 schreef confined het volgende:

[..]

Maar gelukkig hebben we de foto's nog!! (van Brett Anderson en een goede vriend van me vorig jaar 15 oktober te Paradiso). Moeilijk te zien of Brett nu "on" of "off" drugs is

[afbeelding]

Volgens mij knijpt je vriend 'm in zijn kont.

Maar het zal weer niet eens zo zijn of ik begin de muziek van een band of een solo-artiest te ontdekken als er een split-up is of de muzikant dood is gegaan.

zondag 9 november 2003 @ 17:31:58 #44
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_14505048
Ik had al een vermoeden dat ze er een punt aan gingen draaien...
want, waarom komen ze dan ook met een 'singles' cd?
Oh nee, ik voel ik het einde naderen... net zoals dat van the Smiths het geval was.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zondag 9 november 2003 @ 17:45:29 #45
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_14505377
Even over heel iets anders.
Gelukkig hebben we de foto's en de dvd's nog.

Ik vond Brett vroeger echt een lekker ding (ja nu ook nog wel een beetje maar niet meer zo als 10 jaar geleden)
Hij heeft zo'n smal gezicht me zichtbare jukbeenderen, mooie ogen en leuke kapsels.
edit: ik vergeet haast te zeggen, en mond vol prachtige tanden, en een goed postuur. Lang en slank.
Hij begon er vanaf deel 2 van coming up steeds wat slechter uit te zien.
Zijn gezicht werd steeds strakker en zijn haar steeds droger.
Zijn huid vind ik ook zo verdroogd met al die al wat hardnekkerigere baardstoppels.

Komt zoiets nou van de drugs? Wat denken en wat vinden jullie.
Ik vind het echt spijtig om te zien hoe ie er nu uitziet.

pi_14505476
Ik ken alleen 'The Next Life' uit de film The Chase. Wel een mooi nummer iig.
pi_14505812
Tap tap tap
  zondag 9 november 2003 @ 18:08:20 #48
62182 Georges
That's the shit
pi_14505873
Ik heb die cd op tape waar 'the beautiful ones', 'star crazy', enz op staan. Geen idee hoe die heet.
Wel een goeie cd om kennis te maken met de band.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_14538401
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:08 schreef Georges het volgende:
Ik heb die cd op tape waar 'the beautiful ones', 'star crazy', enz op staan. Geen idee hoe die heet.
Wel een goeie cd om kennis te maken met de band.
Die nummers komen van het album Coming Up. Commercieel de meest succesvolle plaat van ze.

Ik ga misschien naar het laatste concert van ze in Londen

pi_15064778
Godsamme zeg!
Dog Man Star... dat is toch wel een subliem album!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')