quote:Hmm die ken ik helemaal niet, wat staat er op?
Op zaterdag 6 september 2003 00:53 schreef Brett-Anderson het volgende:
the london suede a document about touring. Dat laatste heb ik koud een week in huis
Ik kan de volledige features niet helemaal overnemen van internet, als je met google iets zoekt dan blijkt het niet te kloppen:
Er staan in ieder geval. Een live concert met c.a. 12 of meer songs. Diezelfde songs ook, maar dan in filmvorm. Extra footage o.a. shots van Bernard Butler, korte filmpjes over touren in Azie, een demo van By the sea en alle lyrics staan er als snapshot te lezen.
Goede artiest
maar we horen er helaas zo weinig van, maja dat heb je met MTV NL/The Box/TMF helaas nou eenmaal
quote:Whatever makes her happy on a Saturday Night
Op maandag 8 september 2003 03:49 schreef BAZZA het volgende:
Hij had zo'n mooie clip, in die metro
Voor die video alleen al heb ik de Lost In TV dvd aangeschaft en oke, voor She's In Fashion. Daar was/ben ik ook vrij gecharmeerd van
quote:Ze waren net te zien bij Top of the Pops, erg goed.
Op woensdag 8 oktober 2003 22:20 schreef Revol het volgende:
De nieuwe single "Attitude" is uit...
Zit een erg mooie videoclip bij!
Erg jammer vind ik.. hoewel de laatste albums niet echt succesvol waren bevatten ze toch een hoop goed nummers.
quote:Jammer. "Coming Up" vind ik nog steeds een zéér prettige CD.
Op donderdag 6 november 2003 16:18 schreef Revol het volgende:
Suede heeft vandaag bekend gemaakt dat ze er "voorlopig" mee stoppen.
quote:jammer, ook al mag je het eigenlijk niet zeggen maar sommige bands heb ik gewoon liever aan de drugs en in de ellende want dan maken ze gewoon veel betere muziek (als mens wens ik ze dat niet toe), suede behoord daar ook bij. De eerste 2 cd's vind ik onwijs goed, daarna waren ze wel aardig.
Op donderdag 6 november 2003 17:11 schreef Z het volgende:
http://www.nme.com/news/106668.htm
-----------------
Subject: Important Announcement From Suede
"Suede would like to announce that from next year they will be working on their own individual projects.
There will not be a new studio album until the band feel that the moment is artistically right to make one.
This announcement does not affect the forthcoming touring commitments. Suede would like to thank the fans for their
wonderful support over the years.
See you in the next life."
-------------
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg jammer!!!! Ben al jaren fan van ze, een aantal keer ontmoet enzo bij concerten. Bovendien hadden we een leuk vast groepje mensen die we dan bij die concerten altijd tegenkwamen. Was erg leuk en dat zal ik wel missen.
Maar gelukkig hebben we de foto's nog!! (van Brett Anderson en een goede vriend van me vorig jaar 15 oktober te Paradiso). Moeilijk te zien of Brett nu "on" of "off" drugs is ![]()
quote:Volgens mij knijpt je vriend 'm in zijn kont.
Op vrijdag 7 november 2003 13:55 schreef confined het volgende:[..]
Maar gelukkig hebben we de foto's nog!! (van Brett Anderson en een goede vriend van me vorig jaar 15 oktober te Paradiso). Moeilijk te zien of Brett nu "on" of "off" drugs is
Maar het zal weer niet eens zo zijn of ik begin de muziek van een band of een solo-artiest te ontdekken als er een split-up is of de muzikant dood is gegaan.
Ik vond Brett vroeger echt een lekker ding (ja nu ook nog wel een beetje maar niet meer zo als 10 jaar geleden)
Hij heeft zo'n smal gezicht me zichtbare jukbeenderen, mooie ogen en leuke kapsels.
edit: ik vergeet haast te zeggen, en mond vol prachtige tanden, en een goed postuur. Lang en slank.
Hij begon er vanaf deel 2 van coming up steeds wat slechter uit te zien.
Zijn gezicht werd steeds strakker en zijn haar steeds droger.
Zijn huid vind ik ook zo verdroogd met al die al wat hardnekkerigere baardstoppels.
Komt zoiets nou van de drugs? Wat denken en wat vinden jullie.
Ik vind het echt spijtig om te zien hoe ie er nu uitziet.
quote:Die nummers komen van het album Coming Up. Commercieel de meest succesvolle plaat van ze.
Op zondag 9 november 2003 18:08 schreef Georges het volgende:
Ik heb die cd op tape waar 'the beautiful ones', 'star crazy', enz op staan. Geen idee hoe die heet.
Wel een goeie cd om kennis te maken met de band.
Ik ga misschien naar het laatste concert van ze in Londen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |