quote:Achter het station?
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:58 schreef Ata het volgende:
Een programma bij SBS als Nieuwe Kans voor Tosca.
Tosca in Toscane
of Tosca gooit de Tossen los.
Prima idee.
Maar waar vinden we Tosca?
Waar gaat deze topickick eigenlijk over Thé?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:51 schreef Juweel het volgende:
Weet iemand hoe het nu met Tosca gaat?
Was idd ook een van mijn jeugdhelden.
Grappige filmpjes! En die stem van Tosca, lekker doorrookt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:30 schreef k_i_m het volgende:
Nou, dan zal ik het maar even doen!
http://www.peperenzouttv.nl.
Theo is rechts geworden?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij was ze verslaafd geraakt in de jaren 90, terwijl Theo juist steeds (reactionairder en) rechtser is geworden. Het is vreemd hoe die dingen lopen..
Oftewel, verslaafd raken is iets van links? Dat zou wel veel kunnen verklaren ja.......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef Aoristus het volgende:
Volgens mij was ze verslaafd geraakt in de jaren 90, terwijl Theo juist steeds (reactionairder en) rechtser is geworden. Het is vreemd hoe die dingen lopen..
Ja ja...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oftewel, verslaafd raken is iets van links? Dat zou wel veel kunnen verklaren ja.......
ze is op tv West te zien in dit programma en ik vind het eigenlijk wel leuk om naar de kijken. Ze doet het best wel leuk!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:32 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Grappige filmpjes! En die stem van Tosca, lekker doorrookt!
Een ongelooflijk vervelende rechtse balquote:
Ja, dat heeft 'r genektquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Oftewel, verslaafd raken is iets van links? Dat zou wel veel kunnen verklaren ja.......
Ja Theo en Thea vormde zij als duoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:39 schreef tong80 het volgende:
Ze heeft ook al weer samengewerkt met Arjan Ederveen.
Leuk dat je 't nog eens herhaalt, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waar je dat op baseert.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:39 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een ongelooflijk vervelende rechtse bal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |