quote:Alsof Truus uit Assen haar kent.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:34 schreef schatje het volgende:
Zal volgende week wel in de roddelbladen staan, compleet met foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel triest als je telefoonlijn van je wordt afgesneden.
quote:Ik eigenlijk ook wel ja.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:37 schreef haaahaha het volgende:
ik vo(i)nd haar altijd top
quote:vooral in borreltijd of creatief met kurk was ze erg goed
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:43 schreef schatje het volgende:[..]
Ik eigenlijk ook wel ja.
*denkt aan kreatief met kurk*
quote:Bespaar me de details.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:41 schreef mrSolid het volgende:
Ik heb gehoord dat ze een heroïnehoertje is. Vagelijk gehoord een keer. Weet de details niet.
Ken een meesterlijke aflevering met Arjan Ederveen en haar. Dat ze een heroïne stelletje speelden.
quote:Ikken alleen maar meesterlijke afleveringen van die 2
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:45 schreef tong80 het volgende:[..]
Bespaar me de details.
Ken een meesterlijke aflevering met Arjan Ederveen en haar. Dat ze een heroïne stelletje speelden.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Alles is vergangelijk.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:46 schreef yavanna het volgende:
Verbazingwekkend bericht, het was zo leuk, vroegerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelfs Thea.
quote:Klopt. Maar dit is wel erg wrang.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:47 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ikken alleen maar meesterlijke afleveringen van die 2
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tong had alle Theo en Thea's op video.
quote:Er zijn plannen om het beeldarchief van de nob digitaal toegankelijk te maken
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:48 schreef tong80 het volgende:
Klopt. Maar dit is wel erg wrang.Tong had alle Theo en Thea's op video.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Of Tosca moet het beeldarchief al gestolen hebben.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:49 schreef haaahaha het volgende:[..]
Er zijn plannen om het beeldarchief van de nob digitaal toegankelijk te maken
quote:maar hopen dat ze ook een dvdbrander heeft gejat
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:50 schreef tong80 het volgende:[..]
Of Tosca moet het beeldarchief al gestolen hebben.
ik accepteer de cookies.
Zou deze delinquent Thea redden ?
Wordt vervolgd.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:02 schreef thabit het volgende:
Dus je hebt nooit een koekje, stuk chocola, verkeersbord, potje belleblaas, blikje bier ofzo gejat....
quote:Da's meer terugpikken omdat ze mij al jaren bestolen hebben. Dat telt niet.
en ook nooit illegaal software of muziek gekopieerd (want dat is natuurlijk net zo goed diefstal)?
quote:Minder.
Op woensdag 13 augustus 2003 00:06 schreef Cynix ® het volgende:
Altijd van je af stelen he? Nooit naar je toe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vond ik die van mij leuker.
Maar die begreep niemand.
quote:Zullen we doen alsof dit topic niet bestaat ?
Op woensdag 13 augustus 2003 00:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil dit helemaal niet weten van mijn jeugdheldin.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze was zo lief met Trudie.
quote:Dan hadden 'ze' het nooit zover laten komen.
Op woensdag 13 augustus 2003 00:00 schreef tong80 het volgende:
Zou deze delinquent Thea redden ?
Als van wat hier beweerd wordt, 50% waar is tenminste.
quote:Nee da's een echte hoer.
Op woensdag 13 augustus 2003 00:10 schreef wizarddragon het volgende:
Volgens mij is ze fan van Winona Ryder.
quote:Exactly my feeling.
Op woensdag 13 augustus 2003 00:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik wil dit helemaal niet weten van mijn jeugdheldin.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop