Maar verder is het huilen met de pet op
Hoe heette dat programma ook al weer van een tijdje trug op tmf, het kwam op de maandagavond tussen elf en twaalf en het had wel een lache intro van machinehead...
quote:idd, de enige zender waar je metal op kan vinden...
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:21 schreef InsaneM666 het volgende:
je kan beter The Box op woensdag avond kijken
quote:VH1 Classic: Smooth by Day, Rock by Night!
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:16 schreef mistermaniac het volgende:Eigenlijk ben je al verplicht om satelliet t.v. te kijken voor een beetje Rock.
En dan natuurlijk nog de VELE muziekzenders die gewoon gratis uit de lucht te plukken zijn!
quote:Oja, dat was ik al helemaal vergeten...
Ik houd het meer bij radio en CDs tegenwoordig
quote:Het programma wat ik bedoel was toch wel redelijk, het is alleen zo dat er tamelijk weinig clips zijn gemaakt dus voor de vaste kijker (ik dus) kwamen er misschien toch te vaak dezelfde clips...
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Is niet interessant voor de doelgroep van tmf.Als ze rockmuziek uit zenden op tmf dan zal het waarschijnlijk toch niet van een al te beste kwaliteit zijn.
zonde, in engeland heeft mtv, iig nog VH1 (als ze nou ziets in nederland deden, ze hebben toch 2 zenders)
Helaas heb ik het zelf niet maar toen ik laatst bij m'n neefje was heb ik er heerlijk naar gekeken
Ik zie MTV als een verkoop kanaal wat alleen muziek draait die door de grote platenbazen wordt aangestuurd.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:24 schreef _Etter_ het volgende:[..]
idd, de enige zender waar je metal op kan vinden...
quote:idd! lekker grunten.... of bedoel je dat niet
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Want HardRock is
quote:Ja! Daar moet ik altijd van
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:28 schreef _Etter_ het volgende:[..]
idd! lekker grunten.... of bedoel je dat niet
quote:loser...post dan niet
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ja! Daar moet ik altijd van
verder is het idd janken dat je gewoon nix van rock tegenkomt op MTV / TMF...op The Box willen ze Linkin Park nog wel eens draaien; maar da's zeldzaam...
[Dit bericht is gewijzigd door Eomer op 12-08-2003 11:32]
quote:hehe volgens mij snap jij het niet.....
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ja! Daar moet ik altijd van
quote:Ey we hebben het er niet over dat het bagger is of zo. We hebben het erover dat TMF geen rock uitzendt dus houw je onbenullige reacties voor je.
Ja. Want HardRock is
quote:Jawel, alleen de rest niet geloof ik...
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:31 schreef _Etter_ het volgende:[..]
hehe volgens mij snap jij het niet.....
Maar ga vooral door met happen jongens
quote:Nou duidelijk niet wat ik daarboven zei in ieder geval, over je muzieksmaak heb ik het dan nog geen eens!
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:34 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Jawel, alleen de rest niet geloof ik...
Maar ga vooral door met happen jongens
quote:Ben ik het dus helemaal mee eens!!!
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:16 schreef mistermaniac het volgende:
Kunnen ze daar op TMF (of MTV) nou helemaal geen lekkere stevige Hard Rock draaien? Of gaan ze alleen maar uit van die breezahsletjes en die BacoBoys? Eigenlijk ben je al verplicht om satelliet t.v. te kijken voor een beetje Rock.
TMF is echt een ontzettend klotezender, evenals MTV. Het is alleen maar Jim, Jamai of een andere one-day-fly.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:16 schreef haaahaha het volgende:
ja
nee
precies
quote:kopen = consumeren = kapitalisme
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:17 schreef Graveland het volgende:
of je koopt wat fijne underground cd's en negeert dat smerige kapitalistische gezwel der samenleving....
quote:opzich, maar TMF/MTV/Box is natuurlijk wel 't toppunt
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:13 schreef Retuobak het volgende:[..]
kopen = consumeren = kapitalisme
quote:Idd, zaterdag MTV 6 uur, dat is beter
Ja. Want HardRock is
quote:Twee maanden geleden gedaan
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:27 schreef Zander het volgende:
Het geldt niet alleen voor rock, maar voor allerlei muziekstromingen... Als je niet van 13-in-een-dozijn Top 40-plaatjes, boybands en Idols houdt, dan kun je TMF net zo goed van je TV afgooien.
quote:Hier hetzelfde, k*t UPC. Zeggen ze dat ze met Tell Sell een "breder publiek" willen bereiken. Welke gek gaat er nu heel de dag door Tell Sell kijken. Zal wel meer opleveren. Hoop dat als ze opnieuw gaan indelen dat ze dan TMF voor Tell Sell doen en MTV terug of zo (Voor zover ik me kan herrinneren draaide ze voor Tell Sell op MTV zo nu en dan ook nog wel eens rock, of is dat ook veranderd ?). Anders gewoon 24 uur per dag de box.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:09 schreef GreenEyes het volgende:
wij hebben niet een mtv,die zender is nu 24 uur lang tell sell!!!:(
en the box hebben we maar op bepaalde tijden namelijk van 3 uur snachts tot 11 uur sochtens en daarna is et discovery, heel soms voor dat ik naar school ga heb ik et aan staan en soms wil er nog wel eens green liazard of zo gedraait worden maar dan houd et ook echt op
de enige zender die we de hele dag hebben is dus tmf en daar komt iid niet veel soeps:X,ik houd et maar bij cdees
quote:And never the twain shall meet
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:06 schreef Ixnay het volgende:
rock muziek, en vernieuwende zooi.
quote:Op de Box hebben ze ook die On the Roxxx avond... en daar SMS-en ze ook... dus dan zou je daar ook niet lekker naar kunnen kijken dan.
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:12 schreef Flamebringer het volgende:
Ik vraag me af of het sowieso wel goed zou zijn dat ze opeens meer rock gaan draaien op TMF. Ze hebben daar toch altijd dat je mag SMS'en wat je van het nummer vindt? Ik denk niet dat je lekker naar een rocknummertje zal zitten te kijken als je weet dat dat TMF-volk erop kan stemmen...
quote:Ja, maar daar SMS'en ze meestal over andere dingen. Over dat ze zo alleen thuiszitten en graag nog deze avond seks willen. Niet dat je daar op zit te wachten, maar bij TMF gaat het dus wel eens over wat je van een nummer vindt, en dan komen ze niet verder dan 'HOT' of 'NOT'...
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:17 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Op de Box hebben ze ook die On the Roxxx avond... en daar SMS-en ze ook... dus dan zou je daar ook niet lekker naar kunnen kijken dan.
quote:Net zo functioneel als seks willen dus...
Op dinsdag 12 augustus 2003 21:33 schreef Flamebringer het volgende:[..]
Ja, maar daar SMS'en ze meestal over andere dingen. Over dat ze zo alleen thuiszitten en graag nog deze avond seks willen. Niet dat je daar op zit te wachten, maar bij TMF gaat het dus wel eens over wat je van een nummer vindt, en dan komen ze niet verder dan 'HOT' of 'NOT'...
quote:nee hoor, volgens mij niet. The Box is van VIVA uit Duitsland, volgens mij nog altijd DE concurrent van MTV.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:28 schreef Ariedikkekop het volgende:
Eigenaar van the Box is MTV
Of loop ik achter en is Viva ook al van MTV?
quote:Ja fijn, gelukkig hebben we hier geen MTV en the box van savonds laat tot elf uur smorgens...
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:18 schreef Wolve000 het volgende:
Zondagavond rond middernacht moet je maar eens MTV Live kijken. Daar staan nog wel regelmatig goede artiestenMaar verder is het huilen met de pet op
quote:Nou ja, mailtje naar tmf is onderweg, eens kijken wat ze er van bakken.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:58 schreef Rhapsody het volgende:[..]
Ben ik het dus helemaal mee eens!!!
TMF is echt een ontzettend klotezender, evenals MTV. Het is alleen maar Jim, Jamai of een andere one-day-fly.
idd, tmf draait echt nooit iets wat maar muziek te noemen is, ook voor hiphopliefhebbers dus geen 50 cent luisteraars
[Dit bericht is gewijzigd door makaveli_nh op 13-08-2003 01:18]
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 01:19 schreef Sylvana het volgende:
Ach, ik heb mtv en tmf allang geboycot. Ik kijk alleen op woensdagavond on the roxx op the box en voor de rest kijk ik niet naar muziekzenders, want ze draaien toch alleen maar mzuiek voor breezersletjse
quote:haha
Op woensdag 13 augustus 2003 01:26 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
en
.. ik heb respect voor de rockluisteraars, dus verwacht ik dat ook wel een beetje terug hoor
ben jij een breezersletje dan
quote:nee maar volgens mij beweerde je dat alles behalve rock breezahshit is
Op woensdag 13 augustus 2003 01:43 schreef Sylvana het volgende:[..]
haha
ben jij een breezersletje dan
quote:nee hoor, punk en metal enzo is ook geen breezershit, maar dat zie je ook niet op tmf/mtv
Op woensdag 13 augustus 2003 01:45 schreef makaveli_nh het volgende:[..]
nee maar volgens mij beweerde je dat alles behalve rock breezahshit is
maar dat vind ik dus niet, al is het wel et allergrootste deel zo
quote:Punk en metal zijn allebei rock. Rock is het hoofdgenre.
Op woensdag 13 augustus 2003 01:55 schreef Sylvana het volgende:[..]
nee hoor, punk en metal enzo is ook geen breezershit, maar dat zie je ook niet op tmf/mtv
quote:Wat dat aangaat is het wel treurig dat iedere vorm van concurrentie de kop is ingedrukt; alle "muziek"stations hebben dezelfde eigenaar.
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:27 schreef Zander het volgende:
Het geldt niet alleen voor rock, maar voor allerlei muziekstromingen... Als je niet van 13-in-een-dozijn Top 40-plaatjes, boybands en Idols houdt, dan kun je TMF net zo goed van je TV afgooien.
Hetzelfde geldt min of meer voor de radio; echte verbetering qua aanbod (lees: breder) heeft de recente veiling niet opgeleverd.
Ze draaien de hele dag hetzelfde, alleen maar slechte Top40. En verder afdankertjes wat MTV niet wilt draaien.
En het ergste is: In ons kabelpakket zit alleen maar TMF!!!
quote:Ja, dat herinner ik me ook nog. Die X-mix videos waren vooral goed als je op zaterdagavond na 't stappen thuiskwam.
Op dinsdag 12 augustus 2003 22:45 schreef PDOA het volgende:
Ik vertel het maar 1 keer: TMF = Commercieel = K. U. T. MTV net zo. Jammer dat ze MTV nederlands hebben gemaakt, toen het nog Engels was hadden ze op zaterdagnacht rond een uurtje of drie altijd de 'Chill Out Zone'. Echt supermuziek, 2 uur lang spacen op the orb, aphex twin, autechre, orbital, chemical brothers, fsol etc. En daar werden natuurlijk ook de befaamde X-mixes gedraaid! Ik heb er nog een paar op de band staan... *Zucht* Die goeie oude tijd.
Sowieso had MTV vroeger, met programmas als Headbangers Ball, Yo! MTV Raps en 120 Minutes, een veel breder muziekaanbod, waarbij niet uitsluitend de hypercommerciele artiesten aan bod kwamen zoals nu. Tegenwoordig is het voornamelijk eenheidsworst. Ik zal wel oud worden..
quote:Ja ik zie constant MTV goede muziek draaien, NOT
Op vrijdag 28 november 2003 16:31 schreef funmaster het volgende:
Rock op een jongerenzender is namelijk niet aantrekkelijk voor de adverteerders, daar heb je MTV nou voor.
En trouwens, dat er zoveel niet-rock-luisteraars zijn komt juist omdat muziekzenders rock (bijna) boycotten...
NEUK HET SYSTEEM!11
quote:al moet ik zeggen dat er bij on the roxx ook vaak andere clips dan rock/metal voorbij en daar erger ik me mateloos aan! tmf heb ik er vanaf gegooid, da's bagger.
koop een fatsoenlijke stereo installatie, luister eerst via internet wat je echt goed vindt, en haal dan de cd. Daarna mik je de cd in de cd speler, en genieten maar
quote:Mja meestal is het bij mij haal de cd, stop hem in de pc en rip hem. En dan in winamp ermee
Op vrijdag 28 november 2003 20:49 schreef StarGazer het volgende:
Oplossing:koop een fatsoenlijke stereo installatie, luister eerst via internet wat je echt goed vindt, en haal dan de cd. Daarna mik je de cd in de cd speler, en genieten maar
Je hoop vestigen op TMF/MTV voor Rockmuziek ROFL!!!!
Das de beste grap die ik in maanden gehoord heb!!!! LOLOLOLOL
(klote tmf en mtv mainstream trend volgelingen, bekrompen kutzenders!)
* -username- kotst op TMF/MTV
quote:ach, MTV heeft soms best leuke muziek, niet vernieuwend ofzo... maar zo erg is het nou ook weer niet
Op zaterdag 29 november 2003 15:28 schreef -username- het volgende:
WHAHAHAHAHAHA!!!!Je hoop vestigen op TMF/MTV voor Rockmuziek ROFL!!!!
Das de beste grap die ik in maanden gehoord heb!!!! LOLOLOLOL
(klote tmf en mtv mainstream trend volgelingen, bekrompen kutzenders!)
* -username- kotst op TMF/MTV
quote:tja helaas zenden tmf en mtv amper rock uit, alleen the box zend soms op speciale avonden wat (oude) rock uit.
Op zaterdag 29 november 2003 15:43 schreef TimoBasso het volgende:
MTV 2
Voor beter muziek moet je naar MTV2 kijken, de hele dag rock enzo
Helaas niet gratis maar zeker een stuk beter.
wat ik gezien had:
Dimmu Borgir
Epica
Sepultura
Soulfly
was toch nog ff genieten om half 1 's nachts...
quote:Nou ja, wat heb je eraan als ze alledrie exact dezelfde muziek draaien???
Op dinsdag 2 december 2003 15:12 schreef bietelboer het volgende:
Wees blij dat je 3 muziek zenders heb!!! bij ons hebben ze (scheld) MTV en The BOX uit het zenderpakket gehaald
quote:Nou voor dat ze die 2 uit ons pakket gooide viel dat reuze me toen vond ik MTV beter dan TMF...
Op dinsdag 2 december 2003 15:13 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Nou ja, wat heb je eraan als ze alledrie exact dezelfde muziek draaien???
quote:Je hebt groot gelijk.
Op dinsdag 2 december 2003 14:51 schreef Djaser het volgende:
Ik kan me er nou niet druk om maken, je weet dat het zo werkt. Goede muziek is niet populair niet en word dus niet uitgezonden, en dan heb ik het niet alleen over rock. Volgens mij zou ook niemand naar TMF gaan kijken als ze opeens wel heel veel rock zouden uitzenden.
TMF is een jongerenzender. Als zij nou bijvoorbeeld veel rock gaan uitzenden, komen er minder kijkers. En minder kijkers betekent minder adverteerders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |