Dit zijn de PTA Photoshop wedstrijden voor auto's.
Het idee is simpel, er wordt een plaatje hier gepost en iedereen mag hem soepen. Je mag er eentje mee laten doen aan het stemmen en je kan maar 1x op jouw naam stemmen.
Er zijn een paar regels:
- Je moet de auto, die is weergegeven soepen, en niet een compleet andere auto er in soepen
- Je mag niet een andere auto alvast posten en zeggen ik begin hier alvast aan ik stop met deze
- Je moet er lol in hebben.
- De soep moet je eigen werk zijn, dus niet van je broer die ook vaak soept en je stieken overal bij helpt
- Probeer voor je zelf en anderen plagiaat te voorkomen! blijf dus origineel!
- Je moet nog wel kunnen zien dat je de originele foto gebruikt hebt. Zorg dus dat je er nog wel wat van ziet!
- Alle inzendingen moeten worden geresized tot 800x600, anders doe je gewoon niet mee aan de stemronde.
- Een ronde loopt twee dagen tot 15.00 uur. Dan kan er worden gestemd tot 21.00 uur, waarna een nieuwe auto wordt gekozen door de winnaar.
als je er nog niet zo goed in bent, kan je deze tutorials gebruiken:
Deze, deze of deze
Hier dus verder!
Momenteel is dit de opdracht:
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:42 schreef BLADEZZ het volgende:
als die poll nou eens kwam
ik moet eerst mijn auto nog afsoepen, slimmerik.
henks soepmode:
veranderd:
- Verlaagd
- Nieuwe kleur
- Nieuwe bumper erop
- Sideskirt met inlaatje
- BMW m3 zijspiegel
- Getinte ruiten
- inlaatje op de motorkap
- zelfgemaakte stripings
- Dodge Viper velgjes
- gladgestreken uiterlijk
quote:Ik maak hem deze keer wel
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:51 schreef SiNz het volgende:
Wie maakt de poll?
Stem eerlijk --> Ga niet al je vrienden vragen om voor je te stemmen e.d..
Origineel:
GizartFRL is verwijderd omdat hij zn inzending op 1024x768 had, het moet (laat dat nu eens duidelijk zijn) op 800x600.
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 12-08-2003 16:23]
quote:de naam (bij de plaatjes) is een link..
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
hoe stem je in godsnaam ? ik zire geen stem naast de namen staan of zo
quote:Volgens mij zijn ze dood.
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:17 schreef SiNz het volgende:
Ligt het aan mij hier, of zijn de plaatjes op home.nl supersloom en soms zelfs dood?!?
mijn soep ook.
Dus.
SiNz, nieuwe opdracht dan maar
Ik heb weer een mooie gevonden voor de volgende ronde!!
Lijkt me een goeie...toch?!? Kan je volgens mij best wat mee.
Suc6 luitjes!
quote:Ik vind em juist wel heel erg makkelijk...
Op woensdag 13 augustus 2003 14:16 schreef Mons het volgende:
wat heeft die auto een bagger kwaliteit kom dr geen flikker verder mee![]()
Ik ben er alleen nog niet uit of die gesoepte zijluchthapper erin moet of niet... . Ach ja...laat er maar mooi inzitten...
.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 13-08-2003 15:00]
hopelijk wordt de volgende auto wat meer mijn ding
quote:Onder een standaard Corsaatje staan ze juist wel mooi.
Op woensdag 13 augustus 2003 16:30 schreef Sphinx2K het volgende:
tis geen BMW kreator
quote:LOHOL
Op woensdag 13 augustus 2003 16:37 schreef SiNz het volgende:![]()
quote:Leuk gesoept
Op woensdag 13 augustus 2003 12:38 schreef Sphinx2K het volgende:
bagger afgewerkt weer..
Ik wil nu eens zien hoe de poll verloopt met deze inzendingen.
mijn punt: er word gevraagd het origineel te soepen.
niet een verkleining ervan waarop details minder zichtbaar worden. Maar goed, dat is mijn mening
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 14-08-2003 15:59]
quote:Als je nou nog ff wat tijd besteed aan je voorbumper is het hele mooie soep
Op woensdag 13 augustus 2003 12:38 schreef Sphinx2K het volgende:
bagger afgewerkt weer..
quote:Dude, kan je niet voortaan ff de complete url naar je foto gebruiken als je um post. Nu staat deze Corsa bij de poll van de Punto.
Op woensdag 13 augustus 2003 19:11 schreef Mons het volgende:
toch een inzending van mij
quote:oh yeah, sinz iz back in da game
Op woensdag 13 augustus 2003 16:37 schreef SiNz het volgende:![]()
Nu loopt de motorkap door, heeft ie luchtinlaten op de kap, meegespoten spiegel, nog bozer kijkende koplamp en een spoiler...
quote:Wel lastig instappen zonder deuren... Waarom is dat?
quote:uhm
Op woensdag 13 augustus 2003 20:32 schreef SiNz het volgende:[..]
Dude, kan je niet voortaan ff de complete url naar je foto gebruiken als je um post. Nu staat deze Corsa bij de poll van de Punto.
quote:Je gebruikt deze: http://members.home.nl/3ehelft/
Op donderdag 14 augustus 2003 08:50 schreef Mons het volgende:[..]
uhm
... zal kijken wat ik kan doen [geen idee hoe ik dat ga fiksen]
edit: Ik maak vandaag de poll wel weer eens
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 14-08-2003 12:50]
quote:Mien je hebt toch niet de raampjes dichtgedraaid he! Ik had nog ZO gezegd niet de raampjes dicht doen, want dan komen we er niet meer in, maar neej mevrouw denkt weer slim te zijn en de cd-speler veillig te moeten stellen...
Wel lastig instappen zonder deuren... Waarom is dat?
quote:Gast! een .htm werkt niet hoor!
Je hebt toch een .jpg van je plaatje neem ik aan?!?!
Die heb je toch op je serverruimte gezet neem ik aan??
Dan kan je de complete link toch kopieren en hier plakken???
Dus: als je plaatje bijvoorveeld Corsa.jpg heet en je hebt um geupload naar: http://members.home.nl/3ehelft/
Dan wordt de complete link toch gewoon:
http://members.home.nl/3ehelft/Corsa.jpg
Toch niet zo heel moeilijk??
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:36 schreef SiNz het volgende:[..]
Gast! een .htm werkt niet hoor!
Je hebt toch een .jpg van je plaatje neem ik aan?!?!
Die heb je toch op je serverruimte gezet neem ik aan??
Dan kan je de complete link toch kopieren en hier plakken???
Dus: als je plaatje bijvoorveeld Corsa.jpg heet en je hebt um geupload naar: http://members.home.nl/3ehelft/
Dan wordt de complete link toch gewoon:
http://members.home.nl/3ehelft/Corsa.jpgToch niet zo heel moeilijk??
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 14-08-2003 16:03]
mijn stem gaat ook naar, sinz alleen al voor het helpen met mn plaatje
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 14-08-2003 16:48]
Ik ben het alleen onwijs oneens dat Sphinx2k op 2 staat. Zoveel fouten bij het afwerken, en dan nog meer stemmen dan bijv. Uniekje of Googolplexian, die allebei een retestrakke (doch simpele) photoshop afleveren.
erg jammer .
Als de personen die stemden nou eens zouden kijken naar de afwerking en de originaliteit van de auto's ipv snel even kijken en stemmen, dan was de poll een stuk eerlijker.
quote:zoveel als sommige mensen lopen te miepen, daar word ik af en toe een beetje moe van..
Op donderdag 14 augustus 2003 16:44 schreef Henkmanz het volgende:
* Henkmanz heeft op SiNz gestemd.
Dit vanwege het originele ideeIk ben het alleen onwijs oneens dat Sphinx2k op 2 staat. Zoveel fouten bij het afwerken, en dan nog meer stemmen dan bijv. Uniekje of Googolplexian, die allebei een retestrakke (doch simpele) photoshop afleveren.
erg jammer
.
Als de personen die stemden nou eens zouden kijken naar de afwerking en de originaliteit van de auto's ipv snel even kijken en stemmen, dan was de poll een stuk eerlijker.
iemand stuurt plaatje in
hmm dait kan nog anders
afwerking hier is niet mooi
afwerking daar is niet mooi..
ik denk dat de meesten dat zelf ook wel weten hoor...
overigens is dit een eigenschap die SiNz ook zeer sterk heeft..
ik begrijp wel dat het om te helpen is, maar af en toe heb ik zo iets van achjoh.. laat maar
[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 14-08-2003 16:52]
quote:Sinds wanneer is m'n mening geven verboden?
Op donderdag 14 augustus 2003 16:48 schreef Ultimora het volgende:[..]
zoveel als sommige mensen lopen te miepen, daar word ik af en toe een beetje moe van..
iemand stuurt plaatje in
hmm dait kan nog anders
afwerking hier is niet mooi
afwerking daar is niet mooi..
ik denk dat de meesten dat zelf ook wel weten hoor...
wie loopt hier nu te ''miepen''
quote:Mijn post was meer een bericht aan alle soepers om wat meer moeite te doen voor hun soeps: en een bericht aan de stemmers om wat kritischer te kijken.
Op donderdag 14 augustus 2003 16:54 schreef w3pz het volgende:
hij bedoeld meer, het gaat van kwaad tot erger, iets zeggen van als je dat ff een klein beetje veranderd ziet ie er veel beter uit, maar als je hele waslijsten gaat lopen noemen is het natuurlijk niet meer leuk, snappie??
Anders was dit wel een "PTA Paint-wedstrijd" geweest.
quote:dit heeft niets met eerlijk te maken vriend, het gaat om de smaak van de personen die stemmen, als die bijvoorbeeld niet naar de afwerking kijken tsja daar kan ik daar ook niets aan doen, maar in hun ogen is die auto dan de mooiste.... dus waarom zouden ze hun stem daar niet aan geven?
Op donderdag 14 augustus 2003 16:44 schreef Henkmanz het volgende:
Ik snap je frustratie best, maar kom niet aan met dat het niet eerlijk is
quote:Oei, strak!!
Op donderdag 14 augustus 2003 16:57 schreef Ultimora het volgende:
dit is overigens die van mij, maar hij is nog lang niet af, had geen tijd meer. hij is dus niet afgewerkt oid..
En Henkmanz, het is precies wat Sphinx2K zegt....iedereen stemt op de auto die hij het mooist of gaaft vindt. De een kijkt naar afwerking, de andere naar hoe het algeheel eruit ziet enz enz. Doe je nix aan.
En thus is het gewoon eerlijk.
Ben al lang blij dat er niet 120 stemmen zijn ofzow, want die komen hier toch niet. Dan weet je dat er iets niet klopt.
quote:Ulti, ik heb een tijdje geleden geprobeerd dit juist te stoppen dat gezeik over iedereen zijn soep...hoe die beter kan enzo. Maar toen werd ik raar 'aangekeken' en genegeerd. Toen kreeg ik te horen dat ik niet zo moest zeiken.
overigens is dit een eigenschap die SiNz ook zeer sterk heeft..
[Dit bericht is gewijzigd door SiNz op 14-08-2003 19:05]
quote:ik beschuldig niemand ofzo. maar ik zit altijd puur voor mijn lol te soepen, en niemand doet t denk ik nog om t winnen, dus dan kijk ik af en toe zelf al niet meer zo critisch op het nivoau van de afwerking, ik heb gewoon zo iets van hoe je t ook bekijkt t blijft een fotoshop, en ik heb nog nooit een foutloze fotoshop gezien, (dat je niet kan zien dat het fotoshop is) dus dan heb ik zo iets bij jou en bij Henkmanz van, sjeumig jullie zijn wel vreselijk goed, maar moet een van jullie nou om de 3 inzendingen zeggen tegen iemand, dat er een afwerkingsfoutje in zit? ik zit met plezier alle fotoshops te bekijken, en er over na te denken welke onderdelen er gebruikt zijn van welke auto's, of over hoe origineel sommige fotoshops wel niet zijn (ben zelf ondertussen volledig inspiratieloos) en dan zie je 2 posts lager, weer zo'n opmerking van, de schaduw onder je auto klopt niet... kijk je terug ohja idd, maar dan heb ik zo iets van dat ziet iedere kip inclusief de maker van de soep zelf.. hmm big deal.. nope.. dat idee heb ik af en toe.
Op donderdag 14 augustus 2003 18:59 schreef SiNz het volgende:[..]
Oei, strak!!
Ownee, mag ik niet meer zeggen natuurlijk.....En Henkmanz, het is precies wat Sphinx2K zegt....iedereen stemt op de auto die hij het mooist of gaaft vindt. De een kijkt naar afwerking, de andere naar hoe het algeheel eruit ziet enz enz. Doe je nix aan.
En thus is het gewoon eerlijk.Ben al lang blij dat er niet 120 stemmen zijn ofzow, want die komen hier toch niet. Dan weet je dat er iets niet klopt.
[..]Ulti, ik heb een tijdje geleden geprobeerd dit juist te stoppen dat gezeik over iedereen zijn soep...hoe die beter kan enzo. Maar toen werd ik raar 'aangekeken' en genegeerd. Toen kreeg ik te horen dat ik niet zo moest zeiken.
En nu ga je mij beschuldigen van teveel zeiken over andermans soeps??
edit
positief commentaar is veel leuker om te lezen, maar moeilijker om te geven!
quote:Ik ben het helemaal met je eens hoor. Dat probeerde ik juist iedereen duidelijk te maken dat dat niet de bedoeling was.
Op donderdag 14 augustus 2003 19:19 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik beschuldig niemand ofzo. maar ik zit altijd puur voor mijn lol te soepen, en niemand doet t denk ik nog om t winnen, dus dan kijk ik af en toe zelf al niet meer zo critisch op het nivoau van de afwerking, ik heb gewoon zo iets van hoe je t ook bekijkt t blijft een fotoshop, en ik heb nog nooit een foutloze fotoshop gezien, (dat je niet kan zien dat het fotoshop is) dus dan heb ik zo iets bij jou en bij Henkmanz van, sjeumig jullie zijn wel vreselijk goed, maar moet een van jullie nou om de 3 inzendingen zeggen tegen iemand, dat er een afwerkingsfoutje in zit? ik zit met plezier alle fotoshops te bekijken, en er over na te denken welke onderdelen er gebruikt zijn van welke auto's, of over hoe origineel sommige fotoshops wel niet zijn (ben zelf ondertussen volledig inspiratieloos) en dan zie je 2 posts lager, weer zo'n opmerking van, de schaduw onder je auto klopt niet... kijk je terug ohja idd, maar dan heb ik zo iets van dat ziet iedere kip inclusief de maker van de soep zelf.. hmm big deal.. nope.. dat idee heb ik af en toe.
edit
positief commentaar is veel leuker om te lezen, maar moeilijker om te geven!
Maar laten we het nu weer bij het soepen houden en niet bij het zeiken... Ik wor er ook een beetje moe van onderhand
edit: En ondertussen schiet Uniekje in een paar minuten van 0 naar 20
quote:Hmm, geen idee....vond het wel verdacht dat ie in een paar minuutjes van 0 stemmen naar de 20 schoot.
Op donderdag 14 augustus 2003 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
uniekje gewonnen ?
anders SinZ
Misschien een lijst van oprichters cq vaste deelnemers te maken en die laten roteren zodat iedereen die serieus bezig is een keer een auto kan uitzoeken.
Idee?
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 14-08-2003 21:22]
quote:Hoe wil je anders bepalen wie de winnaar is. Ik vind het wel een goed systeem zo. Gewoon niet zeuren, maar stemmen.
Op donderdag 14 augustus 2003 21:19 schreef Googolplexian het volgende:
Waarom nog polls?
Die van Sphinx2K is echt winnaar onwaardig met al die shopfouten erin...toch 7 stemmen...
Die van Sinz is een kerstboom met een motor erop geplakt en een slecht gesoept achterwiel.
En die van uniekje....tja... .
Dan blijven qua 'normale' en 'echt uitziende' shops over die van mij en die van Googolplexian...en waar staan die in de poll? Onderaan... .
Ik vind het vreemd. Tuurlijk verschillen smaken...maar het gaat er neem ik aan toch wel om dat het een zo echt mogelijke tune is, of tenminste iets origineels...
Niemand schijnt er iets aan te kunnen of willen doen. Dat maakt het soepen niet minder leuk maar de hele nasleep wel. Het zou echt zonde zijn als zo'n geweldig topic door een paar evil-doers ( ) die puur voor hun eigen verveling leven. Maargoed
Ben benieuwd wat de nieuwe auto wordt... en wat mij betreft mag SiNz kiezen. Het is al 22:20!
quote:Nu ja...daar staan er geloof ik al een paar van in de vorige topics...maar dat geeft ook niet, smaken verschillen....maar dan nog klopt er van die poll geen ruk...
Op donderdag 14 augustus 2003 22:21 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind die van SiNz nog wel origineel, hoor...
quote:eens, eens....
Op donderdag 14 augustus 2003 22:22 schreef Kreator het volgende:[..]
Nu ja...daar staan er geloof ik al een paar van in de vorige topics...maar dat geeft ook niet, smaken verschillen....maar dan nog klopt er van die poll geen ruk...
.
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 14-08-2003 22:25]
Niets zeuren over de uitslag omdat je nu onderaan staat en dan maar anderen gaan afkraken, dat is zeer sneu. Dit geeft alleen maar aan dat zeker niet iedereen hier aangeeft dat het voor de lol is.
quote:Ja... maar het is toch een photoshop-wedstrijd? Voor dat andere is er een ander topic Photoshop Auto's deel 3. Die staat alweer een tijdje droog dacht ik.
Op donderdag 14 augustus 2003 22:46 schreef Sphinx2K het volgende:- knip -
Nou hoorde mijn hele internet incident hier ook niet thuis maar dat was niet echt de bedoeling. Het blijkt dus wel weer wat iedereen ook zegt iedereen wil winnen . Er zijn dan wel wat dingen fout gegaan maar kijk daar voortaan langsheen. schiet niet op zo en van mij mag dr wel een auto gekozen worden
.
quote:Ik doe mee om mijn skills tegen die van andere bekwame Photoshoppers te testen in een wedstrijdverband. Eerste worden hoeft niet voor mij... maar voor spek en bonen meedoen is ook niet leuk.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:12 schreef Mons het volgende:
- knip -Het blijkt dus wel weer wat iedereen ook zegt iedereen wil winnen.
-knip -
quote:Juist! Helemaal mee eens! Hoe bout zou het dan zijn als er 1 iemand heel vaak op zichzelf gaat stemmen? Dan is die kroon ineens van poep.
Op donderdag 14 augustus 2003 23:28 schreef Mons het volgende:
Wat ik bedoel met winnen is de beste soep maken en dat dat dan ook erkend word.. Dat is dan de kroon op je werk maar je kan idd ook heel tevreden zijn met een goede soep terwijl er een betere wint.
0:00 uur en nog geen nieuwe auto...
kan iemand er 1 kiezen? Die suggestie van mij en Kreator eerder bv?
Maar ik ben de uber n00b hier dus ik kan dat moeilijk beslissen.
Ik denk dat als jij het ermee eens bent dat het wel goed komt
(als je hem nog een keer post).
Maar ik heb zeker geen zeggenschap hier... 't gaat anders alleen zo lang duren en da's zonde van de vrije uurtjes waar ik normaal nog in kan soepen.
* Mons neemt het heft in eigen handen
power 2 the n00bs
quote:Dan heb je het schijnbaar niet begrepen, domme kneus. Flikker maar op met je gezeik...er is geknoeid met die poll, of het nou serieus is of niet heeft er geen drol mee te maken, poephoofd.
Op donderdag 14 augustus 2003 22:46 schreef Sphinx2K het volgende:
Niets zeuren over de uitslag omdat je nu onderaan staat en dan maar anderen gaan afkraken, dat is zeer sneu. Dit geeft alleen maar aan dat zeker niet iedereen hier aangeeft dat het voor de lol is.
quote:Erg leuk...
Op donderdag 14 augustus 2003 18:15 schreef Kaj_A het volgende:
Hoihoi ... ik heb voor het eerst een auto getuned met photoshop, dus verwacht er ook niet teveel van, maar zouden jullie commentaar willen geven van wat ik anders kan doen, dan kan ik een beetje oefenen!
Qua opbouwende kritiek:
- Grijp niet te hoog met je soeps. Probeer eerst spoilers voordat je aan motorblokken begint. Niet dat je het niet kan (ziet er uit als een soep van een beginneling met veel potentie) maar een goede basis helpt.
- Let op je perspectief. Het is wat kloten om alles in hetzelfde perspectief te krigen maar het helpt je soeps erg. Vooral wielen vallen erg op als ze in het verkeerde perspectief staan. Probeer wat te kloten met rotate en skew.
- Let op je contrast. Als je banden onder je auto plakt die lichter zijn dan de schaduw klopt er iets niet. Speel een beetje met BCI (Brightness, Contrast, Intensity) Voor optimalisatie.
- Probeer de foto op te werken naar een zo mooi mogelijke kwaliteit. Sommige foto's worden aangeleverd met moiré (oftewel een soort pixel effect in de foto). Zowel Photoshop als Photopaint hebben hier een filter voor om dit een beetje op te heffen. Het is altijd beter om je soeps op een zo groot mogelijke resolutie te maken en dan te downscalen (Resizen... Image > Resample in CorelPaint). Hiermee los je het moiré-probleem deels op en als je dan ook nog eens de foto's (erna) sharpened (Effects in Photopaint) ziet het er al een stuk beter uit. Een truukje om pixelatie op te heffen: gebruik een Gaussian Blur (effects) van 1 pixel of minder (effe testen) en ga daarna met (Effect) Directional Sharpen (Photopaint) er overheen. Door de blur mengen de pixels een beetje en door de sharpen probeert het tekenprogamma de pixels logischerwijs weer bij elkaar in de buurt te zetten.
Nogmaals: niet slecht voor een eerste (geposte) soep! Keep it going!
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 15-08-2003 02:24]
Hoe ik in een keer omhoog kan schieten weet ik ook niet, sinds ik alleen op Fok! kijk als ik op mijn werk ben. En vrienden heb ik hier niet
Naja, boeit ook niet... we gaan verder met de hyundai...
quote:haha beetje snel aangebrand?
Op vrijdag 15 augustus 2003 01:24 schreef Kreator het volgende:[..]
Dan heb je het schijnbaar niet begrepen, domme kneus. Flikker maar op met je gezeik...er is geknoeid met die poll, of het nou serieus is of niet heeft er geen drol mee te maken, poephoofd.
.
quote:Dank je voor je reactie, aan dit soort commentar heb ik wat tenminste
Op vrijdag 15 augustus 2003 02:19 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Erg leuk...
Qua opbouwende kritiek:
- Grijp niet te hoog met je soeps. Probeer eerst spoilers voordat je aan motorblokken begint. Niet dat je het niet kan (ziet er uit als een soep van een beginneling met veel potentie) maar een goede basis helpt.
- Let op je perspectief. Het is wat kloten om alles in hetzelfde perspectief te krigen maar het helpt je soeps erg. Vooral wielen vallen erg op als ze in het verkeerde perspectief staan. Probeer wat te kloten met rotate en skew.
- Let op je contrast. Als je banden onder je auto plakt die lichter zijn dan de schaduw klopt er iets niet. Speel een beetje met BCI (Brightness, Contrast, Intensity) Voor optimalisatie.
- Probeer de foto op te werken naar een zo mooi mogelijke kwaliteit. Sommige foto's worden aangeleverd met moiré (oftewel een soort pixel effect in de foto). Zowel Photoshop als Photopaint hebben hier een filter voor om dit een beetje op te heffen. Het is altijd beter om je soeps op een zo groot mogelijke resolutie te maken en dan te downscalen (Resizen... Image > Resample in CorelPaint). Hiermee los je het moiré-probleem deels op en als je dan ook nog eens de foto's (erna) sharpened (Effects in Photopaint) ziet het er al een stuk beter uit. Een truukje om pixelatie op te heffen: gebruik een Gaussian Blur (effects) van 1 pixel of minder (effe testen) en ga daarna met (Effect) Directional Sharpen (Photopaint) er overheen. Door de blur mengen de pixels een beetje en door de sharpen probeert het tekenprogamma de pixels logischerwijs weer bij elkaar in de buurt te zetten.
Nogmaals: niet slecht voor een eerste (geposte) soep! Keep it going!
GreeTz Kaj
(Ja ik weet het, die hele bumper/voorspoiler is scheef )
quote:WTF???? is dat jouw 2de soep??????
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:53 schreef uniekje het volgende:
Ben er zelf niet zo tevreden mee deze keer, maar ik moet ook nog mijn werk doen(Ja ik weet het, die hele bumper/voorspoiler is scheef
)
natuurtalent ofzo??
edit -
ohnee ik vergis me met iemand anders, maar deze is zwaar cool
quote:http://www.rsportscars.com/
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:48 schreef Mons het volgende:
Ik kan moeilkijk donor auto's vinden iemand tips ?
En mijn alom vereerde:
http://www.google.com/ (afbeeldingen zoeken)
quote:Uploaden naar een server (je eigen webspace bv.) en dan in je post het volgende zetten:
Op vrijdag 15 augustus 2003 13:40 schreef Rbn het volgende:
Ik heb nou eindelijk een volgens mij goede automaar hoe stuur ik hem nou op de site?
code:[img]http://www.jouwdomein.nl/plaatje.jpg[/img]
quote:Ja Ruben, dat heet een dead link. gebeurd wel eens.
Op vrijdag 15 augustus 2003 14:38 schreef Rbn het volgende:
op de eerste pagina staat bij de 1e DEZE een fout hij wil niet meer opstarten http://www.photoshopjunkie.com/tutorials.html
btw, welkom op Fok! Lees de FAQ even, zou ik zeggen.
Orgineel:
Mijn versie:
quote:Hij is an 't skidden met z'n 4WD
Op vrijdag 15 augustus 2003 15:28 schreef Mons het volgende:
lol, je hebt ronddraaiende velgen terwijl de auto stilstaat.
quote:Mooie soep! Alleen de motorkap (boven de koplamp, voor de kijkers links) moet nog een stukkie vanaf.
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:02 schreef quility het volgende:[..]
Hij is an 't skidden met z'n 4WD
quote:Ik weet ook wel dat de afwerking niet helemaal top is, maar het is ook de eerste keer dat ik met Photoshop werk. De volgende keer zal ik wat beter op de afwerking letten.
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:04 schreef Googolplexian het volgende:
Mooie soep! Alleen de motorkap (boven de koplamp, voor de kijkers links) moet nog een stukkie vanaf.
quote:je hoeft hem nog lang neit in te leveren dus je kan het nog veranderen
Ik weet ook wel dat de afwerking niet helemaal top is, maar het is ook de eerste keer dat ik met Photoshop werk. De volgende keer zal ik wat beter op de afwerking letten.
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 15-08-2003 17:10]
quote:Juist!
Op vrijdag 15 augustus 2003 16:17 schreef Mons het volgende:
je hoeft hem nog lang neit in te leveren dus je kan het nog veranderen
Of mag ik dit hier niet posten en had ik eerst faq's moeten lezen of dit in een andere topic moeten plaatsen. Zo ja sorry
quote:Ja, man, lul!
Op vrijdag 15 augustus 2003 18:10 schreef Mons het volgende:
straks na de vakantie heb je dan nog steeds 3 dagen om je auto te soepen of wordt het dan meer ivm minder tijd ?Of mag ik dit hier niet posten en had ik eerst faq's moeten lezen of dit in een andere topic moeten plaatsen. Zo ja sorry
dan is het gewoon 2 dagen.
betekent:
21:00 auto kiezen
dag daarna soepen
dag dáárna om 15:00 poll.
voor liefhebbers van afwerking hier de originele grootte:
http://www.wacha.nl/temp/HYUNDAI_Z-TEC.jpg]
(Zichtbare) Aanpassingen:
- Deurgreep achter weg laten halen (Zij die achterin zitten rijden niet).
- Verlaagd (PitBox in Den Haag)
- Viper-look voorbumper besteld, gespoten en gemonteerd
- Viper-look zijskirts en -uitlaten laten monteren
- E35 raamfolie laten plaatsen (via TCC in Bleiswijk)
- 20" LM velgen met bijbehorend rubber (ook van PitBox)
- Booskijkers gemonteerd
- Naam-nummerbord besteld en gemonteerd (belachelijk dat dat nog niet kan in NL)
- Naam-sticker laten maken voor de achterruiten
- Over laten spuiten in Tri-Color (!)
Enjoy!
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 16-08-2003 02:11]
quote:Geen commentaar als je sikker bent!
Op zaterdag 16 augustus 2003 03:15 schreef SiNz het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik ben niet zo nuchter meer dus....Alle achterwielen die ik tot nu toe gezien heb, kloppen niet.
Voorwielen zitten er mooi in, maar achter niet echt....
quote:Sjikker
Op zaterdag 16 augustus 2003 12:11 schreef Googolplexian het volgende:[..]
Geen commentaar als je sikker bent!
henkmanz is wel nuchter
Dit is dan mijn auto. Wat een kut wielen daar heb ik het meeste moeite mee gehad.
* Mons kan wel tegen kritiek en vind het juist fijn om te weten wat hij voortaan beter kan doen
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 16-08-2003 15:54]
quote:ik doe wel ff een poll
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:41 schreef Googolplexian het volgende:
Komt er nog een poll? 'tis al laat.
quote:doe es dan!
Op zaterdag 16 augustus 2003 16:55 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik doe wel ff een poll
ontopic: ik blijf het knap vinden hoe jullie dat doen hoor, ik kan er geen flikker van
edit: IP weggehaald.
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 16-08-2003 17:19]
en ik stem neit op mezelf
Ik vond heel de ronde een beetje matigjes...von het ook niet zo'n leuke foto. De auto zelf wel, maar de foto niet.
Misschien wel een idee om de volgende keer alleen de stemmen te tellen van mensen die -net als Ultimora- hun stem copy-pasten.
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 16-08-2003 20:41]
Voortaan als we willen checken wie op wie stemt moet je dat gewoon ff posten das wel zo handig. Dan hoeft zoiets niet meer te gebeuren.
[ik lees net de post van googolplexian ik ben het er wel mee eens ]
[Dit bericht is gewijzigd door Mons op 16-08-2003 20:47]
Ik hoop dat iedereen het een beetje eens is met dat posten van zijn/haar stem.
Nou.. laterz!
Laten we gewoon een stemtopic openen (als ie open mag blijven van de mods) en dan doen we het zo. Is meer werk, maar dit werkt steeds slechter.
4:38 uur en nog steeds geen nieuwe auto?
Ben inmiddels voorbij SiNz's grens van Sjikker dus ik ga slapen. Ik hoop dat er morgen weer wat te soepen valt
quote:Mooie zin
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:51 schreef SiNz het volgende:- knip -
Is meer werk, maar dit werkt steeds slechter.
Suc6
quote:Hmzz, dan kunnen we binnenkort niet meer soepen, want dan is dat boodschappenkarretje zonde om te doen en die jeep niet mooi meer om te doen...
Op zondag 17 augustus 2003 12:53 schreef Kaj_A het volgende:
Oke, ik ben ff een half uurtje bezig geweest en dit is het resultaat.
Ik vind dat je bij deze auto niet zo veel moet veranderen, want dat staat gewoon niet bij zo'n zakelijke auto, daarom heb ik ook niet zo veel veranderd.[afbeelding]
quote:3 dagen ?
Op zondag 17 augustus 2003 11:51 schreef SiNz het volgende:
Oke, volgens mij hebben we rustdag ofzow
Ik neem het heft wel in handen, en dan is dit de nieuwe.
Hij staat er al een tijdje, ik wil nou toch wel es zien wat iedereen hiervan kan bakken. We doen deze ronde gewoon 3 dagen ivm het weekend (en de weinige reacties).Suc6
quote:Ik zeg niet dat je dat niet mag doen
Op zondag 17 augustus 2003 14:23 schreef w3pz het volgende:[..]
Hmzz, dan kunnen we binnenkort niet meer soepen, want dan is dat boodschappenkarretje zonde om te doen en die jeep niet mooi meer om te doen...
quote:Ik ga hier over overleggen
Op zaterdag 16 augustus 2003 21:51 schreef SiNz het volgende:
We moeten inderdaad maar stemmen via een post, zodat mensen geen links meer kunnen opsturen of lui met routerende IP-adressen niet meer de zaak kenne flessen.
Het wordt steeds gekker met die polls...Laten we gewoon een stemtopic openen (als ie open mag blijven van de mods) en dan doen we het zo. Is meer werk, maar dit werkt steeds slechter.
deze heb ik gemaakt, wat heb ik veranderd:
verlaagd
lampen aangepast
Coupé
Velgen Passat W8 + bredere banden
daklijn veranderd, naar sierlijker model
dakkie zwart gemaakt
speciale window tints in mercedes stijl
etc etc
quote:Petje af.. puik werk !!
Op zondag 17 augustus 2003 21:05 schreef Sphinx2K het volgende:
[afbeelding]
[origineel]
[soep]
veranderd:
Dope booskijkers
Verlaagd natuurlijk
Leuk kleurtje + Stripings
Ruiten getint
Subaru Impreza Inlaatje voorop
Subaru Impreza Spoiler achterop
Logovrij rooster
Mitsubishi Eclipse bumper
Sideskirtje erop
Mercedes SLA velgen
Bredere banden achter
quote:Goed dat je me erop wijst
Op zondag 17 augustus 2003 23:19 schreef Sphinx2K het volgende:
vergeet je foto niet te resizenleuke soep
maar is gefixt nu.
echt waar ....
Jouw inzending is me lijp!!!
quote:Yep, zekers mee eens...
Op maandag 18 augustus 2003 10:43 schreef Kaj_A het volgende:
Sphinx2K .........echt waar ....
Jouw inzending is me lijp!!!
![]()
![]()
quote:Vette soep SiNz, ziet er erg strak uit.
Op maandag 18 augustus 2003 02:07 schreef SiNz het volgende:
De mijne:
quote:Ja, i know....daar zat ik ook mee. Dit was mijn 2e al. Ik had er al een, maar die leek best veel op die van Sphinx (zelfde idee)...dus heb ik er nog een gemaakt. En vaak lukt zwart niet, dus ik denk...probeer het gewoon.
Op maandag 18 augustus 2003 12:48 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Vette soep SiNz, ziet er erg strak uit.
Alleen jammer dat je door het zwarte de afwerking niet goed kan zien..
quote:Yip, deze ronde was 3 dagen. Morgen de poll pas inderdaad.
Op maandag 18 augustus 2003 20:19 schreef Googolplexian het volgende:
Poll is toch morgen? Nog tijd dus?
Behold: Volkswagen Phaetona
- edit -
Wijzigingen:
- verlaagd
- ander kleurtje
- voorspoiler van Accord Concept
- velgen, spoiler en zijskirt van Carrera GT3
- grotere grille
- logo weg
- achterdeurgreep weg
- achterbumper aangepast
- lampen smaller gemaakt (van onderen)
- spiegels zwart
- deurgreep chroom
- bredere achterwielen
dat was 't geloof ik wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 18-08-2003 23:31]
Guru-alert!
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 19-08-2003 01:09]
quote:Damnnnnn!
Op dinsdag 19 augustus 2003 00:00 schreef Googolplexian het volgende:
Medesoepers: Kijk ook even in dit topic. Kevin HusleyGuru-alert!
Echt mooi met zoveel detail. Ik vraag me af hoe lang hij over zoiets doet...
Wat ik heb gedaan:
- Andere velgen
- Andere kleur
- Handgrepen weg voor het strakke
- Koplampen veranderd
- Andere voorbumper
- Zelf gemaakte grill van de oude (nu is het een ECHT merk )
- Bredere sideskirts
- Grotere achterbumper
- Kofferbakspoiler
- Ramen getint
- Flame outlines op de zijkant
- Achterlichtje lichter gemaakt
- En de achtergrond wat donkerder gemaakt, anders ziet zwart er niet uit in dit geval.
Dat was het wel zo'n beetje volgens mij
hem lukte de voorbumper wel van de Accord, en mij niet, plus gewoon beste afwerking voor de spoilers enzo (niet scheef)
quote:Was twijfelen tussen Henkmanz, Sphinx2K en Googolplexian
Poll: Wie heeft de Phaeton het vetst gesoept?
Je hebt gestemd op: Googolplexian
-Henkmanz trok mijn aandacht vanwege de booskijkers en de bumper, jammer dat die een beetje bollig is boven, als dat glad was had je mijn stem.
-Sphinx2K heeft m heel mooi getuned. Mooie bijpassende velgen, achterbumper ook gedaan, voorbumper. Alleen ik vind de auto op 1 of andere manier gekrompen uitzien. Komt waarschijnlijk omdat de voorbumper vreemd is uitgevallen, te rond.
-Googolplexian trok mijn aandacht met de bumper en velgen, heel erg mooi gedaan. Superbe afwerking ook. Heel goede voorbumper. Alleen hele kleine booskijkers hadden m niet verkeerd gestaan en de achterbanden net iets breder.
Nou dat was mijn oordeel, ik mag toch wel kletsen? Ik draai al vanaf het begin mee.
Was gewoon een klein beetje kritiek voor de volgende soep.
Maar ik moet zeggen dat ik bijna niet meer mee durf te doen, ik ben in deze maand dat ik weg was behoorlijk achter geraakt. Alles weer eens oppakken strax.
moeilijke keuze er waren zo veel mooie
quote:Ik noemde alleen jou omdat jij bijna bovenaan stond. Wilde je niet kwetsen ofzo. En je naam kwam in me op toen ik over de foto's scrolde. Dus het net zo goed iemand anders kunnen zijn
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:09 schreef Sphinx2K het volgende:
t lijkt altijd wel of iedereen iets tegen mij heeft, jacco, je zegt dat je op ultimora stemt, prima geen probleem, maar waarom zeg je alleen dat die van mij geen nette afwerking heeftterwijl ik bij ultimora toch ook snel op veel fouten uitkom (de layers sluiten niet op elkaar aan bij het verlagen etc. dit is overigens geen flame) en bij de anderen evenzo, maar waarom noem je dan alleen mij?
Jacco heeft gewoon zo'n allejezus goed oog voor detail, dat hij dat natuurlijk al meteen gespot had
quote:ik zat maar te dollen hoor... weet ik veel.. nouja zijn smaak was ook simpel... maar wat vind je er van nu hij wat groter te schouwen valt?
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:30 schreef Sphinx2K het volgende:
maar waarom begint ie dan bij mij wel over de afwerking? Als hij afwerking zo belangrijk vind, waarom valt hij er dan bij jou niet over?
quote:He sphinx. Wat ik al zei val alsjeblieft niet over mijn commentaar. En laat je daar vooral niet aan storen. Ik vond gewoon op dat moment die van ulti de mooiste en kon me die van jou nog helder herinneren.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:30 schreef Sphinx2K het volgende:
maar waarom begint ie dan bij mij wel over de afwerking? Als hij afwerking zo belangrijk vind, waarom valt hij er dan bij jou niet over?
quote:nee nee dat snap ik ook wel, t zit me ook niet dwars maar t viel me gewoon op, het is ook niet de bedoeling om je soep af te kraken oid omdat er afwerkingsfouten inzitten, die zitten er bij iedereen hier in, maar als je er dan toch om vraagt
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:33 schreef Ultimora het volgende:[..]
ik zat maar te dollen hoor... weet ik veel.. nouja zijn smaak was ook simpel... maar wat vind je er van nu hij wat groter te schouwen valt?
quote:okidokie tnx
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:38 schreef Sphinx2K het volgende:[..]
nee nee dat snap ik ook wel, t zit me ook niet dwars maar t viel me gewoon op, het is ook niet de bedoeling om je soep af te kraken oid omdat er afwerkingsfouten inzitten, die zitten er bij iedereen hier in, maar als je er dan toch om vraagt
deze punten vallen me nog steeds op
quote:Jij hebt mij een topic terug precies hetzelfde gezegd: zit niet zo te miepen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 19:38 schreef Sphinx2K het volgende:
bla bla bla
je doet exact hetzelfde waar je mij toen op afrekende
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:52 schreef Sphinx2K het volgende:[..]
dit heeft niets met eerlijk te maken vriend, het gaat om de smaak van de personen die stemmen, als die bijvoorbeeld niet naar de afwerking kijken tsja daar kan ik daar ook niets aan doen, maar in hun ogen is die auto dan de mooiste.... dus waarom zouden ze hun stem daar niet aan geven?
Ik snap je frustratie best, maar kom niet aan met dat het niet eerlijk is
dat ze op een andere stemmen omdat ze die mooier vinden kan ik prima mee leven, daar gaat heel dit topic over, over de mooiste creatie, maar als iemand een stem geeft op een soep die niet super is afgwerkt en daar niets over zegt, maar vervolgens wel zegt dat mijn soep niet keurig is afgewerkt mag ik daar toch best een reden voor vragen?
Ok, ik zie nu pas dit topique en krijg opeens enorm zin om te Shoppen. Wanneer is de volgende opdracht er?
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 19-08-2003 21:15]
Je hebt gestemd op: Henkmanz
Hoelaat sluit de poll? Vond 21:00 altijd al een beetje vroeg. Dan zit ik meestal nog te werken
En ik zie dat lang niet iedereen heeft gemeld op wie die heeft gestemd. Kan ook niet werken de eerste keer. Nog een keer proberen lijkt me.
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 19-08-2003 21:34]
Je hebt gestemd op: Sphinx2K
Je IP is: geheim
Ik heb toch op Sphinx2K gestemd omdat ie, in mijn ogen, de apartste soep heeft gemaakt die er ook nog harstikke goed uitziet!
Deze wordt het als ik win
http://www.daihatsu.de/images/u4b.jpg
En ik denk dat ik er een opdracht aan vast ga plakken. (Dus snel stemmen op Sphinx2K )
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 19-08-2003 21:42]
quote:Verdomd mooi plaatje!
Op dinsdag 19 augustus 2003 21:40 schreef Googolplexian het volgende:
Deze wordt het als ik win
http://www.daihatsu.de/images/u4b.jpg
quote:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenPoll: Wie heeft de Phaeton het vetst gesoept?
Je hebt gestemd op: Googolplexian
Je IP is: 00.000.00.000
We gaan dus bezig met de daihatsu, overigens zeer origineel om te soepen dat wordt nog wat
dus.
Succes!
Hier nog wat (hoofdzakelijk) standaard auto's te vinden:
http://www.rsportscars.com/slo/ozadja/ozadja3.asp
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 19-08-2003 22:08]
Geinige foto, maar NIETS voor te vinden. Zullen wel veel Beetle hybrids komen
ik vind het leuk om eens wat anders te doen.
Mijn creatie. Gewoon met kleurtjes gespeeld
afwerking is bagger: het was nog vroeg
[Dit bericht is gewijzigd door BLADEZZ op 20-08-2003 09:51]
quote:Nee niet echt:
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Veel is er niet een veranderd hè
=edit=
was moeilijk dan ik dacht, maar heeft wel geholpen
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 20-08-2003 12:43]
[soep]
Vond erg leuk om het te shoppen, maar was idd wel erg moeilijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Henkmanz op 20-08-2003 23:39]
quote:Jij hebt je strepen door geloof ik
Op woensdag 20 augustus 2003 13:23 schreef Henkmanz het volgende:
[origineel]
[afbeelding][soep]
[afbeelding]Vond erg leuk om het te shoppen, maar was idd wel erg moeilijk.
Ben benieuwd of het je gaat lukken om spiegelstrepen te maken
Hier nog een linkje voor vlammen: http://www.magneticflames.com/
Had ik al eens gepost.
- edit - dus hier nog eentje
voor de liefhebbers van stickers
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 20-08-2003 15:48]
quote:Die is echt vet
Op woensdag 20 augustus 2003 17:04 schreef Sphinx2K het volgende:
[afbeelding]
quote:Lol, de tekst op je bumper is gespiegeld
Op woensdag 20 augustus 2003 17:04 schreef Sphinx2K het volgende:
[afbeelding]
quote:Dat kan nog voor mensen die in de achteruitkijkspiegel kijken..
Op woensdag 20 augustus 2003 19:05 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Lol, de tekst op je bumper is gespiegeld
- edit - 3 typo's
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 20-08-2003 23:42]
quote:Deze is wel grappig. Vooral die spoiler is mooi verwerkt. Alleen what the fuck heb je met de verhoudingen gedaan? Of is het een soort van Hot Rod?
Op woensdag 20 augustus 2003 17:22 schreef SiNz het volgende:
[afbeelding]
quote:Hahaha, nee...die had ik van de Corsa gemaakt een paar soeps geleden. Nee, ik vond de verhoudingen van deze auto al heel vaag. Dus ik heb alles wat lager gemaakt. Nu vind ik um zelf wat mooiere lijnen hebben.
Op woensdag 20 augustus 2003 19:29 schreef Cyberdogg het volgende:[..]
Deze is wel grappig. Vooral die spoiler is mooi verwerkt. Alleen what the fuck heb je met de verhoudingen gedaan? Of is het een soort van Hot Rod?
[Dit bericht is gewijzigd door Googolplexian op 21-08-2003 16:44]
Ik vind de auto erg mooi om te zien maar als je hem soept wort die erg cartoonig. 'K begin dus nog maar niet, doe de volgende ronde weer mee
Maar zoals iemand (Henkmanz/SiNz?) eerder al aanduidde: What's the point if you don't try?
Vandaar dat ik 't toch probeer... al is 't maar voor de leer-ervaring.
Als ik ooit nog een keer mag winnen zal ik wat beter opletten!
Voorlopig ben ik juist ontmoedigd door Sphinx2K... Bedankt hoor !!! Met je geweldige soep !@#%!$#%!@#$!.
Dit wordt wmb een wedstrijd tussen Henkmanz en Sphinx2K...
quote:Ik vind dat je de lampen echt onwijs goed hebt weggesoept, en je bumper zit er ook erg strak op! Hier heb ik echt respect voor: iemand die véél tijd neemt om een auto zeer gedetailleerd af te soepen. Meer respect hiervoor dan voor iemand die maar gewoon snel even iets in elkaar jast en daarmee het "publiek" overdonderd (geen namen genoemd btw.).
Op woensdag 20 augustus 2003 21:12 schreef Googolplexian het volgende:
Hij's erg moeilijk om te soepen.... ik heb spijt ...
Vandaar dat ik 't toch probeer... al is 't maar voor de leer-ervaring.
Als ik ooit nog een keer mag winnen zal ik wat beter opletten!
Voorlopig ben ik juist ontmoedigd door Sphinx2K...Bedankt hoor !!! Met je geweldige soep !@#%!$#%!@#$!.
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:07 schreef Henkmanz het volgende:[..]
- knip -
Pluim voor Googolplexian
Ik vind het ook belangrijk om details mooi af te werken... maar dat betekent wel dat ik deze waarschijnlijk niet op tijd af krijg.
Voor Sparco stoelen op hoge resolutie (niet in spiegelbeeld )
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 23:36 schreef Googolplexian het volgende:
http://images.google.com/images?imgsz=xxlarge&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&safe=off&q=+site:www.evosport.com+sparcoVoor Sparco stoelen op hoge resolutie (niet in spiegelbeeld
)
quote:sipkijkers had ik nog nooit eerder gezien
Op donderdag 21 augustus 2003 10:41 schreef ik_hier het volgende:
mijn eerste soep. niet ideaal afgewerkt, maar ach
quote:was beetje geinspireerd door bassie en adriaan auto (die met de wimpers)
Op donderdag 21 augustus 2003 11:57 schreef Ultimora het volgende:[..]
sipkijkers had ik nog nooit eerder gezien
Ben net ff nagelopen wat ik heb gemist en daarbij viel het me op dat de soeps best moeilijk zijn te beoordelen op details als je er zelf niet aan hebt gewerkt, vandaar misschien een aantal van de vage poll uitslagen.
Miscchien is het een oplossing om op een andere site een stem ding te maken waarbij de gebruiker moet inloggen. Dan krijgt gewoon iedereen die meesoept een login.... ideetje
quote:Alweer? Mijn beurt is net geweest. Iemand anders mag deze keer.
Op donderdag 21 augustus 2003 16:12 schreef ik_hier het volgende:
als jij er een kan klussen...
Poll: Welke Diahatsu U4B is het mooist gesoept?
Je hebt gestemd op: Henkmanz
Die van mij is nog niet af... geen stoelen en lelijk dak
Was een close call tussen Sphinx2K en Henkmanz.
hoewel er niet al te veel veranderd is, vind ik dat hij er als totaal plaatje goed uitziet...
mijn nichtje vond die het mooiste..
Gestemd op Henkmanz omdat die het eerst opviel en omdat ik die motiefjes altijd helemaal digg
quote:Dank u, dank u
Op donderdag 21 augustus 2003 16:52 schreef ik_hier het volgende:
Poll: Welke Diahatsu U4B is het mooist gesoept?
Je hebt gestemd op: NiteSpeedhoewel er niet al te veel veranderd is, vind ik dat hij er als totaal plaatje goed uitziet...
En ik vind die van Henkmanz dit keer de winnaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |