Wie helpt mij?
quote:Ik zoek de naam van dit verschijnsel... en dus niet een dokter.
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:23 schreef Manono het volgende:
De dokter!
quote:Nee niet op mijn arm gelegen...
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:28 schreef shmoopy het volgende:
Je hebt dus op je arm gelegen en daardoor is ie bekneld geraakt.
Wat wil je precies weten?
quote:Dat weet ik ook wel maar hoe heet het? (nee ik heb het niet over een "slapende" arm)
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:30 schreef Sakura het volgende:
Heeft iedereen wel eens, is niks ernstigs of zo.
quote:Nou, een slapende arm heb ik wel eens gehad maar wat de TS omschrijft toch echt niet hoor.
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:30 schreef Sakura het volgende:
Heeft iedereen wel eens, is niks ernstigs of zo.
[Dit bericht is gewijzigd door lily op 12-08-2003 08:40]
Aquabats - I fell asleep on my arm
BRILJANT nummer!
quote:STOP reading my mind
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:37 schreef lily het volgende:
Ik heb dit ook vaker gehad. Als ik wakker wordt met mijn arm boven mijn hoofd ofzo dan heb ik compleet geen gevoel meer in mij arm. Ik moet hem dan met mijn andere arm "optillen" om hem weer naast mijn lichaam te krijgen.
Echt een maf gevoel...
quote:Meest logische is dat je gewoon op je arm geslapen hebt of dat je je arm boven je hoofd gelegd hebt terwijl je op je rug ligt te slapen. Hierdoor heb je er niet veel bloedcirculatie in. Doordat je veel beweegt in je slaap zou je bij het wakker worden je arm alweer in een normale houding hebben kunnen leggen en heb je de oorzaak niet door.
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:27 schreef 60000 het volgende:
Ik zoek de naam van dit verschijnsel... en dus niet een dokter.
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:49 schreef Mickey98 het volgende:
Probeer eens direct te gaan slapen als je naar bed ga....en niet tot diep in de nacht te hobby-en...
quote:ja ik ook. Maar bij mij komt het volgens mij wel altijd doordat ik op mn arm heb gelegen. Vooral vervelend als je de wekker uit wilt zetten en je kan je hand alleen op dat ding laten vallen en verder niet.
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:37 schreef lily het volgende:
Ik heb dit ook vaker gehad. Als ik wakker word met mijn arm boven mijn hoofd ofzo dan heb ik compleet geen gevoel meer in mij arm. Ik moet hem dan met mijn andere arm "optillen" om hem weer naast mijn lichaam te krijgen.
Echt een maf gevoel...
quote:volgens mij bedoelt hij trekken
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:52 schreef 60000 het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik snapte het wel... maar ik snap niet waarom het nodig is zo`n onzinpost te posten. :|
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:54 schreef okkie-man het volgende:[..]
volgens mij bedoelt hij trekken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Zou het misschien komen dat je op je zij slaapt en daarom al je gewicht op je arm komt te liggen?
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:56 schreef 60000 het volgende:[..]
Ik snapte het wel... maar ik snap niet waarom het nodig is zo`n onzinpost te posten. :|
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop