abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12373497
Als ik dan wakker word dan lijkt het net of mijn (linker) arm verlamt is ik kan hem niet bewegen... mijn vingers niet bewegen... hij voelt niets...en na een paar sec. komt ie ineens op gang...
En het is volgens mij geen slapende arm... het lijkt veel erger en het tintelt ook niet of zo...
Ik had is op Fok! gelezen dat je naast "slapende" armen ook nog iets anders had?

Wie helpt mij?

pi_12373507
De dokter!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_12373513
ODOL ?
pi_12373537
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:23 schreef Manono het volgende:
De dokter!
Ik zoek de naam van dit verschijnsel... en dus niet een dokter.
pi_12373538
Dat heb ik nou dus al een week,in m'n rechterhand.
Het heet RSI oftewel een muisarm
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Beter 10 Adjuh's in de lucht,dan 1 Adjuh op de grond
pi_12373545
Je hebt dus op je arm gelegen en daardoor is ie bekneld geraakt.
Wat wil je precies weten?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_12373553
Heeft iedereen wel eens, is niks ernstigs of zo.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_12373559
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:28 schreef shmoopy het volgende:
Je hebt dus op je arm gelegen en daardoor is ie bekneld geraakt.
Wat wil je precies weten?
Nee niet op mijn arm gelegen...
Je had ook nog een ander verschijnsel waardoor je arm pas laat impuls krijgt of zo
pi_12373567
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:30 schreef Sakura het volgende:
Dat weet ik ook wel maar hoe heet het? (nee ik heb het niet over een "slapende" arm)
pi_12373570
word hooguit lastig als je toevallig met die arm in je oog wilt wrijven,
voor je het weet mep je jezelf in je gezicht
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_12373573
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:30 schreef Sakura het volgende:
Nou, een slapende arm heb ik wel eens gehad maar wat de TS omschrijft toch echt niet hoor.
pi_12373594
Ik heb er wel is op Fok! wat overgelezen... dus iemand moet dit topic gewoon ff lezen die dit weet
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_12373609
Ik heb dit ook vaker gehad. Als ik wakker word met mijn arm boven mijn hoofd ofzo dan heb ik compleet geen gevoel meer in mij arm. Ik moet hem dan met mijn andere arm "optillen" om hem weer naast mijn lichaam te krijgen.
Echt een maf gevoel...

[Dit bericht is gewijzigd door lily op 12-08-2003 08:40]

dinsdag 12 augustus 2003 @ 08:37:50 #14
37157 mobomania
www.verkeersklaagbank.nl
pi_12373611
Dit komt ook voor als je je arm achter je hoofd legt snachts... je bloedsomloop vertraagt snachts en pompt het bloed niet meer helemaal omhoog naar je arm. Vandaar dat je een gevoelloze arm kan krijgen.
Meestel een kwestie van met je andere arm de gevoelloze arm naast je neer pleuren en wachten.........:O
pi_12373617
Download:

Aquabats - I fell asleep on my arm

BRILJANT nummer!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

dinsdag 12 augustus 2003 @ 08:39:15 #16
37157 mobomania
www.verkeersklaagbank.nl
pi_12373624
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:37 schreef lily het volgende:
Ik heb dit ook vaker gehad. Als ik wakker wordt met mijn arm boven mijn hoofd ofzo dan heb ik compleet geen gevoel meer in mij arm. Ik moet hem dan met mijn andere arm "optillen" om hem weer naast mijn lichaam te krijgen.
Echt een maf gevoel...
STOP reading my mind
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_12373629
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:27 schreef 60000 het volgende:
Ik zoek de naam van dit verschijnsel... en dus niet een dokter.
Meest logische is dat je gewoon op je arm geslapen hebt of dat je je arm boven je hoofd gelegd hebt terwijl je op je rug ligt te slapen. Hierdoor heb je er niet veel bloedcirculatie in. Doordat je veel beweegt in je slaap zou je bij het wakker worden je arm alweer in een normale houding hebben kunnen leggen en heb je de oorzaak niet door.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12373686
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

is dus fout omdat je hart niet de kracht heeft om het omhoog te pompen?
pi_12373700
maar dat bloed kan toch net zo goed de richting van je hoofd als die van naar je voeten als je ligt??? waarom doet die arm dan moeilijk?
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 08:49:01 #20
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_12373712
Probeer eens direct te gaan slapen als je naar bed ga....en niet tot diep in de nacht te hobby-en...
pi_12373740
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:49 schreef Mickey98 het volgende:
Probeer eens direct te gaan slapen als je naar bed ga....en niet tot diep in de nacht te hobby-en...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_12373749
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:37 schreef lily het volgende:
Ik heb dit ook vaker gehad. Als ik wakker word met mijn arm boven mijn hoofd ofzo dan heb ik compleet geen gevoel meer in mij arm. Ik moet hem dan met mijn andere arm "optillen" om hem weer naast mijn lichaam te krijgen.
Echt een maf gevoel...
ja ik ook. Maar bij mij komt het volgens mij wel altijd doordat ik op mn arm heb gelegen. Vooral vervelend als je de wekker uit wilt zetten en je kan je hand alleen op dat ding laten vallen en verder niet.
Na een tijdje gaat het vanzelf over, maar dat kan ik versnellen door met mn andere hand over mn arm te wrijven en zo de bloedsomloop op gang te brengen.
pi_12373759
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:52 schreef 60000 het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

volgens mij bedoelt hij trekken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_12373782
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:54 schreef okkie-man het volgende:

[..]

volgens mij bedoelt hij trekken

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik snapte het wel... maar ik snap niet waarom het nodig is zo`n onzinpost te posten. :|
pi_12373841
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:56 schreef 60000 het volgende:

[..]

Ik snapte het wel... maar ik snap niet waarom het nodig is zo`n onzinpost te posten. :|

Zou het misschien komen dat je op je zij slaapt en daarom al je gewicht op je arm komt te liggen?
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop