ps. Weet hier iemand al wat over die nieuwe homevideo?

Ik word er gewoon agressief van bijna.
Is het zo moeilijk om je eigen nummers te bedenken, ipv iets van een band te jatten die WEL talent hebben?

quote:Whaahha, vertel vertel.
Op dinsdag 9 december 2003 17:03 schreef Ixnay het volgende:
En er is weer een zoveelste verneukte versie van Bro Hymn gemaakt.![]()
![]()
Met slechte Nederlandstalige tekst
En half gekleede hoertjes op de achtergrond.Ik word er gewoon agressief van bijna.
Is het zo moeilijk om je eigen nummers te bedenken, ipv iets van een band te jatten die WEL talent hebben?

quote:Ik zag het net op The Box.
Op dinsdag 9 december 2003 17:21 schreef koetjeboe het volgende:
huh? hehe ... die wordt toch niet uitgezonden op onze landelijke anti-muziek zenders hoop ik?
Zal die doelgroep eigenlijk ooit van Pennywise gehoord hebben?

In december nam Melrose het nummer "O" - een bewerkte cover van het nummer Bro' Hymne van de band Pennywise in de Wisselroord Studios op samen met de vermaarde producers John Sonneveld en Holger Schwedt.
Die site heeft ook een gastenboek, even m'n mening geven erover.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 11-12-2003 19:16]

LOL. Dat keyboardje maakt het best wel vet.
Oh nee...
Nu is het toch wel zielig aan het worden. Het publiek wat mee oooooht..... Argh. Kippenvel. En dat is NIET positief bedoelt.
Bah. 

quote:En die tekst dan, vind je dat niet slecht?
Op woensdag 10 december 2003 23:44 schreef =HellFire= het volgende:
Hey, ik vind hem eigenlijk best goed...LOL. Dat keyboardje maakt het best wel vet.
Oh nee...
Nu is het toch wel zielig aan het worden. Het publiek wat mee oooooht..... Argh. Kippenvel. En dat is NIET positief bedoelt.
Bah.

(heb ook maar ff een berichtje achtergelaten in het guestbook)
[Dit bericht is gewijzigd door koetjeboe op 11-12-2003 01:04]

quote:Ja eigenlijk wel, maar ik vond het ook wel weer lachwekkend.
Op donderdag 11 december 2003 00:10 schreef Ixnay het volgende:[..]
En die tekst dan, vind je dat niet slecht?
Bagger.

quote:Jason zou het zo gewild hebben!!!
Op donderdag 11 december 2003 15:29 schreef Ixnay het volgende:
De site doet het nu ook niet, zal wel platgelegd zijn door een "hacker of the Wise."

overigens geven de reactie's in dat gastenboek het niveau van de standaard melrose-fan goed weer 

quote:Kutkinders.
Op donderdag 11 december 2003 17:35 schreef koetjeboe het volgende:
de site werkt wel, je moet alleen ff de dubbele punt weghalen achter de URLoverigens geven de reactie's in dat gastenboek het niveau van de standaard melrose-fan goed weer
quote:Volgens iemand die er op al die reacties inging.
De platenbaas 02-12-2003 22:09:04Beste Marcel, je moet je niet vanalles laten wijsmaken. Vitesse betaald, net als elke andere openbare gelegenheid in Nederland, Bum/Stemra rechten. Dat geld wordt gebruikt om auteursrechten te betalen aan schrijvers en componist van muziek. Vitesse betaald ZEKER niet rechtstreeks aan Pennywise. Wat Pennywise wel ontvangt zijn de auteursrechten van de single van Melrose. Iedere keer als een single van Melrose verkocht wordt, ontvangt Pennywise al het geld voor de auteursrechten. Ook iedere keer als de clip op The Box te zien is, kunnen zij hun hand ophouden, terwijl Melrose zelf geen stuiver van de auteursrechten krijgt. Het zelfde geldt ook voor Pennywise, iedere keer als zij een (van hun vele) covers ten gehore brengen ontvangt de originele auteur van dat werk zijn aandeel.
Zo
Nog vragen?

quote:Waarom? We hadden het toch over die cover? mijn reactie was de reactie over die cover.
Op donderdag 11 december 2003 18:33 schreef koetjeboe het volgende:
ja da's leuk en aardig, maar daar gaat het niet echt om

Zou toch niet hoop. Eén zo'n skihutversie is er al één te veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |