Volgens mij geven ze die mp3s van God Save The USA en Waiting weg, omdat ze het live willen spelen, en dan is het leuker voor het publiek als ze het mee kunnen zingen.
Ten slotte vind ik dat ze na "Full Circle" enigszins een 'nieuwe' weg in zijn gegaan. Wie Pennywise de afgelopen jaren gevolgd heeft, weet misschien dat Fletcher himself t/m Full Circle verantwoordelijk was voor het afmixen van de cd's. Wellicht ligt het misschien wel daaraan? Ik vind Pennywise nog steeds sterke nummers maken, maar vooral die zangeffecten van de laatste 2 cd's ben ik niet zo kapot van.
quote:Dat verwacht ik juist niet. Ik ben echter ook nooit snel teleurgesteld met een Pennywise cd. Je blijft echter altijd je favorieten houden, dus een 2e "Unkown Road" of "S/T" zou niet misstaan.
Op maandag 18 augustus 2003 01:06 schreef Ixnay het volgende:
Op de nieuwe cd staan wel wat goeie nummers, je zult niet teleurgesteld zijn.
Maar je moet niet verwachten dat het zoiets wordt als het oudere werk.
quote:My thoughts exactly.
Op maandag 18 augustus 2003 01:44 schreef Dave_Mustaine het volgende:[..]
Dat verwacht ik juist niet. Ik ben echter ook nooit snel teleurgesteld met een Pennywise cd. Je blijft echter altijd je favorieten houden, dus een 2e "Unkown Road" of "S/T" zou niet misstaan.
quote:Mmmm, wordt dus druk in de Melkweg. Balkonnen open enzo. Hitte. Bloed, zweet en tranen. Lekker.
Op zondag 17 augustus 2003 14:41 schreef Scylla het volgende:
Shit. Uitverkocht.
Maar de NS heeft altijd toch vertraging, hopelijk hebben ze dat deze keer ook.
Ik vind Pennywise een zeer goede band alleen imho gaat het langzaam achteruit. Het laatste album; Land Of The Free was al slechter dan zijn voorgangers. En zijn nieuwe album, waarvan de naam mij even ontgaat, is ook niet veel soeps, heb ik gehoord.
Alle albums op volgorde van goed naar slecht:
Pennywise
Wild Card/A Word From The Wise
Full Circle
Unknown Road
About Time
Live At The Keyclub
Straight Ahead
Land Of The Free.
En dat nieuwe album, met "waiting" erop heb ik nog niet beluisterd, maar het lijkt me ook minder als zijn voorgangers. "Waiting" vond ik wel mooi, het had ook idd zijn eigen sound, maar ik weet niet of de rest ook okay is.
En verder vind ik alle punkcovers van Pennywise wel mooi. Kids In America en Land Down Under in het bijzonder. En Live At The Keys vind ik btw ook een geweldige live-cd.
1. Every Single Day
2. Living For Today
3. Fight Till You Die
4. Peaceful Day
5. Come Out Fighting
6. Same Old Story
7. The World
8. Broken
9. Perfect People
10. Final Day
11. Fuck Authority
Wildcard op 2?
En Kids In America is door Lagwagon gecoverd, niet door Pennywise.
Unknown Road
Pennywise
About Time
Straight Ahead
Full Circle
Live @ The Keyclub
Land Of The Free?
quote:Zo'n beetje wel mee eens. Unknown Road en S/T rockt!
Op woensdag 20 augustus 2003 16:24 schreef Dave_Mustaine het volgende:
Mijn volgorde in albums is:Unknown Road
Pennywise
About Time
Straight Ahead
Full Circle
Live @ The Keyclub
Land Of The Free?
quote:ja dat laatste concert (vorig jaar dus;) ) was niet in 1 dag uitverkocht.. het concert daarvoor in de melkweg wel maar dat was in juni `99 dus niet 2001, sollie. ok nu weer over naar de belangrijke dingen
Op dinsdag 19 augustus 2003 02:34 schreef Ixnay het volgende:
Ik had het over NOFX 5/9/02 in de Melkweg, en het jaar daarvoor zijn ze helemaal niet in NL geweest volgens mij.
1. Full Circle
2. About Time
3. Pennywise
4. Straight Ahead
5. Unknown Road
6. Land of the Free
7. From the Ashes
8. Wildcard/Word from the Wise
quote:Straight Ahead boven Unknown Road?
Op donderdag 21 augustus 2003 00:49 schreef againstthegrain het volgende:
Mijn Pennywise Top voor het geval iemand dat iets interesseert1. Full Circle
2. About Time
3. Pennywise
4. Straight Ahead
5. Unknown Road
6. Land of the Free
7. From the Ashes
8. Wildcard/Word from the Wise
UR is wel underdog, maar toch.... mijn favo album. Samen met S/T... en About Time ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |