quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:11 schreef crossover het volgende:
omg, net Unknown Road van PW ontdekt, wat is dat een gave cd![]()
lekker oldskool punk
ik heb verder nog deze albums:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef Nitro_YE het volgende:
welke cd's ken je nog meer van ze? misschien kunnen we je nog wat aanraden
Dan raad ik je aan:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:34 schreef crossover het volgende:
[..]
ik heb verder nog deze albums:Pennywise - From The Ashes Pennywise - Full Circle Pennywise - Land Of The Free? Pennywise - Straight Ahead
Er zijn nog andere cd's.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:11 schreef crossover het volgende:
dat is de rest of niet
maar ik wil idd mijn cd collectie uitbreiden, wanneer ik weer geld heb (festivaltijd en vakantie komt eraan)
wat, The Fuse??quote:
hoe kom je eraan dan? die is over 2 dagen pas uit? of wordt dat niet streng nageleefd die regels..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:13 schreef =HellFire= het volgende:
Yessiree.
heej daar breng je me op een idee...ik ga em ook daar kopenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:26 schreef =HellFire= het volgende:
Nou in principe zou die ook al in de winkels kunnen liggen ja. Maar ik heb em gedownload, bleek gister al geript te zijn. Ergo, denk dat ie vrijdag al te koop was her en der in Europa. Dat iemand zo aardig was geweest om em te rippen, tsjah...
In ieder geval goed opwarmertje voor donderdag. Misschien da'k de cd daar wel koop.Goedkoper en geeft toch iets speciaals he.
ik hoop hetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:32 schreef =HellFire= het volgende:
dus het echte jonge grut zal er wel niet zijn... maar ik kan het ook compleet mishebben natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |