quote:Ik deed er al tijd een natte krant in.
Op maandag 11 augustus 2003 19:18 schreef Zero_Cool het volgende:
Ik heb vandaag nieuwe voetbalschoenen gekocht, en er werd aangeraden om deze even in water te laten weken? Iemand ook een idee hoelang je ze erin kan zetten en er weer uit moet halen?
quote:haha.. ik lach me dood zeg
Op maandag 11 augustus 2003 19:19 schreef mat_herben het volgende:
tot er schimmel op zit
quote:Zal eens kijken
Op maandag 11 augustus 2003 19:20 schreef Fulton het volgende:
Geen idee, maar wel even wat oude krantenproppen erin doen als je ze nat hebt gemaakt in ieder geval.
quote:jij kan toch niet futbollen.
Op maandag 11 augustus 2003 19:23 schreef Fulton het volgende:
Bij mijn oude schoenen was het leer helemaal gebarsten omdat ik er geen oude kranten in deed.
Dat je het even weet.
quote:Kijk jij hebt er verstand van... doe ik dus ook
Op maandag 11 augustus 2003 19:20 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik deed er al tijd een natte krant in.
Punt is dat je ze vochtig/nat moet aantrekken zodat de schoen makkelijker/eerder de vorm van je voet aanneemt.
quote:Wanneer doe je dit? een uur voor de training? 2 uur? middag? Een dag..En gewoon kranten drijfnat maken, of redelijk vochtig?
Op maandag 11 augustus 2003 19:20 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik deed er al tijd een natte krant in.
Punt is dat je ze vochtig/nat moet aantrekken zodat de schoen makkelijker/eerder de vorm van je voet aanneemt.
quote:Ik deed het gewoon thuis. Redelijk vochtig aantrekken en iig aanhouden tot ze droog zijn. Dit een aantal maal doen en daarna altijd lekker invetten.
Op maandag 11 augustus 2003 21:03 schreef MaStar het volgende:[..]
Wanneer doe je dit? een uur voor de training? 2 uur? middag? Een dag..En gewoon kranten drijfnat maken, of redelijk vochtig?
Ik doe nu precies 2 jaar met me schoenen, en onderhoud ze nou niet echt
De truc is iig om ze zodanig in te lopen dat ze in die tijd niet uitdrogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |