quote:Doe het punt maar naar Beemsi, over het algemeen zijn geflopte cd's niet zo erg bekend
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:33 schreef againstthegrain het volgende:
Als hier om 14:00 nog geen goed antwoord gegeven is gaat het punt en de volgende vraag naar Beernsi omdat hij iig de band wist
quote:Ik heb 't nu 14:00...
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:33 schreef againstthegrain het volgende:
Als hier om 14:00 nog geen goed antwoord gegeven is gaat het punt en de volgende vraag naar Beernsi omdat hij iig de band wist
Komt ie:
Over welke groep heb ik het hier:
as we know them were born in 1989 when the band signed to Food/EMI. Showing immense resilience for ones so punchable, they survived early controversy (a scantily-clad woman on a publicity poster for debut single She's So High), a hit single (There's No Other Way, UK #8) with at least two world-class riffs in it and a drummer hell-bent on spending as many nights in police cells as hotel beds. Debut album "Leisure" announced the arrival of a spunky, inventive new band with pop suss warped by art-punk eccentricity. Yet
had more in them: namely, a revolution in the sound of (naam v/h land ff weggehaald, anders wordt het te makkelijk) popular music.
quote:Nee, helaas.
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:16 schreef dolle_hond het volgende:
charlatans
quote:GOED
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:21 schreef miss_ann_thrope het volgende:
Blur
quote:Ik denk dat de naam van het land het niet zozeer makkelijk maakte als wel de titel van het nummer "There's no other way"..
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:21 schreef Beernsi het volgende:[..]
GOED
quote:Ja, eigenlijk wel. Maar het wordt met grote regelmaat vergeten
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:41 schreef againstthegrain het volgende:
Okee nog:
Beernsi +1
van de vorige vraag.Dat moet ik toch altijd vermelden of niet?
P.S. Leisure had ik ook nog wel bij Blur weten te plaatsen, dus had There's no other way maar weggelaten .
quote:ja dat moet, anders verlies je zelf het punt
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:41 schreef againstthegrain het volgende:
Okee nog:
Beernsi +1
van de vorige vraag.Dat moet ik toch altijd vermelden of niet?
quote:Ok,ok
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:42 schreef Litpho het volgende:[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar het wordt met grote regelmaat vergeten
.
P.S. Leisure had ik ook nog wel bij Blur weten te plaatsen, dus had There's no other way maar weggelaten
.
Miss_ann_thrope +1
En aub een nieuwe opgave
quote:Maak je geen zorgen, de vraag was prima. Alleen als je There's no other way had weggelaten, was hij mogelijk blijven liggen tot ik weer keek
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:45 schreef Beernsi het volgende:
Ok,okTis me al duidelijk, maar ik probeer ook meer 'algemeen' bekende groepen en nr's erbij te betrekken, zodat er meer mensen hier aan mee gaan spelen. Nadeel is dan wel dat de opgaven voor sommigen wat te 'simpel' worden. Maarja, dat neem ik maar op de koop toe
Blijft sowieso moeilijk om in deze reeks te bepalen welke vragen te moeilijk zijn en welke te makkelijk.
quote:'t is ook helemaal geen verwijt. Juist niet. Ik hou wel van een beetje doorloopsnelheid.
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:45 schreef Beernsi het volgende:[..]
Ok,ok
Tis me al duidelijk, maar ik probeer ook meer 'algemeen' bekende groepen en nr's erbij te betrekken, zodat er meer mensen hier aan mee gaan spelen. Nadeel is dan wel dat de opgaven voor sommigen wat te 'simpel' worden. Maarja, dat neem ik maar op de koop toe
quote:Yep. Jammer alleen dat er dan elke keer weer een vraag volgt die ik niet weet
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:53 schreef Gambolputty het volgende:[..]
't is ook helemaal geen verwijt. Juist niet. Ik hou wel van een beetje doorloopsnelheid.
quote:Ja want dan wordt de moeilijkheidsgraad weer een paar tandjes te veel opgeschroefd..
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:56 schreef Riert het volgende:[..]
Yep. Jammer alleen dat er dan elke keer weer een vraag volgt die ik niet weet
quote:Mwoah, Blur wist ik ook niet. In het begin van deze reeks scoorde ik regelmatig punten (ik keek ook iets vaker, maar toch), laatste weken misschien 1 punt gescoord.
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:02 schreef Gambolputty het volgende:[..]
Ja want dan wordt de moeilijkheidsgraad weer een paar tandjes te veel opgeschroefd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |