De Amerikaanse luchtmacht en tankdivisies staan klaar aan de grenzen bij Iran/Irak en Iran/Afghanistan.
Iran staat nu op de agenda in het Pentagon.
Laten we zelfbewust worden, de kracht van het gezond verstand en
geestelijke kracht laten benadrukken en tot inzicht komen.
quote:Succes ermee.
Op maandag 11 augustus 2003 10:22 schreef M.ALTA het volgende:
quote:hey je hebt een nieuw icoon!
Op maandag 11 augustus 2003 10:23 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Succes ermee.
quote:Komkommer nieuws
Beste medefokkers laten we bewust worden van de wereld waarin we leven:De Amerikaanse luchtmacht en tankdivisies staan klaar aan de grenzen bij Iran/Irak en Iran/Afghanistan.
de praktijken die in iran plaats vinden verschillen niet of nauwelijks van hun buurland Irak,
Families die uitgemoord worden omdat een familielid in de politiek zit en er bijv alleen maar uit wilt..
Families die vermoord worden omdat 1 persoon gevlucht is naar een ander land..
vandaar dat de iranezen in over de gehele wereld hebben aangedrongen bij de ambassades om nu ook Iran aan te pakken
quote:Beste M.ALTA,
Beste medefokkers laten we bewust worden van de wereld waarin we leven:De Amerikaanse luchtmacht en tankdivisies staan klaar aan de grenzen bij Iran/Irak en Iran/Afghanistan.
In OOG willen we graag duidelijke bronvermeldingen voor dit soort berichten. Wild gespeculeer en ongefundeerde samenzweringstheorien zien we hier liever niet.
Dus: heb je een bron voor dit bericht?
quote:Prima dacht ik zo
quote:Wat denk je nou zelf JMG
Ik geef toe dat het volk beter zelf in opstand kan komen (de meerderheid van de bevolking is niet voor het strenge geloof dat hun land in zijn greep heeft).
De VS moet echter heel voorzichtig zijn met hun volgende stappen. Ik zou nu geen inval doen in Iran (aangezien Irak onstabiel is en de VS zijn naam al heeft geschaadt tegen de rest van het westen m.b.t. Irak)
Als ik hun was zou ik nu intel verzamelen (wat ze ongetwijfeld doen) en hooguit een 'hitman' inschakelen tegen de kopstukken daar.
Persoonlijk zie ik niet in waarover je je druk maakt. We zijn bondgenoten van de VS, we handelen veel met ze en zijn economische net zo sterk (zoniet sterker) als de VS. Een goede peiler hiervoor is de Dollar\Eurokoers vergelijking.
quote:Ik kon zo snel niets vinden op de site van Icke, dus ik dacht: Kom, ik vraag het even
Op maandag 11 augustus 2003 10:31 schreef vosss het volgende:
Wat denk je nou zelf JMG
.
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:37 schreef CeeJee het volgende:
Hoe gaat het eigelijk met de miljoenen Chinese soldaten in Mexico ? Ze zitten daar al een hele tijd in de hitte, de stakkers.
quote:En wat is het punt nu? We moeten dus aanvallen voor wij zelf aangevallen worden of juist niet? wat wil je nu eigenlijk?
quote:
De Amerikaanse luchtmacht en tankdivisies staan klaar aan de grenzen bij Iran/Irak en Iran/Afghanistan.
Joh.
Verrassend, dat zou je niet verwachten met legertroepen in Irak en Afghanistan.
quote:Dat schreef ik toch reeds ? PENTAGON
Op maandag 11 augustus 2003 10:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Beste M.ALTA,
In OOG willen we graag duidelijke bronvermeldingen voor dit soort berichten. Wild gespeculeer en ongefundeerde samenzweringstheorien zien we hier liever niet.
p.s. indirect NAVO, staat nu op teletekst !
n.b. Bush heeft het e.a dit weekend gezegd tegen Bundeskanzler Schroder voor de oplettende lezer.
quote:M'n kleine achterneefje en daar de zus van en daar de vriend kent iemand die werkt op het pentagon en die vertelt hele andere verhalen!!
Op maandag 11 augustus 2003 11:50 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Dat schreef ik toch reeds ? PENTAGON
p.s. indirect NAVO, staat nu op teletekst !
n.b. Bush heeft het e.a dit weekend gezegd tegen Bundeskanzler Schroder voor de oplettende lezer.
quote:Die bellen jou even om hun plannen door te geven?
Op maandag 11 augustus 2003 11:50 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Dat schreef ik toch reeds ? PENTAGON
quote:Ik kan er zo snel niets over vinden. is een linkje teveel moeite?
p.s. indirect NAVO, staat nu op teletekst !n.b. Bush heeft het e.a dit weekend gezegd tegen Bundeskanzler Schroder voor de oplettende lezer.
quote:Oh das Reich gaat ook weer meedoen? Weg uit die Zuidpool-schuilplaats?
Op maandag 11 augustus 2003 11:50 schreef M.ALTA het volgende:
En die Chinezen in Mexico, wanneer vallen die aan? .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |