abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 7 december 2003 @ 22:31:10 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15235176
Ik heb trouwens echt een maand of wat geleden Bart horen zeggen dat het al zeker was dat er een BB all stars zou komen.... en wel in het begin van 2004. Weet iemand daar iets meer van? Is dat compleet van de baan ofzo?
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 7 december 2003 @ 23:07:46 #152
16715 Mylene
*schatje*
pi_15236387
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb trouwens echt een maand of wat geleden Bart horen zeggen dat het al zeker was dat er een BB all stars zou komen.... en wel in het begin van 2004. Weet iemand daar iets meer van? Is dat compleet van de baan ofzo?
Big Brother All Stars *jouw top 12*
  zondag 7 december 2003 @ 23:56:21 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_15237848
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:07 schreef schatje het volgende:

[..]

Big Brother All Stars *jouw top 12*


Ja, maar gaat het nou dus niet door aangezien er dus een 'echte' Big Brother komt?
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 11 december 2003 @ 10:43:12 #154
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_15324797
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, maar gaat het nou dus niet door aangezien er dus een 'echte' Big Brother komt?


Nee dat komt er niet voor zover ik begrepen heb was dat alleen om de boel weer een beetje op te stoken om zo de media weer een beetje op BB te krijgen.
pi_15817585
Soap goes ever on:

Annet trouwt met knuffelbeer Ruud

Het is zover, Ruud heeft zijn Annet ten huwelijk gevraagd. Het gelukkige stel treedt volgend jaar in het huwelijk. De blonde Annet uit Goor deed mee aan de tweede versie van Big Brother en vanaf het eerste ogenblik vond ze de Brabantse Ruud al leuk. De vlam sloeg echter echt pas over tijdens een reunie op de luchthaven Zestienhoven in Rotterdam. In de beginfase van de relatie was er nog wat onzekerheid over het al dan niet met elkaar samenleven maar die onzekerheid werd al snel omgezet in vastigheid. De twee tortelduifjes gaan trouwen in het Twentse Goor, de precieze datum is nog niet bekend maar het zal in het voorjaar zijn.

Bron: MW

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 30 december 2003 @ 09:56:46 #156
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_15817723
Wie was Annet? Kan me die helemaal niet meer herrinneren
pi_15817744
De allereerste BB was leuk
De rest die volgde die suckte.. ik hoop dat ze een beetje een paar normale mensen voor in dat huis vinden
  dinsdag 30 december 2003 @ 11:07:19 #158
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_15819187
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 09:48 schreef Hunter het volgende:
Soap goes ever on:

Annet trouwt met knuffelbeer Ruud

Het is zover, Ruud heeft zijn Annet ten huwelijk gevraagd. Het gelukkige stel treedt volgend jaar in het huwelijk. De blonde Annet uit Goor deed mee aan de tweede versie van Big Brother en vanaf het eerste ogenblik vond ze de Brabantse Ruud al leuk. De vlam sloeg echter echt pas over tijdens een reunie op de luchthaven Zestienhoven in Rotterdam. In de beginfase van de relatie was er nog wat onzekerheid over het al dan niet met elkaar samenleven maar die onzekerheid werd al snel omgezet in vastigheid. De twee tortelduifjes gaan trouwen in het Twentse Goor, de precieze datum is nog niet bekend maar het zal in het voorjaar zijn.

Bron: MW


Ik zag het gisteren en moest er wel om lachen. Denk dat die twee goed bij elkaar passen ze kennen allebei het klappen van de zweep. Wiltrude was van de week ook nog op tv. Ik geloof dat het in Masterclass van Sonja Barend was.

NEway, ik hoop voor Ruud en Annet dat ze heeeeeeel gelukkig worden.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 7 januari 2004 @ 21:46:11 #159
1594 radev
Woef (of was het Miauwwwww)
pi_16050462
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 08:29 schreef MikeyMo het volgende:
when will the hurting stop...
maybe when the hunting starts (hopen op een volgense serie van the Hunt. zou leuk zijn als die net als BB weer terug komt)

Raymond

Onderschriften zeggen vaak veel te weinig. dit is er een van!
  woensdag 11 februari 2004 @ 16:07:28 #160
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_17090739
Ik vind het wel weer tijd worden voor een nieuwe B.B. serie. De vorm die ze er aan zouden geven (of basic of All stars) maakt me nog niet eens zoveel uit.
  † In Memoriam † woensdag 11 februari 2004 @ 19:24:01 #161
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17096161
Ach ja, laten we er weer eens een lichting tegenaan gooien.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 11 februari 2004 @ 19:27:49 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17096294
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 11:14 schreef rembrand20 het volgende:
Kom op he dit is iets van de vorige eeuw!!!!
Nee hoor... in 2000, 2001 en 2002 ook

En het moet natuurlijk terug op tv, al was het alleen maar om weer een leuk forum te krijgen op fok
En NIET zoals seizoen 1, want ondanks dat velen dat als de beste zien, was seizoen 1 ook regelmatig ongeloooooooooflijk saai.

My soul is painted like the wings of butterflies
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 16 februari 2004 @ 23:42:36 #163
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_17242168
het is wel het beste om big brothers zoals seizoen 1 te doen dat arm/rijk gedoe was helemaal stom, laat ze maar lekker nix te doen hebben tot ze worden en lekker ruzie krijgen enzo
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:25:51 #164
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_19469307
Definitief einde voor Big Brother

Door Mark Langeslag

RTL heeft definitief besloten volgend tv-seizoen niet met Big Brother te komen op Yorin. Daarmee komt in Nederland een einde aan het illustere reality-programma dat de hele wereld veroverde.


De RTL-directie, die het programma vanaf 1999 vier keer uitzond, heeft lang gedaan over het besluit. Programmabazen gingen diverse malen op excursie om varianten in het buitenland te bekijken, waaronder die in Engeland, waar recent nog de vijfde serie Big Brother van start ging.

Pas onlangs hakte RTL de knoop door. ,,Na vier mooie seizoenen hebben we de keuze gemaakt om dit najaar met andere programma's te komen'', licht Yorin-programmaleider Erland Galjaard het besluit toe.

Het stopzetten van Big Brother is een lelijke tegenvaller voor tv-producent Endemol. In november verklaarde Endemol-directeur Paul Römer nog dat de vijfde reeks van Big Brother dit seizoen 'hoe dan ook op de buis' zou komen in Nederland. ,,Het is frustrerend. We hadden echt een leuke invalshoek bedacht die zeker was aangeslagen'', reageert Römer.

Volgens de Endemol-directeur is Big Brother, dat in totaal circa zeven miljoen euro per reeks kost, voor Nederlandse zenders te duur. ,,In Amerika stelt dat bedrag niets voor, maar in Nederland zijn zenders huiverig om zo veel geld te verbranden voor drie maanden televisie. Zeker in deze economisch zware tijden.''

Römer erkent dat de kijkcijfers in Nederland, ondanks kunstgrepen als 'battles' en het creëren van een rijk en arm gedeelte in het Big Brother-huis, elk jaar kelderden. ,,Dat zijn gewoon de feiten, maar ik wijs er op dat Big Brother ook het vierde seizoen voor de zender economisch rendabel was.'' Galjaard van Yorin bevestigt dat.

De Endemol-directeur gelooft 'absoluut niet' dat de Big Brother-formule is uitgewerkt. ,,Ik ben ervan overtuigd dat er in Nederland ooit een vijfde deel komt. Als RTL niet meer wil, dan gaan we eens praten bij SBS.''

Römer wijst op successen in het buitenland. Big Brother werd vanaf 2000 in totaal aan 26 landen verkocht, van Equador tot Roemenië. In Duitsland is in maart nog een vijfde reeks van start gegaan op RTL 2, die maar liefst een jaar duurt. In februari kwam er ook een Arabische versie, maar die werd stopgezet vanwege heftige protesten van moslim-fundamentalisten.

De komst van Big Brother luidde in 1999 een revolutie in tv-land in. Met het door mediatycoon John de Mol bedachte programma was een nieuw genre geboren: reality-tv.

Voor de aftrap stond het land op zijn kop: psychologen spraken er schande van dat mensen werden opgesloten in een met camera's behangen huis. Maar de storm ging snel liggen; Nederland keek massaal en smulde van de eerste tv-vrijpartij van Bart en Sabine en bewoner Ruud ('even knuffelen') kon uitgroeien tot een bekende Nederlander.

Het programma betekende de internationale doorbraak van Endemol. Door het gigantische succes van Big Brother in Nederland, waarvan de eerste reeks bij Veronica te zien was, kreeg de tv-producent eindelijk vaste voet aan de grond in Amerika en konden er in meer dan 20 landen filialen worden geopend.

bron: AD
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 mei 2004 @ 12:30:27 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19469425
Slecht nieuws
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_19469677
jammer
Strawberry Flavour..
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:03:57 #167
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_19473316
ook gelezen ja...
In het buitenland blijft BB succesvol, maar hier in Nederland werd het ook minder
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_19473471
Typisch Nederlands zo'n besluit, teleurstellend voor de echte liefhebbers van BB en aanverwante programma's...
  vrijdag 28 mei 2004 @ 15:18:29 #169
16701 scanman01
Today's a good day
pi_19473702
Zoals gezegd kan misschien SBS het overnemen.... of Veronica
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_19474262
Van wat ik er van gehoord heb wilde Yorin het programma nog wel hebben maar dan voor bijna de helft van wat het de voorgaande seizoenen gekost had. Er wordt naar het schijnt nu wel naar mogelijkheden gezocht het programma op een andere zender te krijgen maar in eerdere overeenkomsten zijn daar afspraken tussen Yorin en Endemol over gemaakt en mag BB pas over een X aantal jaar aan een andere zender worden aangeboden. Misschien dat het op termijn heel goed zou passen bij de plannen van John de Mol om, al dan niet ism de Tros, een eigen zender te beginnen
  vrijdag 28 mei 2004 @ 19:23:06 #171
263 Hunter
Dig it!
pi_19479490
Volgens het parool mag er na 1 januari al onderhandeld worden met andere zenders
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Moderator vrijdag 28 mei 2004 @ 20:28:57 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_19481115
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 19:23 schreef Hunter het volgende:
Volgens het parool mag er na 1 januari al onderhandeld worden met andere zenders
Mooi, nazomer 2005 op de buis dus.

Want zo slecht deed het 't helemaal niet hoor. Er valt best nog wat aan de formule te verdienen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2004 @ 14:07:19 #173
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_19492965
Moet ik het najaar van 2005 alvast maar vrij nemen?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 18:39:44 #174
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_19497944
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 14:07 schreef Cynix ® het volgende:
Moet ik het najaar van 2005 alvast maar vrij nemen?
Ga je je opgeven dan??
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2004 @ 18:43:48 #175
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_19498023
Eeeh, nou, eeeh, alleen kijken ook goed?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')