abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12349520
hier in de buurt woont echt een ongelofelijke klootzak, we hebben al jaren last van die figuur. hij heeft ondertussen ook een strafblad veroorzaakt dat ternauwernood op een A4tje past.

tijdje terug ineens het nieuws dattie ging verhuizen. niet zomaar verhuizen, maar helemaal naar amerika!

dus wij blij..
zit ik net te chatten met iemand; blijkt dat van de week zijn visum/green card/whatever is geweigerd door de VS, dus hij komt dat land niet in. zal wel met zijn strafblad te maken hebben.
ik begrijp wel dat ze hem niet willen hebben daaro, maar toch baal ik ervan. kan die immigratiedienst niet gewoon wat soepeler zijn?

en nou blijft hij dus hier.

kut.

pi_12349523
Ja, niet elk land heeft zo een links immigratiebeleid zoals jij dat altijd zo mooi weet op te hemelen, lintje voor Amerika dat ze wederom een hufter buiten de deur weten te houden en hem terug in de galbak dumpen waar hij vandaan komt (Nederland, de linkse heilstaat). Gelukkig zijn we al de eerste puinhopen van acht jaar paars aan het opruimen.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_12349531
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 06:16 schreef Cronus het volgende:
Ja, niet elk land heeft zo een links immigratiebeleid zoals jij dat altijd zo mooi weet op te hemelen,
waar zeg ik dat dan?
nederland heeft een behoorlijk streng immigratiebeleid. voor EU/EER burgers is het nagenoeg onbeperkt, maar voor de rest valt het vies tegen.
zie als amerikaan of canadees maar eens een werkvergunning te regelen voor nederland, is best lastig.

en al die asielzoekers: de helft wordt tegenwoordig aan de grens binnen 4 uur bedankt voor de moeite, en van de overige helft wordt ook nog eens een groot gedeelte teruggestuurd.

maandag 11 augustus 2003 @ 06:23:55 #4
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
pi_12349537
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 06:20 schreef gunhead het volgende:

[..]

waar zeg ik dat dan?
nederland heeft een behoorlijk streng immigratiebeleid. voor EU/EER burgers is het nagenoeg onbeperkt, maar voor de rest valt het vies tegen.
zie als amerikaan of canadees maar eens een werkvergunning te regelen voor nederland, is best lastig.

en al die asielzoekers: de helft wordt tegenwoordig aan de grens binnen 4 uur bedankt voor de moeite, en van de overige helft wordt ook nog eens een groot gedeelte teruggestuurd.

en terecht...
pi_12349539
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 06:20 schreef gunhead het volgende:

[..]

waar zeg ik dat dan?

GoT, Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek. Je weet de multikul aardig rond te strooien.
quote:
Ja, met dank aan Balkenende II, dankzij Paars hebben asielzoekers en ander gespuis acht jaar lang vrij spel gehad en hebben ze Nederland kunnen infecteren als een insectenplaag. Zelfs nu de grenzen beginnen te sluiten, AZC's massaal aan het leeg stromen zijn en de asielaanvragen historisch kelderen zijn de littekens van acht jaar paars nog zichtbaar.
quote:
Wederom met dank aan Balkenende II.
[b]Op zondag 21 september 2003 00:58 schreef Ype het volgende:[/b][br]Wijn is voor Rechtse CorpsBallen.
pi_12349546
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 06:24 schreef Cronus het volgende:

[..]

GoT, Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek. Je weet de multikul aardig rond te strooien.

ik ben links liberaal, wat betekent dat ik in principe iedereen gelijke kansen gun.
alleen dat wil niet zeggen dat ik het nederlandse immigratiebeleid ophemel.
quote:
[..]

Ja, met dank aan Balkenende II, dankzij Paars hebben asielzoekers en ander gespuis acht jaar lang vrij spel gehad en hebben ze Nederland kunnen infecteren als een insectenplaag. Zelfs nu de grenzen beginnen te sluiten, AZC's massaal aan het leeg stromen zijn en de asielaanvragen historisch kelderen zijn de littekens van acht jaar paars nog zichtbaar.
[..]

Wederom met dank aan Balkenende II.

afaik komt dat allemaal door de vernieuwde immigratie/asielwetgeving van paars.
pi_12349553
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 06:36 schreef gunhead het volgende:
afaik komt dat allemaal door de vernieuwde immigratie/asielwetgeving van paars.
Yeah right .

Kom maar met voorbeelden. Paars heeft niets meer gedaan dan dit land naar de klote helpen. Honderdduizenden konden een uitkering opeisen door niets meer te doen dan een formuliertje invullen en een handtekening zetten; uiteraard was zwart bijklussen geen probleem voor de heren Paars, immers, controles werden niet of amper gedaan. Net als bij de miljoenen inmideels doodgeknuffelde allochtonen, hopla, jij krijgt een uitkering en je bepaald zelf maar of je gaat werken. Dat zal ons een worst wezen!

Jarenlang heerste er een zwijgbeleid m.b.t allochtonen, er over spreken was een taboe, tegelijkertijd betreedden ze ons land als een kakkerlakkenplaag waar maar geen einde aan komt. Met dank aan de huidige rechtse regering zit daar nu een stop op en worden asielzoekers in sommige gevallen zelfs per direct teruggestuurd.

Maar kijk uit, laat je niet te ongenuanceerd uit over onze allochtonen en andere linkse vriendjes, want dan krijg je een kogel door je kop .

pi_12349557
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 06:45 schreef Cronus het volgende:

[..]

Yeah right .

Kom maar met voorbeelden.

je quote hem nota bene zelf. de nieuwe immigratiewet. die is dus van paars.
quote:
<gekanker op paars>
nederland stond er na 8 jaar paars een stuk beter voor dan na 30 jaar cda. verder heb ik geen zin om over elk foutje dat paars gemaakt heeft (want dat hebben ze echt wel, zie ik ook wel) te zitten mierenneuken
quote:
Maar kijk uit, laat je niet te ongenuanceerd uit over onze allochtonen en andere linkse vriendjes, want dan krijg je een kogel door je kop .
laat ik over volkert en zijn ecovriendjes duidelijk zijn: alles dat links van de pvda zit deugt niet. net zoals alles dat rechts van de vvd zit, maar dat wist je al dat ik dat vond.
pi_12349597
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 06:45 schreef Cronus het volgende:

Jarenlang heerste er een zwijgbeleid m.b.t allochtonen, er over spreken was een taboe, tegelijkertijd betreedden ze ons land als een kakkerlakkenplaag waar maar geen einde aan komt. Met dank aan de huidige rechtse regering zit daar nu een stop op en worden asielzoekers in sommige gevallen zelfs per direct teruggestuurd.

Mjah, en weet jij wie die regels opgesteld heeft? Job Cohen.
quote:
Fortuyn is dood, get over it.
pi_12349603
ole ole

Weer een gek minder in de US... dat soort personen moeten we hier niet hebben

Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 11 augustus 2003 @ 07:39:23 #11
61013 KillOrBeKilled
deus delendus est
pi_12349616
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 07:35 schreef Vampier het volgende:
ole ole

Weer een gek minder in de US... dat soort personen moeten we hier niet hebben

daar kweken ze in de VS genoeg zelf van.... daar hebben ze geen gekke hollander voor nodig
  maandag 11 augustus 2003 @ 07:50:12 #12
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_12349642
Tja... als je een strafblad hebt kom je Amerika gewoon NIET in. Nooit niet. En volgens mij is dat in Nederland ook zo....

Dussuh.... dat wordt verhuizen

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_12349703
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 07:50 schreef maartena het volgende:
Tja... als je een strafblad hebt kom je Amerika gewoon NIET in. Nooit niet. En volgens mij is dat in Nederland ook zo....

Dussuh.... dat wordt verhuizen

toch maar eens een foldertje van een leuk EER land in zijn brievenbus doen. griekenland ofzo, of ijsland.

frans guyana is officieel toch ook EU/EER

pi_12349706
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 06:16 schreef Cronus het volgende:
Ja, niet elk land heeft zo een links immigratiebeleid zoals jij dat altijd zo mooi weet op te hemelen, lintje voor Amerika dat ze wederom een hufter buiten de deur weten te houden en hem terug in de galbak dumpen waar hij vandaan komt (Nederland, de linkse heilstaat). Gelukkig zijn we al de eerste puinhopen van acht jaar paars aan het opruimen.
Sorrie dat ik even heel hard schater van het lachen hoor......

zo'n 80% van alle "allochtonen" in dit land zijn het resultaat van het feit dat er in de jaren 60, 70 en 80 een zwaar gebrek was aan ongeschoold personeel. De CDA en VVD hebben toen heel hard mensen uit Turkije, Marokko, Suriname en de Antillen hier heen laten vliegen om te zorgen dat dit opgelost werd. Daar heeft Paars in het geheel niets mee te maken.

En over Balkie2: Er is nog geen enkele wet in gebruik genomen van dit stelletje piepeltjes. Daarvoor hebben ze te lang nodig gehad om überhaupt bij elkaar te kunnen gaan zitten. De afgelopen anderhalf jaar heeft Nederland dankzij onze Ballekie helemaal geen regering. De wetten waar jij op doelt zijn gemaakt door onze vrienden van Paars, en niemand anders......

pi_12357533
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 08:08 schreef Croga het volgende:

[..]

Sorrie dat ik even heel hard schater van het lachen hoor......

zo'n 80% van alle "allochtonen" in dit land zijn het resultaat van het feit dat er in de jaren 60, 70 en 80 een zwaar gebrek was aan ongeschoold personeel. De CDA en VVD hebben toen heel hard mensen uit Turkije, Marokko, Suriname en de Antillen hier heen laten vliegen om te zorgen dat dit opgelost werd. Daar heeft Paars in het geheel niets mee te maken.

Jawel hoor. Het feit dat deze mensen totaal ontspoord zijn en het criminele pad op zijn gegaan kunnen wij danken aan Paars I en II. Deze regering heeft geen flikker gedaan om de integratieproblemen op te lossen. Fortuyn heeft onze ogen en die van alle rechtse partijen geopend en nu is integratie zelfs al een vast punt op de agenda van velen.
quote:
En over Balkie2: Er is nog geen enkele wet in gebruik genomen van dit stelletje piepeltjes. Daarvoor hebben ze te lang nodig gehad om überhaupt bij elkaar te kunnen gaan zitten. De afgelopen anderhalf jaar heeft Nederland dankzij onze Ballekie helemaal geen regering. De wetten waar jij op doelt zijn gemaakt door onze vrienden van Paars, en niemand anders......
Fout. Balkenende II heeft waarschijnlijk nu al meer wetten ingevoerd dan acht jaar achterkamertjespolitiek met Paars.
pi_12358187
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:20 schreef Cronus het volgende:

[..]

Jawel hoor. Het feit dat deze mensen totaal ontspoord zijn en het criminele pad op zijn gegaan kunnen wij danken aan Paars I en II. Deze regering heeft geen flikker gedaan om de integratieproblemen op te lossen. Fortuyn heeft onze ogen en die van alle rechtse partijen geopend en nu is integratie zelfs al een vast punt op de agenda van velen.

niet zo bijten joh!

paars had absoluut goede bedoelingen, de minister van integratie was zelfs een ideetje van paars, alleen toen heette die nog anders.

paars zat gewoon opgescheept met het beleid van 30 jaar cda, en ze hebben hun best gedaan dat op te lossen. dat is bij heel veel mensen ook gelukt, bij andere mensen niet.
de huidige regering kiest voor die groep een andere oplossing: keihard aanpakken. je kunt je afvragen hoe wenselijk dat is, en of het werkt, maar het houdt het volk iig tevreden.

quote:
[..]

Fout. Balkenende II heeft waarschijnlijk nu al meer wetten ingevoerd dan acht jaar achterkamertjespolitiek met Paars.

je klinkt heel erg overtuigd. ik neem aan dat je hier dan ook een goede bronvermelding voor hebt, want ik houd niet van mensen die gewoon keihard liegen.
pi_12358428
Misschien ligt het aan mij, maar 2 van de 3 huidige partijen in de regering waren ook in paars van de partij... Verwacht van Balkie dus niet al te veel puinruimen. Zal meer puinverschuiven worden...
pi_12358797
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:43 schreef gunhead het volgende:
paars had absoluut goede bedoelingen,
Grapjas. Nederland draagt er nu nóg de lidtekens van.
quote:
de minister van integratie was zelfs een ideetje van paars, alleen toen heette die nog anders.
Nee hoor. De eerste minister van Vreemdelingenzaken en Integratie was Hilbrand Nawijn. Nu is dat Rita Verdonk. Ik heb geen Paarse ministers gezien die zoiets deden.
quote:
paars zat gewoon opgescheept met het beleid van 30 jaar cda
Juist, economisch ging het prima met Nederland, Paars had niet meer hoeven doen dan meeliften met deze welvaart, en de orde in Nederland houden. Dit is niet gebeurd. In plaats van te regeren zijn er puinhopen ontstaan en hebben we acht jaar in een linkse heilstaat geleeft.
quote:
, en ze hebben hun best gedaan dat op te lossen.
Blijkbaar niet. Of waren ze gewoon te stom?
quote:
de huidige regering kiest voor die groep een andere oplossing: keihard aanpakken. je kunt je afvragen hoe wenselijk dat is, en of het werkt, maar het houdt het volk iig tevreden.
Nee hoor. Veel linkse bomenknuffelaars zijn het niet eens hier mee en vinden het huidige regeerakkoord zelfs 'asociaal'.
quote:
je klinkt heel erg overtuigd. ik neem aan dat je hier dan ook een goede bronvermelding voor hebt, want ik houd niet van mensen die gewoon keihard liegen.
Zoek maar eens een krant op, het staat elke dag weer vol met nieuwe wetten en ander politiek nieuws. Paars heeft acht jaar lang achterkamertjespolitiek gevoerd en dat is nu voorbij. Jammer, hè?
pi_12358876
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:51 schreef Vhiper het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar 2 van de 3 huidige partijen in de regering waren ook in paars van de partij... Verwacht van Balkie dus niet al te veel puinruimen. Zal meer puinverschuiven worden...
Deze partijen hebben hun programma's inmiddels voor een overgroot deel aangepast en hebben dus duidelijk boodschap gehad aan de één-na-laatste verkiezingen, toen de PvdA ook gigantisch op zijn flikker heeft gehad. De hoofdschuldige van de puinhopen van Paars is nu ook uit de regering. De VVD en D'66 zijn zelf in kleine mate slechts medeplichtig voor deze puinhopen. De PvdA leverde de premier, de meeste ministers en had dus het meeste te zeggen. Zij zijn de hoofdschuldige voor het naar de klote brengen van dit land.
pi_12359081
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:04 schreef Cronus het volgende:

[..]

Grapjas. Nederland draagt er nu nóg de lidtekens van.

op een heleboel terreinen is echt vooruitgang geboekt. tuurlijk zijn er ook tegenvallers, maar dat heb je altijd wel. in vergelijking met de omringende landen valt het nog wel mee.
quote:
[..]

Nee hoor. De eerste minister van Vreemdelingenzaken en Integratie was Hilbrand Nawijn. Nu is dat Rita Verdonk. Ik heb geen Paarse ministers gezien die zoiets deden.

ik zei toch: die functie heette anders. ik zal je maar een eindje op weg helpen: die titel was minister van grote steden- en integratiebeleid.
mag je met google je juiste naam erbij zoeken.
quote:
[..]

Juist, economisch ging het prima met Nederland, Paars had niet meer hoeven doen dan meeliften met deze welvaart, en de orde in Nederland houden. Dit is niet gebeurd. In plaats van te regeren zijn er puinhopen ontstaan en hebben we acht jaar in een linkse heilstaat geleeft.

nederland is absoluut geen linkse heilstaat, die bestaan trouwens helemaal niet. verder ben jij kennelijk blind voor de successen van paars. ik heb GEEN zin die jou allemaal voor te zeggen, maar lees eens een krant, van mijn part de telegraaf.
quote:
[..]

Blijkbaar niet. Of waren ze gewoon te stom?

ik ben benieuwd hoe je reageert als blijkt dat de huidige regering van ons land ook geen utopia heeft weten te maken. niet alles wat je wil, lukt ook perfect.
quote:
[..]

Nee hoor. Veel linkse bomenknuffelaars zijn het niet eens hier mee en vinden het huidige regeerakkoord zelfs 'asociaal'.

niet schelden.
verder is het regeerakkoord gedeeltelijk asociaal. of dat noodzakelijk is of niet laat ik even in het midden, maar zodra je mensen met een laag inkomen extra aanpakt is dat asociaal.
quote:
[..]

Zoek maar eens een krant op, het staat elke dag weer vol met nieuwe wetten en ander politiek nieuws. Paars heeft acht jaar lang achterkamertjespolitiek gevoerd en dat is nu voorbij. Jammer, hè?

ten eerste heette die achterkamertjespolitiek toen poldermodel, en was er geen nederlander te vinden die het er niet mee eens was.

ten tweede lees ik al jaren lang elke dag 2 kranten, en in de tijd van paars zijn er ook wetten gemaakt. nog sterker: in 8 jaar paars zijn er meer wetten gemaakt dan in dat jaartje dat de huidige regering nou zit.

pi_12359317
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:06 schreef Cronus het volgende:

[..]

Deze partijen hebben hun programma's inmiddels voor een overgroot deel aangepast en hebben dus duidelijk boodschap gehad aan de één-na-laatste verkiezingen, toen de PvdA ook gigantisch op zijn flikker heeft gehad. De hoofdschuldige van de puinhopen van Paars is nu ook uit de regering. De VVD en D'66 zijn zelf in kleine mate slechts medeplichtig voor deze puinhopen. De PvdA leverde de premier, de meeste ministers en had dus het meeste te zeggen. Zij zijn de hoofdschuldige voor het naar de klote brengen van dit land.

Dat ze hun programmaatjes hebben aangepast zegt mij niets, die veranderen bij elke verkiezing in de richting van de kiezer om maar stemmetjes te trekken.

Dat de PvdA de hoofdschuldige is, misschien, maar pleit dat de VVD en D66 vrij dat ze hun mond gehouden hebben en de PvdA hun gang hebben laten gaan?? Als beide partijen het beleid van paars waardeloos vonden, hadden ze er meteen mee moeten kappen, niet na 8 jaar.

Voor Balkie geldt voor mij, eerst zien, dan geloven. Voorlopig is het hier nog steeds een puinhoop en heb ik nog niets gezien wat daar verbetering in heeft gebracht.

pi_12359325
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:06 schreef Cronus het volgende:

[..]

alle partijen hebben zich daar schuldig aan gemaakt. de bijbel van pim was op bepaalde gebieden ook letterlijk overgeschreven uit het programma van D66. met name het stuk over democratische vernieuwing. ook zijn ideetjes over integratiebeleid komen van de VVD af. en zijn ideeën over ICT heeft hij overgekalkt van de PVDA.

op zich niet zo heel erg, je moet inspelen op wat de burger wil.

pi_12359521
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:14 schreef gunhead het volgende:
op een heleboel terreinen is echt vooruitgang geboekt. tuurlijk zijn er ook tegenvallers, maar dat heb je altijd wel. in vergelijking met de omringende landen valt het nog wel mee.
Nee hoor. In vergelijking met landen als België, Duitsland of zelfs Amerika is onze multiculturele samenleving gigantisch mislukt. Dit komt mede omdat Paars integratie niet als een essentieel onderdeel van de politiek zag.

Dat er toendertijd gastarbeiders hierheen gehaald zijn door een rechtse regering, daar is niets mis mee. Er was veel te veel werk wat wij niet alleen konden doen dus het was een goede beslissing. Het gaat er alleen om dat de Paarse regering nu de grootste integratieproblemen meegemaakt heeft en er geen flikker aan gedaan heeft, en nu zit Balkenende met de shit.

quote:
ik zei toch: die functie heette anders. ik zal je maar een eindje op weg helpen: die titel was minister van grote steden- en integratiebeleid.
mag je met google je juiste naam erbij zoeken.
Wederom zeg ik het: er is geen flikker aan integratie gedaan door Paars. Deze minister heeft dus op zijn luie kont gezeten en heeft toegekeken hoe onze kut-Marokkanen het land aan het afbreken waren.
quote:
nederland is absoluut geen linkse heilstaat,
Nu bijna niet meer nee, Godzijdank. Helaas zit deze mentaliteit nog wel in de hoofden van veel leidinggevenden bij de politie en burgemeesters. Zo moet Cohen onmiddels aan het spit geregen worden en verplaatst worden met een weldenkende, rechtse vervanger.
quote:
die bestaan trouwens helemaal niet. verder ben jij kennelijk blind voor de successen van paars.
Welke successen? Voor zover ik weet is vrijwel alles afgebroken. Paars had een economische meevaller van acht jaar, daar hebben ze geluk mee gehad, met de gevolgen van dien. Paars zelf heeft niet zoveel goeds gedaan.
quote:
ik heb GEEN zin die jou allemaal voor te zeggen,
Ik wil ze graag van jou horen.
quote:
maar lees eens een krant, van mijn part de telegraaf.
De Telegraaf is geen krant .
quote:
ik ben benieuwd hoe je reageert als blijkt dat de huidige regering van ons land ook geen utopia heeft weten te maken. niet alles wat je wil, lukt ook perfect.
Een Utopië verwacht ik ook totáál niet van de huidige regering, ik ben al blij als ze de helft van de puinhopen van acht jaar paars op weten te ruimen in deze recessie.
quote:
maar zodra je mensen met een laag inkomen extra aanpakt is dat asociaal.
Iedereen wordt aangepakt, dus óók de lage inkomens. Er is geen reden om deze mensen het hand maar boven het hoofd te houden. Bovendien zitten er in deze klasse heel erg veel mensen met een onnodige uitkering door het huichelbeleid van acht jaar Paars, waar wij nu voor moeten betalen.
quote:
ten tweede lees ik al jaren lang elke dag 2 kranten, en in de tijd van paars zijn er ook wetten gemaakt. nog sterker: in 8 jaar paars zijn er meer wetten gemaakt dan in dat jaartje dat de huidige regering nou zit.
De Telegraaf?
pi_12359966
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:30 schreef Cronus het volgende:

[..]

Nee hoor. In vergelijking met landen als België, Duitsland of zelfs Amerika is onze multiculturele samenleving gigantisch mislukt. Dit komt mede omdat Paars integratie niet als een essentieel onderdeel van de politiek zag.

Dat er toendertijd gastarbeiders hierheen gehaald zijn door een rechtse regering, daar is niets mis mee. Er was veel te veel werk wat wij niet alleen konden doen dus het was een goede beslissing. Het gaat er alleen om dat de Paarse regering nu de grootste integratieproblemen meegemaakt heeft en er geen flikker aan gedaan heeft, en nu zit Balkenende met de shit.

nederland is 1 van de weinige landen waar we een beetje respectvol omgingen met asielzoekers. dat kostte wat geld, maar dan had je ook een tolerante samenleving.

op een gegeven moment vonden de kiezers dat niet meer leuk, en toen noemden ze het shit.

verder gaat politiek over veel meer dan integratie, maar dat hebben de LPF cs niet echt door.

quote:
[..]

Wederom zeg ik het: er is geen flikker aan integratie gedaan door Paars. Deze minister heeft dus op zijn luie kont gezeten en heeft toegekeken hoe onze kut-Marokkanen het land aan het afbreken waren.

die minister was met handen en voeten gebonden, het was immers een proefballonnetje. daarom mag je hem eigenlijk niet veel verwijten.
alleen jij liep doodleuk te ontkennen dattie bestaan heeft, en dat was dus wel zo.

leuk woord trouwens he, kut-marokkanen. heb je vast zelf bedacht. (ik zeg niet dat oudkerk (PVDA) het wel zelf bedacht heeft, maar dankzij hem is het wel een modewoord geworden).

quote:
[..]

Nu bijna niet meer nee, Godzijdank. Helaas zit deze mentaliteit nog wel in de hoofden van veel leidinggevenden bij de politie en burgemeesters.

dankzij paars mag jij je burgemeester straks zelf kiezen...
quote:
Zo moet Cohen onmiddels aan het spit geregen worden en verplaatst worden met een weldenkende, rechtse vervanger.
van mij mag je dat zeggen, maar pimmieboy had je laten vervolgen wegens haat zaaien.
quote:
[..]

Welke successen? Voor zover ik weet is vrijwel alles afgebroken. Paars had een economische meevaller van acht jaar, daar hebben ze geluk mee gehad, met de gevolgen van dien. Paars zelf heeft niet zoveel goeds gedaan.
[..]

Ik wil ze graag van jou horen.

ok, laat ik dan heel kort zijn: de welvaart is aanzienlijk gestegen, en daar gaat het allemaal om. verder heeft paars een heleboel successen geboekt op ethisch, wetenschappelijk, milieutechnisch, en maatschappelijk gebied en nog veel meer.. dat de integratie niet helemaal gelukt is doet daar niet aan af
quote:
[..]

De Telegraaf is geen krant .

zijn we het daar iig over eens
quote:
[..]

Een Utopië verwacht ik ook totáál niet van de huidige regering, ik ben al blij als ze de helft van de puinhopen van acht jaar paars op weten te ruimen in deze recessie.

als jij al vindt dat het allemaal puinhopen zijn: zelfs dat gaat niet lukken, mark my words.
quote:
[..]

Iedereen wordt aangepakt, dus óók de lage inkomens.

de lagere inkomens worden relatief harder aangepakt. ik spreek daar geen waarde-oordeel over uit, het is een kwestie van keuzes maken. je moet het alleen niet ontkennen.
quote:
Er is geen reden om deze mensen het hand maar boven het hoofd te houden.
dan ga je toch naar een land waar het allemaal veel beter geregeld is, en waar helemaal niemand honger heeft en waar iedereen toegang heeft tot medische zorg. die bestaan dus niet.
quote:
Bovendien zitten er in deze klasse heel erg veel mensen met een onnodige uitkering door het huichelbeleid van acht jaar Paars, waar wij nu voor moeten betalen.
balkie komt de vakbonden ook nog wel tegen.
quote:
[..]

De Telegraaf?

nee, NRC en volkskrant. de laatste is me wat te links, maar 's-ochtends is er eigenlijk geen betere krant.
pi_12361249
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:48 schreef gunhead het volgende:

[..]

nederland is 1 van de weinige landen waar we een beetje respectvol omgingen met asielzoekers. dat kostte wat geld, maar dan had je ook een tolerante samenleving.

Nee, hoor. De tolerantie waar jij over spreekt was een schijnsamenleving gecreëerd door de linkse regeringen. Later blijkt dat er massaal misbruik gemaakt is door onze tolerante samenleving en dat diezelfde tolerantie ons dus in de dikke shit heeft geholpen.
quote:
op een gegeven moment vonden de kiezers dat niet meer leuk, en toen noemden ze het shit.
Dat is het altijd al geweest.
quote:
verder gaat politiek over veel meer dan integratie, maar dat hebben de LPF cs niet echt door.
Jawel hoor, maar de LPF speelt érg hard in op onderbuikgevoelens, vandaar dus. Maar de LPF verdiept zich zeker wel in meer punten, en is rechts op vele gebieden, maar integratie is inderdaad één van hun speerpunten. Dat vind ik een goede beslissing.
quote:
die minister was met handen en voeten gebonden, het was immers een proefballonnetje. daarom mag je hem eigenlijk niet veel verwijten.
alleen jij liep doodleuk te ontkennen dattie bestaan heeft, en dat was dus wel zo.
Nee hoor. De eerste échte minister van integratie die iets heeft gedaan is Nawijn.

Iemand die zichzelf minister van Integratie noemt en geen flikker doet behalve toekijken hoe onze samenleving afgebroken en uitgezogen wordt door allochtonen mag van mij voor het gerecht gesleept worden.

quote:
leuk woord trouwens he, kut-marokkanen. heb je vast zelf bedacht. (ik zeg niet dat oudkerk (PVDA) het wel zelf bedacht heeft, maar dankzij hem is het wel een modewoord geworden).
Modewoord? Van mij mag het de VanDale in. Hufters.
quote:
van mij mag je dat zeggen, maar pimmieboy had je laten vervolgen wegens haat zaaien.
Nee hoor. Fortuyn was minstens zo ongenuanceerd als mij.
quote:
ok, laat ik dan heel kort zijn:
Dat ben ik nog geweest bij het opnoemen van alle puinhopen.
quote:
de welvaart is aanzienlijk gestegen,
Daar heeft Paars niets mee te maken, die hebben gewoon het geluk gehad om mee te kunnen liften op een welvarende economie.
quote:
verder heeft paars een heleboel successen geboekt op ethisch, wetenschappelijk, milieutechnisch, en maatschappelijk gebied en nog veel meer.. dat de integratie niet helemaal gelukt is doet daar niet aan af
Maatschappelijk gebied? Onze maatschappij wordt nu al jaren verneukt door criminele allochtonen, criminele autochtonen en een politie die niet meer kan doen dan snelheidsboetes uitdelen. Gelukkig begint ook hier een einde aan te komen met de huidige regering, huichelaars van burgemeesters als Cohen krijgen steeds meer kritiek en linkse pestventjes die de hïerarchische politiestructuur verneuken worden geloosd waardoor de politie meer daadkracht krijgt. Bovendien wordt ons rechtssysteem steeds strenger, waardoor er steeds meer te spreken valt over een rechtvaardigheid, alhoewel de uitspraak van Volkert één van de vele zwarte bladzijden hiervan is.
quote:
de lagere inkomens worden relatief harder aangepakt. ik spreek daar geen waarde-oordeel over uit, het is een kwestie van keuzes maken. je moet het alleen niet ontkennen.
Kul. Alle inkomens zijn evenhard slachtoffers van de recessie. Dat er herkeuringen plaatsvinden heeft niet zoveel te maken met lage inkomens, dat is slechts een gevolg van in veel gevallen de eigen luiheid.
quote:
dan ga je toch naar een land waar het allemaal veel beter geregeld is, en waar helemaal niemand honger heeft en waar iedereen toegang heeft tot medische zorg. die bestaan dus niet.
Ik zou graag naar Amerika emigreren, maar daar worden alleen rijke of goed opgeleide allochtonen naar binnen gelaten, naar mijn idee een geniale oplossing: heb je ons niets te bieden, dan blijf je maar lekker weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')