quote:"Studenten" zeker.
Op maandag 11 augustus 2003 10:38 schreef Castor het volgende:[..]
Vanuit Aruba komen er veel studenten naar Nederland omdat hier veel meer mogelijkheden zijn. Als je op Aruba wilt studeren heb je keuze uit
Rechten Pabo Het is natuurlijk bullshit dat de antillen alleen criminelen sturen.
quote:Weet je wat ik altijd zo grappig vind? Het zijn vaak mensen die zelf door hitler in de voorste linie geplaatst zouden worden die hem als held zien.
Op maandag 11 augustus 2003 10:30 schreef Whiteshark het volgende:
bla bla bla bla en andere onzinnigheid
quote:Hitler mag dan wel een wreed man zijn geweest in zn oorlogen, maar hij heeft ook goede dingen gedaan. De hele duitse industrie weer op poten gezet bijvoorbeeld. Ik keur hiermee zijn daden niet goed, maar hij was niet alleen slecht.
Op maandag 11 augustus 2003 10:40 schreef twexx het volgende:[..]
Weet je wat ik altijd zo grappig vind? Het zijn vaak mensen die zelf door hitler in de voorste linie geplaatst zouden worden die hem als held zien.
Tuurlijk vallen zn goede dingen in het niet bij zn slechte dingen, maar whiteshark mag hem toch wel een toffe peer vinden, wa's dat nou. Ik vind hitler een sukkel, maar dat is mijn mening erover.
quote:Was de bron vergeten toe te voegen. (docent aan de Erasmus Universiteit Rotterdam)
Op maandag 11 augustus 2003 10:39 schreef Sidekick het volgende:[..]
Sorry, ik dacht dat dat jouw mening was.
quote:Wat bedoel je daarmee?
Op maandag 11 augustus 2003 10:40 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
"Studenten" zeker.
quote:stond in de krant. Ik zal als ik op m'n werk ben even de bron erbij zoeken Castro.
Op maandag 11 augustus 2003 10:38 schreef Castor het volgende:[..]
Vanuit Aruba komen er veel studenten naar Nederland omdat hier veel meer mogelijkheden zijn. Als je op Aruba wilt studeren heb je keuze uit
Rechten Pabo Het is natuurlijk bullshit dat de antillen alleen criminelen sturen.
quote:Ooit een Antilliaanse/Arubaanse student tegengekomen?
Op maandag 11 augustus 2003 10:43 schreef Castor het volgende:[..]
Wat bedoel je daarmee?
quote:Mijn vrouw is docent aan de CHN leeuwarden. (hogere hotel school). Daar zitten ook aardig wat antillianen. Ik heb van haar daar nooit iets over gehoord
Op maandag 11 augustus 2003 10:43 schreef pro_jeex het volgende:[..]
stond in de krant. Ik zal als ik op m'n werk ben even de bron erbij zoeken Castro.
[Dit bericht is gewijzigd door -Frank- op 11-08-2003 10:47]
quote:Op de CHN nog wel, Retailmanagment?
Op maandag 11 augustus 2003 10:46 schreef -Frank- het volgende:[..]
Mijn vrouw is docent aan de CHN leeuwarden. (hogere hotel school). Daar zitten ook aardig wat antillianen. Ik heb van haar daar nooit iets over gehoord
Op de NHL en de Hanze ben ik d'r nog nooit eentje tegengekomen.
quote:Ja. Een vriend van mij komt van Aruba en studeert voor tandarts.
Op maandag 11 augustus 2003 10:45 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Ooit een Antilliaanse/Arubaanse student tegengekomen?
quote:Dus spreken we over de klasse geintegreerde mensen die wel met een wezelijk doel hier heen komen.En dus wel gemotiveerd zijn om de handen uit de mouwen te steken en NL te leren.
Op maandag 11 augustus 2003 10:47 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja. Een vriend van mij komt van Aruba en studeert voor tandarts.
Helaas is er een groep mensen die dat niet doet. Of althans niet genoeg.
quote:Leisure! Dat komt ook omdat het ook International hospitality management is
Op maandag 11 augustus 2003 10:47 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Op de CHN nog wel, Retailmanagment?
Op de NHL en de Hanze ben ik d'r nog nooit eentje tegengekomen.
quote:Dat klopt. Ik vind het alleen kwalijk dat de eerste groep beoordeeld wordt op het gedrag van de tweede groep.
Op maandag 11 augustus 2003 10:49 schreef NoXxa het volgende:[..]
Dus spreken we over de klasse geintegreerde mensen die wel met een wezelijk doel hier heen komen.En dus wel gemotiveerd zijn om de handen uit de mouwen te steken en NL te leren.
Helaas is er een groep mensen die dat niet doet. Of althans niet genoeg.
Tuurlijk, er zijn problemen met allochtonen. Tuurlijk, daar moet wat aan gedaan worden. Maar is de oplossing het dan maar stigmatiseren van de hele groep? Lijkt me niet.
quote:Ik ben niet uitgeluld. Als je goed gelezen hebt snap je wat ik bedoelde. Maar ik zal het je nogmaals uitleggen. Ik ben niet van plan discussie te voeren met mensen die niet bereid zijn ander mans mening aan te horen. Laat staan te deze te kunnen aan nemen zoals die is.
je bent er gewoon uitgeluld
ik wordt schijtziek van al die mensen die met termen als racisme en discriminatie aan komen terwijl ze totaal niet weten waarover ze het hebben.
Racisme is een makkelijke beschuldiging om mensen monddood te krijgen, maar als men dan lastige vragen gaat stellen ben je snel weg
quote:Tuurlijk. Leisure managment.. Ik had 't kunnen weten.
Op maandag 11 augustus 2003 10:49 schreef -Frank- het volgende:[..]
Leisure! Dat komt ook omdat het ook International hospitality management is
. Ze zijn nu ook een department op Aruba begonnen.
quote:Ik herkende het eerste gedeelte (had ik geplaatst in het vorige topic), alleen dacht dat het einde een mening van jou was.
Op maandag 11 augustus 2003 10:42 schreef -Frank- het volgende:[..]
Was de bron vergeten toe te voegen. (docent aan de Erasmus Universiteit Rotterdam)
quote:Ja, meerdere.
Op maandag 11 augustus 2003 10:45 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Ooit een Antilliaanse/Arubaanse student tegengekomen?
Leiden (rechtenstudie)
Rotterdam (economie aan de eramusuniversiteit)
Den Haag (pabo, economie, informatica&informatiekunde)
quote:Helemaal mee eens. Dan kom je automatisch op de vraag hoe?
Op maandag 11 augustus 2003 10:52 schreef Ripley het volgende:[..]
Dat klopt. Ik vind het alleen kwalijk dat de eerste groep beoordeeld wordt op het gedrag van de tweede groep.
Tuurlijk, er zijn problemen met allochtonen. Tuurlijk, daar moet wat aan gedaan worden. Maar is de oplossing het dan maar stigmatiseren van de hele groep? Lijkt me niet.
Prima vent, maar indd ook niet helemaal zuivere koffie. (As if I care).
quote:En daarvoor hadden we pim
Op maandag 11 augustus 2003 10:52 schreef Ripley het volgende:[..]
quote:Pardon? Er zijn zat onaangepaste, asociale en criminele Nederlanders in Amsterdam. Ben ik dan degene die hen moet corrigeren, omdat ze dicht bij me zouden staan omdat we uit hetzelfde land cq stad komen? Natuurlijk spreek ik wel mensen aan op gedrag dat niet kan als ik er getuige van ben. Maar dat wil niet zeggen dat ik er verantwoordelijk voor ben als het toch weer doen.
Op maandag 11 augustus 2003 10:55 schreef NoXxa het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Dan kom je automatisch op de vraag hoe?
Groep 1 zou groep 2 moeten corrigeren op hun gedrag. Zij staan immers het dichtste bij elkaar.
Voor zover ik weet gebeurd dat dus niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |