quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:45 schreef Speed1971 het volgende:
Henk-E heeft zijn eigen award-show maar in het leven geroepen.S N E U !
Die tweede plek was als voorbeeld, en niet meer dan dat.
quote:Idd.
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:49 schreef DutchGooner het volgende:
Tis bij deze al wel bekend wat de meest trieste Feyenoorder is
[Dit bericht is gewijzigd door -Hans- op 15-08-2003 18:00]
quote:Ik heb even mijn -
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:55 schreef Speed1971 het volgende:
LEZEN!VOORWAARDELIJK!
vliegen naar grun op 2 november, prijs staat op 155 e pp, van 16hoven naar eelde.
op zich lijkt het me echt ontzettend tof, alleen is het nu nog iets te duur voor mij helaas. Maar het lijkt me wel heerlijk kansloos
quote:Vrees alleen dat hem niet zal gaan lukken. Hij gaf van de week nog aan dat hij het opgaf en dat alles te duur is. En de trein is toch wel leuker. Kansloos zuipen voor een lange tijd...
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:56 schreef mister_popcorn het volgende:
http://feyenoord.messagebase.nl/showthread.php?s=214c212e68beafc7bdaf845748efb91d&threadid=12682&perpage=40&pagenumber=3vliegen naar grun op 2 november, prijs staat op 155 e pp, van 16hoven naar eelde.
op zich lijkt het me echt ontzettend tof, alleen is het nu nog iets te duur voor mij helaas. Maar het lijkt me wel heerlijk kansloos
Het was niet super, maar het was een begin!
Het gras was echt verk#nkerd door die Stones-concert (leek zowaar bijna op aRENa gras)
Lazovic, Kuyt en Buffel speelde een goede pot imho. Van Persie vond ik eerlijk gezegd tegenvallen, probeerde te veel alleen te doen!
Zoetebier had een paar grabbelacties maar ook een paar goede reddingen.
Schreuder is een lekkere schopper, en Keessie Wonderboy speelde ook goed mee op het middenveld.
Verdediging is weer het minste deel van de selectie, Song is veel te aanvallend ingesteld.
Maar............, het kan zijn dat ik het verkeerd zag, Patrick Paauwe speelde een goede wedstrijd, en ging er vol in.
3 gele kaarten na de eerste wedstrijd = Fair Play Cup
Lazovic vierde zijn eerste goal op een goeie manier met 'ons'.
En bij het opstootje met Paauwe, vloog iedereen er meteen op!
Ben benieuwd naar volgende week, want Nec is geen Heerenveen; en Volendam geen Feyenoord!
Van persie vond ik opzich niet eens zo heel slecht, wel veel alleen, maar wel veel inzet. Van dirk en lazovic kon ik het meest genieten van hun inzet, vooral het loopwerk van lazovic. Buffel deed ook weer zijn best maar was beetje onzichtbaar, hij stond meestal wel op de juiste plek.
Song was overigens weer zwak vandaag, wil veel te graag naar voren en heeft altijd zelfde truckje en maakt het zichzelf moeilijk.
We hebben de punten, ik verwacht dat het over een maandje wel lekker draait.
[Dit bericht is gewijzigd door Elmotje op 17-08-2003 20:32]
quote:Tja, dat is op zich geen probleem. Maarja, als ie dat dan goed doet..Wat een drama is die gozer toch. Hij was absoluut de slechtste vandaag.
Op zondag 17 augustus 2003 20:10 schreef FrankyMcG het volgende:Song is veel te aanvallend ingesteld.
[Dit bericht is gewijzigd door Butra op 17-08-2003 20:39]
Het leek zowaar wel of er een team stond vandaag. Nu heb ik niet alles even goed kunnen volgen maar het was een begin. Hopelijk kunnen ze die lijn doorzetten...
quote:Ja, dat was echt een mooi moment, toen hij voor X kwam stormen.
Op zondag 17 augustus 2003 20:10 schreef FrankyMcG het volgende:
Lazovic vierde zijn eerste goal op een goeie manier met 'ons'.
[afbeelding]
Schreuder ging er ook vaak lekker op in, net zoals Kuyt. Ik vond het een aardige seizoensopening, meer dan ik verwacht had.
alleen die song heeft het echt moeilijk...
Eerst trapt hij die NEC'er helemaal de tering, en dan gaat ie hem ook nog uitschelden ook!
quote:Hehe eindelijk een Feyenoorder die erover begint. Ik vond het ook behoorlijk vaag en nog vager dat ie geen kaart kreeg.
Op maandag 18 augustus 2003 10:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is wat het nu was met Paauwe.Eerst trapt hij die NEC'er helemaal de tering, en dan gaat ie hem ook nog uitschelden ook!
quote:Ik vond het ook een kaart waard!
Op maandag 18 augustus 2003 10:42 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hehe eindelijk een Feyenoorder die erover begint. Ik vond het ook behoorlijk vaag en nog vager dat ie geen kaart kreeg.
Wel cool dat Patje gisteren als commetaar gaf dat de scheidsen weat mannelijker moesten gaan fluiten!
quote:Dat zegt dan de man die als die een keertje niet op zn favoriete plek speelt gelijk begint te miepen en dan voetbalt als een wijf.
Op maandag 18 augustus 2003 10:48 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik vond het ook een kaart waard!
Wel cool dat Patje gisteren als commetaar gaf dat de scheidsen weat mannelijker moesten gaan fluiten!
Voor de rest was het wel zoals ik het verwacht had, niet best.
De aanval daar maak ik me geen zorgen over.
Het middenveld werkte hard en speelde slim maar werd ook regelmatig overlopen. Ook weinig creativiteit ik hoop dat Ono maar weer snel terugkomt.
De verdediging zag er ,en dan vooral de zijkanten, niet best uit.
Misschien dat ik het wel allemaal te kritisch heb gezien maar na een zware nacht was ik gisteren ook wat kritisch ingesteld.
Pluspunt was idd de inzet en de felheid.
quote:Valt me een beetje tegen van je, maar aan bier was gelukkig geen gebrek!
Op zondag 17 augustus 2003 21:17 schreef Cart_man het volgende:
Hé Luni, als je bier wilt dan moet je het natuurlijk wel ophalen bij mij. Ik kom het je niet brengen. [
Tja als je het met vorig seizoen vergelijkt het was niet veel beter of slechter. Vorig seizoen heb ik in heel de competitie een wedstrijd of 7 gezien die echt goed waren en dat was nog met al de mensen die vertrokken zijn. We zullen zien wat het seizoen ons brengt, strijdlust was er in ieder geval. Maar was dat afgekeurde doelpunt, en die, naar mijn mening, penalty toen Van Wonderen werd neergehaald in de samenvatting van de NOS?
Wanneer begint trouwens de verkoop van Roda uit? Hopelijk kan ik een kaart bemachtigen met mijn Silvercard!
quote:Dat je zo graag naar een bij voorbaat puntloze wedstrijd wilt
Op maandag 18 augustus 2003 15:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Wanneer begint trouwens de verkoop van Roda uit? Hopelijk kan ik een kaart bemachtigen met mijn Silvercard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |