abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12388603
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:07 schreef Elmotje het volgende:

[..]

Op antwerp forum las ik dit van een feyenoorder:
een klein legioen van ongeveer 1200 man was meegereisd.

Vind ik nog wel aardig wat, had tussen de 600 en 800 verwacht ofzo

als dat zo is is het zeker behoorlijk veel, dit zijn ook de mooie wedstrijden, tegen een wat kleinere Engelse club. Had graag gewild maar ik ben vorige week maandag net teruggekomen van vakantie. Europese uitwedstrijden bezoeken zal voor mij toch wel wat lastiger worden aangezien ik de sleutel van mijn huis vorige week gekregen heb.
  woensdag 13 augustus 2003 @ 10:48:37 #52
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12400115
[sarcasme mode on]

Met onze ideale opstelling toch ff mooi met maarliefst 3-0 gewonnen van Voorschoten '97!

psv & ajax eat your hart out!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_12400374
Ja.....en Voorschoten 97stelde de tweede helft ook nog eens nagenoeg het tweede elftal op.

Maar positief blijven......Kuyt scoorde eindelijk

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12400417
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 10:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[sarcasme mode on]

Met onze ideale opstelling toch ff mooi met maarliefst 3-0 gewonnen van Voorschoten '97!

psv & ajax eat your hart out!

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 13:21:37 #55
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12403522
quote:
Lazovic topscorer van voorbereiding

Danko Lazovic is topscorer geworden van de oefencampagne van Feyenoord. De nieuwe aanwinst van de Rotterdammers scoorde zes keer, waarvan overigens vier keer in de oefenwedstrijd van vorige week tegen de amateurs van RVVH. Hij was de enige die voor Feyenoord tegen een profclub wist te scoren, en wel tegen Manchester City. Buffel en Elmander volgden met vier treffers in de diverse oefenwedstrijden, Kuijt, Van Persie en Lurling wisten allen drie goals in het net te werken.

Doelpuntenmakers voorbereiding:
Lazovic 6
Buffel 4
Elmander 4
Lurling 3
Van Persie 3
Kuijt 3
Bombarda 2
Bosvelt 1
Jean 1
De Nooijer 1
Pardo 1
Bron: http://feyenoord.network.to

Jottem!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 13 augustus 2003 @ 14:06:02 #56
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_12404685
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:11 schreef Luni het volgende:
Cartman, hoeveel supporters waren er in Porthsmouth
Geen 1200 zoals Elmotje vertelde. Denk rond de 4 á 500 personen.

Voorschoten was lache...eerst ff barbequen bij een kennis die er op 200 meter vandaan woont. Met biertje in de hand naar het sportpark...ruzie met marokanen, ze wilden alleen niet wachten tot na de wedstrijd, om dan het een en ander uit te praten...geen wedstrijd gezien en veel staan ouwehoeren...het was weer als vanouds.

A.M.A.B
pi_12407096
Lekker, nu zijn Jorien enzo dus al plannen aan het maken voor een nieuw Feyenoord-stadion? .
pi_12407877
Bert haalt in VI redelijk uit naar Pierre en Paul, die hadden een slechte invloed op de rest. Mee eens?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12407952
altijd makkelijk klagen achteraf...
pi_12408221
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:37 schreef Loek-B het volgende:
Lekker, nu zijn Jorien enzo dus al plannen aan het maken voor een nieuw Feyenoord-stadion? .
Voor de lange termijn, alleen dat ze ideeën op doen in Amerika maakt mijn wel angstig. Je kan er donder op zeggen dat het dus ook een grote entertainmenthal gaat worden....

PS:
Cart_man jarig vandaag?

"..and in my brain it's going wrong.."
pi_12409103
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:09 schreef methodmich het volgende:
Bert haalt in VI redelijk uit naar Pierre en Paul, die hadden een slechte invloed op de rest. Mee eens?
. Grappig dat juist Bert dat moet zeggen...

[Dit bericht is gewijzigd door Loek-B op 13-08-2003 17:16]

pi_12409261
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 16:09 schreef methodmich het volgende:
Mwoah die oudere spelers hadden idd wel erg veel invloed, maar ik heb toch het idee dat het ego van Baan de spelers heeft doen vertrekken. De trainer offeren kon makkelijk (Schalke) en was wellicht ook een betere oplossing geweest!
pi_12409466
Er zal best een kern van waarheid inzitten, maar als van
Marwijk zegt dat de oudere spelers naar elkaar niet kritisch zijn geweest dan moet hij ook hand in eigen boezem steken. Want hoe vaak is van Marwijk dan kritisch geweest op de zogenaamde gevestigde orde? Nee Bert geeft liever Loovens een veeg dan dat hij Paauwe zal afvallen.
pi_12409518
Bert heeft toen toch ooit op aandringen van Paul en Pierre het systeem veranderd?
www.thuisuiteten.nl
pi_12409641
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:18 schreef methodmich het volgende:
Bert heeft toen toch ooit op aandringen van Paul en Pierre het systeem veranderd?
geen idee, maar ik vind dat ze nu een idioot systeem spelen. Dat 4-2-4 is veels te kwetsbaar.
pi_12409707
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:24 schreef Frenkie het volgende:

[..]

geen idee, maar ik vind dat ze nu een idioot systeem spelen. Dat 4-2-4 is veels te kwetsbaar.

Ja, van de routiniers moesten ze ook meer gaan verdedigen, na de afstraffing tegen Praha.

4-2-4 is wel een nostalgisch systeem.

www.thuisuiteten.nl
pi_12409811
Er is na de uitschakeling in de eerste ronde van de CL een gesprek geweest met de 'grote vier' (Paauwe, van Hooijdonk, Bosvelt, van Wonderen).
Toen is oa besloten om Paauwe terug naar de verdediging te laten zakken, en dus naast Van Wonderen neer te zetten.
Dat ging best aardig, en het europese verloop daarna hoef ik niet te vertellen (maar toch voor de mensen die het niet weten, we wonnen de UEFA CUP).

Maar ik ben het er wel mee eens dat een 4-2-4 formatie kwetsbaar kan zijn. Er moeten dan in het midden twee fysiek sterke spelers staan die wat kunnen belopen, en toch creatief blijven. Zeker bij Feijenoord omdat de 4'e aanvaller (eigenlijk de man achter de spits) meer naar voren dan naar achter voetbalt.

pi_12409944
VI meldt het volgende
quote:
'Van Marwijk moet Lodewijks kiezen'

13/8/2003 13:05

Patrick Lodewijks verdient de plaats in het doel van Feyenoord. Dat is de mening van de bezoekers van VI.nl.

De geboren Eindhovenaar kreeg een overduidelijke meerderheid van de uitgebrachte stemmen op de poll Wie moet eerste doelman worden bij Feyenoord?

Van de 24.348 stemmen waren er liefst 68 procent voor Lodewijks. De 36-jarige keeper incasseerde daarmee meer dan het dubbele van het aantal steunbetuigingen van concurrent Edwin Zoetebier (32%).

Coach Bert van Marwijk moet deze week een moeilijke beslissing nemen, want welke keeper moet hij in het begin van het seizoen zijn voorkeur geven? Zoetebier kende een sterk eerste seizoen, waarin hij enkele keren zeer waardevol was in Feyenoords jacht op de UEFA Cup. De Volendammer rekent erop dat hij komend weekeinde mag beginnen in de seizoensopener tegen NEC, aangezien hij voor zijn langdurige knieblessure eerste keus was, en zelfs de toezegging zou hebben gehad van Van Marwijk.

Concurrent Lodewijks profiteerde vorig jaar van de malheur van Zoetebier. De oud-PSV'er bewees tijdens de afwezigheid van Zoetebier dat hij nog altijd een zeer goede keeper is. Zijn goede tweede seizoenshelft lijkt de bezoekers van VI.nl in ieder geval te hebben overtuigd.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_12410065
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:27 schreef methodmich het volgende:
4-2-4 is wel een nostalgisch systeem.
Bertje kan natuurlijk ook weer stopper-spil gaan spelen
pi_12410088
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:49 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Bertje kan natuurlijk ook weer stopper-spil gaan spelen

Of het alom geroemde 1-1-8.
www.thuisuiteten.nl
pi_12410103
Ik vind ook dat Lodewijks op het doel had gemoeten. .

Wéér een fout van Bert. .

pi_12410118
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:50 schreef methodmich het volgende:
Of het alom geroemde 1-1-8.
Ja maar voor stopperspil hoef ie slechts een speler te vervangen, namelijk een spits erbij en een verdediger er af
pi_12410210
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:51 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ja maar voor stopperspil hoef ie slechts een speler te vervangen, namelijk een spits erbij en een verdediger er af

Al heeft ie wel 11 aanvallers in zijn selectie, dus wat dat betreft is 1-1-8 weer erg logisch.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 13 augustus 2003 @ 18:00:08 #74
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_12410292
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 17:51 schreef Loek-B het volgende:
Ik vind ook dat Lodewijks op het doel had gemoeten. .
Dat vindt iedereen, behalve BvM!
pi_12410670
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 18:00 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat vindt iedereen, behalve BvM!

Idd... Met alle respect voor Edwin, maar Lodewijks is gewoon een topkeeper.

Als er tegen NEC verloren wordt, breekt er écht de pleuris uit. .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')