Ik heb namelijk volgens mij "ineens" een ingetrokken tepel aan mijn linkerborst. Ik heb van mezelf niet echt hele grote tepels dus echt raar is het niet, maar het valt ineens zo op. Er zit gewoon een gaatje in zeg maar. Oh jah, ik ben 18 bijna 19 jaar.
Alvast bedankt!
Ik kan zo wel iets bedenken hoor, maar das flauw.... en iemand anders gaat die opmerking zeker maken dus....
Voila.
quote:Attention Whore.
Op zondag 10 augustus 2003 23:31 schreef Furby het volgende:
Zuignap erop en een dikke 5 cm piercing erdoor jassen.Voila.
quote:Jah ik dacht er eigenlijk ook aan om naar de dokter gaan ivm borstkanker. Bulten heb ik niet in mijn borst hoor, maar ik las zoiets op internet.
Op zondag 10 augustus 2003 23:32 schreef ManueI het volgende:
Mijn linker heeft ook een deukje.. Kan gebeuren zei de dokter.
.
quote:En ik ben een man. Dat is een ander verhaal. Dat had ik ff niet in de gaten.
Op zondag 10 augustus 2003 23:32 schreef Cola_Light het volgende:[..]
Jah ik dacht er eigenlijk ook aan om naar de dokter gaan ivm borstkanker. Bulten heb ik niet in mijn borst hoor, maar ik las zoiets op internet.
ochja, scheelt weer als een maat je tepels wil draaien voor de grap (jeweetwel knijp - draai - knal op schouder)
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 23:33 schreef ManueI het volgende:
En ik ben een man. Dat had ik ff niet in de gaten..
quote:Ingetrokken tepels zijn geen teken voor borstkanker. Het kan ook geen kwaad, als het blijft wordt het wel wat moeilijker later met borstvoeding. Een oplossing kan zijn, chirurgisch een piercing laten zetten voor een bepaalde tijd, kans is dat de tepel dat blijft uitsteken.
Op zondag 10 augustus 2003 23:32 schreef Cola_Light het volgende:[..]
Jah ik dacht er eigenlijk ook aan om naar de dokter gaan ivm borstkanker. Bulten heb ik niet in mijn borst hoor, maar ik las zoiets op internet.
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 23:34 schreef HeyFreak het volgende:
ik heb het ook, beide....ochja, scheelt weer als een maat je tepels wil draaien voor de grap (jeweetwel knijp - draai - knal op schouder)
quote:Hij wordt wel stijf, maar dan krijg ik een gaatje ipv een harde nippel
Op zondag 10 augustus 2003 23:38 schreef HeyFreak het volgende:
en anders pak wat ijsklontjes, of ga en tijd voor de vriezer staan met de deur open
quote:-edit offtopic-
Op zondag 10 augustus 2003 23:38 schreef HeyFreak het volgende:
en anders pak wat ijsklontjes, of ga en tijd voor de vriezer staan met de deur open
quote:
Tepeleen gepigmenteerde verhevenheid op de borst waarin de melkgangen uitmonden. De tepel wordt omgeven door een rond gepigmenteerd gebied, de tepelhof. Tepel en tepelhof ondergaan veranderingen bij zwangerschap en het zogen. Aandoeningen Bij vrouwen komen ingetrokken tepels veel voor. Als zij al vanaf de jeugd ingetrokken zijn geweest, is dit een onschuldige afwijking, die soms door plastische chirurgie hersteld kan worden. Een tepel die in korte tijd ingetrokken raakt, kan een teken zijn van borstkanker. Ingetrokken tepels bemoeilijken de borstvoeding. Bij een niet al te sterk ingetrokken tepel wil het dragen van een tepelhoedje de borstvoeding vergemakkelijken.
maar ff wat serieuzer, ik zou ff naar de dokter gaan, dan ben je van je bezorgdheid af en kan je weer een beetje rustig slapen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |