abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12345771
1.

Geen twijfel.

Wel zou ik mezelf even afvragen of het echt wel de situatie is voor een roos.

[Dit bericht is gewijzigd door BBun op 10-08-2003 23:46]

pi_12345784
gewoon mee uit vragen en pas als je haar komt halen rozen mee nemen, en dan niet een lullig bosje, beter veel kleintjes danvijf grote...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_12345806
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 23:46 schreef Jelief het volgende:
gewoon mee uit vragen en pas als je haar komt halen rozen mee nemen, en dan niet een lullig bosje, beter veel kleintjes danvijf grote...
Dat is kut zit ze de hele avond met een fucking grote bos. Eén is schattig, handig, een lief klein mooi gebaar en niet overdreven.
  zondag 10 augustus 2003 @ 23:50:31 #29
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_12345872
rozen zijn nu volgens mij niet zo duur, de veiling is rond deze tijd toch een stortplaats. dus stuur er lekker veel
pi_12345897
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 23:47 schreef BBun het volgende:

[..]

Dat is kut zit ze de hele avond met een fucking grote bos. Eén is schattig, handig, een lief klein mooi gebaar en niet overdreven.

TS is toch wel zo'n heer dat hij haar thuis ophalt he? kan ze ze nog even in het water mikken...
pi_12346051
Wat een reacties.. die jongen vraagt gewoon hoeveel rozen en hoeft niet het advies dat het misschien handiger, beter of whatever is dat hij het gewoon straight aan die girl vraagt.. mja ik zeg niets

1 roos en succes ermee kerul!

maandag 11 augustus 2003 @ 00:01:36 #32
30961 Knaller
knalt er op los
pi_12346100
Geef dan wel gele rozen.. zit een mooie betekenis achter!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  maandag 11 augustus 2003 @ 00:03:51 #33
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_12346139
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:01 schreef Knaller het volgende:
'Ik kon geen zonnebloem vinden?'

pi_12346200
1 is het mystrieustste
pi_12350061
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 00:01 schreef Knaller het volgende:
idd, dan kun je als je de roos/rozen geeft die betekenis vertellen en hoe het op jullie zou kunnen slaan (hoewel, bij nader inzien toch maar rode ...)

Ik zou, als je dan toch rozen wilt geven, er 3 geven: 1 symboliseert haar, 1 symboloseert jou en 1 symboliseert jullie relatie, of, naar gelang je geloof, God.
Als ze (ook) romantisch is (ga ik vanuit, want anders ga je geen roos geven!), dan kan ze dat wel apprecieren. Geef niet gewoon een roos.
Let wel: het gaat niet om de roos zelf; in theorie kan een paardenbloem ook. Het gaat om
- de waarde die je de roos toeschrijft
- de aandacht die je hebt om zoiets voor haar te doen

Ze ziet dan het volgende:
- jij bent romantisch, denkt over dingen na en hebt een heldere kijk op objecten, relaties en vooral: mensen
- jij wilt echt iets voor haar doen. Je ziet isets in haar en wilt moeite doen om haar dat kenbaar te maken.

Als ze niet romantisch is, dan loop je het risico dat ze je van binnen uitlacht, maar misschien ook dat ze van binnen bewondering heeft dat jij dat voor haar doet...

Veel suk6 en laat horen wat je gedaan hebt en wat haar reactie was!

pi_12350841
Ok heb er uitgevraagd zonder rozen te sturen effe gebeld. Leek inderdaad weer Garteh Gates maar ze gaat mee uit eten Zij begon ook te stotteren wel ligt maar ze wist ook niet precies wat ze moest zeggen . Als ik haar ophaal dan neem ik wel rozen mee en dan zal het geen bos worden maar inderdaad 3 of 5 ofzo.
pi_12352559
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 09:00 schreef Bright het volgende:
Ze ziet dan het volgende:
- jij bent romantisch, denkt over dingen na en hebt een heldere kijk op objecten, relaties en vooral: mensen
- jij wilt echt iets voor haar doen. Je ziet isets in haar en wilt moeite doen om haar dat kenbaar te maken.
als je een roos koopt heb je er niet echt zelf over nagedacht maar volgt gewoon de kudde en doe je ook niet zelf de moeite om iets origineels te bedenken..
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_12352768
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 10:10 schreef Ultralaser het volgende:
Ok heb er uitgevraagd zonder rozen te sturen effe gebeld. Leek inderdaad weer Garteh Gates maar ze gaat mee uit eten Zij begon ook te stotteren wel ligt maar ze wist ook niet precies wat ze moest zeggen . Als ik haar ophaal dan neem ik wel rozen mee en dan zal het geen bos worden maar inderdaad 3 of 5 ofzo.
Euhj! Das heel mooi!
pi_12352951
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:22 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
Ik zou der gewoon ff een slipje in een enveloppe sturen. Dan weet ze meteen wat je intentie is.
Ongevoelige klootzak
quote:
De beste manier denk ik.
pi_12353276
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 11:49 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

als je een roos koopt heb je er niet echt zelf over nagedacht maar volgt gewoon de kudde en doe je ook niet zelf de moeite om iets origineels te bedenken..

Ben ik het niet mee eens, ik denk ook een hoop vrouwen niet... Het gaat erom dat je wat moeite wilt doen - naar de winkel gaan is ok. Een gedichtje zonder naar de winkel te gaan ook, als je maar meer doet dan alleen ff bellen. Iets origineels is natuurlijk leuk (mits niet overdreven), maar niet verplicht.
Het is op zich niet erg om de kudde te volgen; via het praatje (je eigen gedachtegang, de betekenis die jij aan de roos geeft) kun je voldoende onderscheid maken. Het gaat niet om het cadeautje, het gaat om de gedachte. Het kan ook gelijk een goede binnenkomer zijn, iets om over te praten.
Toen ik m'n huidige vrouw voor de eerste keer ging ophalen, heb ik ook een mooie bos rozen meegenomen. Ze heeft het er soms nog over (of zou dat een hint zijn om het nog eens te doen? )
pi_12353723
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:25 schreef Bright het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens, ik denk ook een hoop vrouwen niet... Het gaat erom dat je wat moeite wilt doen - naar de winkel gaan is ok. Een gedichtje zonder naar de winkel te gaan ook, als je maar meer doet dan alleen ff bellen. Iets origineels is natuurlijk leuk (mits niet overdreven), maar niet verplicht.
Het is op zich niet erg om de kudde te volgen; via het praatje (je eigen gedachtegang, de betekenis die jij aan de roos geeft) kun je voldoende onderscheid maken. Het gaat niet om het cadeautje, het gaat om de gedachte. Het kan ook gelijk een goede binnenkomer zijn, iets om over te praten.
Toen ik m'n huidige vrouw voor de eerste keer ging ophalen, heb ik ook een mooie bos rozen meegenomen. Ze heeft het er soms nog over (of zou dat een hint zijn om het nog eens te doen? )

Ik weet niet hoe lang je getrouwd bent, maar als dat de laatste keer was, lijkt het me wel weer eens tijd ja
pi_12353845
wordt het niet wat "zwaarbeladen" als je meteen tijdens de eerste date met rozen aan komt zetten?

Als je samen een leuke avond hebt gehad, dan volgen er vast meer en dan zullen er zat momenten zijn waarop je haar kan zeggen wat je voor haar voelt/van haar denkt.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_12355795
quote:
Mooi! suc6 verder!
  maandag 11 augustus 2003 @ 15:19:12 #44
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_12357510
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:16 schreef Ultralaser het volgende:
Ik wil een meisje mee uitvragen vind haar al enige tijd erg leuk, nu d8 ik van ik stuur haar een paar rozen met een tekst erbij alleen nu zit ik te twijfelen hoeveel rozen? Had ooit in een blad gelezen dat 1 roos net lijkt als of het je eerste keer is dat je iemand mee uit vraagt een hele bos weer desprate overkwam maar 5 het perfecte aantal was. Hoe denken jullie hier over?
1 is gewoon strak en net. Als ik er meer doe, hangt het of af van de leeftijd (dus op verjaardag) of hoeveel maanden we het hebben.
Maar als je met haar uit wil, zou ik het gewoon vragen of voorstellen....
If your shaking it more than twice, your playing with it.
  maandag 11 augustus 2003 @ 15:23:29 #45
31743 floeps
leven is het meervoud van lef
pi_12357617
pak gewoon 1 mooie zonnebloem (of evt 3)
die blijven met dit weer iets langer mooi, staat/staan erg zomers en is veeeeeeel origineler dan die rozen
Ik zou het iig heel erg leuk vinden
ik denk altijd eerst heel goed na voordat ik iets stoms zeg
pi_12357623
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:43 schreef Pauline het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang je getrouwd bent, maar als dat de laatste keer was, lijkt het me wel weer eens tijd ja

LOL - al ruim een jaar en in de tussentijd nog weleens wat meegenomen; je moet'r tenslotte ook zuinig op zijn, maar aan de andere kant weer niet teveel verwennen, anders gaat ze eraan wennen

ps: of rozen van toepassing zijn lijkt mij zeer afhankelijk van beide personen en wat ervoor al heeft plaatsgevonden.

pi_12357692
Ja het nu dus voor een eerste afspraak. Dus ik neem haar mee uit eten. Ik ken haar alleen van dat halfuurtje knippen per maand bij de kapper.
  maandag 11 augustus 2003 @ 19:10:35 #48
46135 illu510n
Life hurts! Get used to it!
pi_12362435
Neem haar mee naar een leuke, gezellige tent. Beetje eten, beetje tequilla erbij. Word je vanzelf relax
Waarschijnlijk is zij nog zenuwachtiger als jij, alleen jij bent een vent en vrouwen houden van zelfverzekerde mannen, dus laat niks merken.
Geen enkele vrouw houd van een saaie vent, dus laat zien dat ze met je kan lachen en je zit gebakken.
Succes!
If everyone was as smart as you, we would still be in the stone age.
pi_12362558
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 19:10 schreef illu510n het volgende:
Neem haar mee naar een leuke, gezellige tent. Beetje eten, beetje tequilla erbij. Word je vanzelf relax
Waarschijnlijk is zij nog zenuwachtiger als jij, alleen jij bent een vent en vrouwen houden van zelfverzekerde mannen, dus laat niks merken.
Geen enkele vrouw houd van een saaie vent, dus laat zien dat ze met je kan lachen en je zit gebakken.
Succes!
Nou, jij weet zogenaamd heel goed waar vrouwen van houden
  maandag 11 augustus 2003 @ 19:21:13 #50
46135 illu510n
Life hurts! Get used to it!
pi_12362665
Ik heb veel vriendinnen
If everyone was as smart as you, we would still be in the stone age.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')