Geen twijfel.
Wel zou ik mezelf even afvragen of het echt wel de situatie is voor een roos.
[Dit bericht is gewijzigd door BBun op 10-08-2003 23:46]
quote:Dat is kut zit ze de hele avond met een fucking grote bos. Eén is schattig, handig, een lief klein mooi gebaar en niet overdreven.
Op zondag 10 augustus 2003 23:46 schreef Jelief het volgende:
gewoon mee uit vragen en pas als je haar komt halen rozen mee nemen, en dan niet een lullig bosje, beter veel kleintjes danvijf grote...
quote:TS is toch wel zo'n heer dat hij haar thuis ophalt he? kan ze ze nog even in het water mikken...
Op zondag 10 augustus 2003 23:47 schreef BBun het volgende:[..]
Dat is kut zit ze de hele avond met een fucking grote bos. Eén is schattig, handig, een lief klein mooi gebaar en niet overdreven.
1 roos en succes ermee kerul!
quote:'Ik kon geen zonnebloem vinden?'
Op maandag 11 augustus 2003 00:01 schreef Knaller het volgende:
Geef dan wel gele rozen.. zit een mooie betekenis achter!!
quote:idd, dan kun je als je de roos/rozen geeft die betekenis vertellen en hoe het op jullie zou kunnen slaan (hoewel, bij nader inzien toch maar rode ...)
Op maandag 11 augustus 2003 00:01 schreef Knaller het volgende:
Geef dan wel gele rozen.. zit een mooie betekenis achter!!
Ik zou, als je dan toch rozen wilt geven, er 3 geven: 1 symboliseert haar, 1 symboloseert jou en 1 symboliseert jullie relatie, of, naar gelang je geloof, God.
Als ze (ook) romantisch is (ga ik vanuit, want anders ga je geen roos geven!), dan kan ze dat wel apprecieren. Geef niet gewoon een roos.
Let wel: het gaat niet om de roos zelf; in theorie kan een paardenbloem ook. Het gaat om
- de waarde die je de roos toeschrijft
- de aandacht die je hebt om zoiets voor haar te doen
Ze ziet dan het volgende:
- jij bent romantisch, denkt over dingen na en hebt een heldere kijk op objecten, relaties en vooral: mensen
- jij wilt echt iets voor haar doen. Je ziet isets in haar en wilt moeite doen om haar dat kenbaar te maken.
Als ze niet romantisch is, dan loop je het risico dat ze je van binnen uitlacht, maar misschien ook dat ze van binnen bewondering heeft dat jij dat voor haar doet...
Veel suk6 en laat horen wat je gedaan hebt en wat haar reactie was!
quote:als je een roos koopt heb je er niet echt zelf over nagedacht maar volgt gewoon de kudde en doe je ook niet zelf de moeite om iets origineels te bedenken..
Op maandag 11 augustus 2003 09:00 schreef Bright het volgende:
Ze ziet dan het volgende:
- jij bent romantisch, denkt over dingen na en hebt een heldere kijk op objecten, relaties en vooral: mensen
- jij wilt echt iets voor haar doen. Je ziet isets in haar en wilt moeite doen om haar dat kenbaar te maken.
quote:Euhj! Das heel mooi!
Op maandag 11 augustus 2003 10:10 schreef Ultralaser het volgende:
Ok heb er uitgevraagd zonder rozen te sturen effe gebeld. Leek inderdaad weer Garteh Gates maar ze gaat mee uit etenZij begon ook te stotteren wel ligt maar ze wist ook niet precies wat ze moest zeggen
. Als ik haar ophaal dan neem ik wel rozen mee en dan zal het geen bos worden maar inderdaad 3 of 5 ofzo.
quote:Ongevoelige klootzak
Op zondag 10 augustus 2003 22:22 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
Ik zou der gewoon ff een slipje in een enveloppe sturen. Dan weet ze meteen wat je intentie is.
quote:
Ok heb er uitgevraagd zonder rozen te sturen effe gebeld. Leek inderdaad weer Garteh Gates maar ze gaat mee uit etenZij begon ook te stotteren wel ligt maar ze wist ook niet precies wat ze moest zeggen
. Als ik haar ophaal dan neem ik wel rozen mee en dan zal het geen bos worden maar inderdaad 3 of 5 ofzo.
quote:Ben ik het niet mee eens, ik denk ook een hoop vrouwen niet... Het gaat erom dat je wat moeite wilt doen - naar de winkel gaan is ok. Een gedichtje zonder naar de winkel te gaan ook, als je maar meer doet dan alleen ff bellen. Iets origineels is natuurlijk leuk (mits niet overdreven), maar niet verplicht.
Op maandag 11 augustus 2003 11:49 schreef mattttPUNTnl het volgende:[..]
als je een roos koopt heb je er niet echt zelf over nagedacht maar volgt gewoon de kudde en doe je ook niet zelf de moeite om iets origineels te bedenken..
quote:Ik weet niet hoe lang je getrouwd bent, maar als dat de laatste keer was, lijkt het me wel weer eens tijd ja
Op maandag 11 augustus 2003 12:25 schreef Bright het volgende:[..]
Ben ik het niet mee eens, ik denk ook een hoop vrouwen niet... Het gaat erom dat je wat moeite wilt doen - naar de winkel gaan is ok. Een gedichtje zonder naar de winkel te gaan ook, als je maar meer doet dan alleen ff bellen. Iets origineels is natuurlijk leuk (mits niet overdreven), maar niet verplicht.
Het is op zich niet erg om de kudde te volgen; via het praatje (je eigen gedachtegang, de betekenis die jij aan de roos geeft) kun je voldoende onderscheid maken. Het gaat niet om het cadeautje, het gaat om de gedachte. Het kan ook gelijk een goede binnenkomer zijn, iets om over te praten.
Toen ik m'n huidige vrouw voor de eerste keer ging ophalen, heb ik ook een mooie bos rozen meegenomen. Ze heeft het er soms nog over (of zou dat een hint zijn om het nog eens te doen?)
Als je samen een leuke avond hebt gehad, dan volgen er vast meer en dan zullen er zat momenten zijn waarop je haar kan zeggen wat je voor haar voelt/van haar denkt.
quote:Mooi! suc6 verder!
quote:1 is gewoon strak en net. Als ik er meer doe, hangt het of af van de leeftijd (dus op verjaardag) of hoeveel maanden we het hebben.
Op zondag 10 augustus 2003 22:16 schreef Ultralaser het volgende:
Ik wil een meisje mee uitvragen vind haar al enige tijd erg leuk, nu d8 ik van ik stuur haar een paar rozen met een tekst erbij alleen nu zit ik te twijfelen hoeveel rozen? Had ooit in een blad gelezen dat 1 roos net lijkt als of het je eerste keer is dat je iemand mee uit vraagt een hele bos weer desprate overkwam maar 5 het perfecte aantal was. Hoe denken jullie hier over?
quote:LOL - al ruim een jaar en in de tussentijd nog weleens wat meegenomen; je moet'r tenslotte ook zuinig op zijn, maar aan de andere kant weer niet teveel verwennen, anders gaat ze eraan wennen
Op maandag 11 augustus 2003 12:43 schreef Pauline het volgende:[..]
Ik weet niet hoe lang je getrouwd bent, maar als dat de laatste keer was, lijkt het me wel weer eens tijd ja
ps: of rozen van toepassing zijn lijkt mij zeer afhankelijk van beide personen en wat ervoor al heeft plaatsgevonden.
quote:Nou, jij weet zogenaamd heel goed waar vrouwen van houden
Op maandag 11 augustus 2003 19:10 schreef illu510n het volgende:
Neem haar mee naar een leuke, gezellige tent. Beetje eten, beetje tequilla erbij. Word je vanzelf relax
Waarschijnlijk is zij nog zenuwachtiger als jij, alleen jij bent een vent en vrouwen houden van zelfverzekerde mannen, dus laat niks merken.
Geen enkele vrouw houd van een saaie vent, dus laat zien dat ze met je kan lachen en je zit gebakken.
Succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |