abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12377557
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:32 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen krijg ik altijd, en dan juist van mensen MET een partner. Ik wil ook de mooie dingen van het leven delen met een levenspartner. Is dat zo raar? Ik mis dat, en ook seks. Allemaal dingen die je in een relatie doet, die mis ik

Het is niet raar, juist heel natuurlijk. Maar Miss Sly heeft wel gelijk. Ik bevestig het nu, en het komt een beetje ongelukkig uit, want ik heb ook een relatie, MAAR de dingen die ik verkondig deed ik al jaren voordat ik een relatie had, dus het is niet alleen van mensen met een relatie.

Je ziet nu de mooie dingen in het leven die je dreigt te missen, althans zo voelt het.

Maar kijk nou eens naar wat je WEL hebt? Een supermooi kindje, gezond en wel. Je hebt je eigen plekje, klein maar wel je eigen. Dat zijn geen kleine dingen zoals kamerbreed tapijt oid. HEel veel mensen zouden zo met je ruilen. Er is altijd iemand die het minder heeft dan jij, dus dat is toch iets om dankbaar voor te zijn.

Terug naar miss sly, ik ben het ermee eens dat je eerst je eigen zaken op een rijtje moet hebben. Dus wat je nu in je leven hebt, positief en negatief moet je netjes op volgorde hebben, dus je "ziekte" onder controle hebben en houden. Een huis zoeken waar je rust hebt en je innerlijk netjes kan maken, en nog veel meer praktische zaken...je moet een omgeving voor jezelf creeeren die je in staat stelt om eens rustig te gaan zoeken naar een man.

Want EN alleenstaand EN borderline, EN een kind EN een te klein huis EN een man zoeken die bij je past is een hels karwei en dat kan niemand in een jaar klaren, misschien duurt het een paar jaar zelfs..ga daar maar vanuit, maar punt 1 is..je moet het zelf beseffen en dan eraan gaan werken. Dan heb je een hele goede toekomst voor je, want je bent nog echt jong en wacht maar tot je oma bent....dan kijk je terug naar een hectische maar oh zo leerzaam verleden...en dat zal je ook overdragen aan je kinderen....en kleinkinderen...etc...

Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_12377665
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:43 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Het is niet raar, juist heel natuurlijk. Maar Miss Sly heeft wel gelijk. Ik bevestig het nu, en het komt een beetje ongelukkig uit, want ik heb ook een relatie, MAAR de dingen die ik verkondig deed ik al jaren voordat ik een relatie had, dus het is niet alleen van mensen met een relatie.

Je ziet nu de mooie dingen in het leven die je dreigt te missen, althans zo voelt het.

Maar kijk nou eens naar wat je WEL hebt? Een supermooi kindje, gezond en wel. Je hebt je eigen plekje, klein maar wel je eigen. Dat zijn geen kleine dingen zoals kamerbreed tapijt oid. HEel veel mensen zouden zo met je ruilen. Er is altijd iemand die het minder heeft dan jij, dus dat is toch iets om dankbaar voor te zijn.

Terug naar miss sly, ik ben het ermee eens dat je eerst je eigen zaken op een rijtje moet hebben. Dus wat je nu in je leven hebt, positief en negatief moet je netjes op volgorde hebben, dus je "ziekte" onder controle hebben en houden. Een huis zoeken waar je rust hebt en je innerlijk netjes kan maken, en nog veel meer praktische zaken...je moet een omgeving voor jezelf creeeren die je in staat stelt om eens rustig te gaan zoeken naar een man.

Want EN alleenstaand EN borderline, EN een kind EN een te klein huis EN een man zoeken die bij je past is een hels karwei en dat kan niemand in een jaar klaren, misschien duurt het een paar jaar zelfs..ga daar maar vanuit, maar punt 1 is..je moet het zelf beseffen en dan eraan gaan werken. Dan heb je een hele goede toekomst voor je, want je bent nog echt jong en wacht maar tot je oma bent....dan kijk je terug naar een hectische maar oh zo leerzaam verleden...en dat zal je ook overdragen aan je kinderen....en kleinkinderen...etc...

Maar het gaat al veel beter met me dan pakweg 5 jaar geleden. Ik ben geestelijk al veel verder dan toen.
Ik zie mezelf ook niet binnen een jaar getrouwd en wel, maar zo rond mijn 30e zou toch wel haalbaar moeten zijn.
Mijn leven is nu best redelijk moet ik zeggen, ik heb veel meer plezier in dingen. Het komt allemaal wel, op zijn tijd
pi_12377718
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:42 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Het advies eerst aan mezelf te werken hoor ik ook al 7 jaar. Als ik dat nog 20 jaar hoor ben ik oud en hoeft het niet meer

Tis een goed advies en als het alleen maar bij een advies blijft en je doet er niks mee, dan schiet het idd niet op he....

7 jaar weet je het al....lijkt me genoeg bedenktijd toch? Tijd voor actie?

Net als een atleet...je krijgt niet zomaar een olympische medaille, daarvoor moet je jarenlang trainen en van die stomme wedstrijdjes winnen en zo opklimmen. Gelukkig hoef je voor levensgeluk geen talent en het goeie lijf te hebben, alleen proberen, proberen, vallen, nog een keer proberen, leren, keuzes maken en vooral volhouden...en die motivatie kan je halen uit de dingen die je hebt, hebt meegemaakt enzo....je iwl niet terug naar wat je eerder hebt meegemaakt? Nou dan weet je dus welke weg je dus NIET moet bewandelen. Maak die afstand zo groot mogelijk....

pi_12377833
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:48 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Maar het gaat al veel beter met me dan pakweg 5 jaar geleden. Ik ben geestelijk al veel verder dan toen.
Ik zie mezelf ook niet binnen een jaar getrouwd en wel, maar zo rond mijn 30e zou toch wel haalbaar moeten zijn.
Mijn leven is nu best redelijk moet ik zeggen, ik heb veel meer plezier in dingen. Het komt allemaal wel, op zijn tijd

Precies ALLES op zijn tijd, maar bind je niet vast aan je 30e !!! Dat is maar een leeftijd. Ik vind sterke, daadkrachtige vrouwen superaantrekkelijk en die zijn meestal >= 30 jaar.

Mijn vriendin wil ook graag trouwen voor der 30e, maar ik zeg dat dat geen deadline is ofzo...althans ik heb nog nergens een "tenminste houdbaar tot..." sticker gezien....

dinsdag 12 augustus 2003 @ 16:37:22 #80
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12383731
quote:

[..]

Dit soort opmerkingen krijg ik altijd, en dan juist van mensen MET een partner. Ik wil ook de mooie dingen van het leven delen met een levenspartner. Is dat zo raar? Ik mis dat, en ook seks. Allemaal dingen die je in een relatie doet, die mis ik

Ja, maar je hebt wel een zoontje waar je rekening mee moet houden. Als je een relatie met zo'n man begint en je zoontje ziet hoe jij in elkaar geslagen wordt door zo'n man, dat zijn mamma aan het huilen is en dat ze die man na een korte tijd waarin hij heeft moeten wennen aan die man, weer verlaat, is dat allemaal gigantisch traumatisch voor hem. Houd daar rekening mee.

Begin zoiezo geen relatie met een man die je geestelijk mishandeld en verslaafd is. Daar kun je nl. geen stabiele relatie mee onderhouden, zoiezo geen goede financiele relatie en zo iemand kan al helemaal nooit een goed voorbeeldfiguur voor je zoontje worden.
Bovendien verdien je gewoon veel beter, Mien, maar dat zie je nu waarschijnlijk nog niet in. Het veilige gevoel dat er uberhaupt een man is die de vlinders in je buik laat vliegen is ws al genoeg voor je momenteel. Maar laat ik je een wijze raad geven: kijk nog even verder. Er bestaat ws wel degelijk iemand op deez' aardkloot die je hartje EN sneller laat kloppen EN die je accepteert zoals je bent en die goed met je zoontje overweg kan.

Nog 1 ding: een verslaafde is enigszins vergelijkbaar met een kind. Ws zal je voor hem moeten zorgen, hem achter zijn vodden aan moeten zitten. Ik neem aan dat je het met je ene kindje al druk genoeg hebt

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_12383992
partner"keuze" is ook alweer zoiets...

t is bij mij zo:

voelen -> denken -> doen

zonder voelen, geen denken. Zonder voelen en denken geen doen. Voelen is de oorsprong (oorzaak), daarna komt (hoe kort misschien ook) de afweging, daarna de actie.

beter/abstracter kan ik het niet uitleggen

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 16:50:43 #82
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12384103
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:46 schreef MrWilliams het volgende:
partner"keuze" is ook alweer zoiets...

t is bij mij zo:

voelen -> denken -> doen

zonder voelen, geen denken. Zonder voelen en denken geen doen. Voelen is de oorsprong (oorzaak), daarna komt (hoe kort misschien ook) de afweging, daarna de actie.

beter/abstracter kan ik het niet uitleggen

Ik begin ook nooit een relatie zonder vonk, maar als er alleen een vonk is en de jongen/man zelf blijkt gewoon verder een klootzak/lul 1e klas, dan begin ik er ook niks mee...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 16:56:28 #83
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_12384258
quote:

[..]

Hoe herkenbaar ! maar... Je kunt pas van iemand anders houden als je eerst van jezelf houdt is mijn mening althans.

En je houdt vast wel van jezelf, ben de laatste die dat wil beweren maar noem het anders accepteren dat je alleen met je kind bent en ook zonder een partner gelukkig kan zijn. Dat straal je dan weer uit en dan komt er vanzelf weer iemand in je leven.

Neerkomen wel!
  woensdag 13 augustus 2003 @ 05:22:57 #84
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_12397930
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 23:13 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

Toch kost het me geen moeite om via internet (via contactadvertentiesites) zo tig reacties binnen te krijgen van hooggeschoolde mannen die mijn zoontje geen bezwaar vinden.

Maar kan je dan geen man vinden via die contactadvertenties?

Onder de hooggeschoolde mannen lijken mij ook minder aggresieve types rond te lopen.

Heb je btw ook een duidelijk beeld van wat voor man je zoekt? In het voorbeeld van de contactadvertentie: als je slechts jezelf beschrijft dan krijg je heel veel reacties en dan is het moeilijk een schifting te maken, maar geef je aan wat je wil dan komen de beste boven drijven, me dunkt.

We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_12397956
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 22:16 schreef Georges het volgende:
Ik geloof wel dat er mannen zijn die beide eigenschappen bezitten.
Dus waar je smoor op kan worden en die lief zijn.

[...iets met kat en boom..]

Ben ik het helemaal mee eens.

De right one will come along.. till that time: Lekker vrijgezel blijven is mijn tip .
Want van die vriendjes die je beschrijft lijken mij inderdaad Bagger!! (understatement)

Don't reach your goal by thinking, but by doing, don't plan your every step with logic, for love contains none
pi_12401742
quote:

[..]

Ja, ik heb ook een partner. En ik heb in vroeger dagen (oei, wat voel ik me nu oud ) ook relaties gehad met foute mannen. Maar juist het alleen zijn, het voor mezelf zorgen, onafhankelijk zijn in ieder opzicht, heeft ervoor gezorgd dat ik die foute mannen niet eens meer zie staan. Ik kan gelukkig zijn in mijn relatie met mijn vriend, omdat ik weet dat hij een aanvulling is op mijn geluk, niet mijn geluk bepaalt.

En als je iemand voor seks nodig hebt, kun je ook een seks-relatie aangaan, toch? Heb ik ook een tijdje gehad: geen verliefd gedoe, geen geclaim en sociale verplichtingen; lekker gemakkelijk

And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12402256
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb ik ook een tijdje gehad: geen verliefd gedoe, geen geclaim en sociale verplichtingen; lekker gemakkelijk

Oftewel, gewoon NEUKEN?

Naja, ik hou niet zo van alleen sexrelaties. Ik kies mn partners door een combinatie van gevoel en verstand.

Lambo of Rekt
pi_12402667
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Oftewel, gewoon NEUKEN?

Naja, ik hou niet zo van alleen sexrelaties. Ik kies mn partners door een combinatie van gevoel en verstand.

ja, so?
Ik kies mijn partner ook door een combi van gevoel en verstand.
Als je echter een tijdje geen partner hebt en je hebt wel sexuele gevoelens waar je iets mee wilt, kun je natuurlijk iedere week een ander oppikken in de kroeg en een reeks one-night-stands hebben, maar je kunt het ook op mijn manier oplossen...veiliger en betrouwbaarder misschien?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_12402885
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 09:57 schreef milagro het volgende:
Mien, jij wordt niet verliefd op die foute kerels, want ze zijn blijkbaar gewoon inwisselbaar.
Je wordt aangetrokken door de spanning en sensatie en dat verwar jij met verliefdheid, omdat je zo graag verliefd wílt zijn.

Je maakt jezelf verliefd al het ware.

Want als je even stopt en kijkt wat die kerels nu zo leuk maakt, kom je ws niet verder dan een leuke kop (en vaak achteraf zelfs dat niet, want een leuk uiterlijk went en wordt teniet gedaan door een kutkarakter).

Wees eens niet zo wanhopig op zoek en loop, als je iemand ontoet, niet meteen zo hard van stapel.
Doe rustig aan en leg niet zoveel druk op jezelf, niets moet, ook een relatie niet.
Beter gelukkig alleen dan ellendig met een ander, ook voor je kindje.

amen (kon het niet beter stellen)

Ik stel voor dat alle vrouwen dit berichtje eens 20x lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door thomas26 op 13-08-2003 14:45]

If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_12407187
Mien

Wederom herkenbaar!

Ook ík viel in het verleden continu op mannen die niet goed voor me waren. Heel verliefd, heel passioneel, maar ik was niet gelukkig met ze.

Nu het goed met me gaat en ik een bepaalde rust in mijzelf heb gevonden, heb ik een ander 'soort' man. Mijn allerliefste noemt zichzelf een saaie lul, en ik vind het geweldig met hem.

Als jij straks na je therapie wat beter met jezelf kunt omgaan, meer rust hebt, en de scherpe kantjes hebt afgevijld, zul je ws op andere mannen vallen. Dan heb je die spanning en het onzekere niet meer nodig.
Dus, geduld!
En ja, als je je tóch weer in een nieuwe 'foute' liefde stort, waarvan je wéét dat het je geen goed zal doen, geniet er dan van zo lang het duurt, maar hou je voeten op de grond!

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_12415643
Mien,

ik heb niet alles gelezen, mss heeft iemand anders dit dus al geopperd
Probeer (straks) in therapie te onderzoeken waarom je op een foute man valt, waarom je je aangetrokken voelt tot mannen die jou eigenlijk niet geven en bieden wat jij nodig hebt. Door inzicht te krijgen in jezelf kun je soms een heel andere kijk op dit soort dingen krijgen hetgeen zo'n zware beslissing makkelijker kan maken.

#geen
pi_12415870
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 05:22 schreef Modafinil het volgende:

[..]

Maar kan je dan geen man vinden via die contactadvertenties?

Onder de hooggeschoolde mannen lijken mij ook minder aggresieve types rond te lopen.

Heb je btw ook een duidelijk beeld van wat voor man je zoekt? In het voorbeeld van de contactadvertentie: als je slechts jezelf beschrijft dan krijg je heel veel reacties en dan is het moeilijk een schifting te maken, maar geef je aan wat je wil dan komen de beste boven drijven, me dunkt.

Die vind ik wel, maar het spontane is er op die manier wel vanaf, ik word niet gauw verliefd op zo'n persoon. Tot op heden heeft het me maar weinig opgeleverd, wel veel reacties van mannen, maar van mijn kant uit niks.
Ik heb er een hele waslijst staan aan eigenschappen die ik zoek in een man. Natuurlijk is dat niet reeel, maar ik vind op zich zat mannen met wie het wat zou kunnen worden. Maar liever ontmoet ik iemand IRL
pi_12416005
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 15:40 schreef Moonah het volgende:
Mien

Wederom herkenbaar!

Ook ík viel in het verleden continu op mannen die niet goed voor me waren. Heel verliefd, heel passioneel, maar ik was niet gelukkig met ze.

Nu het goed met me gaat en ik een bepaalde rust in mijzelf heb gevonden, heb ik een ander 'soort' man. Mijn allerliefste noemt zichzelf een saaie lul, en ik vind het geweldig met hem.

Als jij straks na je therapie wat beter met jezelf kunt omgaan, meer rust hebt, en de scherpe kantjes hebt afgevijld, zul je ws op andere mannen vallen. Dan heb je die spanning en het onzekere niet meer nodig.
Dus, geduld!
En ja, als je je tóch weer in een nieuwe 'foute' liefde stort, waarvan je wéét dat het je geen goed zal doen, geniet er dan van zo lang het duurt, maar hou je voeten op de grond!

Wat fijn dat je uiteindelijk toch een goede partner hebt gevonden, daar put ik kracht uit.
Momenteel heb ik toch "iets" weer met die Bulgaar, maar geen echte relatie. Dus ik volg je raad op: ik geniet ervan zolang als het duurt en probeer me niet aan hem te hechten want het heeft gewoon geen kans ooit wat te worden. Tot op heden houdt hij zijn handjes thuis, hij heeft mij ook nooit geslagen, maar ik ken hem pas 3 weken.
Gelukkig heb ik nu het besef dat dit een foute man is, voorheen had ik zelfs dat niet, wuifde ik het weg
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:37 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, maar je hebt wel een zoontje waar je rekening mee moet houden. Als je een relatie met zo'n man begint en je zoontje ziet hoe jij in elkaar geslagen wordt door zo'n man, dat zijn mamma aan het huilen is en dat ze die man na een korte tijd waarin hij heeft moeten wennen aan die man, weer verlaat, is dat allemaal gigantisch traumatisch voor hem. Houd daar rekening mee.

Begin zoiezo geen relatie met een man die je geestelijk mishandeld en verslaafd is. Daar kun je nl. geen stabiele relatie mee onderhouden, zoiezo geen goede financiele relatie en zo iemand kan al helemaal nooit een goed voorbeeldfiguur voor je zoontje worden.
Bovendien verdien je gewoon veel beter, Mien, maar dat zie je nu waarschijnlijk nog niet in. Het veilige gevoel dat er uberhaupt een man is die de vlinders in je buik laat vliegen is ws al genoeg voor je momenteel. Maar laat ik je een wijze raad geven: kijk nog even verder. Er bestaat ws wel degelijk iemand op deez' aardkloot die je hartje EN sneller laat kloppen EN die je accepteert zoals je bent en die goed met je zoontje overweg kan.

Nog 1 ding: een verslaafde is enigszins vergelijkbaar met een kind. Ws zal je voor hem moeten zorgen, hem achter zijn vodden aan moeten zitten. Ik neem aan dat je het met je ene kindje al druk genoeg hebt

Ja, vanwege Jesse begin ik ook niet meer aan een serieuze relatie met zo'n foute vent.
Dus daarom heb ik besloten om met die Bulgaar niet verder te gaan dan ik nu ga: dus geen echte relatie. Met het besef dat het huidige contact waarschijnlijk gauw op gaat houden.
Ik hoop echt dat ik ooit iemand vind voor wie ik én vlinders voel én die bij me past
pi_12416009
Daar heb ik nu ook last van, ik word helemaal niet snel verliefd op iemand. Soms zie ik mensen die constant verliefd zijn en vraag me dan af of zij nu erg makkelijk verliefd worden of dat er voor mij gewoon niet zoveel geschikte vrouwen zijn.
pi_12416427
~edit ~ (dubbel)

[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 13-08-2003 22:57]

pi_12416457
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook een partner. En ik heb in vroeger dagen (oei, wat voel ik me nu oud ) ook relaties gehad met foute mannen. Maar juist het alleen zijn, het voor mezelf zorgen, onafhankelijk zijn in ieder opzicht, heeft ervoor gezorgd dat ik die foute mannen niet eens meer zie staan. Ik kan gelukkig zijn in mijn relatie met mijn vriend, omdat ik weet dat hij een aanvulling is op mijn geluk, niet mijn geluk bepaalt.

En als je iemand voor seks nodig hebt, kun je ook een seks-relatie aangaan, toch? Heb ik ook een tijdje gehad: geen verliefd gedoe, geen geclaim en sociale verplichtingen; lekker gemakkelijk

Dat heb ik dus nu, een seksrelatie. Niets meer, niets minder.
Is inderdaad wel wat, geen emotionele verbintenis voor de rest.
Maar ben wel loyaal naar die persoon toe. Ik vind deze optie beter dan elk weekend een ander oppikken, dat zou ik trouwens niet eens kunnen

[Dit bericht is gewijzigd door miendobbelsteen op 13-08-2003 23:01]

pi_12418874
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:37 schreef miendobbelsteen het volgende:

[..]

ooit wat te worden. Tot op heden houdt hij zijn handjes thuis, hij heeft mij ook nooit geslagen, maar ik ken hem pas 3 weken.
Gelukkig heb ik nu het besef dat dit een foute man is, voorheen had ik zelfs dat niet, wuifde ik het weg
[quote]

Heh, DAT moest er ook nog eens bijkomen....

Ja, vanwege Jesse begin ik ook niet meer aan een serieuze relatie met zo'n foute vent.
Dus daarom heb ik besloten om met die Bulgaar niet verder te gaan dan ik nu ga: dus geen echte relatie. Met het besef dat het huidige contact waarschijnlijk gauw op gaat houden.
Ik hoop echt dat ik ooit iemand vind voor wie ik én vlinders voel én die bij me past
[/quote]

Heej, mien, sorry dat ik je wat minder leuks ga vertellen, MAAR....

ik vind dus echt dat je onwijs stom bezig bent. Je zegt zelf dat je voor je 30e het liefst in een serieuze relatie zit, ik zei al, daar moet je je niet aan vastpinnen, maar zoals je dus nu bezig bent kom je dus geen ene fuk verder....ja je hebt lekkere bulgaarse seks...maarre....is dat jouw manier van jezelf opbouwen danwel verbeteren? Er zitten wat behoorlijk goeie adviezen en meningen in dit topic en zoalng je met je kop in een bulgaarse sekswolk zit kan je dus niet behoorlijk over die dingen nadenken. Je denkt nu puur alleen voor jezelf, maar heb je enig idee wat jesse ervan denkt? of uberhaupt van oppikt? Kinderen onthouden meer dan je kan voorstellen. Maar ik vind dat je het minimaal jezelf verplicht bent om wat nuttigs met je leven te doen. Je bent een te goeie meid om dit je te laten overkomen.

Je bulgaarse bink, heeft geen meerwaarde of helpt je niet met het vinden van langdurig geluk en vrede. Hij zorgt voor die snelle mcdonalds-wip. Je verdooft nu je pijn en verdriet, maar weghalen of verwerken helpt deze bulgaarse bink niet...hij geeft je een kortzalige kick...en die wordt dus alleen maar zwakker....ik hoop dat je het niet overkomt, maar als deze dus weg is, wat ga je dan doen? Het is immers niet langdurig danwel duurzaam....ga je weer op zoek naar een andere lustbevrediger? Zo stel je je eigen herstel uit en elke dag zonder je eigen constructieve gedachten zal het je moeilijker maken...

Nah ja genoeg gezeik van mij...tijd voor wat constructiefs....Ik volg je updates een beetje en ik voel me een beetje een voyeur in je leven, maar dan zonder de ranzige gedachtes. Ik hoop echt het beste voor je..ik wil zelfs je in men gebeden meenemen als je dat wilt, maar zoals ik het zo lees, zal het weinig opschieten ALS je zo doorgaat. Want ik ben wel gelovig, maar ook een realist. Ik geloof in het goede van de mense en de wilskracht en dat heb jij ook wel, maar da's lange termijn denken...op korte termijn zal je toch effe eerst moeten gaan puinruimen, dan je innerlijke zelf mooi vlakmaken, dan heien en dan pas kan je gaan bouwen aan een mooie toekomst.

Mijn (wellicht laatste) advies is dan ook, dump die gast meteen en ga eens goed in de spiegel kijken.

sterkte, succes en geluk....

donderdag 14 augustus 2003 @ 12:14:30 #98
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_12425580
[knip] Laat maar.
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_12426109
quote:
Heej, mien, sorry dat ik je wat minder leuks ga vertellen, MAAR....

ik vind dus echt dat je onwijs stom bezig bent. Je zegt zelf dat je voor je 30e het liefst in een serieuze relatie zit, ik zei al, daar moet je je niet aan vastpinnen, maar zoals je dus nu bezig bent kom je dus geen ene fuk verder....ja je hebt lekkere bulgaarse seks...maarre....is dat jouw manier van jezelf opbouwen danwel verbeteren? Er zitten wat behoorlijk goeie adviezen en meningen in dit topic en zoalng je met je kop in een bulgaarse sekswolk zit kan je dus niet behoorlijk over die dingen nadenken. Je denkt nu puur alleen voor jezelf, maar heb je enig idee wat jesse ervan denkt? of uberhaupt van oppikt? Kinderen onthouden meer dan je kan voorstellen. Maar ik vind dat je het minimaal jezelf verplicht bent om wat nuttigs met je leven te doen. Je bent een te goeie meid om dit je te laten overkomen.

Je bulgaarse bink, heeft geen meerwaarde of helpt je niet met het vinden van langdurig geluk en vrede. Hij zorgt voor die snelle mcdonalds-wip. Je verdooft nu je pijn en verdriet, maar weghalen of verwerken helpt deze bulgaarse bink niet...hij geeft je een kortzalige kick...en die wordt dus alleen maar zwakker....ik hoop dat je het niet overkomt, maar als deze dus weg is, wat ga je dan doen? Het is immers niet langdurig danwel duurzaam....ga je weer op zoek naar een andere lustbevrediger? Zo stel je je eigen herstel uit en elke dag zonder je eigen constructieve gedachten zal het je moeilijker maken...

Nah ja genoeg gezeik van mij...tijd voor wat constructiefs....Ik volg je updates een beetje en ik voel me een beetje een voyeur in je leven, maar dan zonder de ranzige gedachtes. Ik hoop echt het beste voor je..ik wil zelfs je in men gebeden meenemen als je dat wilt, maar zoals ik het zo lees, zal het weinig opschieten ALS je zo doorgaat. Want ik ben wel gelovig, maar ook een realist. Ik geloof in het goede van de mense en de wilskracht en dat heb jij ook wel, maar da's lange termijn denken...op korte termijn zal je toch effe eerst moeten gaan puinruimen, dan je innerlijke zelf mooi vlakmaken, dan heien en dan pas kan je gaan bouwen aan een mooie toekomst.

Mijn (wellicht laatste) advies is dan ook, dump die gast meteen en ga eens goed in de spiegel kijken.

sterkte, succes en geluk....

Ik weet niet goed wat ik hiermee moet.
Vanaf 1998 heb ik me laten gek maken door een christelijke sekte. Ik mocht niets, en nu ben ik daar sinds 2 jaar met veel pijn en moeite vanaf en wil ik de schade inhalen.
Ik wil gewoon leven, me niet langer laten beperken
Ik vind mezelf niet goed, vind mezelf een slecht mens en slechte moeder, dit kan er ook nog wel bij.
Deze vent zorgt voor afleiding, de spanning die ik zoek. Ook al is het van korte duur. Mijn herstel zal wel tot sint Juttemus duren, ik geloof er niet meer in heb een hele slechte dag vandaag
Jesse is nog te jong met zijn 20 maanden om het te beseffen.
Ik dump die man niet, en ik ben dik als ik op de weegschaal en in de spiegel kijk. Ben allang blij dat überhaupt iemand me wil
Dit topic loopt weer uit de hand, ik wilde niet dat het zo persoonlijk zou worden zoals mijn voormalige topics
pi_12426158
Nu voel ik me dus klote omdat ik niet aan de "eisen" voldoe van iedereen, omdat ik advies in de wind sla etc etc. Gewoon klote, omdat ik me een slecht mens voel die ook weer lekker is aangekomen, heb weer maat 42, hoera
Wat ssn shitdag is dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')