Ik deel de mening van Strolie eigenlijk wel... Een gewone top zoveel hebben we gehad, en ik zie van de opzet die jij bedoeld niet veel terecht komen HomerJ...
Misschien als je een opzet hier post? Dan kunnen we altijd verder kijken (die Bastard hierboven, die heeft me ook kunnen overtuigen)
Sar:
Het is niet zo dat iemand al die pagina's moet doorploeteren, de mensen die je zouden kunnen helpen blijven up to date met het topic, dus lezen alles zeg maar, net als de mensen in de Cube en Xbox topics zeg maar.
Verder is het natuurlijk vervelend dat je je spel niet werkend krijgt, maar er is op internet al zoveel informatie te vinden (google onder andere) dat we in GAM niet echt het nut inzien van tig topics over problemen met games.
quote:persoonlijk is dit ook prcies mijn mening. Al vind ik dat strollie toch soms iets te snel slotjes op topics zet
Op vrijdag 22 augustus 2003 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
HomerJ:Ik deel de mening van Strolie eigenlijk wel... Een gewone top zoveel hebben we gehad, en ik zie van de opzet die jij bedoeld niet veel terecht komen HomerJ...
Misschien als je een opzet hier post? Dan kunnen we altijd verder kijken (die Bastard hierboven, die heeft me ook kunnen overtuigen)
Sar:
Het is niet zo dat iemand al die pagina's moet doorploeteren, de mensen die je zouden kunnen helpen blijven up to date met het topic, dus lezen alles zeg maar, net als de mensen in de Cube en Xbox topics zeg maar.
Verder is het natuurlijk vervelend dat je je spel niet werkend krijgt, maar er is op internet al zoveel informatie te vinden (google onder andere) dat we in GAM niet echt het nut inzien van tig topics over problemen met games.
Dit kwam voort uit een eedere ruzie en een aantal reacties van jouw.
Maar goed, ik heb m'n straf gehad en ik hoop dat je me weer behandeld als een normale user ipv een relschopper....
Mzzl,
Ajaxno1
quote:Pssst, strollie is op vakantie!
Op maandag 25 augustus 2003 18:59 schreef Ajaxno1 het volgende:
Beste Storllie, ik heb me pas geleden zwaar misdragen in de voorloper van dit topic....Dit kwam voort uit een eedere ruzie en een aantal reacties van jouw.
Maar goed, ik heb m'n straf gehad en ik hoop dat je me weer behandeld als een normale user ipv een relschopper....
Mzzl,
Ajaxno1
quote:Ow...... najah.
Op maandag 25 augustus 2003 19:32 schreef gieling.com het volgende:[..]
Pssst, strollie is op vakantie!
Gieling
Geen verbanden met paarden sites meer ( )
zo, dat was mijn zeer nutteloze post
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:27 schreef gieling het volgende:
Ik wil aan iedereen mijn blijdschap tonen dat ik een nieuwe nick heb!!!Gieling
Geen verbanden met paarden sites meer (
)
quote:zeker weten dat mods niet betaald worden?
Op maandag 25 augustus 2003 19:32 schreef gieling.com het volgende:[..]
Pssst, strollie is op vakantie!
quote:Euh
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:47 schreef HeyFreak het volgende:[..]
zeker weten dat mods niet betaald worden?
Next question!
quote:En nog niet te spreken over de kerst bonus
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:47 schreef HeyFreak het volgende:[..]
zeker weten dat mods niet betaald worden?
quote:Gieling? Nee, tis gieling, zonder hoofdletter...
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:27 schreef gieling het volgende:
Ik wil aan iedereen mijn blijdschap tonen dat ik een nieuwe nick heb!!!Gieling
Geen verbanden met paarden sites meer (
)
Je verwijst naar het centrale handheld topic, maar het is gewoon niet te doen daar spellen voor de Palm in te vinden. De database is toch niet zo vol dat er geen topic over Palm en andere PDA's af kan
quote:Hoeveel mensen gamen er nu serieus op een PDA? Tis een leuke extra op die dingen.
Op woensdag 27 augustus 2003 01:07 schreef gelly het volgende:
Even een opmerking over dit topic :Je verwijst naar het centrale handheld topic, maar het is gewoon niet te doen daar spellen voor de Palm in te vinden. De database is toch niet zo vol dat er geen topic over Palm en andere PDA's af kan
Net als "gamen" op een mobiele telefoon
quote:Maargoed, je hebt gelijk, Ik moet me aan m´n wannabe mod principes houden
Op woensdag 27 augustus 2003 23:16 schreef gieling het volgende:[..]
CUNT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |