quote:Was da?
Op zondag 10 augustus 2003 19:55 schreef Maidenfan het volgende:
Cubas me...
[Dit bericht is gewijzigd door IceEagle op 10-08-2003 19:58]
quote:Weet ik veel, heb het nog nooit gebruikt.
Op zondag 10 augustus 2003 19:56 schreef IceEagle het volgende:[..]
Was da?
Wel al van gehoord. Tis trouwens Cubase of Cubasis weet niet zeker.
quote:Samples editen met Cubase...over moeilijk doen gesproken.
Op zondag 10 augustus 2003 19:55 schreef Maidenfan het volgende:
Cubas met filters maar verwacht niet dat het een beetje fatsoenlijk gaat klinken
en stél het zou kunnen, hoeveel plagiaat zou er dan in de wereld zijn?
quote:Het kan ook niet. Ben er zelf ook weken mee bezig geweest om het te proberen en de output is altijd om te janken zo slecht. Slechts één geluid isoleren in een volledig muziekstuk is al (bijna) onmogelijk.
Op zondag 10 augustus 2003 19:59 schreef Lurcker het volgende:
Lijkt mij behóórlijk stug dat dat technisch gezien kan...
en stél het zou kunnen, hoeveel plagiaat zou er dan in de wereld zijn?
dus een snare, een bass, of een hele beat...
hij 'loopt' het vanzelf, dus je kunt precies horen wanneer je stukje goed is opgenomen...
quote:Sommigen lezen het topic nog niet eens voor de helft. Ze zien de term 'MP3' staan en pleuren er vervolgens gelijk de naam van een MP3 encoder neer.
Op zondag 10 augustus 2003 20:09 schreef IceEagle het volgende:
en dat is?
Punt.
quote:Beide versies bestaan. Mikula gebruikt Cubase (de volledige sequencer) en ik gebruik Cubasis (een gestripte instapversie).
Op zondag 10 augustus 2003 19:58 schreef Maidenfan het volgende:
Wel al van gehoord. Tis trouwens Cubase of Cubasis weet niet zeker.
Maar een sequencer is absoluut niet wat je voor dit soort klusjes wil gebruiken en, zoals MSXuser al aangeeft, eigenlijk kan het gewoon niet.
heb nu DB poweramp
quote:Gelukkig is dat niet het geval.
Op maandag 11 augustus 2003 18:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ja sorry voor mijn reactie moest aanmelden maar da kan alleen als je een berichtje schrijft.
Als je nu bent ingelogd, zie je rechtsboven (boven het cookiemonster) "Uitloggen" staan. Ben je niet ingelogd, dan staat daar "Inloggen". Nu raad je het waarschijnlijk al, door op de term Inloggen te klikken ben je in staat in te loggen zonder overbodige posts te maken die niets met het topic te maken hebben .
Er bestaan proggies die 'redelijk' goed vocals uit nummers kunnen halen.. maar die maken weer gebruik van waar de vocals geplaatst zijn (panning) De meeste vocals zijn namelijk niet op het linker of rechterspoor opgenomen maar netjes in het midden. Dit detecteert het proggie en stript op die manier de vocals eruit.. (heb het wel eens geprobeerd maar het werkt nog heel erg slecht.. erg veel verlies van frequenties enzo).
Tip voor de topic starter... DJ's kopen..ehh.. nu weet ik de term hiervan niet.. maar ze kopen van die soort singles met accapella, instrumental, etc.. Denk dat je dat bedoelt
quote:DJ's kunnen gewoon de multitracks krijgen (kopen) van de artiest
Op donderdag 6 november 2003 17:18 schreef Mikula het volgende:
Muziek kan je niet ontleden.. In theorie zou het kunnen door bijvoorbeeld frequenties te gaan isoleren, maar er bestaat geen fatsoenlijk muziekstuk dat op die manier te ontleden valt.Er bestaan proggies die 'redelijk' goed vocals uit nummers kunnen halen.. maar die maken weer gebruik van waar de vocals geplaatst zijn (panning) De meeste vocals zijn namelijk niet op het linker of rechterspoor opgenomen maar netjes in het midden. Dit detecteert het proggie en stript op die manier de vocals eruit.. (heb het wel eens geprobeerd maar het werkt nog heel erg slecht.. erg veel verlies van frequenties enzo).
Tip voor de topic starter... DJ's kopen..ehh.. nu weet ik de term hiervan niet.. maar ze kopen van die soort singles met accapella, instrumental, etc.. Denk dat je dat bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |