abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 13:28:57 #126
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13942940
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:23 schreef Loonies het volgende:

[..]

mee eens
Wat een geluid in die db7 gt, geil gewoon. En die jag zag er ook sexy uit .

Was dat die rit in die jax XJR super? met 400PK?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_13942959
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee, in een verotte Jag.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 13:31:46 #128
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13943019
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 23:48 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Alle Nederlandse auto-programma's zijn zo bagger omdat het in feite niks anders is dan sluikreclame

TopGear doet serieuze tests en kraakt een auto ook volledig af als het ook werkelijk een slechte auto is etc.
Oftewel, het is een objectief, goed en vermakelijk programma
En af en toe lig ik helemaal in een deuk om de geweldige Britse humor die er in zit

wat de reclame betreft heb je gelijk, maar om top gear objectief te noemen, zover zou ik niet willen gaan, ze zijn wel erg pro engelse auto, maar dat op een leuke manier.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 13:34:34 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13943079
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

wat de reclame betreft heb je gelijk, maar om top gear objectief te noemen, zover zou ik niet willen gaan, ze zijn wel erg pro engelse auto, maar dat op een leuke manier.

Dat zijn ze zeker weten niet nee.

Maar vaak testen ze de auto,s wel op de manier waar voor ze bedoeld zijn. Sportwagens worden helemaal af getrapt. Ik heb toen zo genoten van die Bentley die ze hadden. Uhm jha er ligt een paar honderd PK in. Ligt een dubbele turbo in trek in 5sec naar de 100. Dus wat doen we er mee? GASSEN.

Zie je een bentley opeens vol gas een bocht om gaan waar door ze bijna op de randen van de velgen rijden

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 13:42:47 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13943257
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat zijn ze zeker weten niet nee.

Maar vaak testen ze de auto,s wel op de manier waar voor ze bedoeld zijn. Sportwagens worden helemaal af getrapt. Ik heb toen zo genoten van die Bentley die ze hadden. Uhm jha er ligt een paar honderd PK in. Ligt een dubbele turbo in trek in 5sec naar de 100. Dus wat doen we er mee? GASSEN.

Zie je een bentley opeens vol gas een bocht om gaan waar door ze bijna op de randen van de velgen rijden

Wat te denken van die opgefokte Range Rover die ze tegen een aantal sportwagens lieten racen, waarbij de sporwagens op de baan reden en de Range rover ERNAAST!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 13:57:47 #131
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13943616
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat te denken van die opgefokte Range Rover die ze tegen een aantal sportwagens lieten racen, waarbij de sporwagens op de baan reden en de Range rover ERNAAST!

Nou sportwagen was het niet.
Was een mercedes SLK compressor of zo iets. Niks speciaals.
Maar the stig was wel bang in die auto. Want hij was bruut gekieteld. Maar met standaard onderstel

Ik vind die aflevering met die zonda zo geweldig
Alleen in dat filmpje zegt dat hij 220 mile rijd. en dat klopt dus niet!!!
Want later zal hij een keer in een koeningsccc bla bbla rijden. En daar zegt hij in dat de baan te kort is om bij de 220 te komen. Dus kan hij dat NOOIT gehaald hebben met die zonda. Want hij zegt ook dat de koeningszzzzccc bla bla de snelste is van alle aflevering. En dat klopt dus niet.

Ik blijf er overgens ook bij dat tiff veel beter kan rijden
Kijk maar eens naar die filmpjes van hem in de enzo ferrari waar hij hem tot op het randje rijd. En met die audi RS6 die DB7 en de mclaren F1 bak. Om maar een paar op te noemen.

pi_13944856
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar the stig was wel bang in die auto. Want hij was bruut gekieteld. Maar met standaard onderstel

Want later zal hij een keer in een koeningsccc bla bbla rijden. En daar zegt hij in dat de baan te kort is om bij de 220 te komen. Dus kan hij dat NOOIT gehaald hebben met die zonda. Want hij zegt ook dat de koeningszzzzccc bla bla de snelste is van alle aflevering. En dat klopt dus niet.

Kijk maar eens naar die filmpjes van hem in de enzo ferrari waar hij hem tot op het randje rijd. En met die audi RS6 die DB7 en de mclaren F1 bak. Om maar een paar op te noemen.

idd, tiff is The Man
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 14:51:50 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13945061
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 14:43 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

idd, tiff is The Man

The stig kan ook erg goed rijden vind ik
Maar Tiff rijd echt op het randje met dure auto,s. BV met de Mclaren F1 en die Enzo. Bij de laatste raakte hij hem bijna kwijt in een bocht. Kan je 2 dingen doen. Remmen en niks meer doen. Of gewoon plank gas er op en de 612PK z,n werk laten doen. En dat laatste probeerde hij dus. Met als gevolg dwars gaan flink tegen sturen wat rook van de achterbanden en vol gas er van door gaan En gewoon tot de max toeren door rijden
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:15:05 #134
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_13945599
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 13:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

die XJR-R prototype dingetje, die naast de DB7 reed. Zoo lekker die bak. Verder vond ik het wel een meesterlijk actie-> een CLK tegen een Land Rover off road, schudde ! . Maar een meesterlijke serie!
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:21:07 #135
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_13945758
Vind topgear wel vermakelijk, maar echt goed kan ik het niet noemen, daar is de boel veel te bevooroordeeld voor en beoordelen ze te veel op onzinnige feiten.

Zo werd de M3 afgekraakt omdat hij geel was Als je geen smaak hebt, moet je vooral niet doen als of.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:21:19 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13945765
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:15 schreef Loonies het volgende:

[..]

die XJR-R prototype dingetje, die naast de DB7 reed. Zoo lekker die bak. Verder vond ik het wel een meesterlijk actie-> een CLK tegen een Land Rover off road, schudde ! . Maar een meesterlijke serie!

Je bedoeld de XK prototype.
pi_13946101
quote:

[..]

Ik denk dat we allemaal wel de stuurkunsten van Jeremy zouden willen hebben, dat wel. Tiff rijdt in die wagens al was het een afstandbestuurbaar ding.fantastisch gewoon!
Maar waar haal je die filmpjes?

Ondanks dat Topgear pro-engels is vind ik ze wel redelijk objectief, want ze gaan ervan uit dat ze zo'n ding zelf hebben en kijken dan hoe de gemiddelde klant tegen zo'n auto aankijkt.
Absoluut top hoe zij wekelijks zo'n auto mishandelen..

Yeah baby Yeah!
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:38:25 #138
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_13946235
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je bedoeld de XK prototype.

excuseer
Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 15:53:26 #139
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13946717
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik denk dat we allemaal wel de stuurkunsten van Jeremy zouden willen hebben, dat wel. Tiff rijdt in die wagens al was het een afstandbestuurbaar ding.fantastisch gewoon!
Maar waar haal je die filmpjes?

Ondanks dat Topgear pro-engels is vind ik ze wel redelijk objectief, want ze gaan ervan uit dat ze zo'n ding zelf hebben en kijken dan hoe de gemiddelde klant tegen zo'n auto aankijkt.
Absoluut top hoe zij wekelijks zo'n auto mishandelen..

www.racingflix.com
Road test
Eerst effe inloggen is zo gebeurd. Wel een bagger trage site. Maar zeer de moeite waard. En anders kazaa En in het centrale filmpjes topic hier in PTA
pi_13946833
quote:

[..]

Tiff is niet de beter coureur maar hij weet hoe hij moet rijden om te showen, hij powerslide 360, 180s, 180s reverse enz.. 1 ding dat hij kan dat niemand anders kan zijn die power slides van hem, die blijven gewoon doorgaan. Damon Hill zij dat hij nog nooit iemand gezien heeft die als Tiff kan powersliden. Maar als je de Stig tegen Tiff laat rijden zal je niet zien dat Tiff makkelijk kan winnen. Dat zou nog eens moeilijk worden
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:13:24 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13947219
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:58 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

Tiff is niet de beter coureur maar hij weet hoe hij moet rijden om te showen, hij powerslide 360, 180s, 180s reverse enz.. 1 ding dat hij kan dat niemand anders kan zijn die power slides van hem, die blijven gewoon doorgaan. Damon Hill zij dat hij nog nooit iemand gezien heeft die als Tiff kan powersliden. Maar als je de Stig tegen Tiff laat rijden zal je niet zien dat Tiff makkelijk kan winnen. Dat zou nog eens moeilijk worden

The Stig kan zeker goed rijden. Maar Tiff is zeker een goede tegen stander. Maar we weten niet wie the stig is. Maar zoals Tiff dat doet lijkt het net als of het zo makkelijk gaat. Hij blijft de auto onder controle houden. Wat hij ook doet. Zelf vind ik het super om te zien wat hij doet met die lange aflevering met die Mclaren. Je ziet in de bochten dat de auto bijna de grip verliest. En je ziet dat Tiff maar blijft gassen tot echt op het randje. Echt geweldig hoe hij die auto letterlijk over die weg ramt.
pi_13947507
The Stig is toch Perry McCarthy? dat stond in een engelse krant. Het was onofficieel maar wel zeker
pi_13947546
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]
Maar Tiff is zeker een goede tegen stander.

Tiff is ook ex formule 1 rijder.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 16:38:37 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_13947816
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:27 schreef sop het volgende:

[..]

Tiff is ook ex formule 1 rijder.

Hij heeft maar 1 race gereden toch?
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:25 schreef Chillmeister het volgende:
The Stig is toch Perry McCarthy? dat stond in een engelse krant. Het was onofficieel maar wel zeker
Zo lang het niet zeker is. Kan je er geen uitspraak over doen

The stig kan overgens wel strak rijden. Kijk maar eens naar die aflevering met die nieuwe TVR. Hij ging er als een mogol mee aan de gang. Ging ook een paar keer kei hard over de grens heen. En dan word er droog gezegt. Ag nu weet TVR teminste waar de grens ligt van deze auto

pi_14030623
Zondag 26 oktober gaan we weer verder op BBC2. Zoals gewoonlijk om 21:00 Nederlandse tijd
pi_14031129
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:02 schreef Thrawn het volgende:
Zondag 26 oktober gaan we weer verder op BBC2. Zoals gewoonlijk om 21:00 Nederlandse tijd
Whoehoe!!!!
  dinsdag 21 oktober 2003 @ 15:07:16 #147
70559 singha
Singhalicious
pi_14032295
quote:
Yes, Yes
When the flag drops, the bullshit stops
pi_14032752
quote:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Heb er nu al zin in!
pi_14036443
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:25 schreef Chillmeister het volgende:
Klopt
pi_14036525
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij heeft maar 1 race gereden toch?

2

http://www.f1db.com/driver/id/10703

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: