quote:tis de BBC World versie
Op donderdag 25 september 2003 22:45 schreef Hellrazor het volgende:
WTF nu al afgelopen
quote:Volgens mij niet want hij zei nu al "goodnight everybody" en dat moet tie dus eigenlijk pas na het 2de deel zeggen
Op donderdag 25 september 2003 22:50 schreef mvt het volgende:[..]
tis de BBC World versie
Denk dat ze het naar een half uurtje verknipt hebben
4 volledige films
quote:Volgens mij hebben wij um van dezelfde server
Op vrijdag 26 september 2003 06:19 schreef Goodfellow het volgende:
Ik vind net wat leuks van jeremy op het net en het is nog lekker snel ook4 volledige films
quote:carfreaks.nogwat.net ?
Op vrijdag 26 september 2003 06:58 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Volgens mij hebben wij um van dezelfde server
Clarkson.No.Limits.DVDRip.DivX5.AC3.DarkRain.MVGroup.avi
quote:ja
Op vrijdag 26 september 2003 06:59 schreef Goodfellow het volgende:[..]
carfreaks.nogwat.net ?
ze blijven wel lang op die server staan, ik had ze een paar maanden geleden al
quote:En dat is nou precies wat de BBC World versie is. Een naar een half uur geknipte versie van het origineel
Op vrijdag 26 september 2003 06:02 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Volgens mij niet want hij zei nu al "goodnight everybody" en dat moet tie dus eigenlijk pas na het 2de deel zeggen
Denk dat ze het naar een half uurtje verknipt hebben
quote:Neen.
Op vrijdag 26 september 2003 09:17 schreef mvt het volgende:[..]
En dat is nou precies wat de BBC World versie is. Een naar een half uur geknipte versie van het origineel
Op BBC World hakken ze 1 aflevering in 2 delen zodat ze dus 2 weken over 1 aflevering doen
(zo was het iig met het vorige seizoen, heb het laatste seizoen niet op World gekeken)
quote:Ik heb alleen de Top 100 cars video, maar die is echt leuk. moet de andere drie nog halen
Op vrijdag 26 september 2003 06:19 schreef Goodfellow het volgende:
Ik vind net wat leuks van jeremy op het net en het is nog lekker snel ook4 volledige films
quote:Viel nogal mee. Kdenk dat ie er erg enthousiast over was geweest als er een gewone bak in zou zitten en de prijs voor de Engelse versie niet zo hoog zou zijn.
Op donderdag 25 september 2003 22:19 schreef vosss het volgende:
Hij kraakt de smart wel af zeg!![]()
![]()
quote:Om bereden te worden heb je geen Rolls nodig...
Op donderdag 2 oktober 2003 22:17 schreef Chillmeister het volgende:
Vindt die Rolls zo'n vette bak. veel beter dan de maybach. Je kan bereden worden maar zelf ook rijden en heeft gewoon veel meer klasse
quote:jammer. Heb het gemist, maar welke muziek hadden ze dan?? Deze muziek was jusit zo geweldig gekozen bij die vergelijking, zou jammer zijn als ze er wat anders hadden gedaan
Op donderdag 2 oktober 2003 22:45 schreef Chillmeister het volgende:
Heel gek zat net weer Top Gear te kijken (heb elke aflevering wel gezien en ook op BBC World een ook nog eens best of) maar met de M3 en de S4 toen die twee vergeleken werden (voordat beide gingen racen) was het muziek anders dan bij de normale afleveringen. en om zeker te zijn heb ik even gekeken want ik heb die namelijk op mijn PC. Sade smooth operator en Underworld Born Slippy werden normaal gesproken afgespeeld maar op veronica waren het dus andere liedjes.. vreemd..... niet echt boeiend maar het viel me gewoon op
quote:Muziek kwam niet bekend voor. wel een beetje zelfde soort stijl
Op vrijdag 3 oktober 2003 00:53 schreef mvt het volgende:[..]
jammer. Heb het gemist, maar welke muziek hadden ze dan?? Deze muziek was jusit zo geweldig gekozen bij die vergelijking, zou jammer zijn als ze er wat anders hadden gedaan
quote:staat al 600x in dit en het oude topic..
Op maandag 6 oktober 2003 21:53 schreef Blommetje het volgende:
wanneer komt de volgende serie? is dat bekend?
eind dit jaar.
quote:welke dan?
Op vrijdag 26 september 2003 06:59 schreef Goodfellow het volgende:[..]
carfreaks.nogwat.net ?
quote:http://carfreaks.b0nk.net/
Op dinsdag 7 oktober 2003 12:41 schreef SvenThaMan het volgende:[..]
welke dan?
quote:was is t wachtwoord en username dan????
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:43 schreef uberlamer het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |