quote:"We'll be back later in the year but,"
Op zondag 24 augustus 2003 21:15 schreef PeuRac het volgende:[..]
wie heeft gezegd dat dat mocht?
Wanneer beginnen ze weer?
(kijk is op hun site voor de grap )
quote:Je bedoelt zeker Vicky? Die is met oa Tiff Needell naar ITV gegaan (een commercieel station). Daar maken ze nu The Fifth Gear, dat wordt / werd uitgezonden door RTL5 dacht ik (Als de 5e versnelling, me dunkt).
Op zondag 24 augustus 2003 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
klopt
was een dapper meisje bij, maar laatste seizoen was ze er niet meer, jammer.of...
Is zij de Stig???
quote:jammer
Op zondag 24 augustus 2003 21:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Je bedoelt zeker Vicky? Die is met oa Tiff Needell naar ITV gegaan (een commercieel station). Daar maken ze nu The Fifth Gear, dat wordt / werd uitgezonden door RTL5 dacht ik (Als de 5e versnelling, me dunkt).
quote:Vicky is sinds begin 2002 al weg bij de BBC
Op zondag 24 augustus 2003 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
klopt
was een dapper meisje bij, maar laatste seizoen was ze er niet meer, jammer.of...
Is zij de Stig???
En nee, zij is niet de Stig, dat is namelijk: Perry McCarthy
quote:Niet naar ITV maar naar (Channel) 5
Op zondag 24 augustus 2003 21:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:[..]
Je bedoelt zeker Vicky? Die is met oa Tiff Needell naar ITV gegaan (een commercieel station). Daar maken ze nu The Fifth Gear, dat wordt / werd uitgezonden door RTL5 dacht ik (Als de 5e versnelling, me dunkt).
quote:Ben benieuwd of dat de nieuwste afleveringen zijn of dat we toch bij de BBC moeten zijn. Maar sowieso wel vanwege de reclameblokken.
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:29 schreef Sennaistop het volgende:
Was dit al bekend ?
We previously reported that SBS has obtained the Enterprise broadcast rights and that Enterprise will be shown on Veronica. Previous reports can be found here and here.We now know that Enterprise will premiere on Veronica on Monday September 22nd. Enterprise will be broadcast every Monday evening at 20:30 o'clock. SBS picked this time slot because Voyager was also broadcasted every Monday evening on Netherlands 2.
Veronica starts its broadcast on September 20th and is broadcast instead of V8. On its first evening, Veronica is going to show the movies 'Gladiator' and 'Transpotting' and the series 'Smallville' and 'Fastlane'. Other new series on Veronica include the comedy 'Ed', the English automobile series 'Top Gear' and the police series 'Robbery Homicide Division LA'.
Source: SBS
bron: startrek.nl
quote:Das al een paar weken/maanden bekend hoor, je ziet ook stukjes Top Gear in de sneak previews op V8
Op vrijdag 12 september 2003 17:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
Uit Star Trek: Enterprise:
[..]Ben benieuwd of dat de nieuwste afleveringen zijn of dat we toch bij de BBC moeten zijn. Maar sowieso wel vanwege de reclameblokken.
En ze zenden de laatste serie uit
quote:Ha, bedankt.
Op vrijdag 12 september 2003 19:00 schreef A.l.e.x het volgende:[..]
Das al een paar weken/maanden bekend hoor, je ziet ook stukjes Top Gear in de sneak previews op V8
En ze zenden de laatste serie uit
quote:Het staat ook al een tijdje op hun site
Op vrijdag 12 september 2003 20:11 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ha, bedankt.
![]()
Ik kijk de laatste tijd weinig meer naar tv, alleen 's nachts naar de docuzenders.
quote:Ik heb er 1 gemist omdat ik toen in duitsland zat
Op vrijdag 12 september 2003 20:38 schreef Chillmeister het volgende:
Ja maar al die Top Gear afleveringen zullen achterhaald zijn. iedereen hier op deze forum heeft (MOET eigenlijk) ze geizen hebben
quote:Vind het niet erg nog eens een herhaling te zien hoor, kan je de razende religies weer eens zien, en alle leuke stukjes waar ze elkaar afzeiken. Jeremy die ingewreven wordt dat ie een Gay smaak heeft wat autos aan gaat, of waar ze imitatie nederlandse accenten nadoen, hilaries
Op vrijdag 12 september 2003 20:38 schreef Chillmeister het volgende:
Ja maar al die Top Gear afleveringen zullen achterhaald zijn. iedereen hier op deze forum heeft (MOET eigenlijk) ze geizen hebben
quote:Noteerd als ideetje voor m,n verjaardag
Op zaterdag 13 september 2003 12:26 schreef jozef444 het volgende:
Ik heb pas geleden op een site gezien dat er half oktober een dvd uitkomt van top gear met de 2 series van the best off derop + nog extra'tjes* jozef444 must have it
![]()
oja en dat van veronica ik baal dervan dat ze niet gewoon met seizoen 1 van de nieuwe beginnen, die heb ik nog niet op videoseries 2 wel
![]()
quote:Da's dus over een kwartiertje...
Op donderdag 25 september 2003 19:15 schreef D.Rose het volgende:
Vanavond, Veronica, 22:05u
quote:welke bolides??
Op donderdag 25 september 2003 22:15 schreef WaSTeiL het volgende:
ZAPPEN!!!!.... het is bezig!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |