quote:met J.V. Jones was ik op een gegeven moment helemaal de weg kwijt vanwege de overstap van Nederlands naar Engels.
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:51 schreef nyphai het volgende:
Dat je dat kan zeg.... Ik moet een boek toch echt uitlezen tenzij het echt vreselijk saai is (zoals Shannara).
Gedeeltelijk iets lezen en dan aan iets anders beginnen, nou nee. Uitlezen die handel
Robert Jordan vond ik na 3 hoofdstukken in een cafe doorgebracht te hebben op dat moment even iets te veel van het goede.
Het begin van Steven Eriksson moet je doorheen worstelen. En ik wil de engelse delen hebben voor ik verder lees
Wees gewaarschuwd, die engelse Malazan boeken zijn echt heftig om door te komen. Absoluut de moeite waard hoor, maar dat eerste boek... pfffft
Ik heb er echt heel lang over gedaan om die uit te lezen terwijl ik toch ondertussen wel een doorgewinterde lezer ben.
quote:Heb ik ook heel vaak...zeker met Tad Williams Anderland
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:51 schreef nyphai het volgende:
Dat je dat kan zeg.... Ik moet een boek toch echt uitlezen tenzij het echt vreselijk saai is (zoals Shannara).
Gedeeltelijk iets lezen en dan aan iets anders beginnen, nou nee. Uitlezen die handel
quote:Allereerste was Tad Williams met smart, heugenis en het sterrenzwaard, maar de poorten des doods was zeker 1 van de eerste
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:01 schreef nyphai het volgende:
Poort des Doods heb ik van voor naar achter en achter naar voor gelezen. Was 1 van de eerste fantasy series die ik had gelezen
quote:Wel raar omdat ik van diverse mensen gehoord heb dat Weiss en Hickmann verder niet veel zaaks gescherven hebben...
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:01 schreef nyphai het volgende:
Poort des Doods heb ik van voor naar achter en achter naar voor gelezen. Was 1 van de eerste fantasy series die ik had gelezen
quote:Dragonlance series moeten goed zijn. De doodszwaard serie is top en ze hebben nog wel een paar leuke series.
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:04 schreef Sitethief het volgende:[..]
Wel raar omdat ik van diverse mensen gehoord heb dat Weiss en Hickmann verder niet veel zaaks gescherven hebben...
Beste figuur vond ik Zifnab met z'n draakzo droog
![]()
FYI voor de Anne Rice lezers, ze stopt met de vampieren en mayfair kronieken. Staat ook ergens in K&L
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:06 schreef nyphai het volgende:
Ik heb ook gehoord dat de rest niet zo geweldig is. Heb ook een poging gedaan om een andere serie van hun te lezen, iets met een zwaard.
Persoonlijk vond ik het echt drie keer niksFYI voor de Anne Rice lezers, ze stopt met de vampieren en mayfair kronieken. Staat ook ergens in K&L
Doodszwaard, zie post net boven je ![]()
Het neigt soms ook meer de kant van SF op.
quote:had hem uit een tijdje geleden , dus ben opnieuw begonnen , lees wel vaker boeken meerdere keren ..
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:47 schreef Werik het volgende:[..]
Waarom opnieuw begonnen LD?
quote:Die dragonlance boeken zijn echt heel goed
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:05 schreef Werik het volgende:[..]
Dragonlance series moeten goed zijn. De doodszwaard serie is top en ze hebben nog wel een paar leuke series.
en dan vooral de oorspronkelijke eerste reeks...
quote:Ik heb de anotated Chronicles staan. Zo even geen idee welke delen dat zijn.
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:42 schreef Abbadon het volgende:[..]
Die dragonlance boeken zijn echt heel goed
en dan vooral de oorspronkelijke eerste reeks...
Btw, de nieuwe Robin Hobb in ieder geval wel.
quote:de originele boeken zijn: Dragons of Autumn Twilight, Dragons of Winter Night, en Dragons of Spring Dawning....naar ik meen gezamenlijk uitgebracht in een handige omnibus
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:43 schreef Werik het volgende:[..]
Ik heb de anotated Chronicles staan. Zo even geen idee welke delen dat zijn.
quote:winter warriors is in het engels al een tijdje uit, dus dat zal niet al te lang meer duren denk ik...
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:46 schreef Werik het volgende:
Is Winterkrijgers van David Gemmell ondertussen al uit eigenlijk.Btw, de nieuwe Robin Hobb in ieder geval wel.
quote:heb je trouwens weer inpiratie
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:28 schreef nyphai het volgende:
euhm... eerste fantasyboek was denk ik.... uhm....hmm.... De Hobbit denk ik
quote:Zal binnenkort eens kijken. Ben ooit met de Nederlandse serie begonnen, vandaar dat ik deze ook in het Nederlands wil
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:49 schreef Abbadon het volgende:[..]
winter warriors is in het engels al een tijdje uit, dus dat zal niet al te lang meer duren denk ik...
zodoende heb ik bijvoorbeeld vandaag pas Talon of The Silver Hawk kunnen lezen...leuk boekje weer trouwens
quote:Ja he!
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:54 schreef Abbadon het volgende:
aha...da's een overweging...soms moet je wat langer wachten, but then again, ik koop alleen maar engelse paperbacks dus soms duurt dat weer langer...zodoende heb ik bijvoorbeeld vandaag pas Talon of The Silver Hawk kunnen lezen...leuk boekje weer trouwens
Deel 2 komt al bijna uit!
Wordt een duur maandje in September
dat zou ik zo niet weten mischien LOTR of net als sitethief Thule Triologie van Thea Beckman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |