abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12336761
Prachtig stadje, mijn ouders zijn er niet anders dan lyrisch over. Ik ben er zelf geloof ik in 1984 voor het laatst geweest. Maar is daar nou echt wat leuks te doen qua kroegjes, mooi berglandschap en dergelijke? Ik wil er in het najaar weleens met een zooi vrienden naar toe....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_12338665
Okee er ontbreekt kennelijk een vraagstelling. Is iemand van jullie daar nba 1984 nog geweest en zo ja, kun je wat meer vertellen over dit plaatsje?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_24605839
Ben ik ook wel benieuwd naar...
pi_24623298
Ja, ik ben er afgelopen zomer geweest met een van mijn groepen. De Amerikanen vonden het helemaal geweldig, ikzelf vond het een beetje poppenhuis-achtig. Op zich wel leuk, vriendelijke mensen en leuke winkeltjes, maar erg groot is het niet, en een beetje oubollig, van barren en kroegen kan ik je niets vertellen.

Ik zie trouwens nu dat het topic al 2 jaar oud is
pi_24628501
Kan je ook wat vertellen over de directe omgeving? Is er genoeg te doen, om je een lang weekend of een midweek te vermaken?
pi_24646546
De directe omgeving is mooi en landelijk met heuvels. Ik geloof dat er in de omgeving heel veel soorten bier gebrouwen wordt dus misschien is het leuk om een bierbrouwerij op te zoeken oid. Ik denk dat je je er een dag of 3 wel goed kan vermaken. Langer niet, dan wordt het wat saai.
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:55:17 #7
159334 GANZENBORD
Wie doet er mee ?
pi_56277310
Een ernstige up hier....
Over 2weken gaan we met de hele familie hierheen (nee; niet mijn keuze)...
Ikzelf heb het niet zo erg op Duitsland, afgezien van Berlijn, maar zijn er ondertussen mensen naar dit gat geweest en er misschien wat meer over kunnen vertellen, en dan vooral of er überhaupt iets te doen is voor wat jongere mensen ?
Nu doel ik niet op een disco of iets dergelijks, maar zijn er wel gewoon kroegen of barretjes waar de lokale jeugd in het weekend uitgaat ?
Ofn0h
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')