quote:Dat ook weer niet
Op maandag 11 augustus 2003 10:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind deel X eigenlijk net zo goed als deel VII.
quote:Strolie
Ik vind deel X eigenlijk net zo goed als deel VII. Tuurlijk, sommige minigames en side-quests zijn irritant en ontbreekt er een worlmap. Maar het geweldige battlesystem, verhaal, personages en grafics maken dit meer dan goed. Ik heb dan ook echt zin in X-2.
quote:Ik vind Final Fantasy X een goed spel, maar het verhaal toch wel het minste tot nu toe. Het vervelende aan het verhaal vind ik het feit dat er niet echt een slechterik is ( a la Sephiroth, Kuja) die gestopt moet worden. Natuurlijk hebben we Seymour, die heerlijk slecht enzo is, maar de groep van Tidus en Yuna is niet op pelgrimstocht om hem te verslaan, maar een of andere vage entiteit Sin, dat is denk ik hetgene wat ik zo jammer vind aan dit verhaal. Seymour is veel meer een soort lastpak die de groep wil lastigvallen, maar zijn missie komt karig naar voren.
Ik vind deel X eigenlijk net zo goed als deel VII. Tuurlijk, sommige minigames en side-quests zijn irritant en ontbreekt er een worlmap. Maar het geweldige battlesystem, verhaal, personages en grafics maken dit meer dan goed. Ik heb dan ook echt zin in X-2.
Verder vind ik de personages ook niet de allerbeste. Vergelijk Tidus en Yuna eens met Squall en Rinoa. De laatste twee zijn wat mij betreft veel beter uitgewerkt en daardoor een stuk boeiender en makkelijker mee te identificeren.
Dit alles neemt niet weg dat ik het een heerlijk spel vind. De verhaallijn van de stervende Yuna blijft natuurlijk heel erg mooi en dit is het eerste spel waarbij ik nauwelijks 'flee' gebruik wanneer ik monsters tegenkom, het is hierin veel leuker om te vechten.
Alleen nu zit ik dus weer vast in een van die irritante sidequests... een soort tetris-achtige puzzel vlak voor Yunalesca..
quote:Nadeel is dat jij er niet over kan meepraten
Op maandag 11 augustus 2003 11:32 schreef Hakkert het volgende:[..]
Strolie
.... Wil iedereen dit even lezen!
![]()
![]()
Ik ben zelf momenteel helemaal in de ban van FF X. Er zit FF X2 er aan te komen, tot zover ben ik op de hoogte.
Ik ben eens gaan zoeken naar informatie over deze game en ik kwam hier verschillende screenshots tegen van iemand die me nogal veel doet denken aan Tidus uit FF X.. Op de officieële website van FF X2 staat er ook een plaatje van hem, alleen er staat geen naam bij.
Heeft iemand een idee wie deze mysterieuze persoon kan zijn??
Edit: eventjes gezocht naar een van de plaatjes:

[Dit bericht is gewijzigd door Johnny_Cool op 11-08-2003 12:30]
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 11:32 schreef Hakkert het volgende:[..]
Strolie
.... Wil iedereen dit even lezen!
![]()
![]()
quote:Je hoeft ons niks over FF te vertellen Hakkert
Op maandag 11 augustus 2003 12:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nadeel is dat jij er niet over kan meepraten
quote:Ow maar dat wil ik ook niet.. Maar hier wordt even gezegd dat FFX ook erg goed is.. Ik zal ook zeker niet zeggen dat ik meer weet dan jullie... Ik ken alleen FFX en 8 een uur.. Maar ik strolie vind X ook gewoon megacool net als ik
Op maandag 11 augustus 2003 12:37 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
[..]Je hoeft ons niks over FF te vertellen Hakkert
quote:lijkt mij een oudere tidus
Op maandag 11 augustus 2003 12:21 schreef Johnny_Cool het volgende:
Even een vraagje tussendoor:Ik ben zelf momenteel helemaal in de ban van FF X. Er zit FF X2 er aan te komen, tot zover ben ik op de hoogte.
Ik ben eens gaan zoeken naar informatie over deze game en ik kwam hier verschillende screenshots tegen van iemand die me nogal veel doet denken aan Tidus uit FF X.. Op de officieële website van FF X2 staat er ook een plaatje van hem, alleen er staat geen naam bij.
Heeft iemand een idee wie deze mysterieuze persoon kan zijn??
Edit: eventjes gezocht naar een van de plaatjes:
Eigenlijk moet ik hier nog niet teveel over weten want ik ben zelf nog niet eens zo ver met FF X.. (net aanbeland bij de Thunder Plains)
Als ik nu verder ga googlen met zoektermen als Tidus en FF X-2 dan kan ik waarschijnlijk best wel op spoilers uitkomen ![]()
(hehehe.. net zoals ik per ongeluk iets teveel vertelde aan iemand die net aan FF 7 was begonnen over Aeris
)
quote:hehehehe das natuurlijk niet leuk voor diegene
Op maandag 11 augustus 2003 13:02 schreef Johnny_Cool het volgende:
hmm... ben eigenlijk best wel benieuwd of hij een speelbaar karakter zal worden.Eigenlijk moet ik hier nog niet teveel over weten want ik ben zelf nog niet eens zo ver met FF X.. (net aanbeland bij de Thunder Plains)
Als ik nu verder ga googlen met zoektermen als Tidus en FF X-2 dan kan ik waarschijnlijk best wel op spoilers uitkomen
(hehehe.. net zoals ik per ongeluk iets teveel vertelde aan iemand die net aan FF 7 was begonnen over Aeris
)
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:37 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
[..]Je hoeft ons niks over FF te vertellen Hakkert
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 13:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Is puur persoonlijk hoor, het verhaal van FFX sprak me erg aan.
Op maandag 11 augustus 2003 10:13 schreef Chocobo het volgende:
Dat ook weer niet(mijn mening dan
)
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 11-08-2003 13:44]
quote:toch weet je niet wat je mist vriend. Ik vond VII en VIII en IX wel allemaal beter als X . MEGAcool spel hoor X maar haalt niet de FF ervaring die ik op PSone had.
Op maandag 11 augustus 2003 13:42 schreef Hakkert het volgende:[..]
Ik respecteer je mening verder wel hoor
quote:thnx m8
Op maandag 11 augustus 2003 13:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
toch weet je niet wat je mist vriend. Ik vond VII en VIII en IX wel allemaal beter als X . MEGAcool spel hoor X maar haalt niet de FF ervaring die ik op PSone had.
Ik respecteer je mening verder wel hoor
![]()
quote:Wat weer weg is in X-2
Op maandag 11 augustus 2003 10:05 schreef Strolie75 het volgende:Maar het geweldige battlesystem,
quote:01: Dit is geen sidequest.
Op maandag 11 augustus 2003 11:58 schreef LuQas het volgende:
Alleen nu zit ik dus weer vast in een van die irritante sidequests... een soort tetris-achtige puzzel vlak voor Yunalesca..
02: Deze puzzel is simpel, gewoon precies die vakken activeren zoals ze worden aangegeven op het 'beeldscherm'
1.Final Fantasy VII(gewoon een super meeslepend verhaal, Aeris
)
2.Final Fantasy VIII(Squall + Rinoa
)
3.Final Fantasy X(qua verhaal tot nu toe niet echt diepgang, graphics zijn natuurlijk wél
)
4.Final Fantasy IX(beetje té cartoon achtig, en het verhaal vind ik niet echt geweldig)
Met Final Fantasy X ben ik nog vollop bezig, de rest heb ik allemaal wel minstens 1 x uitgespeeld.
De oudere FF's heb ik nog nooit gespeeld, maar ik denk binnenkort zeker Tactics te gaan aanschaffen voor de GBA.
Wat vinden jullie de beste FF ?
Nu moet ik er wel bij zeggen dat FF 7 mijn eerste RPG was die ik ooit speelde.. misschien dat dat ook meetelt..
[Dit bericht is gewijzigd door Johnny_Cool op 11-08-2003 14:38]

Deze is er net ook nog bijgekomen ![]()

[Dit bericht is gewijzigd door Hakkert op 11-08-2003 14:43]
quote:Die action figures zien er echt stoer uit!
Op maandag 11 augustus 2003 14:37 schreef Hakkert het volgende:
Misschien voor de liefhebbers... Dit is nog op marktplaats te koop[..]
(maar ik heb m'n geld niet over voor dat soort fratsen
)
quote:Cactuar is cooooool
Op maandag 11 augustus 2003 14:40 schreef Johnny_Cool het volgende:[..]
Die action figures zien er echt stoer uit!
(maar ik heb m'n geld niet over voor dat soort fratsen
)
quote:Niet hier kopen. In Spanje staan hier de winkels vol mee en vele malen goedkoper dan hier. Als iemand ze echt wil kan ik er wel aankomen via mijn familie, tegen een fractie van wat je er hier voor moet betalen.
Op maandag 11 augustus 2003 14:37 schreef Hakkert het volgende:
Misschien voor de liefhebbers... Dit is nog op marktplaats te koop
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 15:04 schreef Hakkert het volgende:[..]
Cactuar is cooooool
quote:1. Final Fantasy VII (dat is ook gewoon de beste)
Op maandag 11 augustus 2003 14:30 schreef Johnny_Cool het volgende:
Mijn persoonlijke lijstje van favoriete Final Fantasy's:1.Final Fantasy VII(gewoon een super meeslepend verhaal, Aeris
)
2.Final Fantasy VIII(Squall + Rinoa)
3.Final Fantasy X(qua verhaal tot nu toe niet echt diepgang, graphics zijn natuurlijk wél)
4.Final Fantasy IX(beetje té cartoon achtig, en het verhaal vind ik niet echt geweldig)Met Final Fantasy X ben ik nog vollop bezig, de rest heb ik allemaal wel minstens 1 x uitgespeeld.
De oudere FF's heb ik nog nooit gespeeld, maar ik denk binnenkort zeker Tactics te gaan aanschaffen voor de GBA.
![]()
Wat vinden jullie de beste FF ?
Nu moet ik er wel bij zeggen dat FF 7 mijn eerste RPG was die ik ooit speelde.. misschien dat dat ook meetelt..
Verder heb ik ook nog VI liggen, maar daar moet ik dus nog eens aan beginnen.... zal wel wennen zijn, maar schijnt ook een briljant spel te zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |