quote:Elk weekend te zien, in de nacht van zaterdag op zondag om 0.30 te zien op CNN.
"The Daily Show with Jon Stewart", die CNN sinds enige tijd in het weekend om half één 's nachts uitzendt. In deze half uur lange compilatie van de hoogtepunten van de afgelopen week geeft Jon Stewart op satirische wijze commentaar op het nieuws, en gelukkig is er ook ruimte voor flauwe grappen. Het is in ieder geval iets terwijl we wachten op de terugkeer van Dave...
Erg leuke show met goede grappen.
Leuk zijn ook de "correspodenten" die ze in elke show hebben
quote:Ja, die heb ik ook liever maar beter iets dan niets
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Geef mij David Letterman maar (CBS, ook op Afnorth in NTSC) of Conan O'Brien van CBNC
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Over 5min begint het
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:27 schreef Scandalous het volgende:[..]
![]()
Ik ben dus niet de enige fokker die het kijkt
quote:Nope
Op zondag 31 augustus 2003 00:35 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik ben dus niet de enige fokker die het kijkt
quote:Idd, vooral Conan is geweldig, alleen ik heb het zo lang niet meer gezien (sinds NBC National Geographic werd
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Geef mij David Letterman maar (CBS, ook op Afnorth in NTSC) of Conan O'Brien van CBNC
Andy Richter is er bij weggegaan toch?
quote:Ja, ik ook.
Op zondag 31 augustus 2003 00:38 schreef Scandalous het volgende:[..]
Maar deze heb ik al gezien
quote:Deze is ook een van de mindere
Op zondag 31 augustus 2003 00:55 schreef Mike het volgende:
Echt leuk vind ik het nog niet.
quote:PI
Op zondag 31 augustus 2003 12:56 schreef BAZZA het volgende:
Best leuk is dat ja![]()
Jammer alleen dat het zo kort duurt, wij moeten SNL ook hier hebben en PI
die amerikaanse late-night talkshows zijn hier toch redelijk populair zover ik het weet, dus waarom niet David Letterman en Conan o'Brien hier op de buis?
Die Kevin Masters vond ik eigenlijk niet veel aan maar dat komt gewoon omdat Nederland niet echt de beroemdheden heeft die interessant zijn. Verder was die gast zelf ook niet eens zo grappig...
quote:http://abc.go.com/primetime/politicallyincorrect/
Op zondag 31 augustus 2003 12:59 schreef HeyFreak het volgende:
PI
Echt zwaar kut dat Dave Letterman niet meer uitgezonden wordt, want die staat bij toch nog altijd op #1. Hij is simply the best.
Jay Leno is ook wel leuk, alhoewel wel een beetje eentonig. Hij heeft een beetje een voorspelbaar gevoel voor humor dus meestal zie ik de clue al aankomen.
Conan O'Brien vindt ik echt diep diep triest. totaal geen uitstraling, gevoel voor timing, niets. de grappen zijn soms wel goed geschreven maar hoe hij het brengtis gewoon slecht, en ALS hij er al eens in slaagt een grap góed te vertellen, dan gaat ie het applaus zo'lang uitmelken door gewoon verder zijn kopt te houden, dat je er misselijk van word.
Ik vond Andy altijd heel erg leuk, die als side-kick by Conan werkte, maar die heeft al een paar jaar geleden de show verlaten. Die had wél fantastische timing en een goede uitstraling.
Onbegrijpelijk dat letterman niet meer uitgezonden wordt hier, want was geloof ik een van de best bekeken programma's van zowel fox8 als rtl5.
quote:Ik vind conan juist leuker....
Op zondag 31 augustus 2003 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ja ik kijk Jon Stewart ook altijd; top show!Echt zwaar kut dat Dave Letterman niet meer uitgezonden wordt, want die staat bij toch nog altijd op #1. Hij is simply the best.
Jay Leno is ook wel leuk, alhoewel wel een beetje eentonig. Hij heeft een beetje een voorspelbaar gevoel voor humor dus meestal zie ik de clue al aankomen.
Conan O'Brien vindt ik echt diep diep triest. totaal geen uitstraling, gevoel voor timing, niets. de grappen zijn soms wel goed geschreven maar hoe hij het brengtis gewoon slecht, en ALS hij er al eens in slaagt een grap góed te vertellen, dan gaat ie het applaus zo'lang uitmelken door gewoon verder zijn kopt te houden, dat je er misselijk van word.
Ik vond Andy altijd heel erg leuk, die als side-kick by Conan werkte, maar die heeft al een paar jaar geleden de show verlaten. Die had wél fantastische timing en een goede uitstraling.Onbegrijpelijk dat letterman niet meer uitgezonden wordt hier, want was geloof ik een van de best bekeken programma's van zowel fox8 als rtl5.
quote:Hoewel ik een enorme Letterman fan ben, moet ik dat toch even corrigeren, hoor. Er keek geen hond naar de Late Show op FOX. Alleen als FOX er vlak voor of na "Boven de 18" uitzond kwamen de kijkcijfers wel eens boven de 50.000 mensen...
Op zondag 31 augustus 2003 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
Onbegrijpelijk dat letterman niet meer uitgezonden wordt hier, want was geloof ik een van de best bekeken programma's van zowel fox8 als rtl5.
Erg goed, en moge CNN deze show nog lang blijven uitzenden!
quote:Vandaag 0.30 was dus de show na de Emmy's. Als het goed is word deze maandag 0.30 herhaald.
Op woensdag 24 september 2003 00:26 schreef Abdonpi het volgende:
We zijn hier niet de enigen die de Daily Show een topshow vinden ;-), want afgelopen weekend heeft Jon Stewart c.s. de Emmy Award voor "Outstanding Variety, Music Or Comedy Series" gewonnen! Dit nadat deze de afgelopen vijf jaren(!) voor de show van David Letterman was. Zie http://www.emmys.com/primetime/2003/awards/vmcseries.phpErg goed, en moge CNN deze show nog lang blijven uitzenden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |