abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29344410
Nu is ie bij Oprah op RTL!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:15:56 #177
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_29344911
shit net gemist!

http://www.comedycentral.com/shows/the_daily_show/index.jhtml
Hier kun je ook vid's zien van de daily show.is vast eerder geweest, maar toch
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_29364028
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:01 schreef Duiveltja het volgende:
Nu is ie bij Oprah op RTL!!!!!!!!!!!!!!!!
Een herhaling?

Had hij zo'n busje waarmee hij een wijf van een restaurant wilde helpen?

Als dat zo is... dat stukje was pijnlijk ongrappig, dat ze ontslag nam
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:00:16 #179
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_29443295
Ik heb die Oprah aflevering niet gezien, maar Jon Stewart is bij andere shows vaak als een vis op het droge. Hij was bijvoorbeeld ook een keer bij CNN's "Crossfire"
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:26:09 #180
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_29454338
Ik kom er net achter dan Jay Leno en Conan O'brien elke dag te zien zijn op cNBC. Vroeger was het alleen in het weekend, maar nu elke dag. Hartstikke tof! Aanrader.

Weekdays
23:00 - 23:45 CET

en conan

Weekdays
23:45 - 00:30 CET
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:53:04 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29454952
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:26 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik kom er net achter dan Jay Leno en Conan O'brien elke dag te zien zijn op cNBC. Vroeger was het alleen in het weekend, maar nu elke dag. Hartstikke tof! Aanrader.

Weekdays
23:00 - 23:45 CET

en conan

Weekdays
23:45 - 00:30 CET
Da's in de VS al jaren zo.

Kijk elke avond Conan, Conan is de beste.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 23 november 2005 @ 23:53:56 #182
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_32524759
CNN was de afgelopen tijd zo onvoorspelbaar in het uitzenden van The Daily Show dat ik maar de video de hele nacht liet lopen, om dan de volgende dag op zoek te gaan naar m'n favoriete show.
Gelukkig is het nu weer za 21:30u. Daarnaast is er natuurlijk altijd de site.

Ik vond trouwens niet dat Jon Stewart bij Crossfire een vis op het droge was; hij was misschien niet op commando grappig, wat die twee malloten hadden verwacht, maar hij maakte zijn punt: programma's als Crossfire helpen door de polarisering de journalistiek naar de kloten. Het gaat tegenwoordig schijnbaar alleen om de show, niet om de inhoud ('How old are you? '35' 'And you wear a bow tie'). Ik vond Stewart juist heel sterk bij Crossfire (en vaak ook nog grappig daarbij), net als hij dat bij Larry King Live was.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_33103516
Bij de show van 13 december was er een "moment of zen" voor Bill Clarey.
quote:

'Daily Show' halts production following suicide

An employee of the Comedy Central program "The Daily Show with Jon Stewart" has committed suicide, leading the network to suspend production of Monday night's episode of the program, a spokesman confirmed. Bill Clarey, 25, took his own life over the weekend, according to the network. A former "Daily Show" intern, Clarey also worked as a receptionist at the program's offices. The network issued a statement expressing its condolences for Clarey. "Bill Clarey, a young staff member of 'The Daily Show with Jon Stewart,' passed away over the weekend. He was a wonderful and dedicated employee and all of us at Comedy Central and 'The Daily Show' are devastated by his loss. Our hearts and prayers go out to his family and friends." Comedy Central has sent grief counselors to the Manhattan set of "Daily Show" to help its employees, sources said, who first learned of the suicide upon coming to work Monday. The network was scheduled to shoot a week's worth of new episodes before shutting down for the final two weeks of the year. The network will air a "Daily Show" repeat instead of the regularly scheduled episode. (Andrew Wallenstein)
pi_33748927
De Amerikaanse komiek-presentator Jon Stewart presenteert dit jaar de uitreiking van de Oscars, de hoogste Amerikaanse filmonderscheidingen. Dat hebben Amerikaanse media donderdag bericht.

De 43-jarige Stewart is in eigen land vooral bekend van de Daily Show, een satirisch nieuwsprogramma waarin de presentator zich heeft ontpopt als een spreekbuis van progressief Amerika. Het programma is in ons land te zien via CNN International.

Het is de eerste keer dat Stewart de Oscarshow presenteert. Zijn taak werd eerder vervuld door onder anderen Bob Hope, Johnny Carson, Whoopi Goldberg en Billy Christal. De Oscar-uitreiking is op 5 maart.
Hell To The Liars
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:13:23 #185
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_33762664
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef Brahimov het volgende:
CNN was de afgelopen tijd zo onvoorspelbaar in het uitzenden van The Daily Show dat ik maar de video de hele nacht liet lopen, om dan de volgende dag op zoek te gaan naar m'n favoriete show.
Gelukkig is het nu weer za 21:30u. Daarnaast is er natuurlijk altijd de site.
D'r zijn lui in Amerika die alle afleveringen van "Daily Show" en "Late Night with Conan O'Brien" opnemen en beschikbaar stellen via p2p netwerken Ik download af en toe wat afleveringen via emule, werkt perfect.
quote:
Ik vond trouwens niet dat Jon Stewart bij Crossfire een vis op het droge was; hij was misschien niet op commando grappig, wat die twee malloten hadden verwacht, maar hij maakte zijn punt: programma's als Crossfire helpen door de polarisering de journalistiek naar de kloten. Het gaat tegenwoordig schijnbaar alleen om de show, niet om de inhoud ('How old are you? '35' 'And you wear a bow tie'). Ik vond Stewart juist heel sterk bij Crossfire (en vaak ook nog grappig daarbij), net als hij dat bij Larry King Live was.
mwa.. iemand aanvallen op z'n vlinderstrikje heeft daar weinig mee te maken vind ik. Maar goed, in The Daily Show hameren ze idd ook vaak het punt dat nieuws-items steeds meer op entertainment gaat lijken.

Ze lieten bijvoorbeeld tijd terug een stukje Foxnews zien waarbij Fox beelden van ontploffingen in Irak op klassieke muziek had gezet. Bij elke pauken roffel zag je dan een raketinslag. mên.. slecht
tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:09:27 #186
135281 Brahimov
pi_33781357
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef BdR het volgende:

[..]

D'r zijn lui in Amerika die alle afleveringen van "Daily Show" en "Late Night with Conan O'Brien" opnemen en beschikbaar stellen via p2p netwerken Ik download af en toe wat afleveringen via emule, werkt perfect.
[..]

mwa.. iemand aanvallen op z'n vlinderstrikje heeft daar weinig mee te maken vind ik. Maar goed, in The Daily Show hameren ze idd ook vaak het punt dat nieuws-items steeds meer op entertainment gaat lijken.

Ze lieten bijvoorbeeld tijd terug een stukje Foxnews zien waarbij Fox beelden van ontploffingen in Irak op klassieke muziek had gezet. Bij elke pauken roffel zag je dan een raketinslag. mên.. slecht
Een van de nieuwszenders in Amerika heeft allegedly tijdens een embedded live-verslag in de Golfoorlog de legerleiding gevraagd of ze de bestorming van een Irakese stelling nog even konden uitstellen, zodat ze er even uit konden gaan voor commercials.
Waar of niet, ik vind het niet eens ongeloofwaardig.

The Daily Show With Jon Stewart
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:21:05 #187
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_33792942
die bijschriften ook altijd whehe

quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:26 schreef Darkinforcer het volgende:

Ik kom er net achter dan Jay Leno en Conan O'brien elke dag te zien zijn op cNBC.

Hier in Groningen is CNBC alleen 's ochtends te zien op hetzelfde kanaal als National Geographic, en dan zijn er enkel infomercials te zien..
tv not rot brain..
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:20:52 #188
135281 Brahimov
pi_33794373
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef BdR het volgende:

[afbeelding]
[..]

Hier in Groningen is CNBC alleen 's ochtends te zien op hetzelfde kanaal als National Geographic, en dan zijn er enkel infomercials te zien..
TV Home kan een oplossing zijn; het pluspakket biedt CNBC mét Leno en Conan. Kost iets van 8 euro per maand (digitale ontvanger komt daar eenmalig nog bij).
En anders is er nog het interweb
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:24:29 #189
135281 Brahimov
pi_33794463
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef BdR het volgende:
This Is Wire Tap

Jack Abramoff
  zondag 8 januari 2006 @ 12:56:36 #190
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_33828101
Wat briljant!! Ik zie het net voor het eerst, en denk, even zoeken of er al een topic over is... is het topic nog actief ook!

Ik vind het echt heel gaaf, en zeer vet dat Bush ook lekker wordt afgezeken... valt me mee dat CNN dit uitzendt!
Seriously!?
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 13:02:21 #191
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_33828249
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat briljant!! Ik zie het net voor het eerst, en denk, even zoeken of er al een topic over is... is het topic nog actief ook!

Ik vind het echt heel gaaf, en zeer vet dat Bush ook lekker wordt afgezeken... valt me mee dat CNN dit uitzendt!
Op CNN komt de internationale versie. In de VS komt het elke maandag t/m donderdag op het scherm, met daarna het even briljante The Colbert Report.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:57:43 #192
135281 Brahimov
pi_34058494
Vanavond weer bij CNN 21:30u (tegelijkertijd is Leno op CNBC )
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:11:55 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34059075
Hoeveel dagen loopt CNN Int. eigenlijk achter op de afleveringen op Comedy Central?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:17:58 #194
135281 Brahimov
pi_34059300
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef popolon het volgende:
Hoeveel dagen loopt CNN Int. eigenlijk achter op de afleveringen op Comedy Central?
CNN zendt de Global Edition uit van The Daily Show, met hoogtepunten van een Amerikaanse week. Jon kondigt die ook apart aan, waarna de compilatie begint. Volgens mij liggen ze een week achter.
pi_34093007
het is van de afgelopen week steeds. dus de maandag t/m donderdagavond eps uit de USA worden samengevat in de zaterdag-op-CNN ep.
I love it when a plan comes together !
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:23:57 #196
135281 Brahimov
pi_34324099
This is your 5- minute warning...
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:17:00 #197
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_34929227

Mohammed, mo' problems over die Mohammed cartoons, zie dailyshow080206.wmv (7,15 MB)
tv not rot brain..
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:21:31 #198
135281 Brahimov
pi_34945710
Ed Helms die niet in beeld verslag durft te doen over de cartoon-rellen en zich dan met een baard uitdost
Het item over minister Gonzalez was ook meesterlijk. Heel eng, wat daar allemaal in de USA gebeurt op het gebied van machtenscheiding.
pi_35043934
Als je regelmatig dingen download om zelf te kijken, is de Daily Show vaak al de dag erna te vinden. Wordt er eingelijk altijd meteen opgezet, zodat je niet vast zit aan de internationale CNN versie die op onmogelijke tijden wordt uitgezonden, maar de dagelijks VS uitzendingen te zien krijgt.
Ik vind het echt briljant - werkelijk alles wordt op de hak genomen.

Wisten jullie overigens dat er tijdens de verkiezingen een onderzoek is gedaan naar feitenkennis onder (mn jonge) amerikanen?
Journalisten en politici (aan republikeinse zijde) waren namelijk boos op de Daily Show omdat ze vonden dat die deden of ze nieuws brachten, zodat onnozelen in de war zouden raken.

Uit 't onderzoek (onafhankelijk uitgevoerd) bleek dat de kijkers van de Daily Show beter op de hoogte waren van allerlei feiten zoals afwezigheid van kernwapens in Irak bv, dan kijkers van het populaire Fox News.

zondag 19 februari 2006 @ 12:35:32 #200
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_35250220
Rob Rorddry over Dick Cheney die een vriend tijdens het jagen op kwartels (in het engels "quail") met een schot hagel in het gezicht schoot..

"In a post-9/11 world the American people expect their leaders to be decisive. To not have shot his friend in the face, would have sent a mesage to the quail that America is weak."

tv not rot brain..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')