Een herhaling?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:01 schreef Duiveltja het volgende:
Nu is ie bij Oprah op RTL!!!!!!!!!!!!!!!!
Da's in de VS al jaren zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:26 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik kom er net achter dan Jay Leno en Conan O'brien elke dag te zien zijn op cNBC. Vroeger was het alleen in het weekend, maar nu elke dag. Hartstikke tof! Aanrader.
Weekdays
23:00 - 23:45 CET
en conan
Weekdays
23:45 - 00:30 CET
quote:
'Daily Show' halts production following suicide
An employee of the Comedy Central program "The Daily Show with Jon Stewart" has committed suicide, leading the network to suspend production of Monday night's episode of the program, a spokesman confirmed. Bill Clarey, 25, took his own life over the weekend, according to the network. A former "Daily Show" intern, Clarey also worked as a receptionist at the program's offices. The network issued a statement expressing its condolences for Clarey. "Bill Clarey, a young staff member of 'The Daily Show with Jon Stewart,' passed away over the weekend. He was a wonderful and dedicated employee and all of us at Comedy Central and 'The Daily Show' are devastated by his loss. Our hearts and prayers go out to his family and friends." Comedy Central has sent grief counselors to the Manhattan set of "Daily Show" to help its employees, sources said, who first learned of the suicide upon coming to work Monday. The network was scheduled to shoot a week's worth of new episodes before shutting down for the final two weeks of the year. The network will air a "Daily Show" repeat instead of the regularly scheduled episode. (Andrew Wallenstein)
D'r zijn lui in Amerika die alle afleveringen van "Daily Show" en "Late Night with Conan O'Brien" opnemen en beschikbaar stellen via p2p netwerkenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef Brahimov het volgende:
CNN was de afgelopen tijd zo onvoorspelbaar in het uitzenden van The Daily Show dat ik maar de video de hele nacht liet lopen, om dan de volgende dag op zoek te gaan naar m'n favoriete show.
Gelukkig is het nu weer za 21:30u. Daarnaast is er natuurlijk altijd de site.
mwa.. iemand aanvallen op z'n vlinderstrikje heeft daar weinig mee te maken vind ik. Maar goed, in The Daily Show hameren ze idd ook vaak het punt dat nieuws-items steeds meer op entertainment gaat lijken.quote:Ik vond trouwens niet dat Jon Stewart bij Crossfire een vis op het droge was; hij was misschien niet op commando grappig, wat die twee malloten hadden verwacht, maar hij maakte zijn punt: programma's als Crossfire helpen door de polarisering de journalistiek naar de kloten. Het gaat tegenwoordig schijnbaar alleen om de show, niet om de inhoud ('How old are you? '35' 'And you wear a bow tie'). Ik vond Stewart juist heel sterk bij Crossfire (en vaak ook nog grappig daarbij), net als hij dat bij Larry King Live was.
Een van de nieuwszenders in Amerika heeft allegedly tijdens een embedded live-verslag in de Golfoorlog de legerleiding gevraagd of ze de bestorming van een Irakese stelling nog even konden uitstellen, zodat ze er even uit konden gaan voor commercials.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef BdR het volgende:
[..]
D'r zijn lui in Amerika die alle afleveringen van "Daily Show" en "Late Night with Conan O'Brien" opnemen en beschikbaar stellen via p2p netwerkenIk download af en toe wat afleveringen via emule, werkt perfect.
[..]
mwa.. iemand aanvallen op z'n vlinderstrikje heeft daar weinig mee te maken vind ik. Maar goed, in The Daily Show hameren ze idd ook vaak het punt dat nieuws-items steeds meer op entertainment gaat lijken.
Ze lieten bijvoorbeeld tijd terug een stukje Foxnews zien waarbij Fox beelden van ontploffingen in Irak op klassieke muziek had gezet. Bij elke pauken roffel zag je dan een raketinslag.mên.. slecht
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:26 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik kom er net achter dan Jay Leno en Conan O'brien elke dag te zien zijn op cNBC.
TV Home kan een oplossing zijn; het pluspakket biedt CNBC mét Leno en Conan. Kost iets van 8 euro per maand (digitale ontvanger komt daar eenmalig nog bij).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef BdR het volgende:
die bijschriften ook altijdwhehe
[afbeelding]
[..]
Hier in Groningen is CNBC alleen 's ochtends te zien op hetzelfde kanaal als National Geographic, en dan zijn er enkel infomercials te zien..
Op CNN komt de internationale versie. In de VS komt het elke maandag t/m donderdag op het scherm, met daarna het even briljante The Colbert Report.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat briljant!! Ik zie het net voor het eerst, en denk, even zoeken of er al een topic over is... is het topic nog actief ook!
Ik vind het echt heel gaaf, en zeer vet dat Bush ook lekker wordt afgezeken... valt me mee dat CNN dit uitzendt!
CNN zendt de Global Edition uit van The Daily Show, met hoogtepunten van een Amerikaanse week. Jon kondigt die ook apart aan, waarna de compilatie begint. Volgens mij liggen ze een week achter.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef popolon het volgende:
Hoeveel dagen loopt CNN Int. eigenlijk achter op de afleveringen op Comedy Central?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |