abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22546327
jammer dat het alleen 's weekends op tv is. Eigenlijk zou Nederland een eigen Comedy Central moeten hebben met daarop dan The Daily Show, Late Night en The Late Show. Ik keek altijd naar Jay Leno en Conan O'Brien, maar sinds ze nbc hebben vervangen voor national geographic (waar ik dus nooit naar kijk) heb ik er niets meer van gezien. Letterman keek ik ook graag maar dat blijft ook nooit lang op de buis hier.

En dan zit je met totaal ongrappige figuren als Robert Jensen die het na proberen te doen maar niet eens in de buurt komen van de amerikaanse programma's.
  maandag 11 oktober 2004 @ 12:11:43 #127
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22550800
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 01:19 schreef HeyFreak het volgende:
jammer dat het alleen 's weekends op tv is. Eigenlijk zou Nederland een eigen Comedy Central moeten hebben met daarop dan The Daily Show, Late Night en The Late Show. Ik keek altijd naar Jay Leno en Conan O'Brien, maar sinds ze nbc hebben vervangen voor national geographic (waar ik dus nooit naar kijk) heb ik er niets meer van gezien. Letterman keek ik ook graag maar dat blijft ook nooit lang op de buis hier.

En dan zit je met totaal ongrappige figuren als Robert Jensen die het na proberen te doen maar niet eens in de buurt komen van de amerikaanse programma's.
Dit soort programma's zal nooit echt aanslaan bij het grote publiek in Nederland. Dat komt omdat de helft van het programma bestaat uit gesprekken met hier onbekende tv-presentatoren, politici, etc. Een gedeelte van de grappen is gewoon te inside om aan te slaan bij het grote publiek.
pi_22550823
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 12:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dit soort programma's zal nooit echt aanslaan bij het grote publiek in Nederland. Dat komt omdat de helft van het programma bestaat uit gesprekken met hier onbekende tv-presentatoren, politici, etc. Een gedeelte van de grappen is gewoon te inside om aan te slaan bij het grote publiek.
En nederlanders hebben een totaal ander gevoel voor humor...
pi_22557193
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 12:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Zit wat in, maar neemt niet weg dat ze misschien wel sommige ideeen gaan overnemen van die programma's in de States. Hoewel de meeste Nederlandse tv-komieken toch vooral uit Engenland jatten (al die kopspijker-imitaties en Koefnoen zijn voortgevloeid uit een BBC programma met alleen maar imitaties).
Paan!
pi_22557221
Deadringers
pi_22557242
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:39 schreef Duiveltja het volgende:
Deadringers
ja dat was de naam! Heb het overigens maar 1 of 2 keer gezien. Vond jij het nou echt een geslaagd programma, of niet? Volgens mij moet je er meer voor naar de BBC kijken om het te snappen. TOch weer insidersgrappen zeg maar.
Paan!
pi_22558573
is natuurlijk wel logisch dat je bekend moet zijn met het "medialandschap" in het land van afkomst, als je de imitatie niet kan vergelijken met het origineel is het lang niet zo leuk (hoewel sommige acteurs er altijd wel wat van weten te maken). Dead Ringers is heel erg goed, maar voor 80% op Britse TV e.d. gericht. Af en toe een Bush ertussen door, een LOTR, daar blijft het wel bij.

Voor Saturday Night Live geldt precies hetzelfde. in de aflevering van afgelopen zaterdag zaten imitaties van de debatten van Bush/Kerry, Cheney/Edwards enz. Je moet dus gewoon veel nieuws lezen en tv kijken om het allemaal te snappen....
I love it when a plan comes together !
pi_22577272
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 18:47 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
is natuurlijk wel logisch dat je bekend moet zijn met het "medialandschap" in het land van afkomst, als je de imitatie niet kan vergelijken met het origineel is het lang niet zo leuk (hoewel sommige acteurs er altijd wel wat van weten te maken). Dead Ringers is heel erg goed, maar voor 80% op Britse TV e.d. gericht. Af en toe een Bush ertussen door, een LOTR, daar blijft het wel bij.

Voor Saturday Night Live geldt precies hetzelfde. in de aflevering van afgelopen zaterdag zaten imitaties van de debatten van Bush/Kerry, Cheney/Edwards enz. Je moet dus gewoon veel nieuws lezen en tv kijken om het allemaal te snappen....
Ja die parodie op het eindeloze einde van Return Of The King was echt lachen. Was ook wel een keer nodig dat iemand dat einde van die film op de hak nam want het duurt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang en is zoooooooooooooo zoetsappig.
Paan!
pi_22603888
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:40 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

ja dat was de naam! Heb het overigens maar 1 of 2 keer gezien. Vond jij het nou echt een geslaagd programma, of niet? Volgens mij moet je er meer voor naar de BBC kijken om het te snappen. TOch weer insidersgrappen zeg maar.
Er zijn nogal wat insidergrappen, maar als je vaak naar de BBC kijkt (zoals ik ), dan snap je ze meestal wel.

Johnny Vaughan bv. wordt echt heel goed na gedaan

Net zag ik een stukje TDS bij RTL4
pi_22621637
Wanneer is Deadringers eigenlijk?
Paan!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:18:21 #136
62182 Georges
That's the shit
pi_22646654
Ed Helms, geweldige vent, echt de grappigste van de correspondents.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_22664035
Jon Stewart was gisteren te gast bij het debatprogramma CNN Crossfire, dat wij hier niet te zien krijgen. hij heeft ze compleet afgebroken daar, worth a look :-)
Check uw standaard bronnen voor videomateriaal...
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 18:23:26 #138
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_22664370
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Jon Stewart was gisteren te gast bij het debatprogramma CNN Crossfire, dat wij hier niet te zien krijgen. hij heeft ze compleet afgebroken daar, worth a look :-)
Check uw standaard bronnen voor videomateriaal...
Van nydailynews.com:
quote:
Jon Stewart torches
'Crossfire' hosts

BY HELEN KENNEDY
DAILY NEWS WASHINGTON BUREAU

WASHINGTON - It wasn't meant to be funny, but Jon Stewart of "The Daily Show" got in a dustup with his "Crossfire" hosts yesterday that left viewers laughing.

Stewart, who is promoting a new political-humor book, surprised the talk show mavens by being deadly serious.

He went after "Crossfire" hosts Tucker Carlson and Paul Begala for turning politics into cartoonish conflict instead of illuminating issues.

"What you do is not honest. What you do is partisan hackery," Stewart said.

"I'm here to confront you. ... You have a responsibility to the public discourse, and you fail miserably. ... It's hurting America," he said.

Carlson, clearly angry, replied, "Jon, I'm sorry. I think you're a good comedian. I think your lectures are boring."

He called Stewart John Kerry's "butt boy" for lobbing softball questions at the candidate on "The Daily Show."

"I thought you were going to be funny. Be funny," he told Stewart.

"I'm not going to be your monkey," Stewart replied.

After a commercial break, the sparring resumed.

Carlson: "You're more fun on your show."

Stewart: "You're as big a d--- on your show as you are on any show."

As the credits rolled, Stewart said sarcastically, "Well, that went well."

[ Bericht 3% gewijzigd door Plastic_Power op 16-10-2004 18:42:19 ]
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_22665305
en dit zijn nog maar stukjes, als je zijn hoofd erbij ziet is het helemaal geweldig. vol-le-dig afgebrand die presentatoren! (trouwens, "big a d---" was natuurlijk "big a dick" en dat op national tv )

bij de weg, Lewis Black, u allen bekend, komt vanavond bij Twan Huys in "Nova New York, 22.20 uur op NL3.
pi_22665414
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

bij de weg, Lewis Black, u allen bekend, komt vanavond bij Twan Huys in "Nova New York, 22.20 uur op NL3.
Cool!!!!

zaterdag 16 oktober 2004 @ 19:35:37 #141
62182 Georges
That's the shit
pi_22665830
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en dit zijn nog maar stukjes, als je zijn hoofd erbij ziet is het helemaal geweldig. vol-le-dig afgebrand die presentatoren! (trouwens, "big a d---" was natuurlijk "big a dick" en dat op national tv )

Is het ergens op het internet te vinden? Wil het wel zien eigenlijk.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_22669614
Nou ik ben benieuwd
  zondag 17 oktober 2004 @ 00:33:42 #143
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22672542
-edit: da's dus niet de bedoeling-

[ Bericht 91% gewijzigd door Mike op 17-10-2004 11:00:29 ]
pi_22672631
www.uitzendinggemist.nl heeft wel Nova New York, maar denk niet dat de nieuwste er al op staat nu...

was een aardig optreden, samen met een "Christian comedian", ze zaten wel leuk te ouwehoeren. Ook goed dat ze in dat programma wat clips laten zien van de diverse late night talkshows. Voor Lewis Black lieten ze zijn column van vorige week zien, dat de USA niemand meer vertrouwt, aangezien ze nu ook de bondgenoten-bezoekers als fingerprinten bij binnenkomst in het land...
pi_22672700
linken mag volgens mij niet, maar je zou hier een kunnen lezen:
http://www.boingboing.net/2004/10/15/jon_stewarts_crossfi.html
pi_22673968
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 00:38 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
www.uitzendinggemist.nl heeft wel Nova New York, maar denk niet dat de nieuwste er al op staat nu...

was een aardig optreden, samen met een "Christian comedian", ze zaten wel leuk te ouwehoeren. Ook goed dat ze in dat programma wat clips laten zien van de diverse late night talkshows. Voor Lewis Black lieten ze zijn column van vorige week zien, dat de USA niemand meer vertrouwt, aangezien ze nu ook de bondgenoten-bezoekers als fingerprinten bij binnenkomst in het land...
Die "Christian comedian" vond ik maar een irritante gast en een Denis Leary wannabe...
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:41:06 #148
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22682152
Heb net het filmpje van Crossfire gezien. Mooi hoe hij ze totaal onverwacht van langs geeft.
quote:
STEWART: If you want to compare your show to a comedy show, you're more than welcome to.
(LAUGHTER)
CARLSON: No, no, no, here's the point.
(CROSSTALK)
STEWART: If that's your goal.
CARLSON: It's not.
STEWART: I wouldn't aim for us. I'd aim for "Seinfeld." That's a very good show
:
En het beste was nog:
quote:
STEWART: Now, this is theater. It's obvious. How old are you?
CARLSON: Thirty-five.
STEWART: And you wear a bow tie
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:53:24 #149
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_22682384
ik heb die aflering ook gezien van Crossfire!
geweldig, lekker afzeiken! geweldig!!
en ik kijk trouwens ook vaak de afleveringen van Comedy Central, geweldige show (verkapte tvp)
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:05:27 #150
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_22863926
Dat stukje met de Prohibition Party ongelovelijk, een presidentskandidaad die de drooglegging weer wil invoeren, zit de interviewer daar met zo'n "beer helmet" is ook te zien op Daily Show website, bij "Party Like It's 1929"
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')