Staat dat fragment met Nathalie Portman online?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef Duiveltja het volgende:
Het verbaast mij elke keer weer hoe goed de grappen zijn. Zoiets kunnen alleen Amerikanen of Engelsen.
Nathalie Portman was erg lief en mooiZe noemde zelf Nederland
Het interview met Sasha Baron Cohen (beter bekend bij jullie als Ali G) was hilarisch
Kon het op de site van de Comedy central niet vinden, dacht dat je het daar wellicht vandaan hadquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
Kweenie ik down de hele eps
Moet je de site van Comedycentral maar ff checken.
quote:but I think...and you dont have to answer this....that my son maybe could.. not right now..bang your daughter![]()
![]()
En terecht.quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:03 schreef Duiveltja het volgende:Ze hebben weer een Emmy
Dat vraag ik me ook wel eens af. Denk eigenlijk dat het voor een deel echt is en voor een gedeelte in scene is gezet. Hangt waarschijnlijk een beetje van de persoon af. Sommige mensen zijn zo raar dat je alleen door hun aan het woord te laten al genoeg grappen hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:10 schreef Georges het volgende:
Die stukjes met die reporters zoals Ed Helms waarin hij mensen interviewt en belachelijk maakt, zou dat echt zijn of is het geacteerd?
Ik vind ze erg grappig, maar sommige geinterviewden vinden het misschien totaal niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |