abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21233813
Het verbaast mij elke keer weer hoe goed de grappen zijn. Zoiets kunnen alleen Amerikanen of Engelsen.

Nathalie Portman was erg lief en mooi Ze noemde zelf Nederland

Het interview met Sasha Baron Cohen (beter bekend bij jullie als Ali G) was hilarisch
pi_21235156
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef Duiveltja het volgende:
Het verbaast mij elke keer weer hoe goed de grappen zijn. Zoiets kunnen alleen Amerikanen of Engelsen.

Nathalie Portman was erg lief en mooi Ze noemde zelf Nederland

Het interview met Sasha Baron Cohen (beter bekend bij jullie als Ali G) was hilarisch
Staat dat fragment met Nathalie Portman online?
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_21235489
Kweenie ik down de hele eps

Moet je de site van Comedycentral maar ff checken.
pi_21236708
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
Kweenie ik down de hele eps

Moet je de site van Comedycentral maar ff checken.
Kon het op de site van de Comedy central niet vinden, dacht dat je het daar wellicht vandaan had Zal wel ff verder zoeken
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_21258020
Shit ik moet het weer vaker gaan kijken merk ik...
Paan!
pi_21258389
Cruise was erg cool
pi_21258928
Tom?
Paan!
pi_21259585
Nee Bert
pi_21259655
O die. Van Ernie...
Paan!
pi_21259662
Of bedoel je misschien Nelie? nelie Kroes....
Paan!
pi_21354561
Mensen die de "Daily Show" leuk vinden, vinden "Real Time" with Bill Maher vast ook de moeite waard. In "Real Time" wordt de actuele Amerikaanse politiek met een flinke dosis humor besproken.

http://www.hbo.com/billmaher/

"I saw a poll the other day that said 60% of the veterans are for Bush. I will never understand why veterans would be for George Bush. Why are veterans - why is the American public, for that matter, supporting on the issue of defense the guy who dodged the draft, attacked the wrong country and took seven minutes to get up when the country was under attack? Why is he the 'defense' president? I don't get that." – Bill Maher

("Real Time" is net als de "Daily Show" te vinden op ShunTV)
You *know* I always wanted to pretend that I was an architect!
pi_21912656
http://onlisareinsradar.com/ heeft een heleboel clipjes van the dailyshow btw.
en via audible.com is nu een audiobook te downloaden van het team van the daily show:
The Daily Show with Jon Stewart Presents America (The Audiobook): A Citizen's Guide to Democracy Inaction
I love it when a plan comes together !
pi_22079496
Gelukkig zijn ze weer hier en daar te vinden op het net.

De uitzending met Gwyneth Paltrow
quote:
but I think...and you dont have to answer this....that my son maybe could.. not right now..bang your daughter
pi_22178835
Ze hebben weer een Emmy
  Moderator vrijdag 24 september 2004 @ 18:09:41 #116
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_22178958
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ze hebben weer een Emmy
En terecht.

Ik geloof ook niet dat ik de afgelopen 4 maanden een aflevering gemist hebt. Er zit daar een redactie die erg goed hun best doet en bovenal zijn ze erg grappig natuurlijk.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_22179188
Jon Stewart is gewoon ook heel erg goed. Het succes zit ook mede in zijn presentatie.
pi_22189748
Het is echt een erg goede show! Die Emmy hebben ze meer dan verdiend!!!

Het schijnt dat ze voor de Emmy uitzending een sketch hebben gemaakt in de sfeer van de "Swift Boat Veterans for Truth", alleen werd daarin de eerste president van de VS, George Washington, aangevallen. Moet erg goed zijn, en ik hoop dat die de komende weken ook in een uitzending een keer getoond wordt!
pi_22194557
Ze hebben trouwens 2 Emmys. Ze versloegen onder andere Chappelles Show, Conan en Letterman.

Ik heb de Emmys gezien en dat filmpje was wel humor. Jon was bij de eerste Emmy as usual weer grappig.
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:30:35 #120
62182 Georges
That's the shit
pi_22376204
Hij is grappig, vooral als ie over politiek ed praat. Ik vind hem met zijn gasten niet zo leuk, maar de rest maakt het goed.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_22485352
Leuk dat Nederland ook weer eens de Daily Show haalt! (Afgelopen maandag 4-10). Het ging over het homohuwelijk:

"The gay marriage is becoming more accepted abroad. Six Canadian provinces have already sanctioned the practice. And in Europe, Belgium and The Netherlands have not only legalized same sex mariage, but have actually moved in together."

zondag 10 oktober 2004 @ 14:54:19 #122
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_22532591
Hahaha, hij blijft steengoed die man. Zag trouwens dat Nova's Twan Huys tegenwoordig ook een handje ervan heeft om Stewart in zijn verkiezingsprogrgrammaatje te gebruiken. En terecht. Zondedr de man nu ineens lof toe te zwaaien voor datzelfde progrgamma want een goedee gespreksleider blijkt hij tot nu toe niet te zijn.
Paan!
  zondag 10 oktober 2004 @ 16:20:36 #123
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22534180
Zeker één van de grappigste programma's op de tv op dit moment. (Denk eigenlijk één na grappigste na Southpark) Alleen jammer dat hier in Nedeland op zo'n onchristelijke tijd uitgezonden wordt. Maar gelukkig zijn er ook nog andere manieren om de nieuwste afleveringen zo snel mogelijk te zien.
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:10:55 #124
62182 Georges
That's the shit
pi_22540176
Die stukjes met die reporters zoals Ed Helms waarin hij mensen interviewt en belachelijk maakt, zou dat echt zijn of is het geacteerd?
Ik vind ze erg grappig, maar sommige geinterviewden vinden het misschien totaal niet grappig.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  maandag 11 oktober 2004 @ 00:19:49 #125
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22545110
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:10 schreef Georges het volgende:
Die stukjes met die reporters zoals Ed Helms waarin hij mensen interviewt en belachelijk maakt, zou dat echt zijn of is het geacteerd?
Ik vind ze erg grappig, maar sommige geinterviewden vinden het misschien totaal niet grappig.
Dat vraag ik me ook wel eens af. Denk eigenlijk dat het voor een deel echt is en voor een gedeelte in scene is gezet. Hangt waarschijnlijk een beetje van de persoon af. Sommige mensen zijn zo raar dat je alleen door hun aan het woord te laten al genoeg grappen hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')