Ik kan die pagina niet openen, het duurt heel lang en ik krijg uiteindelijk een "request timed out"quote:
welke zender? waar wanneer?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:38 schreef X-Phantom-X het volgende:
Ja, ik heb ´m vanochtend gezien! Briljant!!!![]()
Bij mij werkt de link gewoonquote:Op donderdag 15 april 2004 00:47 schreef BdR het volgende:
[..]
Ik kan die pagina niet openen, het duurt heel lang en ik krijg uiteindelijk een "request timed out"
[..]
welke zender? waar wanneer?
Bedankt voor de tip!!!quote:Op zondag 2 mei 2004 17:47 schreef Duiveltja het volgende:
Naar aanleiding van de 13e verjaardag van Comedy central werd er een speciale show gegeven: comedy.centrals.bar.mitzvah.bash.
Spijkerman is nu eenmaal een domme zeikerquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:17 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de aflevering van 3 mei, dat stukje over de minibottles in South Carolina![]()
Wat is het toch een prachtig programma. Als spijkerman eens zo iets zou doen over het nieuws in plaats van dat domme gezeik nu...
Spijkerman??? Dat is toch wel de meest ongetalenteerde persoon op tv nu. Wekelijkse programmas halen nauwelijks het niveau van de TDS.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:17 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Wat is het toch een prachtig programma. Als spijkerman eens zo iets zou doen over het nieuws in plaats van dat domme gezeik nu...
Ik denk dat je een wel heel erg goed team moet hebben, om dagelijks zo'n goed en grappig programma in elkaar te zetten.quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:41 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ok ok, jullie hebben gelijk, wat een reacties
Suggesties voor wie wel?
misschien dat nieuwe programma van Schumacher en Groot?
*aanzet*quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:17 schreef Duiveltja het volgende:
Hij zit nu bij de Uil op CNN
Ja, heb het gezien.quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
Moore zat deze week bij Jon
Can't wait to see it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |