abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21235489
Kweenie ik down de hele eps

Moet je de site van Comedycentral maar ff checken.
pi_21236708
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
Kweenie ik down de hele eps

Moet je de site van Comedycentral maar ff checken.
Kon het op de site van de Comedy central niet vinden, dacht dat je het daar wellicht vandaan had Zal wel ff verder zoeken
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_21258020
Shit ik moet het weer vaker gaan kijken merk ik...
Paan!
pi_21258389
Cruise was erg cool
pi_21258928
Tom?
Paan!
pi_21259585
Nee Bert
pi_21259655
O die. Van Ernie...
Paan!
pi_21259662
Of bedoel je misschien Nelie? nelie Kroes....
Paan!
pi_21354561
Mensen die de "Daily Show" leuk vinden, vinden "Real Time" with Bill Maher vast ook de moeite waard. In "Real Time" wordt de actuele Amerikaanse politiek met een flinke dosis humor besproken.

http://www.hbo.com/billmaher/

"I saw a poll the other day that said 60% of the veterans are for Bush. I will never understand why veterans would be for George Bush. Why are veterans - why is the American public, for that matter, supporting on the issue of defense the guy who dodged the draft, attacked the wrong country and took seven minutes to get up when the country was under attack? Why is he the 'defense' president? I don't get that." – Bill Maher

("Real Time" is net als de "Daily Show" te vinden op ShunTV)
You *know* I always wanted to pretend that I was an architect!
pi_21912656
http://onlisareinsradar.com/ heeft een heleboel clipjes van the dailyshow btw.
en via audible.com is nu een audiobook te downloaden van het team van the daily show:
The Daily Show with Jon Stewart Presents America (The Audiobook): A Citizen's Guide to Democracy Inaction
I love it when a plan comes together !
pi_22079496
Gelukkig zijn ze weer hier en daar te vinden op het net.

De uitzending met Gwyneth Paltrow
quote:
but I think...and you dont have to answer this....that my son maybe could.. not right now..bang your daughter
pi_22178835
Ze hebben weer een Emmy
  Moderator vrijdag 24 september 2004 @ 18:09:41 #116
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_22178958
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ze hebben weer een Emmy
En terecht.

Ik geloof ook niet dat ik de afgelopen 4 maanden een aflevering gemist hebt. Er zit daar een redactie die erg goed hun best doet en bovenal zijn ze erg grappig natuurlijk.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_22179188
Jon Stewart is gewoon ook heel erg goed. Het succes zit ook mede in zijn presentatie.
pi_22189748
Het is echt een erg goede show! Die Emmy hebben ze meer dan verdiend!!!

Het schijnt dat ze voor de Emmy uitzending een sketch hebben gemaakt in de sfeer van de "Swift Boat Veterans for Truth", alleen werd daarin de eerste president van de VS, George Washington, aangevallen. Moet erg goed zijn, en ik hoop dat die de komende weken ook in een uitzending een keer getoond wordt!
pi_22194557
Ze hebben trouwens 2 Emmys. Ze versloegen onder andere Chappelles Show, Conan en Letterman.

Ik heb de Emmys gezien en dat filmpje was wel humor. Jon was bij de eerste Emmy as usual weer grappig.
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:30:35 #120
62182 Georges
That's the shit
pi_22376204
Hij is grappig, vooral als ie over politiek ed praat. Ik vind hem met zijn gasten niet zo leuk, maar de rest maakt het goed.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_22485352
Leuk dat Nederland ook weer eens de Daily Show haalt! (Afgelopen maandag 4-10). Het ging over het homohuwelijk:

"The gay marriage is becoming more accepted abroad. Six Canadian provinces have already sanctioned the practice. And in Europe, Belgium and The Netherlands have not only legalized same sex mariage, but have actually moved in together."

zondag 10 oktober 2004 @ 14:54:19 #122
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_22532591
Hahaha, hij blijft steengoed die man. Zag trouwens dat Nova's Twan Huys tegenwoordig ook een handje ervan heeft om Stewart in zijn verkiezingsprogrgrammaatje te gebruiken. En terecht. Zondedr de man nu ineens lof toe te zwaaien voor datzelfde progrgamma want een goedee gespreksleider blijkt hij tot nu toe niet te zijn.
Paan!
  zondag 10 oktober 2004 @ 16:20:36 #123
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22534180
Zeker één van de grappigste programma's op de tv op dit moment. (Denk eigenlijk één na grappigste na Southpark) Alleen jammer dat hier in Nedeland op zo'n onchristelijke tijd uitgezonden wordt. Maar gelukkig zijn er ook nog andere manieren om de nieuwste afleveringen zo snel mogelijk te zien.
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:10:55 #124
62182 Georges
That's the shit
pi_22540176
Die stukjes met die reporters zoals Ed Helms waarin hij mensen interviewt en belachelijk maakt, zou dat echt zijn of is het geacteerd?
Ik vind ze erg grappig, maar sommige geinterviewden vinden het misschien totaal niet grappig.
  maandag 11 oktober 2004 @ 00:19:49 #125
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22545110
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:10 schreef Georges het volgende:
Die stukjes met die reporters zoals Ed Helms waarin hij mensen interviewt en belachelijk maakt, zou dat echt zijn of is het geacteerd?
Ik vind ze erg grappig, maar sommige geinterviewden vinden het misschien totaal niet grappig.
Dat vraag ik me ook wel eens af. Denk eigenlijk dat het voor een deel echt is en voor een gedeelte in scene is gezet. Hangt waarschijnlijk een beetje van de persoon af. Sommige mensen zijn zo raar dat je alleen door hun aan het woord te laten al genoeg grappen hebt.
pi_22546327
jammer dat het alleen 's weekends op tv is. Eigenlijk zou Nederland een eigen Comedy Central moeten hebben met daarop dan The Daily Show, Late Night en The Late Show. Ik keek altijd naar Jay Leno en Conan O'Brien, maar sinds ze nbc hebben vervangen voor national geographic (waar ik dus nooit naar kijk) heb ik er niets meer van gezien. Letterman keek ik ook graag maar dat blijft ook nooit lang op de buis hier.

En dan zit je met totaal ongrappige figuren als Robert Jensen die het na proberen te doen maar niet eens in de buurt komen van de amerikaanse programma's.
  maandag 11 oktober 2004 @ 12:11:43 #127
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22550800
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 01:19 schreef HeyFreak het volgende:
jammer dat het alleen 's weekends op tv is. Eigenlijk zou Nederland een eigen Comedy Central moeten hebben met daarop dan The Daily Show, Late Night en The Late Show. Ik keek altijd naar Jay Leno en Conan O'Brien, maar sinds ze nbc hebben vervangen voor national geographic (waar ik dus nooit naar kijk) heb ik er niets meer van gezien. Letterman keek ik ook graag maar dat blijft ook nooit lang op de buis hier.

En dan zit je met totaal ongrappige figuren als Robert Jensen die het na proberen te doen maar niet eens in de buurt komen van de amerikaanse programma's.
Dit soort programma's zal nooit echt aanslaan bij het grote publiek in Nederland. Dat komt omdat de helft van het programma bestaat uit gesprekken met hier onbekende tv-presentatoren, politici, etc. Een gedeelte van de grappen is gewoon te inside om aan te slaan bij het grote publiek.
pi_22550823
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 12:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dit soort programma's zal nooit echt aanslaan bij het grote publiek in Nederland. Dat komt omdat de helft van het programma bestaat uit gesprekken met hier onbekende tv-presentatoren, politici, etc. Een gedeelte van de grappen is gewoon te inside om aan te slaan bij het grote publiek.
En nederlanders hebben een totaal ander gevoel voor humor...
pi_22557193
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 12:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Zit wat in, maar neemt niet weg dat ze misschien wel sommige ideeen gaan overnemen van die programma's in de States. Hoewel de meeste Nederlandse tv-komieken toch vooral uit Engenland jatten (al die kopspijker-imitaties en Koefnoen zijn voortgevloeid uit een BBC programma met alleen maar imitaties).
Paan!
pi_22557221
Deadringers
pi_22557242
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:39 schreef Duiveltja het volgende:
Deadringers
ja dat was de naam! Heb het overigens maar 1 of 2 keer gezien. Vond jij het nou echt een geslaagd programma, of niet? Volgens mij moet je er meer voor naar de BBC kijken om het te snappen. TOch weer insidersgrappen zeg maar.
Paan!
pi_22558573
is natuurlijk wel logisch dat je bekend moet zijn met het "medialandschap" in het land van afkomst, als je de imitatie niet kan vergelijken met het origineel is het lang niet zo leuk (hoewel sommige acteurs er altijd wel wat van weten te maken). Dead Ringers is heel erg goed, maar voor 80% op Britse TV e.d. gericht. Af en toe een Bush ertussen door, een LOTR, daar blijft het wel bij.

Voor Saturday Night Live geldt precies hetzelfde. in de aflevering van afgelopen zaterdag zaten imitaties van de debatten van Bush/Kerry, Cheney/Edwards enz. Je moet dus gewoon veel nieuws lezen en tv kijken om het allemaal te snappen....
pi_22577272
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 18:47 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
is natuurlijk wel logisch dat je bekend moet zijn met het "medialandschap" in het land van afkomst, als je de imitatie niet kan vergelijken met het origineel is het lang niet zo leuk (hoewel sommige acteurs er altijd wel wat van weten te maken). Dead Ringers is heel erg goed, maar voor 80% op Britse TV e.d. gericht. Af en toe een Bush ertussen door, een LOTR, daar blijft het wel bij.

Voor Saturday Night Live geldt precies hetzelfde. in de aflevering van afgelopen zaterdag zaten imitaties van de debatten van Bush/Kerry, Cheney/Edwards enz. Je moet dus gewoon veel nieuws lezen en tv kijken om het allemaal te snappen....
Ja die parodie op het eindeloze einde van Return Of The King was echt lachen. Was ook wel een keer nodig dat iemand dat einde van die film op de hak nam want het duurt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang en is zoooooooooooooo zoetsappig.
Paan!
pi_22603888
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:40 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

ja dat was de naam! Heb het overigens maar 1 of 2 keer gezien. Vond jij het nou echt een geslaagd programma, of niet? Volgens mij moet je er meer voor naar de BBC kijken om het te snappen. TOch weer insidersgrappen zeg maar.
Er zijn nogal wat insidergrappen, maar als je vaak naar de BBC kijkt (zoals ik ), dan snap je ze meestal wel.

Johnny Vaughan bv. wordt echt heel goed na gedaan

Net zag ik een stukje TDS bij RTL4
pi_22621637
Wanneer is Deadringers eigenlijk?
Paan!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:18:21 #136
62182 Georges
That's the shit
pi_22646654
Ed Helms, geweldige vent, echt de grappigste van de correspondents.
pi_22664035
Jon Stewart was gisteren te gast bij het debatprogramma CNN Crossfire, dat wij hier niet te zien krijgen. hij heeft ze compleet afgebroken daar, worth a look :-)
Check uw standaard bronnen voor videomateriaal...
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 18:23:26 #138
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_22664370
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Jon Stewart was gisteren te gast bij het debatprogramma CNN Crossfire, dat wij hier niet te zien krijgen. hij heeft ze compleet afgebroken daar, worth a look :-)
Check uw standaard bronnen voor videomateriaal...
Van nydailynews.com:
quote:
Jon Stewart torches
'Crossfire' hosts

BY HELEN KENNEDY
DAILY NEWS WASHINGTON BUREAU

WASHINGTON - It wasn't meant to be funny, but Jon Stewart of "The Daily Show" got in a dustup with his "Crossfire" hosts yesterday that left viewers laughing.

Stewart, who is promoting a new political-humor book, surprised the talk show mavens by being deadly serious.

He went after "Crossfire" hosts Tucker Carlson and Paul Begala for turning politics into cartoonish conflict instead of illuminating issues.

"What you do is not honest. What you do is partisan hackery," Stewart said.

"I'm here to confront you. ... You have a responsibility to the public discourse, and you fail miserably. ... It's hurting America," he said.

Carlson, clearly angry, replied, "Jon, I'm sorry. I think you're a good comedian. I think your lectures are boring."

He called Stewart John Kerry's "butt boy" for lobbing softball questions at the candidate on "The Daily Show."

"I thought you were going to be funny. Be funny," he told Stewart.

"I'm not going to be your monkey," Stewart replied.

After a commercial break, the sparring resumed.

Carlson: "You're more fun on your show."

Stewart: "You're as big a d--- on your show as you are on any show."

As the credits rolled, Stewart said sarcastically, "Well, that went well."

[ Bericht 3% gewijzigd door Plastic_Power op 16-10-2004 18:42:19 ]
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_22665305
en dit zijn nog maar stukjes, als je zijn hoofd erbij ziet is het helemaal geweldig. vol-le-dig afgebrand die presentatoren! (trouwens, "big a d---" was natuurlijk "big a dick" en dat op national tv )

bij de weg, Lewis Black, u allen bekend, komt vanavond bij Twan Huys in "Nova New York, 22.20 uur op NL3.
pi_22665414
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

bij de weg, Lewis Black, u allen bekend, komt vanavond bij Twan Huys in "Nova New York, 22.20 uur op NL3.
Cool!!!!

zaterdag 16 oktober 2004 @ 19:35:37 #141
62182 Georges
That's the shit
pi_22665830
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en dit zijn nog maar stukjes, als je zijn hoofd erbij ziet is het helemaal geweldig. vol-le-dig afgebrand die presentatoren! (trouwens, "big a d---" was natuurlijk "big a dick" en dat op national tv )

Is het ergens op het internet te vinden? Wil het wel zien eigenlijk.
pi_22669614
Nou ik ben benieuwd
  zondag 17 oktober 2004 @ 00:33:42 #143
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22672542
-edit: da's dus niet de bedoeling-

[ Bericht 91% gewijzigd door Mike op 17-10-2004 11:00:29 ]
pi_22672631
www.uitzendinggemist.nl heeft wel Nova New York, maar denk niet dat de nieuwste er al op staat nu...

was een aardig optreden, samen met een "Christian comedian", ze zaten wel leuk te ouwehoeren. Ook goed dat ze in dat programma wat clips laten zien van de diverse late night talkshows. Voor Lewis Black lieten ze zijn column van vorige week zien, dat de USA niemand meer vertrouwt, aangezien ze nu ook de bondgenoten-bezoekers als fingerprinten bij binnenkomst in het land...
pi_22672700
linken mag volgens mij niet, maar je zou hier een kunnen lezen:
http://www.boingboing.net/2004/10/15/jon_stewarts_crossfi.html
pi_22673968
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 00:38 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
www.uitzendinggemist.nl heeft wel Nova New York, maar denk niet dat de nieuwste er al op staat nu...

was een aardig optreden, samen met een "Christian comedian", ze zaten wel leuk te ouwehoeren. Ook goed dat ze in dat programma wat clips laten zien van de diverse late night talkshows. Voor Lewis Black lieten ze zijn column van vorige week zien, dat de USA niemand meer vertrouwt, aangezien ze nu ook de bondgenoten-bezoekers als fingerprinten bij binnenkomst in het land...
Die "Christian comedian" vond ik maar een irritante gast en een Denis Leary wannabe...
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:41:06 #148
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22682152
Heb net het filmpje van Crossfire gezien. Mooi hoe hij ze totaal onverwacht van langs geeft.
quote:
STEWART: If you want to compare your show to a comedy show, you're more than welcome to.
(LAUGHTER)
CARLSON: No, no, no, here's the point.
(CROSSTALK)
STEWART: If that's your goal.
CARLSON: It's not.
STEWART: I wouldn't aim for us. I'd aim for "Seinfeld." That's a very good show
:
En het beste was nog:
quote:
STEWART: Now, this is theater. It's obvious. How old are you?
CARLSON: Thirty-five.
STEWART: And you wear a bow tie
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:53:24 #149
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_22682384
ik heb die aflering ook gezien van Crossfire!
geweldig, lekker afzeiken! geweldig!!
en ik kijk trouwens ook vaak de afleveringen van Comedy Central, geweldige show (verkapte tvp)
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:05:27 #150
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_22863926
Dat stukje met de Prohibition Party ongelovelijk, een presidentskandidaad die de drooglegging weer wil invoeren, zit de interviewer daar met zo'n "beer helmet" is ook te zien op Daily Show website, bij "Party Like It's 1929"
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:27:05 #151
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_22928907
zijn er ook mensen die van Conan, Triumph the insult comic dog kunnen waarderen? laatst ging ie naar 'spinalley' bij de presidential debats, waar ze die gasten interviewen.
echt, ik heb op de grónd gelegen toen ie aan zo'n republikein vroeg...
Triumph: "What about Gay rights??"
die gast: "I don't take questions from dogs"
Triumph: "Oh you take it Bitch!!!"

echt ROFLMAO toen
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_22935194
Hij heeft zelfs zijn eigen topique Triumph, The Insult Dog

Ik heb dat filmpje ook gezien, erg grappig weer
pi_23132447
Jon heeft iig de garantie op goed materiaal de komende 4 jaar

Hij was er zelf vrij pissed over las ik ergens