abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12327339
quote:

"The Daily Show with Jon Stewart", die CNN sinds enige tijd in het weekend om half één 's nachts uitzendt. In deze half uur lange compilatie van de hoogtepunten van de afgelopen week geeft Jon Stewart op satirische wijze commentaar op het nieuws, en gelukkig is er ook ruimte voor flauwe grappen. Het is in ieder geval iets terwijl we wachten op de terugkeer van Dave...
Elk weekend te zien, in de nacht van zaterdag op zondag om 0.30 te zien op CNN.

Erg leuke show met goede grappen.
Leuk zijn ook de "correspodenten" die ze in elke show hebben

Link homepage
IMDB "The Daily Show"
IMDB "Jon Stewart"

pi_12327442
Geef mij David Letterman maar (CBS, ook op Afnorth in NTSC ) of Conan O'Brien van CBNC
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_12327460
Eej dit kijk ik weleens, best goede shit!
pi_12327461
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Geef mij David Letterman maar (CBS, ook op Afnorth in NTSC ) of Conan O'Brien van CBNC
Ja, die heb ik ook liever maar beter iets dan niets
pi_12329990
Nu op CNN
pi_12840351
Over 5min begint het
pi_12840415
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:25 schreef Duiveltja het volgende:
Over 5min begint het
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_12840560
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:27 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige fokker die het kijkt

pi_12840620
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:35 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige fokker die het kijkt

Nope
Maar deze heb ik al gezien
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_12840649
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:48 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Idd, vooral Conan is geweldig, alleen ik heb het zo lang niet meer gezien (sinds NBC National Geographic werd )

Andy Richter is er bij weggegaan toch?

pi_12840689
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:38 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Maar deze heb ik al gezien

Ja, ik ook.
Doen ze wel vaker een oude laten zien
  Moderator zondag 31 augustus 2003 @ 00:55:16 #12
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12840957
Echt leuk vind ik het nog niet.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_12840969
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:55 schreef Mike het volgende:
Echt leuk vind ik het nog niet.
Deze is ook een van de mindere
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:56:29 #14
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12845493
Best leuk is dat ja
Jammer alleen dat het zo kort duurt, wij moeten SNL ook hier hebben en PI
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  zondag 31 augustus 2003 @ 12:58:11 #15
63326 The_Watcher
Ontzuiling binnen de Islam!
pi_12845533
Funny show ja
Ik kijk het niet dagelijks maar hij is wel goed!!
[b] Hoe strenger de regels zijn, des te harder het verzet is! [/b]
pi_12845572
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:56 schreef BAZZA het volgende:
Best leuk is dat ja
Jammer alleen dat het zo kort duurt, wij moeten SNL ook hier hebben en PI
PI

die amerikaanse late-night talkshows zijn hier toch redelijk populair zover ik het weet, dus waarom niet David Letterman en Conan o'Brien hier op de buis?

Die Kevin Masters vond ik eigenlijk niet veel aan maar dat komt gewoon omdat Nederland niet echt de beroemdheden heeft die interessant zijn. Verder was die gast zelf ook niet eens zo grappig...

zondag 31 augustus 2003 @ 13:38:31 #17
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12846288
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 12:59 schreef HeyFreak het volgende:

PI

http://abc.go.com/primetime/politicallyincorrect/
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_12846508
kijk ik ook weleens
het enige jammere aan david letterman is dat hij politiek correct is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 31 augustus 2003 @ 22:08:40 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_12859027
Ja ik kijk Jon Stewart ook altijd; top show!

Echt zwaar kut dat Dave Letterman niet meer uitgezonden wordt, want die staat bij toch nog altijd op #1. Hij is simply the best.

Jay Leno is ook wel leuk, alhoewel wel een beetje eentonig. Hij heeft een beetje een voorspelbaar gevoel voor humor dus meestal zie ik de clue al aankomen.

Conan O'Brien vindt ik echt diep diep triest. totaal geen uitstraling, gevoel voor timing, niets. de grappen zijn soms wel goed geschreven maar hoe hij het brengtis gewoon slecht, en ALS hij er al eens in slaagt een grap góed te vertellen, dan gaat ie het applaus zo'lang uitmelken door gewoon verder zijn kopt te houden, dat je er misselijk van word.
Ik vond Andy altijd heel erg leuk, die als side-kick by Conan werkte, maar die heeft al een paar jaar geleden de show verlaten. Die had wél fantastische timing en een goede uitstraling.

Onbegrijpelijk dat letterman niet meer uitgezonden wordt hier, want was geloof ik een van de best bekeken programma's van zowel fox8 als rtl5.

pi_12859880
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ja ik kijk Jon Stewart ook altijd; top show!

Echt zwaar kut dat Dave Letterman niet meer uitgezonden wordt, want die staat bij toch nog altijd op #1. Hij is simply the best.

Jay Leno is ook wel leuk, alhoewel wel een beetje eentonig. Hij heeft een beetje een voorspelbaar gevoel voor humor dus meestal zie ik de clue al aankomen.

Conan O'Brien vindt ik echt diep diep triest. totaal geen uitstraling, gevoel voor timing, niets. de grappen zijn soms wel goed geschreven maar hoe hij het brengtis gewoon slecht, en ALS hij er al eens in slaagt een grap góed te vertellen, dan gaat ie het applaus zo'lang uitmelken door gewoon verder zijn kopt te houden, dat je er misselijk van word.
Ik vond Andy altijd heel erg leuk, die als side-kick by Conan werkte, maar die heeft al een paar jaar geleden de show verlaten. Die had wél fantastische timing en een goede uitstraling.

Onbegrijpelijk dat letterman niet meer uitgezonden wordt hier, want was geloof ik een van de best bekeken programma's van zowel fox8 als rtl5.

Ik vind conan juist leuker....
pi_12876038
The Daily Show is top! Als ik er aan denk en thuis ben kijk ik altijd op zaterdag of zondag!
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 22:08 schreef Yi-Long het volgende:
Hoewel ik een enorme Letterman fan ben, moet ik dat toch even corrigeren, hoor. Er keek geen hond naar de Late Show op FOX. Alleen als FOX er vlak voor of na "Boven de 18" uitzond kwamen de kijkcijfers wel eens boven de 50.000 mensen...
You *know* I always wanted to pretend that I was an architect!
  maandag 15 september 2003 @ 00:50:27 #22
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_13172591
En nu weer!
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_13401349
We zijn hier niet de enigen die de Daily Show een topshow vinden ;-), want afgelopen weekend heeft Jon Stewart c.s. de Emmy Award voor "Outstanding Variety, Music Or Comedy Series" gewonnen! Dit nadat deze de afgelopen vijf jaren(!) voor de show van David Letterman was. Zie http://www.emmys.com/primetime/2003/awards/vmcseries.php

Erg goed, en moge CNN deze show nog lang blijven uitzenden!

pi_13503465
quote:
Op woensdag 24 september 2003 00:26 schreef Abdonpi het volgende:
We zijn hier niet de enigen die de Daily Show een topshow vinden ;-), want afgelopen weekend heeft Jon Stewart c.s. de Emmy Award voor "Outstanding Variety, Music Or Comedy Series" gewonnen! Dit nadat deze de afgelopen vijf jaren(!) voor de show van David Letterman was. Zie http://www.emmys.com/primetime/2003/awards/vmcseries.php

Erg goed, en moge CNN deze show nog lang blijven uitzenden!

Vandaag 0.30 was dus de show na de Emmy's. Als het goed is word deze maandag 0.30 herhaald.
Was weer erg leuk vooral het gesprekje met Steven Colbert.
  vrijdag 24 oktober 2003 @ 14:02:31 #26
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_14105322
Gelukkig zijn de meeste scenes na te zien op:

http://www.comedycentral.com/tv_shows/thedailyshowwithjonstewart/

I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy...
pi_14124434
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2003 14:02 schreef X-Phantom-X het volgende:
Gelukkig zijn de meeste scenes na te zien op:

Kewl

Ook leuk dat er comlete shows op het internet te vinden zijn.

pi_14149820
Gister was Angelina Jolie te gast, die zag er erg uit

pi_14163171
Net gezien, wat is die Angelina toch prachtig
  Moderator donderdag 13 november 2003 @ 13:05:50 #30
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14602121
Tegenwoordig kijk ik iedere aflevering die uitkomt dankzij het mooie medium internet.

Een show duurt erg kort (zo'n 22 minuten) en het ligt ook een beetje aan de gast die nog 7 minuten mag opdraven of het leuk is. Over het algemeen lukt het ze prima om een hele leuke aflevering te maken...je moet er van houden, die Amerikaanse humor, maar als je de humor van Letterman kan waarderen, dan ook zeker die van Stewart.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_14616087
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:05 schreef Mike het volgende:
Tegenwoordig kijk ik iedere aflevering die uitkomt dankzij het mooie medium internet.

Een show duurt erg kort (zo'n 22 minuten) en het ligt ook een beetje aan de gast die nog 7 minuten mag opdraven of het leuk is. Over het algemeen lukt het ze prima om een hele leuke aflevering te maken...je moet er van houden, die Amerikaanse humor, maar als je de humor van Letterman kan waarderen, dan ook zeker die van Stewart.

Het is een show die elke dag op tv verschijnt, ik denk dat het vullen van die 22 min met grappig materiaal al moeilijk genoeg is.
Ik vind het altijd wel grappig als Bush weer eens iets doms in de media heeft gezegt en Jon daar op zijn eigen wijze commentaar op geeft.
Erg aan te raden is ook de website, daar zijn (bijna) alle filmpjes te vinden die uitgezonden zijn.
Klik
  Moderator donderdag 13 november 2003 @ 21:21:58 #32
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14616215
quote:
Op donderdag 13 november 2003 21:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Het is een show die elke dag op tv verschijnt, ik denk dat het vullen van die 22 min met grappig materiaal al moeilijk genoeg is.
Ik vind het altijd wel grappig als Bush weer eens iets doms in de media heeft gezegt en Jon daar op zijn eigen wijze commentaar op geeft.
Erg aan te raden is ook de website, daar zijn (bijna) alle filmpjes te vinden die uitgezonden zijn.
Klik

Gisteren ook weer een leuk stuk over de Democratische presidentskandidaten.
pi_14623823
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:05 schreef Mike het volgende:
Waar op het internet kun je complete afleveringen vinden? Of stel je je eigen aflevering samen uit de clips die je op de Comedy Central website kunt vinden?
  Moderator vrijdag 14 november 2003 @ 09:58:13 #34
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14625233
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 08:12 schreef Abdonpi het volgende:

[..]

Waar op het internet kun je complete afleveringen vinden? Of stel je je eigen aflevering samen uit de clips die je op de Comedy Central website kunt vinden?

Da's een kwestie van zoeken, dat mogen we het verder niet op Fok over hebben.

Die website heb ik nog nooit gezien, toch eens even kijken vandaag.

pi_14632998
Ik heb gister ff een paar eps gekeken, was weer erg lollig.

5 november 2003:
Ze lieten America Rocks the vote een show waarin presidentskandinaten vragen van jongeren beantwoorden. Ze lieten ook de promovids van elke presidentskandidaat zien, die de jongeren zouden moeten aanspreken. Die vids waren heel flashy opgezet met goedkope technobeats eronder. Gevolgt door de droge wtf-blik van Jon.

10 november 2003:
In deze show werd het vermeende gerucht dat Charles bi zou zijn behandeld.
Steven Colbert (die gast heeft btw ongelijke oren) deed er verslag van in een gesprekje met Jon. Tijdens dat gesprek schilde Colbert een banaan en deepthroate dat ding

Dat leverde al flink wat gelach op, Colbert kreeg daarna de slappe lach, Will Ferrel kwam ff later ook met een banaan aanzetten

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 14-11-2003 14:41]

pi_15609468
Gisteren na een tijdje weer gezien op CNN.
Ben Affleck was te gast, was wel een leuk interview waar B-Lo nog ff Saddam nadeed.

Stukje over Saddam

Dit zijn de filmpje waar ik het hierboven over had:

Prince Charles Scandal

Interview van Will Ferrel erna

maandag 22 december 2003 @ 17:42:22 #37
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_15614894

Steve Colbert :

pi_16760218
we zijn weer paraat
Check ook comedycental.com

het is weer lache!!!!!!!!

I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
  Moderator maandag 2 februari 2004 @ 09:04:20 #39
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16807832
Het is ondertussen een van m'n favoriete programma's geworden. Ik volg graag de race om het presidentschap van de VS en dit is echt een ideale manier om het te volgen: met veel humor.
pi_16821803
Ook geweldig, dat de releasegroep shuntv de shows captured en op internet gooit. Je moet er maar de tijd en geld in willen steken om zoiets te doen.

De show geeft weer dat niet alle Amerikanen blindelings achter Bush en co aanlopen, maar dat er net zoals hier gewoon gelachen word om de politiek.

Moderator maandag 2 februari 2004 @ 18:02:23 #41
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16821926
Een aanrader voor de mensen die The Daily Show kunnen waarderen:

Real Time with Bill Maher

Dit is een show van HBO, dus geen gepiep als er gescholden wordt. Veel komische stukken erin en pittige discussies over de Amerikaanse politiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 02-02-2004 18:49]

pi_16822157
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:02 schreef Mike het volgende:
Een aanrader voor de mensen die The Daily Show kunnen waarderen:

Real Time with Bill Haher

Dit is een show van HBO, dus geen gepiep als er gescholden wordt. Veel komische stukken erin en pittige discussies over de Amerikaanse politiek.

Er is niks van te vinden op Google.
  Moderator maandag 2 februari 2004 @ 18:50:26 #43
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16823410
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Er is niks van te vinden op Google.

Da's niet zo raar.

Er zat in een spelfout in de naam.

pi_16850746
quote:
Op maandag 2 februari 2004 18:50 schreef Mike het volgende:

[..]

Da's niet zo raar.

Er zat in een spelfout in de naam.

Ah so
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 09:37 schreef Mike in The Pianist het volgende fout:

Mooie film, hoewel ik meer voelde afstaan van de hoofdpersonen dan in Shindler's List. Alles roept een vergelijking op tussen deze twee films, maar Shindler's List blijft voor mij de beste.

Heb je wel vaker last van
  Moderator dinsdag 3 februari 2004 @ 16:10:21 #45
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16851118
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 15:58 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ah so
[..]

Heb je wel vaker last van

Whehe.

De 30ste was de derde aflevering van Real Time. En weer zeer onderhoudend.

Moderator maandag 22 maart 2004 @ 15:04:34 #46
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_17888320
quote:
"The Daily Show with Jon Stewart" earned so much acclaim with its "Indecision 2000" election coverage that the show decided to raise the ante with even more depth and humor for "Indecision 2004." Before the final ballots have been counted, though, Comedy Central wants to be sure that Stewart will be around for at least one more election. The cable network has extended Stewart's contract through the end of 2008.
  maandag 22 maart 2004 @ 17:31:20 #47
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17892342
De mensen die dit leuk vinden... download ook eens "Real Time with Bill Maher" dat is nog beter
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  Moderator maandag 22 maart 2004 @ 18:44:27 #48
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_17893777
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:31 schreef HarigeKerel het volgende:
De mensen die dit leuk vinden... download ook eens "Real Time with Bill Maher" dat is nog beter
Joh...daar gaan de posts hierboven ook over, hoor.
  maandag 22 maart 2004 @ 22:32:30 #49
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17900047
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:44 schreef Mike het volgende:

Joh...daar gaan de posts hierboven ook over, hoor.
Sorry, was net wakker toen ik dat poste
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_17902883
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:04 schreef Mike het volgende:

[..]
Bitchin'

dinsdag 23 maart 2004 @ 02:02:25 #51
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_17904122
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 00:39 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Idd, vooral Conan is geweldig, alleen ik heb het zo lang niet meer gezien (sinds NBC National Geographic werd )

Andy Richter is er bij weggegaan toch?
Andy Richter is alweer een tijdje lang weg bij Conan (die inderdaad een held is). Heeft nog een paar maanden z'n eigen comedy gehad op Fox in de VS, maar die was helaas geen lang leven beschoren... Laatst was er een speciale 10-jarig jubileumshow van Conan op TV waar Andy nog wel even langs kwam.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_18181506
In de uitzending van 29 maart zei Rob Cordry dat Stuyvesant town "shithole" betekent in het Nederlands

Het stukje met de banaan van de OP blijft voor mij het leukste stukje ever.

Was het jullie ook opgevallend dat het woordje "fuck" een keer niet was weggepiept? De reactie van Jon de dag erna was weer
pi_18187325
Blijft leuk om te kijken, vooral de eerste 15-20 minuten. Alleen jammer dat Lewis Black zo weinig komt, die vind ik de leukste "reporter". Zal wel helemaal weinig worden volgend seizoen, want hij krijgt zijn eigen comedyserie (nou ja, alleen pilot voorlopig). Hoewel dat natuurlijk ook weer leuk kan zijn.
I love it when a plan comes together !
  maandag 5 april 2004 @ 10:21:00 #54
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_18187595
is die "Daily Show" nog steeds zaterdag-op-zondag om 0:30 op CNN of is het elke dag?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_18304591
Ik ben benieuwd naar de ep van gister waarin ze de verklaring van Condaleeze Rice gaan behandelen.

Back in Black is ook wel een van mijn favouriete onderdelen van de show. Hij kan zo geweldig goed zijn gal op een onderwerp spuwen.
pi_18304892
Back in Black was deze week wel weer goed ja. En Condi Rice, see for yourself :-D

(ik houd het bewust nog wat vaag, wil niks voor je spoileren)
pi_18328948

Geweldige show weer. Die blik van Jon

"now lets go back to Eugene Levy"
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:09:41 #58
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18394617
Welke aflevering is dat , met Rice? Ik kon hem net niet vinden. Die van Coddry (sp?) over Spam was wel brilliant btw.
pi_18394663
Conan

Maarre, nooit geweten dat we dit konden zien op CNN. FF opletten dit weekend...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator dinsdag 13 april 2004 @ 16:33:36 #60
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18395200
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 20:35 schreef Duiveltja het volgende:

Geweldige show weer. Die blik van Jon

[afbeelding]

"now lets go back to Eugene Levy"
Ik vond dat stuk over Rice een van de beste die ze ooit gemaakt hebben.
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:50:40 #61
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_18395604
Leuk
Zijn er meer stukjes online?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_18395745
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:33 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat interview met die professor die vond dat er te weinig aziatische pornosterren waren, was ook een hele goede. Laatst hadden ze die nog herhaald toen Sam Jackson te gast was
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Leuk
Zijn er meer stukjes online?
  dinsdag 13 april 2004 @ 16:57:57 #63
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18395766
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:33 schreef Mike het volgende:

[..]

En hoe heette die aflevering? (wordt gestoord van die Jerry Seinfeld commercial aan het begin)
pi_18395814
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:57 schreef X-Phantom-X het volgende:

[..]

En hoe heette die aflevering? (wordt gestoord van die Jerry Seinfeld commercial aan het begin)
Die van 8 april
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:08:05 #65
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18395963
Ik kijk op de site van Comedy Central maar daar staan geen data, alleen titels :-(
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:13:56 #67
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18396074
Duiveltja, staan er daar dan data bij bij jou? Ik heb daar echt alleen maar titels met thumbs in m´n browser
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:26:20 #68
45206 Pietverdriet
pi_18396331
Vragen aan Miss Piggy: Got a little Frog in your throat?
WHAHAHAHAHAHAHA
Hilaaaaaaries
pi_18396706
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:13 schreef X-Phantom-X het volgende:
Duiveltja, staan er daar dan data bij bij jou? Ik heb daar echt alleen maar titels met thumbs in m´n browser
Als je op de titels klikt start het filmpje. Je kan de filmpjes NIET downloaden.
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:44:34 #70
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18396750
Weetik (zie pagina 1 bv) Ik wil alleen maar de titel van het Rice filmpje weten zodat ik m kan zien
pi_18396828
Die staat er nog niet.

wij downloaden de eps vandaar dat wij dat al gezien hebben
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:36:34 #72
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_18406008
hiero op On Lisa Rein's Radar staan ook heel wat filmpjes

deze is wel lache "springbreak, baby!" en die uitspraak van Bush over Al Sadr
tv not rot brain..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_18414349
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:44 schreef X-Phantom-X het volgende:
Weetik (zie pagina 1 bv) Ik wil alleen maar de titel van het Rice filmpje weten zodat ik m kan zien
Hij staat nu online

KLIK
  woensdag 14 april 2004 @ 23:38:38 #74
70125 X-Phantom-X
work in Progress
pi_18431057
Ja, ik heb ´m vanochtend gezien! Briljant!!!
  Moderator woensdag 14 april 2004 @ 23:44:51 #75
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18431232
Volgens mij stond niet het HELE fragment erop...maar dit was al leuk.
  donderdag 15 april 2004 @ 00:47:27 #76
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_18432585
quote:
Op woensdag 14 april 2004 13:04 schreef Duiveltja het volgende:
Hij staat nu online

[afbeelding]

KLIK
Ik kan die pagina niet openen, het duurt heel lang en ik krijg uiteindelijk een "request timed out"
quote:
Op woensdag 14 april 2004 23:38 schreef X-Phantom-X het volgende:
Ja, ik heb ´m vanochtend gezien! Briljant!!!
welke zender? waar wanneer?
tv not rot brain..
pi_18433171
quote:
Op donderdag 15 april 2004 00:47 schreef BdR het volgende:

[..]

Ik kan die pagina niet openen, het duurt heel lang en ik krijg uiteindelijk een "request timed out"
[..]

welke zender? waar wanneer?
Bij mij werkt de link gewoon

Ik denk dat hij em ook online heeft gezien
pi_18620716
Na een weekje afwezigheid zijn ze deze week (gelukkig) weer begonnen.

De reactie van Jon op het antwoord van Bush die op de vraag: "Who will be handing over the Iraqi goverment june 30th?", was hilarisch

leopards of grass construction
pi_18836041
Naar aanleiding van de 13e verjaardag van Comedy central werd er een speciale show gegeven: comedy.centrals.bar.mitzvah.bash. Erg leuke show met allemaal standups. Dane Cook was
Erg leuk moment toen er werd teruggekeken en ze 2 seconden van South Park lieten zien

Ze lieten ook oude eps zien van "The Daily Show"

Een jonge Stewart bij de start van Comedycentral in '91:

De allereerste aflevering nadat hij het overnam van John Kimmel:

Eerste gast was Matthew Perry.
Jon: I am happy to see you and i apologize for sucking. You jus got back and I am new to this.
Perry: Please dont ever say " i apologize for sucking"

Jon is trouwens op dezelfde dag jarig als ik
  Moderator maandag 3 mei 2004 @ 00:50:09 #80
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18846261
Oe...leuk allemaal om te zien, Duiveltja.

Komt die info over die eerste uitzending van z'n website?
pi_18898182
quote:
Op zondag 2 mei 2004 17:47 schreef Duiveltja het volgende:
Naar aanleiding van de 13e verjaardag van Comedy central werd er een speciale show gegeven: comedy.centrals.bar.mitzvah.bash.
Bedankt voor de tip!!!
pi_18908647
de aflevering van 3 mei, dat stukje over de minibottles in South Carolina

Wat is het toch een prachtig programma. Als spijkerman eens zo iets zou doen over het nieuws in plaats van dat domme gezeik nu...
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:13:59 #83
45206 Pietverdriet
pi_18909894
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:17 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
de aflevering van 3 mei, dat stukje over de minibottles in South Carolina

Wat is het toch een prachtig programma. Als spijkerman eens zo iets zou doen over het nieuws in plaats van dat domme gezeik nu...
Spijkerman is nu eenmaal een domme zeiker
pi_18909932
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 17:17 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

Spijkerman??? Dat is toch wel de meest ongetalenteerde persoon op tv nu. Wekelijkse programmas halen nauwelijks het niveau van de TDS.
pi_18914715
ok ok, jullie hebben gelijk, wat een reacties

Suggesties voor wie wel?

misschien dat nieuwe programma van Schumacher en Groot?

[ Bericht 29% gewijzigd door JohnHannibalSmith op 05-05-2004 21:46:53 ]
pi_19149677
Erg grappig hoe Linsay England voor lul werd gezet

Ik dacht eerst niet dat ze het zouden behandelen (de onthoofding van Nick Berg), maar ze deden het toch en het was grappig.

En voor wie TDS van 13 mei gezien heeft: "Look at the pictures, play the beethoven...look at the pictures"
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 21:41 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ok ok, jullie hebben gelijk, wat een reacties

Suggesties voor wie wel?

misschien dat nieuwe programma van Schumacher en Groot?
Ik denk dat je een wel heel erg goed team moet hebben, om dagelijks zo'n goed en grappig programma in elkaar te zetten.
En wie ga je dan als host neerzetten? Stewart is volgens mij door niemand te overtreffen.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 17:35:50 #87
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_19150238
Vind het een leuk programma. Vooral die korte filmpjes zijn altijd geweldig, dat zijn dan ook de hoogtepunten van het programma.
pi_19150702
Owja het stukje van Steven Colbert over heupbroeken was erg goed
pi_19272146
Ik heb net Lewis Black on Broadway gezien.

Ik kende hem alleen van de stukjes bij TDS in " back in black" dus ik was wel benieuwd hoe zijn show zou zijn.
Het was eik een uur lang wat hij doet bij TDS dus zijn visie/commentaar geven op alles wat er mis is. Het was wel een leuke show maar nou niet echt om je dood te lachen.

Hij doet me trouwens op een of andere manier denken aan een hyperactieve Jan Mulder.
pi_19328205
Deze week heb ik geen enkele aflevering gezien dus straks maar de CNN versie om 1.30 kijken
pi_20198729
Hij zit nu bij de Uil op CNN
  Moderator zaterdag 26 juni 2004 @ 10:19:04 #92
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_20198738
quote:
Op zaterdag 26 juni 2004 10:17 schreef Duiveltja het volgende:
Hij zit nu bij de Uil op CNN
*aanzet*
  zaterdag 26 juni 2004 @ 10:35:14 #93
62182 Georges
That's the shit
pi_20198912
He dit is best grappig.
Leuke vervanger voor Letterman. Staat in mijn bookmarks nu, die pagina.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 26 juni 2004 @ 14:56:21 #94
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_20203947
Met Kevin Kline was leuk .
The short weekend begins with longing...
pi_20337756
Moore zat deze week bij Jon

Can't wait to see it
  Moderator donderdag 1 juli 2004 @ 19:07:40 #96
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_20342660
quote:
Op donderdag 1 juli 2004 15:18 schreef Duiveltja het volgende:
Moore zat deze week bij Jon

Can't wait to see it
Ja, heb het gezien. Het valt me op in alle interviews dat Moore zich als een ontzettende nerd gedraagt...als ik 'm alleen daarvan zou kennen, zou ik nooit naar z'n films toegaan.
pi_20363105
Ja klopt hij komt erg nerdy over. Het was trouwens wel een leuk interview.

Trouwens als Jon met een correspondent praat dan staat "op locatie" dan staat die gewoon 2 meter van Jon vandaan bij dat tv scherm.
  vrijdag 2 juli 2004 @ 16:42:17 #98
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_20366123
Ja klopt. Grappige vent. Heb geloof ik een keer een aflevering gezien toen de verkiezingen in de staat Californie waren (met the Gouvernator als winnaar...). Dat was een hilarische uitzending i.i.g.
Wel een laat tijdstip, maar valt mee te leven. 6pack is ook altijd laat. Al zie ik dat bijna nooit meer...
Paan!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 07:53:18 #99
9613 Seborik
I, Voyager
pi_20681762
Wel grappig. Heb de aflevering van 12 juli gezien.

Op aanraden van Mike gekeken, wat is het toch een slimmerd.
  zaterdag 17 juli 2004 @ 18:26:55 #100
74115 ehpsv
E.H.P.S.V.
pi_20689565
Zoek op http://www.comedycentral.com/timewasters/dl_general.jhtml?show=ds

naar:

Steve Carell Produce Pete - Cabbage

Steve Carell Produce Pete - Halloween

Steve Carell - Who's Your Baghdaddy

Stephen Colbert - Bush In Africa

Stephen Colbert - The New Iraq

Stephen Colbert - The Weapons Hunt

Rob Corddry - Watching TV

Rob Corddry - World Cup Coverage

Even Stevphen - God or Allah

Ed Helms Digital Watch - Digital Cameras

Ed Helms Digital Watch - Identity Theft

Ed Helms Digital Watch - Mail

Ed Helms Mark Your Calendar - December

Ed Helms - Ad Nauseam - Prescription Drugs

Hmm, het zijn er wel veel geworden, maar ze zijn allemaal leuk, van sommige moest ik zelfs huilen van het lachen
You are so god damn stupid it's amazing.
pi_21233813
Het verbaast mij elke keer weer hoe goed de grappen zijn. Zoiets kunnen alleen Amerikanen of Engelsen.

Nathalie Portman was erg lief en mooi Ze noemde zelf Nederland

Het interview met Sasha Baron Cohen (beter bekend bij jullie als Ali G) was hilarisch
pi_21235156
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 14:16 schreef Duiveltja het volgende:
Het verbaast mij elke keer weer hoe goed de grappen zijn. Zoiets kunnen alleen Amerikanen of Engelsen.

Nathalie Portman was erg lief en mooi Ze noemde zelf Nederland

Het interview met Sasha Baron Cohen (beter bekend bij jullie als Ali G) was hilarisch
Staat dat fragment met Nathalie Portman online?
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_21235489
Kweenie ik down de hele eps

Moet je de site van Comedycentral maar ff checken.
pi_21236708
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
Kweenie ik down de hele eps

Moet je de site van Comedycentral maar ff checken.
Kon het op de site van de Comedy central niet vinden, dacht dat je het daar wellicht vandaan had Zal wel ff verder zoeken
pi_21258020
Shit ik moet het weer vaker gaan kijken merk ik...
Paan!
pi_21258389
Cruise was erg cool
pi_21258928
Tom?
Paan!
pi_21259585
Nee Bert
pi_21259655
O die. Van Ernie...
Paan!
pi_21259662
Of bedoel je misschien Nelie? nelie Kroes....
Paan!
pi_21354561
Mensen die de "Daily Show" leuk vinden, vinden "Real Time" with Bill Maher vast ook de moeite waard. In "Real Time" wordt de actuele Amerikaanse politiek met een flinke dosis humor besproken.

http://www.hbo.com/billmaher/

"I saw a poll the other day that said 60% of the veterans are for Bush. I will never understand why veterans would be for George Bush. Why are veterans - why is the American public, for that matter, supporting on the issue of defense the guy who dodged the draft, attacked the wrong country and took seven minutes to get up when the country was under attack? Why is he the 'defense' president? I don't get that." – Bill Maher

("Real Time" is net als de "Daily Show" te vinden op ShunTV)
pi_21912656
http://onlisareinsradar.com/ heeft een heleboel clipjes van the dailyshow btw.
en via audible.com is nu een audiobook te downloaden van het team van the daily show:
The Daily Show with Jon Stewart Presents America (The Audiobook): A Citizen's Guide to Democracy Inaction
pi_22079496
Gelukkig zijn ze weer hier en daar te vinden op het net.

De uitzending met Gwyneth Paltrow
quote:
but I think...and you dont have to answer this....that my son maybe could.. not right now..bang your daughter
pi_22178835
Ze hebben weer een Emmy
  Moderator vrijdag 24 september 2004 @ 18:09:41 #116
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_22178958
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 18:03 schreef Duiveltja het volgende:
Ze hebben weer een Emmy
En terecht.

Ik geloof ook niet dat ik de afgelopen 4 maanden een aflevering gemist hebt. Er zit daar een redactie die erg goed hun best doet en bovenal zijn ze erg grappig natuurlijk.
pi_22179188
Jon Stewart is gewoon ook heel erg goed. Het succes zit ook mede in zijn presentatie.
pi_22189748
Het is echt een erg goede show! Die Emmy hebben ze meer dan verdiend!!!

Het schijnt dat ze voor de Emmy uitzending een sketch hebben gemaakt in de sfeer van de "Swift Boat Veterans for Truth", alleen werd daarin de eerste president van de VS, George Washington, aangevallen. Moet erg goed zijn, en ik hoop dat die de komende weken ook in een uitzending een keer getoond wordt!
pi_22194557
Ze hebben trouwens 2 Emmys. Ze versloegen onder andere Chappelles Show, Conan en Letterman.

Ik heb de Emmys gezien en dat filmpje was wel humor. Jon was bij de eerste Emmy as usual weer grappig.
  zondag 3 oktober 2004 @ 17:30:35 #120
62182 Georges
That's the shit
pi_22376204
Hij is grappig, vooral als ie over politiek ed praat. Ik vind hem met zijn gasten niet zo leuk, maar de rest maakt het goed.
pi_22485352
Leuk dat Nederland ook weer eens de Daily Show haalt! (Afgelopen maandag 4-10). Het ging over het homohuwelijk:

"The gay marriage is becoming more accepted abroad. Six Canadian provinces have already sanctioned the practice. And in Europe, Belgium and The Netherlands have not only legalized same sex mariage, but have actually moved in together."

zondag 10 oktober 2004 @ 14:54:19 #122
Tikt nog steeds...
pi_22532591
Hahaha, hij blijft steengoed die man. Zag trouwens dat Nova's Twan Huys tegenwoordig ook een handje ervan heeft om Stewart in zijn verkiezingsprogrgrammaatje te gebruiken. En terecht. Zondedr de man nu ineens lof toe te zwaaien voor datzelfde progrgamma want een goedee gespreksleider blijkt hij tot nu toe niet te zijn.
Paan!
  zondag 10 oktober 2004 @ 16:20:36 #123
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22534180
Zeker één van de grappigste programma's op de tv op dit moment. (Denk eigenlijk één na grappigste na Southpark) Alleen jammer dat hier in Nedeland op zo'n onchristelijke tijd uitgezonden wordt. Maar gelukkig zijn er ook nog andere manieren om de nieuwste afleveringen zo snel mogelijk te zien.
  zondag 10 oktober 2004 @ 21:10:55 #124
62182 Georges
That's the shit
pi_22540176
Die stukjes met die reporters zoals Ed Helms waarin hij mensen interviewt en belachelijk maakt, zou dat echt zijn of is het geacteerd?
Ik vind ze erg grappig, maar sommige geinterviewden vinden het misschien totaal niet grappig.
  maandag 11 oktober 2004 @ 00:19:49 #125
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22545110
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 21:10 schreef Georges het volgende:
Die stukjes met die reporters zoals Ed Helms waarin hij mensen interviewt en belachelijk maakt, zou dat echt zijn of is het geacteerd?
Ik vind ze erg grappig, maar sommige geinterviewden vinden het misschien totaal niet grappig.
Dat vraag ik me ook wel eens af. Denk eigenlijk dat het voor een deel echt is en voor een gedeelte in scene is gezet. Hangt waarschijnlijk een beetje van de persoon af. Sommige mensen zijn zo raar dat je alleen door hun aan het woord te laten al genoeg grappen hebt.
pi_22546327
jammer dat het alleen 's weekends op tv is. Eigenlijk zou Nederland een eigen Comedy Central moeten hebben met daarop dan The Daily Show, Late Night en The Late Show. Ik keek altijd naar Jay Leno en Conan O'Brien, maar sinds ze nbc hebben vervangen voor national geographic (waar ik dus nooit naar kijk) heb ik er niets meer van gezien. Letterman keek ik ook graag maar dat blijft ook nooit lang op de buis hier.

En dan zit je met totaal ongrappige figuren als Robert Jensen die het na proberen te doen maar niet eens in de buurt komen van de amerikaanse programma's.
  maandag 11 oktober 2004 @ 12:11:43 #127
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22550800
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 01:19 schreef HeyFreak het volgende:
jammer dat het alleen 's weekends op tv is. Eigenlijk zou Nederland een eigen Comedy Central moeten hebben met daarop dan The Daily Show, Late Night en The Late Show. Ik keek altijd naar Jay Leno en Conan O'Brien, maar sinds ze nbc hebben vervangen voor national geographic (waar ik dus nooit naar kijk) heb ik er niets meer van gezien. Letterman keek ik ook graag maar dat blijft ook nooit lang op de buis hier.

En dan zit je met totaal ongrappige figuren als Robert Jensen die het na proberen te doen maar niet eens in de buurt komen van de amerikaanse programma's.
Dit soort programma's zal nooit echt aanslaan bij het grote publiek in Nederland. Dat komt omdat de helft van het programma bestaat uit gesprekken met hier onbekende tv-presentatoren, politici, etc. Een gedeelte van de grappen is gewoon te inside om aan te slaan bij het grote publiek.
pi_22550823
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 12:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Dit soort programma's zal nooit echt aanslaan bij het grote publiek in Nederland. Dat komt omdat de helft van het programma bestaat uit gesprekken met hier onbekende tv-presentatoren, politici, etc. Een gedeelte van de grappen is gewoon te inside om aan te slaan bij het grote publiek.
En nederlanders hebben een totaal ander gevoel voor humor...
pi_22557193
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 12:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Zit wat in, maar neemt niet weg dat ze misschien wel sommige ideeen gaan overnemen van die programma's in de States. Hoewel de meeste Nederlandse tv-komieken toch vooral uit Engenland jatten (al die kopspijker-imitaties en Koefnoen zijn voortgevloeid uit een BBC programma met alleen maar imitaties).
Paan!
pi_22557221
Deadringers
pi_22557242
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:39 schreef Duiveltja het volgende:
Deadringers
ja dat was de naam! Heb het overigens maar 1 of 2 keer gezien. Vond jij het nou echt een geslaagd programma, of niet? Volgens mij moet je er meer voor naar de BBC kijken om het te snappen. TOch weer insidersgrappen zeg maar.
Paan!
pi_22558573
is natuurlijk wel logisch dat je bekend moet zijn met het "medialandschap" in het land van afkomst, als je de imitatie niet kan vergelijken met het origineel is het lang niet zo leuk (hoewel sommige acteurs er altijd wel wat van weten te maken). Dead Ringers is heel erg goed, maar voor 80% op Britse TV e.d. gericht. Af en toe een Bush ertussen door, een LOTR, daar blijft het wel bij.

Voor Saturday Night Live geldt precies hetzelfde. in de aflevering van afgelopen zaterdag zaten imitaties van de debatten van Bush/Kerry, Cheney/Edwards enz. Je moet dus gewoon veel nieuws lezen en tv kijken om het allemaal te snappen....
pi_22577272
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 18:47 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
is natuurlijk wel logisch dat je bekend moet zijn met het "medialandschap" in het land van afkomst, als je de imitatie niet kan vergelijken met het origineel is het lang niet zo leuk (hoewel sommige acteurs er altijd wel wat van weten te maken). Dead Ringers is heel erg goed, maar voor 80% op Britse TV e.d. gericht. Af en toe een Bush ertussen door, een LOTR, daar blijft het wel bij.

Voor Saturday Night Live geldt precies hetzelfde. in de aflevering van afgelopen zaterdag zaten imitaties van de debatten van Bush/Kerry, Cheney/Edwards enz. Je moet dus gewoon veel nieuws lezen en tv kijken om het allemaal te snappen....
Ja die parodie op het eindeloze einde van Return Of The King was echt lachen. Was ook wel een keer nodig dat iemand dat einde van die film op de hak nam want het duurt zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang en is zoooooooooooooo zoetsappig.
Paan!
pi_22603888
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 17:40 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

ja dat was de naam! Heb het overigens maar 1 of 2 keer gezien. Vond jij het nou echt een geslaagd programma, of niet? Volgens mij moet je er meer voor naar de BBC kijken om het te snappen. TOch weer insidersgrappen zeg maar.
Er zijn nogal wat insidergrappen, maar als je vaak naar de BBC kijkt (zoals ik ), dan snap je ze meestal wel.

Johnny Vaughan bv. wordt echt heel goed na gedaan

Net zag ik een stukje TDS bij RTL4
pi_22621637
Wanneer is Deadringers eigenlijk?
Paan!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:18:21 #136
62182 Georges
That's the shit
pi_22646654
Ed Helms, geweldige vent, echt de grappigste van de correspondents.
pi_22664035
Jon Stewart was gisteren te gast bij het debatprogramma CNN Crossfire, dat wij hier niet te zien krijgen. hij heeft ze compleet afgebroken daar, worth a look :-)
Check uw standaard bronnen voor videomateriaal...
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 18:23:26 #138
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_22664370
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 18:05 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Jon Stewart was gisteren te gast bij het debatprogramma CNN Crossfire, dat wij hier niet te zien krijgen. hij heeft ze compleet afgebroken daar, worth a look :-)
Check uw standaard bronnen voor videomateriaal...
Van nydailynews.com:
quote:
Jon Stewart torches
'Crossfire' hosts

BY HELEN KENNEDY
DAILY NEWS WASHINGTON BUREAU

WASHINGTON - It wasn't meant to be funny, but Jon Stewart of "The Daily Show" got in a dustup with his "Crossfire" hosts yesterday that left viewers laughing.

Stewart, who is promoting a new political-humor book, surprised the talk show mavens by being deadly serious.

He went after "Crossfire" hosts Tucker Carlson and Paul Begala for turning politics into cartoonish conflict instead of illuminating issues.

"What you do is not honest. What you do is partisan hackery," Stewart said.

"I'm here to confront you. ... You have a responsibility to the public discourse, and you fail miserably. ... It's hurting America," he said.

Carlson, clearly angry, replied, "Jon, I'm sorry. I think you're a good comedian. I think your lectures are boring."

He called Stewart John Kerry's "butt boy" for lobbing softball questions at the candidate on "The Daily Show."

"I thought you were going to be funny. Be funny," he told Stewart.

"I'm not going to be your monkey," Stewart replied.

After a commercial break, the sparring resumed.

Carlson: "You're more fun on your show."

Stewart: "You're as big a d--- on your show as you are on any show."

As the credits rolled, Stewart said sarcastically, "Well, that went well."

[ Bericht 3% gewijzigd door Plastic_Power op 16-10-2004 18:42:19 ]
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_22665305
en dit zijn nog maar stukjes, als je zijn hoofd erbij ziet is het helemaal geweldig. vol-le-dig afgebrand die presentatoren! (trouwens, "big a d---" was natuurlijk "big a dick" en dat op national tv )

bij de weg, Lewis Black, u allen bekend, komt vanavond bij Twan Huys in "Nova New York, 22.20 uur op NL3.
pi_22665414
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

bij de weg, Lewis Black, u allen bekend, komt vanavond bij Twan Huys in "Nova New York, 22.20 uur op NL3.
Cool!!!!

zaterdag 16 oktober 2004 @ 19:35:37 #141
62182 Georges
That's the shit
pi_22665830
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 19:10 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
en dit zijn nog maar stukjes, als je zijn hoofd erbij ziet is het helemaal geweldig. vol-le-dig afgebrand die presentatoren! (trouwens, "big a d---" was natuurlijk "big a dick" en dat op national tv )

Is het ergens op het internet te vinden? Wil het wel zien eigenlijk.
pi_22669614
Nou ik ben benieuwd
  zondag 17 oktober 2004 @ 00:33:42 #143
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22672542
-edit: da's dus niet de bedoeling-

[ Bericht 91% gewijzigd door Mike op 17-10-2004 11:00:29 ]
pi_22672631
www.uitzendinggemist.nl heeft wel Nova New York, maar denk niet dat de nieuwste er al op staat nu...

was een aardig optreden, samen met een "Christian comedian", ze zaten wel leuk te ouwehoeren. Ook goed dat ze in dat programma wat clips laten zien van de diverse late night talkshows. Voor Lewis Black lieten ze zijn column van vorige week zien, dat de USA niemand meer vertrouwt, aangezien ze nu ook de bondgenoten-bezoekers als fingerprinten bij binnenkomst in het land...
pi_22672700
linken mag volgens mij niet, maar je zou hier een kunnen lezen:
http://www.boingboing.net/2004/10/15/jon_stewarts_crossfi.html
pi_22673968
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 00:38 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
www.uitzendinggemist.nl heeft wel Nova New York, maar denk niet dat de nieuwste er al op staat nu...

was een aardig optreden, samen met een "Christian comedian", ze zaten wel leuk te ouwehoeren. Ook goed dat ze in dat programma wat clips laten zien van de diverse late night talkshows. Voor Lewis Black lieten ze zijn column van vorige week zien, dat de USA niemand meer vertrouwt, aangezien ze nu ook de bondgenoten-bezoekers als fingerprinten bij binnenkomst in het land...
Die "Christian comedian" vond ik maar een irritante gast en een Denis Leary wannabe...
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:41:06 #148
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_22682152
Heb net het filmpje van Crossfire gezien. Mooi hoe hij ze totaal onverwacht van langs geeft.
quote:
STEWART: If you want to compare your show to a comedy show, you're more than welcome to.
(LAUGHTER)
CARLSON: No, no, no, here's the point.
(CROSSTALK)
STEWART: If that's your goal.
CARLSON: It's not.
STEWART: I wouldn't aim for us. I'd aim for "Seinfeld." That's a very good show
:
En het beste was nog:
quote:
STEWART: Now, this is theater. It's obvious. How old are you?
CARLSON: Thirty-five.
STEWART: And you wear a bow tie
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:53:24 #149
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_22682384
ik heb die aflering ook gezien van Crossfire!
geweldig, lekker afzeiken! geweldig!!
en ik kijk trouwens ook vaak de afleveringen van Comedy Central, geweldige show (verkapte tvp)
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
  maandag 25 oktober 2004 @ 14:05:27 #150
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_22863926
Dat stukje met de Prohibition Party ongelovelijk, een presidentskandidaad die de drooglegging weer wil invoeren, zit de interviewer daar met zo'n "beer helmet" is ook te zien op Daily Show website, bij "Party Like It's 1929"
tv not rot brain..
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:27:05 #151
17228 DaafAzuil
Let's paint....
pi_22928907
zijn er ook mensen die van Conan, Triumph the insult comic dog kunnen waarderen? laatst ging ie naar 'spinalley' bij de presidential debats, waar ze die gasten interviewen.
echt, ik heb op de grónd gelegen toen ie aan zo'n republikein vroeg...
Triumph: "What about Gay rights??"
die gast: "I don't take questions from dogs"
Triumph: "Oh you take it Bitch!!!"

echt ROFLMAO toen
...some more happy little trees!!
DaafAzuil=Bob.Ross maar die nick is stuk :{
pi_22935194
Hij heeft zelfs zijn eigen topique Triumph, The Insult Dog

Ik heb dat filmpje ook gezien, erg grappig weer
pi_23132447
Jon heeft iig de garantie op goed materiaal de komende 4 jaar

Hij was er zelf vrij pissed over las ik ergens
  ESF Reporter zaterdag 6 november 2004 @ 23:55:39 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_23132543
*dankt FOK! dat ze The Daily Show dankzij 't forum heeft ontdekt*

Eén van de quotes uit z'n show die afgelopen nacht is uitgezonden: ""If you want to have gay sex or visit a library, tonight's your last chance."
pi_23132729
quote:
Op zaterdag 6 november 2004 23:55 schreef Cee het volgende:
Eén van de quotes uit z'n show die afgelopen nacht is uitgezonden: ""If you want to have gay sex or visit a library, tonight's your last chance."
Die opmerking was idd erg sterk.
Heb de afleveringen van The Daily Show rond de verkiezingen gezien en die waren erg sterk
  zondag 7 november 2004 @ 14:38:00 #156
Tikt nog steeds...
pi_23140940
Heb het eindelijk weer eens gezien en het was weer een hele aardige uitzending. Alleen jammer dat het helemaal aan de verkiezingen gewijd was, want van mij mag het ook wel lekker over obscure amerikaanse actualiteiten gaan enzo. Dit weten we nu allemaal wel. Maar dingen zoals die verslaggeefster die vroeg: 'wat heeft u net in de sexwinkel gekocht meneer?', zijn gewoon intikkertjes maar wel altijd geestig.
Paan!
  zondag 7 november 2004 @ 15:09:20 #157
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23141649
Dat stukje met Stephen Colbert overTerrorisme en homoisme was echt

En Werner_Koekoeksklok je hoeft je geen zorgen te maken. In de laaste aflevering was er een stukje over Salem witch hunt toerisme en werd duidelijk dat de verkiezingen voorbij zijn. Jo zelf zei: "I guess politics is over."
  zondag 7 november 2004 @ 22:44:43 #158
Tikt nog steeds...
pi_23153229
Õ jij kijkt ze natuurlijk op internet of niet Lone? WAnt is het nou een daily show of niet? hier is het toch alleen in het weekend te zien?
Paan!
  zondag 7 november 2004 @ 22:52:26 #159
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_23153497
Ja, hier is het op zulke rare tijden te zien. En vergeet ik het vaak of kan ik het niet zien. Dus kijk ik het vaak via internet, kan ik zelf bepalen wanneer ik het kijk wel zo relaxed. Dat kan via Dialy Show
pi_23153594
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:44 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Õ jij kijkt ze natuurlijk op internet of niet Lone? WAnt is het nou een daily show of niet? hier is het toch alleen in het weekend te zien?
In Amerika is het elke dag in de avond te zien
pi_24747365
Die afl. van 24 jan was echt lachen. Ed Helms: "wooooohooooooooooooooo" En die tolk bij Zapatero

Heerlijke serie
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:42:57 #162
44906 merino
World of Sleepers
pi_24747637
jaaaaaaa!!!!

Daily Show is zo tof altijd
Slinger elke dag standaart mijn bittorrent progje aan om de aflevering van de dag ervoor te checken. De stonershow van Hollywood
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_25731076
Interview met Bullock was echt

"ya got a big desk"

Leuk mens is dat
  Moderator vrijdag 25 maart 2005 @ 13:52:45 #164
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25731542
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:35 schreef Duiveltja het volgende:
Interview met Bullock was echt

"ya got a big desk"

Leuk mens is dat
Uhuh.

Toch altijd wel belangrijk wie de gast is...de nieuwe nieuwslezer van NBC is bv een erg grappige vent.
pi_25731558
Die was toch een tijd geleden in de show?
  Moderator vrijdag 25 maart 2005 @ 13:55:01 #166
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_25731587
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 13:53 schreef Duiveltja het volgende:
Die was toch een tijd geleden in de show?
Ja, een paar weken geleden viel 'ie in omdat de geplande gast vastzit vanwege een sneeuwstorm.

Maar hij is er wel eens vaker...in ieder geval een goeie match voor Stewart.
pi_25738782
Brian Williams ja, die is best vlot met de returns t.o.v. Stewart.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 21:41:51 #168
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_27098127
echt een goeie show maar dat is vooral aan de Amerikaanse politiek en nieuwszenders enzo te danken, daar zijn ook vrij makkelijk grappen over te maken uit de uitzending van 12 mei een stukje over 'Wildwestwet' aangenomen in Florida

videofragment van de NRA voorzitter: "I think this bill is going to sweep across the country, because people want to be able to protect themself. And they don't want to be second guessed by what action they take at the scene of a crime."

Jon Stewart sarcastisch: "Yeah, don't the police have better things to do then ask questions about what happened at a crime scene?"

tv not rot brain..
pi_27836880
I would totally fuck her daughter
pi_28891215
De uitzending van 13 juli was op zich best bijzonder omdat Jon het helemaal oneens was met Bernard Goldbergs boek. Erg hilarisch weer hoe hem te kijk zette
  Moderator zondag 17 juli 2005 @ 21:16:17 #171
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_28891534
quote:
Op zondag 17 juli 2005 21:03 schreef Duiveltja het volgende:
De uitzending van 13 juli was op zich best bijzonder omdat Jon het helemaal oneens was met Bernard Goldbergs boek. Erg hilarisch weer hoe hem te kijk zette
Dat was inderdaad opvallend. Meestal is Jon erg aardig tegen z'n gasten, of hij het nu met ze eens is of niet. Nu zei hij eigenlijk gewoon dat het hele boek niet deugde.

Wel interessante tv zo.
  maandag 18 juli 2005 @ 19:15:07 #172
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_28918184
Theoretisch gezien krijgen wij ook zo een soort talkshow, die van jensen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 19:17:19 #173
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_28918253
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:15 schreef Euc- het volgende:
Theoretisch gezien krijgen wij ook zo een soort talkshow, die van jensen
Da's dan wel HEEL theoretisch, aangezien de host toch in ieder geval humor moet hebben.
  maandag 18 juli 2005 @ 20:56:35 #174
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_28921785
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:17 schreef Mike het volgende:

[..]

Da's dan wel HEEL theoretisch, aangezien de host toch in ieder geval humor moet hebben.
Ja ach, iedereen heeft andere humor zullen we het maar op houden
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  donderdag 28 juli 2005 @ 06:03:51 #175
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29192741
Ik kijk 't bijna elke avond, vaak erg grappig en niet bang om alles in en om Amerika in de zeik te nemen.

Toch is het wat anders dan de bekende latenight shows zoals Leno of O'Brien.

Mag graag Leno zien, vooral items als 'Jay Walking' en 'Look what we found on Ebay' zijn erg grappig.

En om over Conan O'Brien maar te zwijgen, die is half gek

Jammer dat dit soort shows niet of nauwelijks in Nederland te zien zijn, Letterman is jaren geleden ergens op rtl5 ofzo geweest maar da's naar mijn mening nou juist de minste van allemaal.

[ Bericht 19% gewijzigd door popolon op 28-07-2005 06:26:09 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_29344410
Nu is ie bij Oprah op RTL!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:15:56 #177
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_29344911
shit net gemist!

http://www.comedycentral.com/shows/the_daily_show/index.jhtml
Hier kun je ook vid's zien van de daily show.is vast eerder geweest, maar toch
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_29364028
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 00:01 schreef Duiveltja het volgende:
Nu is ie bij Oprah op RTL!!!!!!!!!!!!!!!!
Een herhaling?

Had hij zo'n busje waarmee hij een wijf van een restaurant wilde helpen?

Als dat zo is... dat stukje was pijnlijk ongrappig, dat ze ontslag nam
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:00:16 #179
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_29443295
Ik heb die Oprah aflevering niet gezien, maar Jon Stewart is bij andere shows vaak als een vis op het droge. Hij was bijvoorbeeld ook een keer bij CNN's "Crossfire"
tv not rot brain..
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:26:09 #180
37912 Darkinforcer
Drone 34234, Grid 4a.Online
pi_29454338
Ik kom er net achter dan Jay Leno en Conan O'brien elke dag te zien zijn op cNBC. Vroeger was het alleen in het weekend, maar nu elke dag. Hartstikke tof! Aanrader.

Weekdays
23:00 - 23:45 CET

en conan

Weekdays
23:45 - 00:30 CET
We Are Borg, Resistance Is Futile!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 23:53:04 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_29454952
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:26 schreef Darkinforcer het volgende:
Ik kom er net achter dan Jay Leno en Conan O'brien elke dag te zien zijn op cNBC. Vroeger was het alleen in het weekend, maar nu elke dag. Hartstikke tof! Aanrader.

Weekdays
23:00 - 23:45 CET

en conan

Weekdays
23:45 - 00:30 CET
Da's in de VS al jaren zo.

Kijk elke avond Conan, Conan is de beste.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 23 november 2005 @ 23:53:56 #182
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_32524759
CNN was de afgelopen tijd zo onvoorspelbaar in het uitzenden van The Daily Show dat ik maar de video de hele nacht liet lopen, om dan de volgende dag op zoek te gaan naar m'n favoriete show.
Gelukkig is het nu weer za 21:30u. Daarnaast is er natuurlijk altijd de site.

Ik vond trouwens niet dat Jon Stewart bij Crossfire een vis op het droge was; hij was misschien niet op commando grappig, wat die twee malloten hadden verwacht, maar hij maakte zijn punt: programma's als Crossfire helpen door de polarisering de journalistiek naar de kloten. Het gaat tegenwoordig schijnbaar alleen om de show, niet om de inhoud ('How old are you? '35' 'And you wear a bow tie'). Ik vond Stewart juist heel sterk bij Crossfire (en vaak ook nog grappig daarbij), net als hij dat bij Larry King Live was.
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_33103516
Bij de show van 13 december was er een "moment of zen" voor Bill Clarey.
quote:

'Daily Show' halts production following suicide

An employee of the Comedy Central program "The Daily Show with Jon Stewart" has committed suicide, leading the network to suspend production of Monday night's episode of the program, a spokesman confirmed. Bill Clarey, 25, took his own life over the weekend, according to the network. A former "Daily Show" intern, Clarey also worked as a receptionist at the program's offices. The network issued a statement expressing its condolences for Clarey. "Bill Clarey, a young staff member of 'The Daily Show with Jon Stewart,' passed away over the weekend. He was a wonderful and dedicated employee and all of us at Comedy Central and 'The Daily Show' are devastated by his loss. Our hearts and prayers go out to his family and friends." Comedy Central has sent grief counselors to the Manhattan set of "Daily Show" to help its employees, sources said, who first learned of the suicide upon coming to work Monday. The network was scheduled to shoot a week's worth of new episodes before shutting down for the final two weeks of the year. The network will air a "Daily Show" repeat instead of the regularly scheduled episode. (Andrew Wallenstein)
pi_33748927
De Amerikaanse komiek-presentator Jon Stewart presenteert dit jaar de uitreiking van de Oscars, de hoogste Amerikaanse filmonderscheidingen. Dat hebben Amerikaanse media donderdag bericht.

De 43-jarige Stewart is in eigen land vooral bekend van de Daily Show, een satirisch nieuwsprogramma waarin de presentator zich heeft ontpopt als een spreekbuis van progressief Amerika. Het programma is in ons land te zien via CNN International.

Het is de eerste keer dat Stewart de Oscarshow presenteert. Zijn taak werd eerder vervuld door onder anderen Bob Hope, Johnny Carson, Whoopi Goldberg en Billy Christal. De Oscar-uitreiking is op 5 maart.
Hell To The Liars
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:13:23 #185
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_33762664
quote:
Op woensdag 23 november 2005 23:53 schreef Brahimov het volgende:
CNN was de afgelopen tijd zo onvoorspelbaar in het uitzenden van The Daily Show dat ik maar de video de hele nacht liet lopen, om dan de volgende dag op zoek te gaan naar m'n favoriete show.
Gelukkig is het nu weer za 21:30u. Daarnaast is er natuurlijk altijd de site.
D'r zijn lui in Amerika die alle afleveringen van "Daily Show" en "Late Night with Conan O'Brien" opnemen en beschikbaar stellen via p2p netwerken Ik download af en toe wat afleveringen via emule, werkt perfect.
quote:
Ik vond trouwens niet dat Jon Stewart bij Crossfire een vis op het droge was; hij was misschien niet op commando grappig, wat die twee malloten hadden verwacht, maar hij maakte zijn punt: programma's als Crossfire helpen door de polarisering de journalistiek naar de kloten. Het gaat tegenwoordig schijnbaar alleen om de show, niet om de inhoud ('How old are you? '35' 'And you wear a bow tie'). Ik vond Stewart juist heel sterk bij Crossfire (en vaak ook nog grappig daarbij), net als hij dat bij Larry King Live was.
mwa.. iemand aanvallen op z'n vlinderstrikje heeft daar weinig mee te maken vind ik. Maar goed, in The Daily Show hameren ze idd ook vaak het punt dat nieuws-items steeds meer op entertainment gaat lijken.

Ze lieten bijvoorbeeld tijd terug een stukje Foxnews zien waarbij Fox beelden van ontploffingen in Irak op klassieke muziek had gezet. Bij elke pauken roffel zag je dan een raketinslag. mên.. slecht
tv not rot brain..
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:09:27 #186
135281 Brahimov
pi_33781357
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef BdR het volgende:

[..]

D'r zijn lui in Amerika die alle afleveringen van "Daily Show" en "Late Night with Conan O'Brien" opnemen en beschikbaar stellen via p2p netwerken Ik download af en toe wat afleveringen via emule, werkt perfect.
[..]

mwa.. iemand aanvallen op z'n vlinderstrikje heeft daar weinig mee te maken vind ik. Maar goed, in The Daily Show hameren ze idd ook vaak het punt dat nieuws-items steeds meer op entertainment gaat lijken.

Ze lieten bijvoorbeeld tijd terug een stukje Foxnews zien waarbij Fox beelden van ontploffingen in Irak op klassieke muziek had gezet. Bij elke pauken roffel zag je dan een raketinslag. mên.. slecht
Een van de nieuwszenders in Amerika heeft allegedly tijdens een embedded live-verslag in de Golfoorlog de legerleiding gevraagd of ze de bestorming van een Irakese stelling nog even konden uitstellen, zodat ze er even uit konden gaan voor commercials.
Waar of niet, ik vind het niet eens ongeloofwaardig.

The Daily Show With Jon Stewart
  zaterdag 7 januari 2006 @ 11:21:05 #187
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_33792942
die bijschriften ook altijd whehe

quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 23:26 schreef Darkinforcer het volgende:

Ik kom er net achter dan Jay Leno en Conan O'brien elke dag te zien zijn op cNBC.

Hier in Groningen is CNBC alleen 's ochtends te zien op hetzelfde kanaal als National Geographic, en dan zijn er enkel infomercials te zien..
tv not rot brain..
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:20:52 #188
135281 Brahimov
pi_33794373
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef BdR het volgende:

[afbeelding]
[..]

Hier in Groningen is CNBC alleen 's ochtends te zien op hetzelfde kanaal als National Geographic, en dan zijn er enkel infomercials te zien..
TV Home kan een oplossing zijn; het pluspakket biedt CNBC mét Leno en Conan. Kost iets van 8 euro per maand (digitale ontvanger komt daar eenmalig nog bij).
En anders is er nog het interweb
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:24:29 #189
135281 Brahimov
pi_33794463
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:21 schreef BdR het volgende:
This Is Wire Tap

Jack Abramoff
  zondag 8 januari 2006 @ 12:56:36 #190
25186 ImPrEzA
@taalpurist
pi_33828101
Wat briljant!! Ik zie het net voor het eerst, en denk, even zoeken of er al een topic over is... is het topic nog actief ook!

Ik vind het echt heel gaaf, en zeer vet dat Bush ook lekker wordt afgezeken... valt me mee dat CNN dit uitzendt!
Seriously!?
  Moderator zondag 8 januari 2006 @ 13:02:21 #191
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_33828249
quote:
Op zondag 8 januari 2006 12:56 schreef ImPrEzA het volgende:
Wat briljant!! Ik zie het net voor het eerst, en denk, even zoeken of er al een topic over is... is het topic nog actief ook!

Ik vind het echt heel gaaf, en zeer vet dat Bush ook lekker wordt afgezeken... valt me mee dat CNN dit uitzendt!
Op CNN komt de internationale versie. In de VS komt het elke maandag t/m donderdag op het scherm, met daarna het even briljante The Colbert Report.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:57:43 #192
135281 Brahimov
pi_34058494
Vanavond weer bij CNN 21:30u (tegelijkertijd is Leno op CNBC )
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:11:55 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_34059075
Hoeveel dagen loopt CNN Int. eigenlijk achter op de afleveringen op Comedy Central?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:17:58 #194
135281 Brahimov
pi_34059300
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:11 schreef popolon het volgende:
Hoeveel dagen loopt CNN Int. eigenlijk achter op de afleveringen op Comedy Central?
CNN zendt de Global Edition uit van The Daily Show, met hoogtepunten van een Amerikaanse week. Jon kondigt die ook apart aan, waarna de compilatie begint. Volgens mij liggen ze een week achter.
pi_34093007
het is van de afgelopen week steeds. dus de maandag t/m donderdagavond eps uit de USA worden samengevat in de zaterdag-op-CNN ep.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 21:23:57 #196
135281 Brahimov
pi_34324099
This is your 5- minute warning...
  vrijdag 10 februari 2006 @ 10:17:00 #197
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_34929227

Mohammed, mo' problems over die Mohammed cartoons, zie dailyshow080206.wmv (7,15 MB)
tv not rot brain..
  vrijdag 10 februari 2006 @ 19:21:31 #198
135281 Brahimov
pi_34945710
Ed Helms die niet in beeld verslag durft te doen over de cartoon-rellen en zich dan met een baard uitdost
Het item over minister Gonzalez was ook meesterlijk. Heel eng, wat daar allemaal in de USA gebeurt op het gebied van machtenscheiding.
pi_35043934
Als je regelmatig dingen download om zelf te kijken, is de Daily Show vaak al de dag erna te vinden. Wordt er eingelijk altijd meteen opgezet, zodat je niet vast zit aan de internationale CNN versie die op onmogelijke tijden wordt uitgezonden, maar de dagelijks VS uitzendingen te zien krijgt.
Ik vind het echt briljant - werkelijk alles wordt op de hak genomen.

Wisten jullie overigens dat er tijdens de verkiezingen een onderzoek is gedaan naar feitenkennis onder (mn jonge) amerikanen?
Journalisten en politici (aan republikeinse zijde) waren namelijk boos op de Daily Show omdat ze vonden dat die deden of ze nieuws brachten, zodat onnozelen in de war zouden raken.

Uit 't onderzoek (onafhankelijk uitgevoerd) bleek dat de kijkers van de Daily Show beter op de hoogte waren van allerlei feiten zoals afwezigheid van kernwapens in Irak bv, dan kijkers van het populaire Fox News.

zondag 19 februari 2006 @ 12:35:32 #200
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_35250220
Rob Rorddry over Dick Cheney die een vriend tijdens het jagen op kwartels (in het engels "quail") met een schot hagel in het gezicht schoot..

"In a post-9/11 world the American people expect their leaders to be decisive. To not have shot his friend in the face, would have sent a mesage to the quail that America is weak."

tv not rot brain..
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:21:36 #201
135281 Brahimov
pi_35654703
quote:
Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef BdR het volgende:
Rob Rorddry over Dick Cheney die een vriend tijdens het jagen op kwartels (in het engels "quail") met een schot hagel in het gezicht schoot..

"In a post-9/11 world the American people expect their leaders to be decisive. To not have shot his friend in the face, would have sent a mesage to the quail that America is weak."

Dead-eye Dick was echt briljant. Het materiaal werd JS & co natuurlijk in de schoot geworpen, maar de uitwerking was
pi_35807376
http://msnbc.msn.com/id/11687022/

Review van Jon als host van de Oscars.
  donderdag 9 maart 2006 @ 18:55:33 #203
80178 Zhukov
Za Rodinyu
pi_35887169
Gelukkig weet Jon als geen ander dat zijn publiek bestaat uit average mensen en dat hij het toch niet hoeft te hebben van die verwaande Hollywood-figuren.

Mooi dat-ie zijn eigen stijl niet overboord zet om die sterren ook aan het lachen te krijgen, go Jon!!
Вместе мы непобедимы
Alfa Romeo GT 1600 Junior
Disegno di Bertone
pi_36245432
zie dit topic op Fok! nu pas.

echt geweldig programma. heb sinds begin 2003 geen enkele aflevering gemist.
daarvoor keek ik nog wel een op CNN International.

The Colbert Report is trouwens minstens zo grappig.
dat laatste tijd grappiger zelf vind ik soms.

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 3 april 2006 @ 00:27:54 #205
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_36596405
Geen reet aan. Nephumor voor retards.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 3 april 2006 @ 01:13:25 #206
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36597235
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef Oosthoek het volgende:
Humor blijft een lastig begrip

Ik vind John Steward echt fantastisch, hoe hij ook de oscar show presenteerde, prachtig
pi_36616377
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef Oosthoek het volgende:
jouw opmerking geeft aan dat je er zelf helemaal niets van begrijpt.
  maandag 3 april 2006 @ 19:02:10 #208
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_36616407
Wanneer is het op CNN?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_36618827
in het weekend, volgens mij op zaterdag en zondagavond..
pi_37615401
Hilarisch weer de vorige aflevering. Vooral het stukje met Laura Bush en de reactie van Stewart was

Ik moet zeggen dat de nieuwe reporters (behalve die Britse) het erg goed doen.
  zondag 7 mei 2006 @ 10:27:11 #211
135281 Brahimov
pi_37622373
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 22:34 schreef Duiveltja het volgende:
Hilarisch weer de vorige aflevering. Vooral het stukje met Laura Bush en de reactie van Stewart was

Ik moet zeggen dat de nieuwe reporters (behalve die Britse) het erg goed doen.
The Star Spangled Banner
  zondag 7 mei 2006 @ 10:31:40 #212
135281 Brahimov
pi_37622419
Ik vind het wel jammer dat CNN het nu op zaterdagmiddag uitzendt. Ik vergeet het nu steeds. Maar gelukkig is er nog de site . Ook kan ik nu rustig naar Conan en Leno kijken
The Daily Show en The Colbert Report
pi_38003178
Stephen Colbert heeft het nieuws van die beer die die aap op at in Beekse Bergen ook opgepikt:

http://caesu.nl-web.com/weblog/tcrdutch/

Colbert heeft 'wat' tegen beren.
'k wist niet dat hij ook Nederlands sprak.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_38102434
twee weken geen TDS en TCR
  maandag 22 mei 2006 @ 22:13:22 #215
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_38102532
Heb het vorige keer weer gezien. Hij is nog steeds niet grappig, en vooral niet leuk.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_38103050
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:13 schreef Oosthoek het volgende:
Heb het vorige keer weer gezien. Hij is nog steeds niet grappig, en vooral niet leuk.
volhouden!
pi_38103669
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:35 schreef Caesu het volgende:
Stephen Colbert heeft het nieuws van die beer die die aap op at in Beekse Bergen ook opgepikt:

http://caesu.nl-web.com/weblog/tcrdutch/

Colbert heeft 'wat' tegen beren.
'k wist niet dat hij ook Nederlands sprak. [afbeelding]
pi_38587006
Colbert heeft een commencement address uitgesproken afgelopen week op de Knox University:
http://www.knox.edu/x12547.xml
Colbert-style uiteraard
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:26:06 #219
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38832963
http://www.comedycentral.(...)eadlines/index.jhtml

check de nieuwe Daily Show op de site: vooral het stuk over al-Zarqawi's dood (Much Abu about nothing) Vooral die grap over het klonen van al-Zarqawi is echt hilarisch
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:33:02 #220
151348 arjanarchy
MallePietje&de Bimbos rule
pi_38833267
... en 'Night, Martyr' over de reactie van Rumsfeld op de dood van al-Zarqawi.
'But was it.... murder?'
en Samantha Bee: 'it was a bad day for virgins in heaven'
"Where there is only a choice between cowardice and violence, I would advise violence." (Gandhi)
pi_40132289
Ik kwam dit tegen. Het is een emotionele speech van Stewart na 9/11.
http://www.youtube.com/watch?v=cSCoF7yEC9E&search=jon%20stewart%20
  maandag 24 juli 2006 @ 14:08:45 #222
93800 7eVeNL
IAM Prof?
  Moderator maandag 24 juli 2006 @ 14:19:56 #223
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_40133246
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef 7eVeNL het volgende:
Dit is ook een hilarisch filmpje, 't afscheid van steve carrel bij de daily show

http://www.youtube.com/watch?v=nxmKJ_FiI08&search=steve%20carrel
Dat is niet het afscheid...dat was al veel eerder geweest. Hier kwam Carell langs om een film te promoten.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:20:57 #224
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_40138367
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat is niet het afscheid...dat was al veel eerder geweest. Hier kwam Carell langs om een film te promoten.
Ja oke, ik mag het dan niet altijd volgen, maar het gaat wel degelijk over 'het afscheid van carrel'
pi_40997561
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:20 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Ja oke, ik mag het dan niet altijd volgen, maar het gaat wel degelijk over 'het afscheid van carrel'
Colbert mocht optreden op de whitehouse correspondents dinner van 2006 , waarie Bush helemaal afbrand. Hilarisch gewoon, maar de media heeft er weinig over gerept.Eeen MUST SEE

Wie het filmpje wil zien en bush zn reactie :

http://alternet.org/blogs/peek/35669/
fefesff ere erfe
pi_41153651
wel grappig die naamgeving voor de Hongaarse brug

http://www.m0hid.gov.hu/toplista

Colbert bovenaan, Stewart op twee en Hongaarse Koning Stephen op drie.
pi_41247959

Jon Stewart holds the award his show won for outstanding directing for a variety, music or comedy program for the 'The Daily Show with Jon Stewart'
pi_41495459
er zijn trouwens plannen voor een Nederlandse versie van The Daily Show.

NOVA en BNN willen hier samen aan gaan werken.

stond in de Volkskrant.

in NOVA worden al regelmatig stukjes van The Daily Show uitgezonden.
Twan Huys (NOVA-correspondent, New York) schijnt nogal een fan te zijn.
  dinsdag 5 september 2006 @ 02:19:41 #230
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_41503779
Dan mogen ze het liever deze week doen dan later. Ik kan niet wachten op de Nederlandse versie.

Maar de US-versie is buitengewoon brilliant. Helaas is het wel een tijd geleden dat ik het heb gekeken.
pi_41816171
pi_42179414

een zittende president was te gast!
wel een halve dictator (Musharraf van Pakistan), wel apart dat hij bij een fake news show komt.
  Moderator woensdag 27 september 2006 @ 23:13:58 #233
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_42184691
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:42 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
een zittende president was te gast!
wel een halve dictator (Musharraf van Pakistan), wel apart dat hij bij een fake news show komt.
President Clinton is ook al 2 keer op bezoek geweest. Net zoals John Kerry in 2004 op bezoek kwam. The Daily Show heeft toch het predikaat kritisch, maar eerlijk en is voor veel jongeren zelfs de voornaamste bron van nieuws.
pi_42184877
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 02:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan mogen ze het liever deze week doen dan later. Ik kan niet wachten op de Nederlandse versie.
Nou liever helemaal niet. Nederlandse programma's en humor.
pi_42185311
quote:
Op woensdag 27 september 2006 23:13 schreef Mike het volgende:

[..]

President Clinton is ook al 2 keer op bezoek geweest. Net zoals John Kerry in 2004 op bezoek kwam. The Daily Show heeft toch het predikaat kritisch, maar eerlijk en is voor veel jongeren zelfs de voornaamste bron van nieuws.
ja en Carter was er ook eind vorig jaar.
maar een zittende president? dat is toch wel de eerste keer geloof ik.
ik hoop dat Chavez of Armaggedonejad ook een keer langskomt.
al kunnen die geen Engels geloof ik.

er is was ook een kogelwerend scherm opgesteld recht voor Jon's bureau (zie screencap).
en er zaten snipers op het dak van studio.
pi_42196278
Was best een grappige aflevering met Musharraf hoor, hulde. Stewart bood Musharraf groene thee en twinkies aan bij binnenkomst
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 3 november 2006 @ 13:46:08 #237
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43203855
pi_43204708
Aankomende dinsdag zenden ze een speciale 1 hour special uit over de verkiezingen, Daily Show en Colbert Report samen. Allemaal die ep 'verkrijgen' dus op woensdag, zal vast tof worden
  zondag 5 november 2006 @ 11:37:06 #239
82489 Airforce1
Gina Carano
pi_43254645
Het bijft een geweldige show maar van mij mogen ze wel weer wat meer satirische stukjes maken over "gewoon nieuws" uit de samenleving.
dat elke keer die bush en zijn regering belachelijk moet worden gemaakt weten we nu wel.

Daarom staat niet echt meer op mijn must see lijstje en sla ik het weleens over.
I'm bangin from Belize to Tel Aviv on the Red Sea
Racin' Saddam Hussein on Kawasaki jet skis-Rass Kass
pi_43255406
Sinds kort kan je op de Comedy Central website (www.comedycentral.com/motherload) hele afleveringen van The Daily Show bekijken, een stuk gemakkelijker dan het zoeken naar losse fragmenten op YouTube wat ik eerst deed.

Jammer alleen dat The Colbert Report er nog niet op staat...
  maandag 6 november 2006 @ 20:52:49 #241
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_43304049
Er is ook een film Man of the Year (2006) die is min of meer gebaseerd op The Daily Show en Jon Stewart enzo. Die komt volgend jaar maart ook hier in Nederland in de bioscoop.

tv not rot brain..
pi_43305813
Daily show is echt grappig

Heb het ontdekt via Youtube Jon Stewart for president
pi_43308764
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef BdR het volgende:
Er is ook een film Man of the Year (2006) die is min of meer gebaseerd op The Daily Show en Jon Stewart enzo. Die komt volgend jaar maart ook hier in Nederland in de bioscoop.

[afbeelding]
schijnt een slechte film te zijn volgens de reviews.

Lewis Black van "Back in Black" - TDS, heeft er ook een rol in.
pi_43377499

behoorlijk grappig speciale verkiezingsuitzending gister.

benieuwd hoe ze het aftreden van Rummy gaan doen vanavond.
misschien met beelden van feestende Shia Iraki's van afgelopen weekend.
  donderdag 9 november 2006 @ 22:27:44 #245
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_43412804
brilliant hoe in die aflevering Colbert gaat uitleggen hoe dit live is
  woensdag 22 november 2006 @ 22:03:16 #246
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43801089
Ook Haggard (de tv dominee die zo anti homo is en dus nu blijkt, een homo escort had) wordt goed op de korrel genomen in de laatste aflevering(en)
  zondag 10 december 2006 @ 06:03:19 #247
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44294498
pi_45517948
Stephen Colbert en Bill O'Reilly waren bij elkaars show gisteravond.

terug te vinden op torrent/nzb-index-sites en YouTube etc.
pi_45518198
Was idd erg vet, vooral O'Reilly bij de Report. Op het eind zei O'Reilly over zichzelf dat dat boze schreeuwerige van hem een act was, waarop Colbert antwoorde: If you're an act, then what am I?

pi_45518548
Oreilly bij Colbert kan ik zo vinden maar andersom zie ik nergens

edit: al gevonden
pi_45519683
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:26 schreef Caesu het volgende:
Stephen Colbert en Bill O'Reilly waren bij elkaars show gisteravond.

terug te vinden op torrent/nzb-index-sites en YouTube etc.
Linkje

30% off !!!
pi_45519694
Ga zo even kijken.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 22:39:38 #253
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45520233
Was wel leuk. Die Colbert is echt eikelig.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_45570601
Geweldige show. Ben vorig jaar januari geweest tijdens een studiereisje naar NY, toen kwam Anthony Hopkins zijn nieuwe film promoten
pi_45708095
quote:
Nederland

In het jaar 2007 is MTV Networks Nederland van plan om de nu urban zender The Box om te vormen naar Comedy Central. Nadat The Box overgenomen was van Viva Media AG in 2004, heeft MTV Networks Nederland al diverse aspecten van deze muziekzender veranderd. Omdat na een onderzoek gebleken was dat de inkomsten van de clip aanvragen verminderde, en tegelijkertijd het comedie blok beter bekeken werd, is besloten om gefaseerd The Box om te bouwen van urban muziekzender naar een comedie zender.

Vanaf december 2006 zend The Box van 20:00 tot 06:00 uit, met van 20:00 tot ongeveer 01:00 bekende Comedy Central programma's als Chapelle's Show en South Park. Van 01:00 tot 06:00 worden nog wel urban muziekclips uitgezonden, maar het clip aanvragen, wat een belangrijk aspect voor The Box was, is verdwenen. Overdag zend Nickelodeon haar programma's uit op dit kanaal.

Duitsland

Vanaf 15 januari 2007, zal Comedy Central eveneens in Duitsland met een eigen kanaal vertegenwoordigd worden. Daarvoor wordt de plaats van Viva Plus ingenomen. Naast de geslaagde Amerikaanse binnenlandse productie, zullen er talrijke Duitse binnenlandse programma's uitgezonden worden. De zender wordt, evenals Nick, door Markus Andorfer geleid.
pi_45710112
Wow, dat is echt tof. South Park is van Comedy CXentral, dus dat blijft wel, maar dan krijgen we er een hoop toffe dinegn bij.

Het is wel te hopen dat ze meteen recente eps mogen uitzenden van Daily Show en Colbert Report, want die shows leunen toch erg zwaar op de actualiteiten.
pi_45842959
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Richardfun het volgende:
Wow, dat is echt tof. South Park is van Comedy CXentral, dus dat blijft wel, maar dan krijgen we er een hoop toffe dinegn bij.

Het is wel te hopen dat ze meteen recente eps mogen uitzenden van Daily Show en Colbert Report, want die shows leunen toch erg zwaar op de actualiteiten.
idd en niet zoals cnn doet
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_47483252

echt geweldig stukje met Jason Jones.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:13:48 #259
167723 sanni
Acima de seu
pi_47485194
Ja, The Daily Show is idd leuk en onderhoudend. Ik begrijp ook niet dat zoiets niet
in Nederland is. Of we hebben het klimaat er niet voor of wij begrijpen niet hoe wij iets
soortgelijks moeten opzetten.
pi_47490568
Fantastische aflevering vandaag weer, heb echt zitten 'schuddebuiken' van het lachen
pi_47509558
The Daily Show en The Colbert Report dagelijks op de Nederlandse buis.

[ Bericht 63% gewijzigd door Zaphod82 op 21-03-2007 14:10:40 (Lezen is ook een vak...) ]
If you're a battery, you're either working or you are dead. That's a shit life. - Demitri Martin
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:52:37 #262
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47511082
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:08 schreef Richardfun het volgende:

Klopt, als je een paar dagen, of erger, achterloopt is de lol er snel van af.

Actualiteit is het woord hier.

Tevens moet je een beetje op de hoogte zijn van de binnenlandse politiek van de VS anders gaat er het een en ander langs je heen.
  woensdag 21 maart 2007 @ 14:53:28 #263
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_47511118
-edit- dubbel
pi_48056936
Ik kan geen torrents voor deze week vinden, waarom niet?!
  Moderator donderdag 5 april 2007 @ 21:16:32 #265
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_48057241
Soms hebben ze een week vakantie, he?

Zelfde geldt voor The Colbert Report deze week.
pi_48057970
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:16 schreef Mike het volgende:
Soms hebben ze een week vakantie, he?

Zelfde geldt voor The Colbert Report deze week.
Niet reageren op mensen die het over torrents hebben.
  donderdag 5 april 2007 @ 22:05:20 #267
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48059329
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:31 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Niet reageren op mensen die het over torrents hebben.
Inderdaad, ik dacht dat Eugene altijd zo'n strende edoch rechtvaardige mod was. Toch niet, blijkt maar weer.
2000 light years from home
  donderdag 5 april 2007 @ 22:05:34 #268
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_48059339
ik kan anders geen pijl meer trekken op wanner het nou op cnn is.

ja ik zie het af en toe op zondag middag, maar dan werk ik

Bij mij druppelt er nu ook maar iets binnen ter compensatie...
pi_48067725

http://script06.mtvnetwor(...)/2902_The_Daily_Show

(zal wel een soort Global Edition zijn)

en op CNN International:

The Daily Show: Global Edition

zaterdag om 1:30, 17:30 en 23:30
zondag om 16:30 en 23:30
pi_48078271
Had zo gehoopt dat het dagelijks zou zijn. Maar ja, beter dan niets iig.
pi_48079701
Ach, ik blijf lekker de Amerikaanse programmering gewoon volgen. Al zouden ze hier elke dag de meest recente uitzenden, dan nog zou ik het via internet doen. Kan je tenminste zelf bepalen wanneer je kijkt, hoef je niet op een vast tijdstip voor je tv te zitten
pi_52430334

pi_52430927
wel bijzonder laag van die talk show host om Stewart af te zeiken over zijn eerste show na 9/11

http://mediamatters.org/items/200708140001?f=h_side?f=h_top

http://mediamatters.org/static/audio/gibson-20070810-stewart.mp3
pi_52432384
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:58 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
idd leuk met die kluis en dat google gebeuren
pi_52432698
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:19 schreef Caesu het volgende:
wel bijzonder laag van die talk show host om Stewart af te zeiken over zijn eerste show na 9/11

http://mediamatters.org/items/200708140001?f=h_side?f=h_top

http://mediamatters.org/static/audio/gibson-20070810-stewart.mp3
toch
pi_52550922
deze week doet correspondent Rob Riggle ècht verslag vanuit Irak!
pi_52557466
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 08:59 schreef Caesu het volgende:
deze week doet correspondent Rob Riggle ècht verslag vanuit Irak!
[afbeelding]
welk filmpje ?
pi_52558798
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

welk filmpje ?
Is in de aflevering van gisteren, hij zit inderdaad in Iraq.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:20:23 #279
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52675751
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:58 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
Dat interview verderop is trouwens ook OK.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_52676687
Ook wel logisch dat ze Riggle gestuurd hebben, die heeft als ik het me goed herinner nog bij de Marine Corps gezeten in de VS.
pi_53155267
quote:
Stewart wederom Oscar host

In 2006 presenteerde Jon Stewart reeds de Oscar uitreiking en blijkbaar was de organisatie erg tevreden over hem want in 2008 mag de komiek en presentator van de Daily Show opnieuw op komen draven.

In het tussenliggende jaar mocht Ellen DeGeneres het evenement aan elkaar praten.

De uitreiking zal plaatsvinden op 24 februari in Hollywood.
http://www.latebyte.nl/viewarticle.php?article_id=81
  zaterdag 15 september 2007 @ 01:58:48 #282
17061 mvt
blame Canada
pi_53189740
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 16:09 schreef Richardfun het volgende:
Ook wel logisch dat ze Riggle gestuurd hebben, die heeft als ik het me goed herinner nog bij de Marine Corps gezeten in de VS.
Ach, als je er toch al bent om standup te doen voor de manschappen (USO show), dan maak je toch ook meteen een item voor de tv-show waar je voor werkt.
en van zijn website :
quote:
MILITARY: United States Marine Corps, Major, Public Affairs/ Infantry/ Pilot
(Served in Liberia, Kosovo, Afghanistan)
I knew there was a story
Rob Corddry
We were to understand there would be pie and punch?
pi_53250676
pi_53257107
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 01:58 schreef mvt het volgende:

[..]

Ach, als je er toch al bent om standup te doen voor de manschappen (USO show), dan maak je toch ook meteen een item voor de tv-show waar je voor werkt.
en van zijn website :
[..]

I knew there was a story
Rob Corddry
Riggle bedoel je, niet Cordry
pi_53257200
Corddry was wel na lange tijd terug bij TDS.
al de tijd had hij op het toilet gezeten.
pi_53258951
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:16 schreef Caesu het volgende:
True
  dinsdag 18 september 2007 @ 02:49:22 #287
17061 mvt
blame Canada
pi_53262211
quote:
Op maandag 17 september 2007 22:16 schreef Caesu het volgende:
behalve dat, voor mij is Corddry toch echt een van de betere.
Samen met Aasif, Larry, Rob Riggle en natuurlijk Lewis Black.
Rest vind ik soms wat te veel in beeld of wisselvallig in kwaliteit.
pi_53267563
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 02:49 schreef mvt het volgende:

[..]

behalve dat, voor mij is Corddry toch echt een van de betere.
Samen met Aasif, Larry, Rob Riggle en natuurlijk Lewis Black.
Rest vind ik soms wat te veel in beeld of wisselvallig in kwaliteit.
oliver blijft goed
  dinsdag 18 september 2007 @ 12:26:26 #289
17061 mvt
blame Canada
pi_53267642
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 12:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

oliver blijft goed
True, maar overdaad schaad. Geef maar weereens Dimitri of John Hodgeman of gewoon wat van de andere minder vaak langskomende reporters.
pi_53268057
Oliver is de beste die daar op het moment rondloopt IMO...
pi_53274806
Samantha Bee en haar man Jason Jones!

Rob Riggle vind ik maar niks.

gister geen show i.v.m de Emmy's.
pi_53276086
De Emmys waren zondag, jammer dat er vandaag niks was, had best gekund lijkt me.
pi_53506477
wat had Hillary Clinton gebruikt zeg
  woensdag 31 oktober 2007 @ 02:27:47 #294
17061 mvt
blame Canada
pi_54276641
FLILF
pi_54282062
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 02:27 schreef mvt het volgende:
FLILF
  Moderator woensdag 31 oktober 2007 @ 13:23:24 #296
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_54282655
Als de schrijversstaking doorgaat, dan zullen we het binnenkort misschien ook even zonder The Daily Show moeten doen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 15:50:01 #297
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_54285247
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 02:27 schreef mvt het volgende:
FLILF

hier is uitleg

Ik snapte hem zelf ook niet
pi_54285495
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:23 schreef Mike het volgende:
Als de schrijversstaking doorgaat, dan zullen we het binnenkort misschien ook even zonder The Daily Show moeten doen.
  donderdag 1 november 2007 @ 00:12:52 #299
17061 mvt
blame Canada
pi_54293771
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 13:23 schreef Mike het volgende:
?
schrijversstaking? wie/wat/waar?
  Moderator donderdag 1 november 2007 @ 01:02:27 #300
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_54294532
quote:
Op donderdag 1 november 2007 00:12 schreef mvt het volgende:

[..]

?
schrijversstaking? wie/wat/waar?
http://www.variety.com/article/VR1117975074.html?categoryid=1066&cs=1
pi_54305918
Er staat ook een artikel over de Daily Show op de website van Waterland.
Het stuk is geschreven nav de aankomende lancering van de nederlandse versie van de Daily Show en staat vol argumenten die aangeven waarom de Daily Show zo ontzettend goed is en waarom de Nederlandse versie gedoemd is te mislukken...
Inmiddels draait de Nederlandse versie en oef wat komt de voorspelling uit.

www.waterlandstichting.nl
zoeken op Daily Show brengt je rechtstreeks naar het stuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')