http://www.dvdempire.com/Exec/v4_item.asp?userid=00000400832194&item_id=443659
En nu is mijn vraag of iemand deze disc heeft en offie ECHT een stuk beter is dan de r2. ???????
quote:Bedankt maar ging me eigenlijk om de beeld en geluids kwaliteit...
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:07 schreef Ash het volgende:
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=2038
Persoonlijk vind ik dit overigens een film die beter tot z'n recht komt in de 'oorspronkelijke' vorm. Het is dat 'goedkope' en groezelige wat deze film zo intens maakt, dus ik zou in jou geval er de centen niet aan uitgeven.
offtopic:
wel grappig dat de originele 'gebannede' cover nu weer gewoon gebruikt word (met een speen ipv een gebit)
Prachtige cover trouwens.quote:
mooi he? de Nederlandse uitgave heeft nu ook weer deze cover, eerst was dat deze veel saaiere coverquote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:11 schreef victorinox het volgende:
Prachtige cover trouwens.
Deze versie heb ik, hij lag enkele maanden geleden voor slechts 10 euro bij Mediamarkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:57 schreef kinky_queen het volgende:
Klein kickje, de beste versie van deze film, de Criterion uitgave is nu maar 16 euro bij dvdpacific.cum
Lijkt me sterk, Criterion bij Mediamarkt (lees regio 1)....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:37 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Deze versie heb ik, hij lag enkele maanden geleden voor slechts 10 euro bij Mediamarkt.
Mijn nederige excuses, ik heb inderdaad niet dezelfde versie zie ik, alleen maar dezelfde hoes.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:07 schreef fractalis het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Criterion bij Mediamarkt (lees regio 1)....![]()
Ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:43 schreef Kolkus het volgende:
Mijn nederige excuses, ik heb inderdaad niet dezelfde versie zie ik, alleen maar dezelfde hoes.
Ik denk zelfs dat Ben de ultieme antiheld is, hij moord er stevig op los, maar als hem wat overkomt zit je er echt meequote:Op zaterdag 12 februari 2005 18:57 schreef fractalis het volgende:
Uitstekende film trouwens, vermits je wat expliciet geweld verdragen kan.
Ik zie toch de hoes met het gebit, die heb ik namelijk?!?quote:
Maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:06 schreef Kolkus het volgende:
Ik zie toch de hoes met het gebit, die heb ik namelijk?!?
Als het die met de speen is zit ik er wederom naast.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |