Hmmm, 16... Hij klonk nu al alsof hij last had van de baard in z'n keel en alleen monotoon mocht gaan omdat hij anders zou uitschieten, ik ben benieuwd of het óóit nog wat gaat voorstellen.
quote:Je hoopt dat ie door een ongelukje niet kan zingen? Kan ie dat nu wel dan?
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hoop dat-ie scooter gaat rijden en door een onfortuinlijk ongelukje niet meer kan zingen. Niks ernstigs, alleen maar niet meer zingen.
quote:Good call!
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:35 schreef BlackJack het volgende:[..]
Je hoopt dat ie door een ongelukje niet kan zingen? Kan ie dat nu wel dan?
Maar ok: laat ik het topic ff opfleuren met een foto'tje:
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:35 schreef BlackJack het volgende:
Je hoopt dat ie door een ongelukje niet kan zingen? Kan ie dat nu wel dan?
quote:de waarheid is hard
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:47 schreef happyme28 het volgende:
toch jammer dat de meeste zich hier gedragen alsof ze nog lang geen 16 zijn....
quote:Nou een post met enig waarheidsgehalte heb ik hier nog niet kunnen ontdekken (behalve die van mezelf dan
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
de waarheid is hard
Greetzzz...
quote:En nu ontopic graag
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:53 schreef happyme28 het volgende:
Greetzzz...
Jim roeleert. Ik heb al zijn platen
Zondagavond vanaf 5 uur op TMF : backstage Jim 16 Party!! gevolgd door een samenvatting van het concert (met nationale en internationale artiesten) om 7 uur.
Jim zingt 7 nummers van zijn nieuwe album. Ik hoop toch wel dat ik het album daar krijg, anders moet ik tot dinsdag wachten....
quote:Ik kan nog wel een matige grap bedenken om dinsdag in een platenzaak uit te halen, als ik een grote zak geld en marswikkels zou hebben tenminste
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:58 schreef happyme28 het volgende:
Heel graag!!!Zondagavond vanaf 5 uur op TMF : backstage Jim 16 Party!! gevolgd door een samenvatting van het concert (met nationale en internationale artiesten) om 7 uur.
Jim zingt 7 nummers van zijn nieuwe album. Ik hoop toch wel dat ik het album daar krijg, anders moet ik tot dinsdag wachten....
quote:Cool! ik ga kijken!
Heel graag!!!Zondagavond vanaf 5 uur op TMF : backstage Jim 16 Party!! gevolgd door een samenvatting van het concert (met nationale en internationale artiesten) om 7 uur.
quote:hoe voelt dat nou, om lid te zijn van de doelgroep?
quote:Ik weet niet wat jij onder 'de doelgroep' verstaat, maar als je het wilt weten: ik ben 28 jaar, heb een goede baan, alles wat me hardje begeert en vind toevallig dat Jim een zeer mooie stem heeft, een goed gevoel voor humor en hoop echt dat we nog lang van 'm mogen genieten.
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:09 schreef kingmob het volgende:[..]
hoe voelt dat nou, om lid te zijn van de doelgroep?
Dus als ik dan tot 'de doelgroep' behoor, soi!!! Zal me lekker boeien, not!
quote:Vinger jij jezelf ook met Jim in je gedachten?
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:13 schreef happyme28 het volgende:
Ik weet niet wat jij onder 'de doelgroep' verstaat, maar als je het wilt weten: ik ben 28 jaar, heb een goede baan, alles wat me hardje begeert en vind toevallig dat Jim een zeer mooie stem heeft, een goed gevoel voor humor en hoop echt dat we nog lang van 'm mogen genieten.Dus als ik dan tot 'de doelgroep' behoor, soi!!! Zal me lekker boeien, not!
quote:als je naar de jim 16 party gaat dan lijkt het mij toch dat je behoorlijk tot de doelgroep behoort...
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:13 schreef happyme28 het volgende:[..]
Ik weet niet wat jij onder 'de doelgroep' verstaat, maar als je het wilt weten: ik ben 28 jaar, heb een goede baan, alles wat me hardje begeert en vind toevallig dat Jim een zeer mooie stem heeft, een goed gevoel voor humor en hoop echt dat we nog lang van 'm mogen genieten.
Dus als ik dan tot 'de doelgroep' behoor, soi!!! Zal me lekker boeien, not!
Kijk nog meer mensen uit 'de doelgroep':
Hij heeft gewoon echt wel humor:
En hij heeft het naar zijn zin, volgens mij:
Nog meer pics op de site www.pruimzevenhuizen.nl
Greetzz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |