abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12360958
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 11:58 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

haha nee man dat was in frankrijk toen we troosteloos 0-0 tegen ze speelde

Maar voor de Belgen was het een triomf
Ze waren hier met de auto aan het rondrijden en aan het toeteren
  maandag 11 augustus 2003 @ 21:15:30 #77
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_12365068
Zelfde scenario als de laatste pakweg 30 jaar.

1. België cijfert zichzelf weg
2. Bestempelen Nederland als grote favoriet
3. Gaan 12 verdedigers opstellen
4. Winnen geniepig.
5. Belgische media verdrinken zich in leedvermaak.

2-0 voor België

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  dinsdag 12 augustus 2003 @ 13:53:42 #78
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_12379204
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 17:46 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Maar voor de Belgen was het een triomf
Ze waren hier met de auto aan het rondrijden en aan het toeteren

Dat zegt weer genoeg over hun, hoe weinig ze presteren als ze daar al tevreden mee zijn
OJAAJOH?
pi_12411961
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:53 schreef hellmondunited het volgende:

[..]

Dat zegt weer genoeg over hun, hoe weinig ze presteren als ze daar al tevreden mee zijn

vind ik best wel grappig

en toen tijdens ek '00 toen België verloor van de Turken

Hoorde ook best veel auto's
Maar of dat Belgen waren

pi_12415018
vd Sar
Reiziger - Stam - F de Boer - Cocu
vd Meyde - Davids - vd Vaart - Overmars
Makaay - Kluivert

(nistelrooy is toch geschorst voor Oostenrijk??)

woensdag 13 augustus 2003 @ 23:34:47 #81
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_12417520
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 22:00 schreef tukkeronline het volgende:
vd Sar
Reiziger - Stam - F de Boer - Cocu
vd Meyde - Davids - vd Vaart - Overmars
Makaay - Kluivert

(nistelrooy is toch geschorst voor Oostenrijk??)

hmm vd Meyde kan ik niet plaatsen Overmars en Cocu zijn goede wissels. Kun je beter van Bommel, Sneijder of Robben inzetten. En waarom geen 4-3-3 systeem Van Nistelrooy gewoon linksbuiten, Makaay in de spits en Kluivert rechtsbuiten
pi_12425144
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:34 schreef thetruth het volgende:

[..]

hmm vd Meyde kan ik niet plaatsen Overmars en Cocu zijn goede wissels. Kun je beter van Bommel, Sneijder of Robben inzetten. En waarom geen 4-3-3 systeem Van Nistelrooy gewoon linksbuiten, Makaay in de spits en Kluivert rechtsbuiten

alles goed?
OJAAJOH?
pi_12426006
code:
             vd Sar

F de Boer

Stam             Hofland

Van Bommel

Seedorf                   Davids
        vd Vaart/Kluivert

vd Meyde                  Overmars
         Kluivert/Makaay

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_12430875
Selectie der Belgen biedt o.a. plaats aan "onze jongens" De Vlieger, Van Damme, Buffel, Soetaers en Sonck.

Verrassende naam is Jonathan Walasiak van Standard Luik. Joos Valgaeren keert terug van een blessure, Mbo is de enige geselecteerde Mpenza dit keer.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12431035
De Belgische ploeg speelt de laatste tijd erg zwak, en ik denk dat het een 2 of 3 - 0 gaat worden voor Nederland.

Ook ik herriner me die uitzonderlijke 5 - 5, het was een erg rare en leuke wedstrijd om te zien...

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:15:27 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12432026
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:31 schreef methodmich het volgende:

Verrassende naam is Jonathan Walasiak van Standard Luik.

Zo raar is dat niet.
Walasiak was afgelopen seizoen de beste speler van Standard en heeft zeker potentie
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 14 augustus 2003 @ 16:16:09 #87
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_12432043
quote:
Wesley Sneijder terug bij Oranje

14/8/2003 15:59

Dick Advocaat heeft Wesley Sneijder voor de tweede keer geselecteerd voor het Nederlands elftal. De Ajacied maakt deel uit van de 22-koppige selectie.

Sneijder maakte op 30 april in het oefenduel met Portugal zijn debuut voor Oranje. In de kwalificatie-wedstrijd tegen Wit-Rusland was de Ajacied niet van de partij, maar zijn ontwikkeling heeft een nieuwe uitnodiging opgeleverd. 'Sneijder heeft de lijn van vorig seizoen doorgetrokken en ook in de voorbereiding bij Ajax een goede indruk gemaakt.'
In vergelijking met het duel in Wit-Rusland ontbreekt Fernando Ricksen. De verdediger van Glasgow Rangers is onvoldoende fit en moet daarom de oefeninterland aan zich voorbij laten gaan. Edgar Davids en Jerrel Hasselbaink zijn terug in de selectie.

Nederland speelt woensdag 20 augustus in en tegen België. De oefeninterland is een graadmeter naar de belangrijke kwalificatiewedstrijden tegen Oostenrijk en Tsjechië begin september. 'In die wedstrijden valt de beslissing over kwalificatie voor het EK in Portugal', zei Advocaat. 'Tegen België krijgen we de laatste kans de puntje op de i te zetten. Dat is ook de reden dat ik 22 spelers heb uitgenodigd. We hebben bewust voor België gekozen als oefentegenstander. Zij zijn altijd een stugge tegenstander en door de jaren heen een Angstgegner voor Oranje. Dan weten we zeker dat het een nuttige oefenwedstrijd wordt.'

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_12432510
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 16:15 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet.
Walasiak was afgelopen seizoen de beste speler van Standard en heeft zeker potentie

Zit wat in, maar ik had misschien andere middenvelders verwacht.. Jongens als Mudingayi, De Beule, dat soort werk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12434866
Wat een selectie weer van Nederland, de tranen schieten mij in de ogen van ellende
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12449650
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 18:11 schreef TalkShowHost het volgende:
Wat een selectie weer van Nederland, de tranen schieten mij in de ogen van ellende
Wie wou jij meenemen dan? Pothuizen en Gentenaar?
pi_12450205
Ik begrijp het spitsenselectiebeleid niet zo van Advocaat...

Waarom selecteer je Jerrel Hasselbaink als je ook al beschikt over Van Nistelrooij en Makaay Heb je 3 dezelfde types!
Een Pi-Air selecteren snap ik nog wel want als breekijzer is hij natuurlijk meer dan bruikbaar met als extra een dodelijke vrije trap.
Jerrel Hasselbaink is niet beter dan Makaay of Nistelrooij. Kortom neem voor hem dan een talent mee, of een breekijzer.

vrijdag 15 augustus 2003 @ 10:14:41 #92
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_12450323
Advocaat leeft gezien zijn selectie nog ergens in de jaren '90, denk toch dat die haarimplanten het een en ander hebben aangetast.

Bring back de badmuts Dick !

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_12450590
Ik wil dit zooooooooooo graag eens zien:
code:
             Van Nistelrooy

Van der Vaart

Robben - Cocu - Van Bommel - Overmars

Van Bronckhorst - Bouma - Stam - Reiziger

Van der Sar

Jammer dat Robben niet geselecteert is, die verdient meer dan welk talent in Nederland een selectie. En Frank de Boer moeten we eens laten vallen, een aantal jaren geleden een prima verdediger, maar de laatste tijd is het niks.

De selectie trouwens:

Doel:

Edwin van der Sar (Fulham)
Ronald Waterreus (PSV)

Verdediging:

Frank de Boer (Galatasaray)
Giovanni van Bronckhorst (Arsenal)
André Ooijer (PSV)
Michael Reiziger (FC Barcelona)
Jaap Stam (Lazio Roma)
Boudewijn Zenden (Chelsea)

Middenveld:

Ronald de Boer (Glasgow Rangers)
Mark van Bommel (PSV)
Paul Bosvelt (Manchester City)
Phillip Cocu (FC Barcelona)
Edgar Davids (Juventus)
Marc Overmars (FC Barcelona)
Clarence Seedorf (AC Milan)
Wesley Sneijder (Ajax)

Aanval:

Jerrel Hasselbaink (Chelsea)
Pierre van Hooijdonk (Fenerbahce)
Patrick Kluivert (FC Barcelona)
Roy Makaay (Bayern München)
Ruud van Nistelrooij (Manchester United)
Rafael van der Vaart (Ajax)

[Dit bericht is gewijzigd door Qi op 15-08-2003 10:39]

pi_12450875
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:33 schreef Qi het volgende:
Ik wil dit zooooooooooo graag eens zien:
code:
             Van Nistelrooy

Van der Vaart

Robben - Cocu - Van Bommel - Overmars

Van Bronckhorst - Bouma - Stam - Reiziger

Van der Sar

Jammer dat Robben niet geselecteert is, die verdient meer dan welk talent in Nederland een selectie. En Frank de Boer moeten we eens laten vallen, een aantal jaren geleden een prima verdediger, maar de laatste tijd is het niks.
Robben heeft inderdaad zijn sporen wel verdient maar wordt nu wel aan zijn testikeltjes geholpen dus dat wordt ff niks.

*wel een beetje dubieus: sporen en testikels in 1 zin*

code:
Robben     Van Nistelrooy   Overmars

Van der Vaart   Kluivert       Sneijder

Van Bommel 

Van Bronckhorst         Stam 

Cocu

Van der Sar

Combinatie van techniek, talent en ervaring gecombineerd.
Lijkt mij een ultieme opstelling. Misschien Makaay ipv van Nistelrooij maar met jou psv achtergrond zal dat wel niet lukken
pi_12450963
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:14 schreef popolon het volgende:
Advocaat leeft gezien zijn selectie nog ergens in de jaren '90, denk toch dat die haarimplanten het een en ander hebben aangetast.

Bring back de badmuts Dick !

Ik snap die fixatie wat jonge talenten betreft niet echt. Waarom zou je in vredesnaam zoveel jonge talenten moeten selecteren als je over toppers beschikt in de leeftijd tussen de 25 en 30. Advocaat heeft gewoon een zeer goede selectie samengesteld (op de verdediging na, maar goed, probeer maar eens betere te vinden).
pi_12450964
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:48 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Robben heeft inderdaad zijn sporen wel verdient maar wordt nu wel aan zijn testikeltjes geholpen dus dat wordt ff niks.

Oja, even vergeten. Dan denk ik dat hij wel geselecteert was als hij niet was geholpen.
quote:
code:
Robben     Van Nistelrooy   Overmars

Van der Vaart   Kluivert       Sneijder

Van Bommel 

Van Bronckhorst         Stam 

Cocu

Van der Sar

Combinatie van techniek, talent en ervaring gecombineerd.
Lijkt mij een ultieme opstelling. Misschien Makaay ipv van Nistelrooij maar met jou psv achtergrond zal dat wel niet lukken
Beetje erg magere verdediging, ik denk dat je door de eerste de beste serieuze tegenstander overlopen wordt met deze opstelling.
pi_12451035
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:53 schreef Qi het volgende:
Beetje erg magere verdediging, ik denk dat je door de eerste de beste serieuze tegenstander overlopen wordt met deze opstelling.
Meeste tegenstanders spelen met 1 of 2 spits(en) en daar heb je dus Stam voor en uiteraard Bronckhorst al lijkt me Hofland meer geschikt.
Cocu erachter en je zit geramd. Ik denk dat Van Bommel de eigenschappen van Jonk en Wouters combineert dus heb je nog een extra slot op de deur.
Middenveld is heel creatief en als je veel druk zet moet het hier zeker mee lukken. Beetje ajaxsysteem '95 en die heeft zijn vruchten wel afgeworpen.
pi_12451154
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 10:57 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Meeste tegenstanders spelen met 1 of 2 spits(en) en daar heb je dus Stam voor en uiteraard Bronckhorst al lijkt me Hofland meer geschikt.
Cocu erachter en je zit geramd. Ik denk dat Van Bommel de eigenschappen van Jonk en Wouters combineert dus heb je nog een extra slot op de deur.
Middenveld is heel creatief en als je veel druk zet moet het hier zeker mee lukken. Beetje ajaxsysteem '95 en die heeft zijn vruchten wel afgeworpen.

Nederland krijgt met de normale opstelling al genoeg doelpunten tegen en dat zal alleen maar vaker voorkomen met deze opstelling. Je bent het wel met me eens dat de verdediging er niet beter op wordt als je het terug brengt van 4 naar 3 man, en dan ook nog eens met iemand die nooit centraal in de verdediging speelt (Cocu)? Een snelle counter is fataal, dat is geheid een doelpunt.
pi_12451192
Mijn opstelling:
code:
                         V.d. Sar

Reiziger               Stam             Cocu

V. Bommel

--------------------------------------

Seedorf              Davids                 Overmars

V.d Vaart
--------------------------------------
        Kluivert                    V. Nisterrooy

pi_12451272
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 11:04 schreef Qi het volgende:

[..]

Nederland krijgt met de normale opstelling al genoeg doelpunten tegen en dat zal alleen maar vaker voorkomen met deze opstelling. Je bent het wel met me eens dat de verdediging er niet beter op wordt als je het terug brengt van 4 naar 3 man, en dan ook nog eens met iemand die nooit centraal in de verdediging speelt (Cocu)? Een snelle counter is fataal, dat is geheid een doelpunt.

Nee ik denk dat je altijd 1 man meer in de verdediging moet hebben dan de tegenstander spitsen heeft. Meer is overdreven.
Door anders te voetballen dan andere landen kun je volgens mij meer bereiken. Als je de vleugelspitsen iets meer laat inzakken heb je voldoende power op het middenveld waar naar mijn mening de strijd gestreden moet worden in het hedendaagse voetbal
quote:
Voor Phillip Cocu lijkt Barcelona-coach Frank Rijkaard dit seizoen een rol als centrale verdediger voor ogen te hebben. En ook al speelde de veelzijdige linkspoot daar vaker, toch vraagt Cocu tijd om te wennen aan die positie.
'Het is moeilijker om alle wedstrijden als centrumverdediger te spelen dan maar een paar. De spitsen zijn namelijk steeds weer anders', legde Cocu uit. 'Daarom moet ik nog een aantal dingen leren. Zoals hoe de dekking verzorgd wordt en hoe je het oplost als je ver van eigen goal speelt.'

Duidelijk is namelijk wel dat Rijkaard met Barça vooruit wil verdedigen, met een compacte ploeg die ver van het eigen doel speelt. 'Daarvoor dienen we samen druk te zetten en dat soort automatismen moet je inslijpen', meent Cocu.

De 32-jarige alleskunner is positief over de voorbereiding van Barcelona maar waakt ervoor om al te hoge verwachtingen te wekken. 'In het voorbereiding voelt het altijd goed aan. Maar het gaat erom hoe we het doen in de competitie en in de UEFA Cup. Kwaliteit hebben we zoals altijd genoeg, ik hoop alleen dat we minder blessures oplopen dan vorig seizoen.'
bron: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=51705/sc=8bf933

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')