quote:Ik probeer het zo veel mogelijk up to date te houden, maar ik vraag me af hoe nuttig die lijst nog is... het is redelijk wat werk, en aan de views te zien kijkt men er tegenwoordig toch niet meer naar....
Op zondag 14 september 2003 11:41 schreef Tizmo het volgende:
Hoevaak updaten jullie die meeting lijst.
Dr. Flash, de gegevens zijn weggehaald... thx.
.
quote:Cool
Op zondag 14 september 2003 18:08 schreef sweek het volgende:
Dr. Flash, de gegevens zijn weggehaald... thx..
quote:Volgens mij is dat misschien best mogelijk... open er anders eens een FB topic over, dan kun je van meer users de meningen horen voor zoiets...
Op woensdag 17 september 2003 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Cool
Ik had een ander ideetje hè, ik word soms een beetje moe van al die topics over zaken als dierenleed (vandaag bijvoorbeeld het Ganzelever-topic en die over wat ze in Azië allemaal doen) en moslimbashing (niet te tellen gewoon). Is het wellicht een bespreekbare optie om een subforum "Normen en Waarden" aan te maken voor dat soort discussies? Is maar een idee hoor, maar ben wel benieuwd wat jullie er van denken...
ik zie niet in wat er verkeerd aan is
verder weet ik wel dat het niet aardig/lief/sociaal is om mensen af te zeiken maar in dit geval...... was het cool
schopje naar PTA maar dan?
quote:Ik weet het niet... vind niks met de search.
Op zaterdag 20 september 2003 14:15 schreef Rodie83 het volgende:
Waar is het topic baukelen gebleven? Was dolkomisch moet ik zeggen!verder weet ik wel dat het niet aardig/lief/sociaal is om mensen af te zeiken maar in dit geval...... was het cool
![]()
quote:Al gebeurd, sorry dat ik er niet eerder bij was... in het weekend ben ik er niet zo veel...
Op zondag 21 september 2003 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Extreme Machines meeting Almeloschopje naar PTA maar dan?
quote:Ik heb het net even aan de Onzin mods gevraagd, en de topics mogen helemaal niet meer, en reeksen die niet in het ONZ lijstje staan ook niet meer...
Op maandag 22 september 2003 20:52 schreef Sitethief het volgende:
Truth or Dare doorstart
wat moet ik er nu mee? TorD loop echt al eeuwen en opeens mag het nergens meer
quote:Mag ik vragen waarom het niet meer mag. Ik vind het geniale topics.
Op maandag 22 september 2003 20:57 schreef sweek het volgende:[..]
Ik heb het net even aan de Onzin mods gevraagd, en de topics mogen helemaal niet meer, en reeksen die niet in het ONZ lijstje staan ook niet meer...
quote:Sorry, ik zag hem nog niet staan zo snel...
Op dinsdag 23 september 2003 08:09 schreef Oldbie het volgende:
Wordt mijn vraag nog beantwoord?
Ik weet het zelf ook niet goed, ik heb indertijd nooit in die topics gezeten... blijkbaar mocht het van Danny zelf niet meer.
quote:Nou, dus Danny bepaalt hoe jij jezelf hier moet gedragen.
Op dinsdag 23 september 2003 10:45 schreef sweek het volgende:[..]
Sorry, ik zag hem nog niet staan zo snel...
Ik weet het zelf ook niet goed, ik heb indertijd nooit in die topics gezeten... blijkbaar mocht het van Danny zelf niet meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Extremini op 23-09-2003 17:52]
quote:Fout. Admins overrulen mods. FA's trouwens ook.
Op dinsdag 23 september 2003 17:51 schreef Extremini het volgende:[..]
Nou, dus Danny bepaalt hoe jij jezelf hier moet gedragen.
Je moet zelf bepalen wat goed is en wat verkeerd is, niet Danny. Je bent ook een moderator, dus bepaal het zelf.
TS heeft het voor zijn ogen zien gebeuren, en de dader was volgens hem een "neger". Later wordt dat opeens een 13 jarige Marokkaan. Bovendien zou het in Terneuzen zijn gebeurd terwijl TS volgens eiegen info in Almere woont. Kan iemand even kijken?
quote:Ik had er ook zo mijn twijfels over, kijk ff 2 posts boven je eigen?
Op dinsdag 23 september 2003 18:55 schreef Leonardo1504 het volgende:
Ik heb zo mijn twijfels over dit topic. Het kan natuurlijk waar zijn, maar ik vrees dat het alleen maar om te bashen is.TS heeft het voor zijn ogen zien gebeuren, en de dader was volgens hem een "neger". Later wordt dat opeens een 13 jarige Marokkaan. Bovendien zou het in Terneuzen zijn gebeurd terwijl TS volgens eiegen info in Almere woont. Kan iemand even kijken?
quote:Ah ok ik zag de topictitel niet in je link staan, vandaar. Maar ik ben dus niet de enige.
Op dinsdag 23 september 2003 18:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik had er ook zo mijn twijfels over, kijk ff 2 posts boven je eigen?
quote:Ik ben Moderator van General Chat, ik heb niks te zeggen over Onzin Voor Je Leven, waar zo'n topic zou thuishoren...
Op dinsdag 23 september 2003 17:51 schreef Extremini het volgende:[..]
Nou, dus Danny bepaalt hoe jij jezelf hier moet gedragen.
Je moet zelf bepalen wat goed is en wat verkeerd is, niet Danny. Je bent ook een moderator, dus bepaal het zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |