quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:31 schreef QyRoZ het volgende:Ik ben geweldig. En ik had dit topic nog niet eens gelezen.
quote:Hoi calvobbes. Heb jij een opmerking over de moderatie?
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
quote:Flora & Fauna.
Op maandag 25 augustus 2003 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
Hee, yvonne, waar kan ik dan wel eens een topic openen waarin users eens lekker op ufo's kunnen schelden?
ps: ik weet niet waar ik dit anders moet zeggen, anders had ik er daar wel een gemaakt.
quote:Dan moet je even in het feedbacktopic in SEX zelf zijn....
Op zondag 31 augustus 2003 20:02 schreef Rijkswachter het volgende:
Hallo, ik ben pas nieuw hier, ik heb een topic gestart Sperma invriezen wat ik serieus bedoelde en nu zitten er 2 mijn topic te vernaggelen.
Kan iemand hier misschien ingrijpen?ps: ik weet niet waar ik dit anders moet zeggen, anders had ik er daar wel een gemaakt.
Kraken is niet illegaal. Kraken mag als het betreffende pand meer dan een jaar leeg staat en de eigenaar er geen concrete plannen mee heeft. Lees het topic in W&G maar eens (en laat het open!).
Dus als er nog eens iets over kraken opduikt: het is (onder voorwaarden) toegestaan.
quote:Oeps, dat wist ik dus niet...
Op donderdag 4 september 2003 12:15 schreef k_man het volgende:
Zeg sweek, terecht dat je dat topic over kraken gesloten hebt hoor (het was dubbel met een al bestaand, veel groter topic in W&G over kraken), maar je motivatie deugt niet.Kraken is niet illegaal. Kraken mag als het betreffende pand meer dan een jaar leeg staat en de eigenaar er geen concrete plannen mee heeft. Lees het topic in W&G maar eens (en laat het open!).
Dus als er nog eens iets over kraken opduikt: het is (onder voorwaarden) toegestaan.
quote:Het is sweek.
Op vrijdag 5 september 2003 13:57 schreef Viviann het volgende:
kan deze bij de meets irbaboon of swek?
het loopt nog niet echt goed nu en dat zal vast beter worden als er wat meer reklame voor is
quote:Het tijdstip, de openingspost, de reacties, de sfeer, de uitwerking op mijn aura.
Op zaterdag 6 september 2003 01:55 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Hey jij daarIs deze dicht om het onderwerp of om de reacties?
Maar een serieus [centraal] nieuwe V&A mod topique is natuurlijk wel welkom. Tenzij het al bestaat. Maar dat weet ik niet.
quote:Dus als ik om 9 uur s'ochtends, wanneer er een andere sfeer is, nuchter een topic open met wat meer moeite voor de openingspost. En er voor zorg dat het topic een andere werking heeft op je aura. En dat het topic [centraal] nieuwe V&A mod topique heet. Dan blijft ie open?
Op zaterdag 6 september 2003 02:02 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Het tijdstip, de openingspost, de reacties, de sfeer, de uitwerking op mijn aura.
Maar een serieus [centraal] nieuwe V&A mod topique is natuurlijk wel welkom. Tenzij het al bestaat. Maar dat weet ik niet.
Wat moeten de users van tegenwoordig met veel dingen rekening houden voordat ze een GC topic openen.
.
en ja, natuurlijk had ik de search al gebruikt...
quote:Zie de reactie op je mailtje en die in FB.
Op maandag 8 september 2003 13:49 schreef E-Spot het volgende:
Hockeysletjes dilemmaWaarom een slotje? Haal mijn site dan weg en dan blijft een stelling over.
willen jullie lynx666 bij gaat mee zetten en bij voorbehoud weghalen
quote:Doe ik even.
Op maandag 8 september 2003 19:46 schreef Riann het volgende:
Herhaling meeting Efteling deel 2willen jullie lynx666 bij gaat mee zetten en bij voorbehoud weghalen
quote:Staat er in nu.
Op dinsdag 9 september 2003 11:20 schreef Viviann het volgende:
en hoe zit het met mijn topic?
quote:: *
Op dinsdag 9 september 2003 11:24 schreef sweek het volgende:[..]
Staat er in nu.
.
quote:Ga maar naar het topic, en kijk zelf maar. Klik eens op je laatste post, ga dan in het "nieuwe" topic naar de laatste pagina en helemaal naar onderen. Déjà vu?
Op dinsdag 9 september 2003 16:09 schreef sweek het volgende:
Post hier je palindroom postaantal deel 5
Deze was iets eerder geloof ik, dus een slotje op deze.....
[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 09-09-2003 19:48]
quote:Je had bovendien MIJN topic gesloten, dat veel eerder begonnen was, maar goed, dat boeit eigenlijk niet zo
Op dinsdag 9 september 2003 19:33 schreef sweek het volgende:
Veranderd, bedankt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |