Lijkt me wel zo netjes.
quote:We doen het al eeuwen
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:21 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind het een nergens op slaande traditie echt... ik laat al heel veel slowchat toe in die topics, maar terugvindposts vind ik wel erg overdreven. Als je echt iets te melden hebt, dan weet je dat topic echt wel te vinden hoor.
quote:Had ook gekunt, maar ik vind dit net zo goed werken hoor.
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:22 schreef static het volgende:
En dat kun je gewoon niet even melden via een edit oid?Lijkt me wel zo netjes.
Gewoon verhaal halen in het daarvoor dienende topic, werkt heel goed.
En hoe lang het al gebeurt lijkt me niks uit te maken? Er had al eerder ingegrepen kunnen worden misschien, maar ik vind de topics gewoon steeds meer slowchat worden, en het gaat steeds minder over de meeting zelf... dat ik nu pas "ingrijp" ja.
quote:Dan is er nog meer werk aan de winkel, die van Yvonne en Heatwave bijv.
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:21 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind het een nergens op slaande traditie echt... ik laat al heel veel slowchat toe in die topics, maar terugvindposts vind ik wel erg overdreven. Als je echt iets te melden hebt, dan weet je dat topic echt wel te vinden hoor.
quote:Een beetje slowchat vind ik ok, maar dit is een en al slowchat geworden... het is een slowchatreeks, en dat staan we toch niet meer toe op Fok! ? In onzin niet, maar dan gaan we dat toch ook niet in GC wel doen.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:06 schreef shmoopy het volgende:[..]
Dan is er nog meer werk aan de winkel, die van Yvonne en Heatwave bijv.
Sweek, het topic gáát over de meeting en alles wat daarbij hoort, slowchat is onvermijdelijk, mensen mogen toch op elkaar reageren?
Het is gewoon echt een eindeloze reeks geworden en gaat bijna niet meer over de meeting zelf.
quote:Wat een goede beschrijving van de 30/40 topics sweek, maar het gaat hier om de organisatie van de laffer en static meet in veghel.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:09 schreef sweek het volgende:[..]
Een beetje slowchat vind ik ok, maar dit is een en al slowchat geworden... het is een slowchatreeks, en dat staan we toch niet meer toe op Fok! ? In onzin niet, maar dan gaan we dat toch ook niet in GC wel doen.
Het is gewoon echt een eindeloze reeks geworden en gaat bijna niet meer over de meeting zelf.
quote:30/40 topics is een andere zaak, heeft hier niks mee te maken... Daar ben ik ook niet zo voor hoor, maar die topics vind ik inhoudelijk nou toch nog wel wat beter dan deze.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:11 schreef Stranger het volgende:[..]
Wat een goede beschrijving van de 30/40 topics sweek, maar het gaat hier om de organisatie van de laffer en static meet in veghel.
Met daarbij zeggende dat ik een spontaan delete en move actie een hele verkeerde manier van modden vind in een topicreeks over een meeting die al zo lang loopt.
Je had ook gewoon even in het topic zelf kunnen melden dat je vind dat de slowchat iets minder moest worden.
En een *terugvindpost* is iets dat al jaren loopt omdat een topic dan lekker makkelijk in de name-search voorkomt. Dat je het zelf niet gebruikt is nog niet een reden om het te gaan deleten.
quote:Dan moet je die maar eens echt gaan lezen, er worden in sommige delen pagina's volgeluld met knufjes geven, melden hoe dronken ze nu alweer zijn enz enz.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:12 schreef sweek het volgende:[..]
30/40 topics is een andere zaak, heeft hier niks mee te maken... Daar ben ik ook niet zo voor hoor, maar die topics vind ik inhoudelijk nou toch nog wel wat beter dan deze.
quote:Dat weet ik, en ik denk er ook over naw om die te gaan sluiten hoor... Daar heb ik het ook al met hun zelf over gehad.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:14 schreef shmoopy het volgende:[..]
Dan moet je die maar eens echt gaan lezen, er worden in sommige delen pagina's volgeluld met knufjes geven, melden hoe dronken ze nu alweer zijn enz enz.
Inhoudelijk vind ik die Laffer / Static meettopics het dichtste aanleunen bij die onzinmeettopics, en die stonden ook gewoon in ONZ.
(ik ben trouwens even een kwartiertje weg, reageer zometeen weer.)
quote:Het probleem met dergelijke topics in Onzin is dat er opeens allemaal randdebielen uit het houtwerk komen om de boel te verpesten, en dan krijg je daar weer gezeik over.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:18 schreef sweek het volgende:[..]
Dat weet ik, en ik denk er ook over naw om die te gaan sluiten hoor... Daar heb ik het ook al met hun zelf over gehad.
Maar projecteren op een andere zaak lijkt me nu ook niet de bedoeling, het gaat hier over die Laffer/Staticmeettopics, en die zijn pure slowchat geworden... En horen wmb. dan beter thuis in ONZ.
Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz, of het forum waarbij de meeting het dichtste aansluit. In GC zouden alleen meetingtopics over een specifieke zaak horen die in geen ander forum past vind ik.Inhoudelijk vind ik die Laffer / Static meettopics het dichtste aanleunen bij die onzinmeettopics, en die stonden ook gewoon in ONZ.
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:12 schreef sweek het volgende:[..]
30/40 topics is een andere zaak, heeft hier niks mee te maken... Daar ben ik ook niet zo voor hoor, maar die topics vind ik inhoudelijk nou toch nog wel wat beter dan deze.
Wat een bewonderingswaardige onzin!
quote:Heb je die wel eens gelezen? Niets dan SC.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:16 schreef static het volgende:[..]
En die 30+ meuk dan? En die 'postcount' shit?
quote:Opeens een nieuwe policy ?
Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz
quote:Reageer dan ook even op mijn post hierboven wil je...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:18 schreef sweek het volgende:
(ik ben trouwens even een kwartiertje weg, reageer zometeen weer.)
quote:Precies, en daarom hoort het al vanaf dag 1 in GC,
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:20 schreef shmoopy het volgende:[..]
Het probleem met dergelijke topics in Onzin is dat er opeens allemaal randdebielen uit het houtwerk komen om de boel te verpesten, en dan krijg je daar weer gezeik over.
In GC hou je dat iig nog een beetje buiten de deur.
quote:Policy/Faq aangepast in de tussentijd?
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:18 schreef sweek het volgende:[..]
Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz past vind ik.
Kom op zeg, jullie hebben zelfs een sticky verzameltopic.
quote:Poest jij je brilletje eens op huppelemuplletje
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef shmoopy het volgende:
Sweekiepoepie, doe eens lief en zet 'm gezellig in GC?
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef yvonne het volgende:
oftewel, ze blijven in GC.
quote:Oeps.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:25 schreef yvonne het volgende:[..]
Poest jij je brilletje eens op huppelemuplletje
quote:Daar staat hij al.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef shmoopy het volgende:
Sweekiepoepie, doe eens lief en zet 'm gezellig in GC?
Edit: ik ben weer eens te laat.
quote:Dat probleem ken ik ja, en dat is al een hele tijd aanwezig in ONZ.... Maar dan moet zo'n topic niet gewoon in GC worden gezet... steeds meer mensen openen onzintopics in GC, omdat het in ONZ volgebaggerd wordt... hoe erg is het dan wel niet gesteld met ONZ? En moet het dan maar in GC kunnen? Nee, dan werk je aan ONZ lijkt me.
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:20 schreef shmoopy het volgende:[..]
Het probleem met dergelijke topics in Onzin is dat er opeens allemaal randdebielen uit het houtwerk komen om de boel te verpesten, en dan krijg je daar weer gezeik over.
In GC hou je dat iig nog een beetje buiten de deur.
quote:Ik heb al wel eens gemeld dat ik het echt aan het verbaggeren vond hoor, en dat hielp nou niet echt...
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:13 schreef Knut het volgende:
*terugvindpost*
Met daarbij zeggende dat ik een spontaan delete en move actie een hele verkeerde manier van modden vind in een topicreeks over een meeting die al zo lang loopt.
Je had ook gewoon even in het topic zelf kunnen melden dat je vind dat de slowchat iets minder moest worden.
En een *terugvindpost* is iets dat al jaren loopt omdat een topic dan lekker makkelijk in de name-search voorkomt. Dat je het zelf niet gebruikt is nog niet een reden om het te gaan deleten.
En zie hierboven waarom ik zo'n terugvindpost niks vind... het voegt niks toe, en als je wel iets toe te voegen hebt aan een topic dan neem je wel even de moeite naar GC te browsen, en de crtl + f 'en op de naam Laffer... zo'n topic is ontzettend makkelijk terug te vinden.
Zoek eens op meeting in GC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |