abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 09:22:23 #26
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_12543259
En dat kun je gewoon niet even melden via een edit oid?

Lijkt me wel zo netjes.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Admin dinsdag 19 augustus 2003 @ 09:26:16 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12543301
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:21 schreef sweek het volgende:

[..]

Ik vind het een nergens op slaande traditie echt... ik laat al heel veel slowchat toe in die topics, maar terugvindposts vind ik wel erg overdreven. Als je echt iets te melden hebt, dan weet je dat topic echt wel te vinden hoor.

We doen het al eeuwen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_12543788
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:22 schreef static het volgende:
En dat kun je gewoon niet even melden via een edit oid?

Lijkt me wel zo netjes.

Had ook gekunt, maar ik vind dit net zo goed werken hoor.

Gewoon verhaal halen in het daarvoor dienende topic, werkt heel goed.

En hoe lang het al gebeurt lijkt me niks uit te maken? Er had al eerder ingegrepen kunnen worden misschien, maar ik vind de topics gewoon steeds meer slowchat worden, en het gaat steeds minder over de meeting zelf... dat ik nu pas "ingrijp" ja.

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12543992
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 09:21 schreef sweek het volgende:

[..]

Ik vind het een nergens op slaande traditie echt... ik laat al heel veel slowchat toe in die topics, maar terugvindposts vind ik wel erg overdreven. Als je echt iets te melden hebt, dan weet je dat topic echt wel te vinden hoor.

Dan is er nog meer werk aan de winkel, die van Yvonne en Heatwave bijv.
Sweek, het topic gáát over de meeting en alles wat daarbij hoort, slowchat is onvermijdelijk, mensen mogen toch op elkaar reageren?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_12544052
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:06 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dan is er nog meer werk aan de winkel, die van Yvonne en Heatwave bijv.
Sweek, het topic gáát over de meeting en alles wat daarbij hoort, slowchat is onvermijdelijk, mensen mogen toch op elkaar reageren?

Een beetje slowchat vind ik ok, maar dit is een en al slowchat geworden... het is een slowchatreeks, en dat staan we toch niet meer toe op Fok! ? In onzin niet, maar dan gaan we dat toch ook niet in GC wel doen.

Het is gewoon echt een eindeloze reeks geworden en gaat bijna niet meer over de meeting zelf.

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12544102
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:09 schreef sweek het volgende:

[..]

Een beetje slowchat vind ik ok, maar dit is een en al slowchat geworden... het is een slowchatreeks, en dat staan we toch niet meer toe op Fok! ? In onzin niet, maar dan gaan we dat toch ook niet in GC wel doen.

Het is gewoon echt een eindeloze reeks geworden en gaat bijna niet meer over de meeting zelf.

Wat een goede beschrijving van de 30/40 topics sweek, maar het gaat hier om de organisatie van de laffer en static meet in veghel.
pi_12544117
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:11 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wat een goede beschrijving van de 30/40 topics sweek, maar het gaat hier om de organisatie van de laffer en static meet in veghel.

30/40 topics is een andere zaak, heeft hier niks mee te maken... Daar ben ik ook niet zo voor hoor, maar die topics vind ik inhoudelijk nou toch nog wel wat beter dan deze.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12544142
*terugvindpost*

Met daarbij zeggende dat ik een spontaan delete en move actie een hele verkeerde manier van modden vind in een topicreeks over een meeting die al zo lang loopt.
Je had ook gewoon even in het topic zelf kunnen melden dat je vind dat de slowchat iets minder moest worden.

En een *terugvindpost* is iets dat al jaren loopt omdat een topic dan lekker makkelijk in de name-search voorkomt. Dat je het zelf niet gebruikt is nog niet een reden om het te gaan deleten.

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_12544175
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:12 schreef sweek het volgende:

[..]

30/40 topics is een andere zaak, heeft hier niks mee te maken... Daar ben ik ook niet zo voor hoor, maar die topics vind ik inhoudelijk nou toch nog wel wat beter dan deze.

Dan moet je die maar eens echt gaan lezen, er worden in sommige delen pagina's volgeluld met knufjes geven, melden hoe dronken ze nu alweer zijn enz enz.
pi_12544269
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:14 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dan moet je die maar eens echt gaan lezen, er worden in sommige delen pagina's volgeluld met knufjes geven, melden hoe dronken ze nu alweer zijn enz enz.

Dat weet ik, en ik denk er ook over naw om die te gaan sluiten hoor... Daar heb ik het ook al met hun zelf over gehad.
Maar projecteren op een andere zaak lijkt me nu ook niet de bedoeling, het gaat hier over die Laffer/Staticmeettopics, en die zijn pure slowchat geworden... En horen wmb. dan beter thuis in ONZ.
Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz, of het forum waarbij de meeting het dichtste aansluit. In GC zouden alleen meetingtopics over een specifieke zaak horen die in geen ander forum past vind ik.

Inhoudelijk vind ik die Laffer / Static meettopics het dichtste aanleunen bij die onzinmeettopics, en die stonden ook gewoon in ONZ.
(ik ben trouwens even een kwartiertje weg, reageer zometeen weer.)

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12544312
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:18 schreef sweek het volgende:

[..]

Dat weet ik, en ik denk er ook over naw om die te gaan sluiten hoor... Daar heb ik het ook al met hun zelf over gehad.
Maar projecteren op een andere zaak lijkt me nu ook niet de bedoeling, het gaat hier over die Laffer/Staticmeettopics, en die zijn pure slowchat geworden... En horen wmb. dan beter thuis in ONZ.
Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz, of het forum waarbij de meeting het dichtste aansluit. In GC zouden alleen meetingtopics over een specifieke zaak horen die in geen ander forum past vind ik.

Inhoudelijk vind ik die Laffer / Static meettopics het dichtste aanleunen bij die onzinmeettopics, en die stonden ook gewoon in ONZ.

Het probleem met dergelijke topics in Onzin is dat er opeens allemaal randdebielen uit het houtwerk komen om de boel te verpesten, en dan krijg je daar weer gezeik over.
In GC hou je dat iig nog een beetje buiten de deur.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:21:42 #37
15080 static
pi_12544327
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:12 schreef sweek het volgende:

[..]

Wat een bewonderingswaardige onzin!

quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:16 schreef static het volgende:

[..]

En die 30+ meuk dan? En die 'postcount' shit?

Heb je die wel eens gelezen? Niets dan SC.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_12544355
quote:
Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz
Opeens een nieuwe policy ?
pi_12544372
quote:
(ik ben trouwens even een kwartiertje weg, reageer zometeen weer.)
Reageer dan ook even op mijn post hierboven wil je...
  Admin dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:23:35 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12544374
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:20 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Het probleem met dergelijke topics in Onzin is dat er opeens allemaal randdebielen uit het houtwerk komen om de boel te verpesten, en dan krijg je daar weer gezeik over.

Precies, en daarom hoort het al vanaf dag 1 in GC,
sowieso behoeven deze topics totaal geen moderatie, worden door de users zelf keurig bijgehouden, met uitzondering van de 30ers topics die nog weleens willen ruzieen,
deze topics horen in GC,
users beleven er plezier aan, ze staan niemand in de weg, behoeven zero moderatie, hoeven nieteens gelezen te worden,. vervuilen GC niet,
oftewel, ze blijven in GC.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_12544375
Sweekiepoepie, doe eens lief en zet 'm gezellig in GC?
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:24:20 #42
15080 static
pi_12544395
quote:

[..]

Ik vind alle meetingtopics sowieso eigenlijk beter thuishoren in Onz past vind ik.

Policy/Faq aangepast in de tussentijd?

Kom op zeg, jullie hebben zelfs een sticky verzameltopic.

dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:25:12 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_12544424
Sweek, het was dus niet serieus bedoeld
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Admin dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:25:18 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12544428
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef shmoopy het volgende:
Poest jij je brilletje eens op huppelemuplletje

pi_12544464
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef yvonne het volgende:
oftewel, ze blijven in GC.
pi_12544495
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Poest jij je brilletje eens op huppelemuplletje

Oeps.
  dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:29:03 #47
15080 static
pi_12544515
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:23 schreef shmoopy het volgende:
Daar staat hij al.

Edit: ik ben weer eens te laat.

pi_12544757
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:20 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dat probleem ken ik ja, en dat is al een hele tijd aanwezig in ONZ.... Maar dan moet zo'n topic niet gewoon in GC worden gezet... steeds meer mensen openen onzintopics in GC, omdat het in ONZ volgebaggerd wordt... hoe erg is het dan wel niet gesteld met ONZ? En moet het dan maar in GC kunnen? Nee, dan werk je aan ONZ lijkt me.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12544793
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 10:13 schreef Knut het volgende:
*terugvindpost*

Met daarbij zeggende dat ik een spontaan delete en move actie een hele verkeerde manier van modden vind in een topicreeks over een meeting die al zo lang loopt.
Je had ook gewoon even in het topic zelf kunnen melden dat je vind dat de slowchat iets minder moest worden.

En een *terugvindpost* is iets dat al jaren loopt omdat een topic dan lekker makkelijk in de name-search voorkomt. Dat je het zelf niet gebruikt is nog niet een reden om het te gaan deleten.

Ik heb al wel eens gemeld dat ik het echt aan het verbaggeren vond hoor, en dat hielp nou niet echt...

En zie hierboven waarom ik zo'n terugvindpost niks vind... het voegt niks toe, en als je wel iets toe te voegen hebt aan een topic dan neem je wel even de moeite naar GC te browsen, en de crtl + f 'en op de naam Laffer... zo'n topic is ontzettend makkelijk terug te vinden.

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Admin dinsdag 19 augustus 2003 @ 10:43:01 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12544800
Tip:

Zoek eens op meeting in GC.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')