quote:
Op maandag 11 augustus 2003 17:49 schreef againstthegrain het volgende:
Jawel. Even bij Live kijken op die windroosIngang festivalterrein is rechts bijna onderin...
quote:kutband.
Op maandag 11 augustus 2003 20:18 schreef koetjeboe het volgende:
oew, jammer ... geen Kellywel alien ant farm lees ik net.
je te min vinden @ Warped tour 2001 voor de punkrockstage en popu stoer doen omdat je toevallig een hit hebt met een cover.
Trouwens roel, je hebt de kaartjes binnen?
quote:Pukkelpop slaat op de leeftijd van de gemiddelde bezoeker (en Clearasil groot-verbruiker)
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:21 schreef Pearly het volgende:
Leuke naam hoor! .. Pukkelpop ..... Je neemt een pukkel en stopt er boterhammen en blikjes bier in en een pakkie peuken!!!
COOL festival toch?
quote:inderdaad ...
kutband
quote:jepz! de PW kaartjes ook al. dat gaat altijd wel redelijk snel met ticketservice
Trouwens roel, je hebt de kaartjes binnen?
quote:Hartstikke mooi. Krijg je binnenkort het geld wel zo denk ik he.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:36 schreef koetjeboe het volgende:[..]
inderdaad ...
[..]jepz! de PW kaartjes ook al. dat gaat altijd wel redelijk snel met ticketservice
quote:Of wordt het contant? ... heheh dan gaat alles op aan drank enzo.
Op dinsdag 12 augustus 2003 12:45 schreef koetjeboe het volgende:
dat hoop ik toch
quote:Rimpelrock als tegenhanger van Pukkelpop bestaat echter nog niet zo lang. Rimpelrock wordt dit jaar pas voor de tweede keer (én gratis) georganiseerd. Pukkelpop daarentegen ... Mijn eerste keer Pukkelpop dateert van 1987 toen het festival nog ECHT (!) klein was (zo'n 6000 mensen) en nog in Leopoldsburg doorging. The Jesus and Mary Chain speelden er toen !!
Op dinsdag 12 augustus 2003 08:35 schreef D-FENS het volgende:[..]
Pukkelpop slaat op de leeftijd van de gemiddelde bezoeker (en Clearasil groot-verbruiker)
Op 't zelfde terrein is een week eerder trouwens Rimpelrock voor 55-plussers.
Heimwee ....
trouwens, weet iemand iets over het softdrugs beleid op pukkelpop???
quote:Dat gebeurt hier niet meer, hoor. "Pukkelpop" is hier al jaaaaaaren ingeburgerd (ik woon zo'n 15 km van de huidige festivalweide) en hier is het vanzelfsprekend een begrip geworden.
Op vrijdag 8 augustus 2003 21:40 schreef againstthegrain het volgende:
Kerel bij het Postkantoor lachte me uit toen ik me kaartje daar haalde
quote:Wordt bij de ingang afgenomen.
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:48 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
Boeien, word toch beuken.trouwens, weet iemand iets over het softdrugs beleid op pukkelpop???
En als ze erachter komen dat iemand op het terrein handelt, wordt je er zelfs uitgegooid.
quote:Zelfde als op de Nederlandse festivals. Ze zijn behoorlijk tolerant...
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:48 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
trouwens, weet iemand iets over het softdrugs beleid op pukkelpop???
Officieel wordt het niet toegestaan nee, maa r hele kleine kans dat ze je pakken en dan nog zul je echt niet zomaar van het terrein gekickt worden
quote:hahaha.
Kelly Osbourne heeft haar Engelse tour afgelast en gaat waarschijnlijk helemaal stoppen met haar muziekcarrière. Na kritiek op haar optredens in het voorprogramma van Robbie Williams twijfelt de achttienjarige dochter van rocklegende Ozzy Osbourne aan haar muzikale talenten. De vijf optredens die ze deze maand nog zou geven zijn nu 'om gezondheidsreenen' afgelast. Tijdens haar optredens vergeet ze regelmatig haar teksten en door de Robbie-fans in Knebworth werd ze bijzonder slecht ontvangen. Tegenover vrienden heeft ze onthuld dat ze obverweegt te stroppen met haar carrière als rockzangeres. Haar laatste optreden zou het voorprogramma van vader Ozzy zijn, op 7 september in het Engelse Birmingham, maar ook dat optreden gaat niet door. Kelly overweegt na haar huidige carrière een nieuwe poging te doen, maar dan als tv-presentatrice. [bron: radio538]
quote:En kep der niet eens live gezien
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:10 schreef koetjeboe het volgende:
weer een rasartiest minder ...
Stukje dat op festivalinfo.nl hierover staat is trouwens ook grappig.
quote:Heheh, echt zo erg?
Op dinsdag 12 augustus 2003 18:19 schreef againstthegrain het volgende:
Ikke wel en geloof me... je hebt echt NIETS maar dan ook helemaal NIETS gemist.
Alleen als je had willen lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |