quote:Dat was een grapje.
Op donderdag 4 september 2003 19:12 schreef =HellFire= het volgende:
Die Joey Cape van Lagwagon is wel een eikel met z'n I prefer beer above playing some songs.
quote:Nou, ik lach me dood.
Op donderdag 4 september 2003 20:05 schreef Ixnay het volgende:[..]
Dat was een grapje.
Eerst zouden ze om 0:20 komen. Duurde een uur langer... Sta je daar in de kou/regen. Naja, beetje geluld met wat sympathieke Belgen enzo. Komen ze om 1:10 naar buiten. Spelen 40 minuten, en gaan dan gelijk weg...
En volgens mij meende hij het echt wel. Want het was niet op zo'n grappige toon hoor.
quote:Ze hadden het vliegtuig gemist.
Op donderdag 4 september 2003 20:11 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Nou, ik lach me dood.
![]()
Eerst zouden ze om 0:20 komen. Duurde een uur langer... Sta je daar in de kou/regen. Naja, beetje geluld met wat sympathieke Belgen enzo. Komen ze om 1:10 naar buiten. Spelen 40 minuten, en gaan dan gelijk weg...
En volgens mij meende hij het echt wel. Want het was niet op zo'n grappige toon hoor.
Iemand zei daar dat ze met de tourbus zouden komen, dus dat dat verhaal bullshit was.
Maar de avond ervoor speelden ze in Griekenland, Athene.
En dat stuk ga je ECHT niet met de bus rijden, en anders is dat de reden waarom ze te laat waren.
Verder goed concert en m'n melkman lagwagon shirt is nog heerlijk vies van toen.
quote:hmmm, cult of luna, was in het begin wat slapjes, werd naar het eind, super. aar, ik denk dat het zowieso erg weinig aan is als je die cd nooit gehoord hebt (the beyond, daar hoor je toch wat meer).....en als je liever wat lichter verteerbaar spul wilt: luister ISIS!!!!
Op maandag 1 september 2003 16:06 schreef Ixnay het volgende:[..]
Boysetsfire was ECHT goed.
Poison The Well ook.
Maar Cult Of Luna, was waardeloos, alleen de heletijd maar wat geschreeuw, geen melodie erin of niks. Ben na 2 nummers weg gegaan.
Sparta en Cave In heb ik niet gezien.
[..]Lagwagon was een van de betere optredens vond ik, AFI ook trouwens.
Weet er iemand trouwens de playlist van Lagwagon?
Ze speelden er een nummer dat ik nog niet kon, en die was wel goed.
[..]Ze waren net iets te groot voor de skate stage.
Maar wat bedoel je met zeuren?
Dat met die security vind ik wel terecht, al viel het op Pukkelpop wel mee.
ik vond zelf afi erg waardeloos. en saai.
bij ptw was het echt zooooo druk (wel vele malen meer als wat er in de goudvishal paste), echt goed voor hun, ze verdienen het!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |