abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12862192
Ixnay, de drummer van The Vandals was Josh Freese he? Dat meneerke kan lekker drummen =D
  maandag 1 september 2003 @ 06:50:49 #227
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12864497
quote:
Op maandag 1 september 2003 00:18 schreef NRK het volgende:
Ixnay, de drummer van The Vandals was Josh Freese he? Dat meneerke kan lekker drummen =D
Ja, volgens mij was dat Josh.
Belangrijk detail, hij had een Offspring shirt aan, dus misschien wordt hij alsnog de nieuwe drummer.
  maandag 1 september 2003 @ 06:58:55 #228
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12864508
quote:
Op maandag 1 september 2003 00:08 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Is dat niet gecovered van DJ Paul Elstak...

Er zijn mensen die dat echt denken.
quote:
Hoe waren De Heideroosjes trouwens?
Een van de betere optredens, die zanger kan echt goed het publiek bespelen.
Ook het nummer Punica werd gespeeld, omdat een paar mensen, een spandoek met daarop "punica" hadden gemaakt.
En ze speelden nog van alles van het nieuwe album, en die nummers kon ik nog niet.
En die gitarist met z'n elvis outfit.

Het was een van de beste optredens die ik er gezien heb.

pi_12866854
is er dan niemand die cult of luna heeft gezien?????
of poison the well
of boy sets fire
of sparta
of cave in???????????????
pi_12867302
mijn eerste pukkelpop... beste band: AFI slechtste band: lagwagon

wat een domme belgen lopen daar rond.. HOEREUHHH de hele tijd sloeg nergens op

volgend jaar weer PP (hoop ik)

pi_12867357
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:00 schreef deflenatones het volgende:
is er dan niemand die cult of luna heeft gezien?????: bagger
of poison the well: zie boven
of boy sets fire: leuk, jammer van dat stof, m'n keel was totaal zwart
of sparta: hmm.. beetje saai
of cave in??????????????? eerste nummer: emo, tweede BRULLL, derde emo, vierde BRULL, vijfde emo, zesde BRULL boooring dus...
pi_12867660
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:32 schreef superheist het volgende:

wat een domme belgen lopen daar rond.. HOEREUHHH de hele tijd sloeg nergens op

volgend jaar weer PP (hoop ik)

Dit jaar helaas niet geweest, had heel graag Cult of Luna, Sparta, Mars Volta, Poison the Well willen zien. Maargoed, er was niemand die meekon/wilde, maar voor volgend jaar zijn de plannen er al om te gaan

Dat HOERUUUH hadden ze vorig jaar ook al..ging een beetje vervelen idd.
Iemand trouwens Spinvis gezien?

pi_12867956
mensen die afi goed vonden damn wat waren die slecht zeg, na 2 nrs weggelopen
mijn hoogtepunt: de laatste 20 minuten cult of luna, eerst 10 minuten spanning opbouwen en daarna het laatste nr van de laatste cd damn ik had het niet meer de rillingen liepen over mij rug ondanks dat de zon scheen
verder super: the blood brothers, sparta, cave in (dat begin seafrost eindigend in 3 min noise en daarna meteen moral deity erin rammen), pretty girls make graves. mars volta
  maandag 1 september 2003 @ 12:54:54 #234
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_12869051
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 22:51 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Bro Hymn is gewoon een klassieker, heel veel mensen kennen dat nummer, terwijl ze niet weten wie Pennywise zijn.

Pennywise is bekender dan je denkt. Ze stonden niet voor niks op het main stage. Wat waren ze aan het zeuren trouwens. Al die eikels uit California doen dat. Whiners.

Maar goed verder wel leuk hoor. Heb me erg vermaakt op Michael Franti, Foo Fighters, Datsuns en nog een hoop. Jammer van de regen de eerste nacht en de 200 eikels die het nodig vonden de laatste nacht op 30 meter van onze tent een halve rel te organiseren.

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_12869518
Ja idd! Wat een zeikers bij Pennywise, hele tijd door

Irritant.

pi_12871819
AFI
Foo Fighters
Less Than Jake
Matchbook Romance
Mad Caddies
Vandals
Boysetsfire
Pennywise
Reel Big Fish
All American Rejects

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 01-09-2003 17:18]

I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_12872461
^ wat hij zegt
  maandag 1 september 2003 @ 16:06:38 #238
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12873512
quote:
of poison the well
of boy sets fire
of sparta
Boysetsfire was ECHT goed.
Poison The Well ook.
Maar Cult Of Luna, was waardeloos, alleen de heletijd maar wat geschreeuw, geen melodie erin of niks. Ben na 2 nummers weg gegaan.
Sparta en Cave In heb ik niet gezien.
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:32 schreef superheist het volgende:
Lagwagon was een van de betere optredens vond ik, AFI ook trouwens.
Weet er iemand trouwens de playlist van Lagwagon?
Ze speelden er een nummer dat ik nog niet kon, en die was wel goed.
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:54 schreef ullie het volgende:

[..]

Pennywise is bekender dan je denkt. Ze stonden niet voor niks op het main stage. Wat waren ze aan het zeuren trouwens. Al die eikels uit California doen dat. Whiners.

Ze waren net iets te groot voor de skate stage.

Maar wat bedoel je met zeuren?
Dat met die security vind ik wel terecht, al viel het op Pukkelpop wel mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 01-09-2003 16:15]

pi_12874499
damn afi optreden als een van de betere optredens noemen en cult of luna optreden waardeloos noemen

hoe hard kan je de plank misslaan

pi_12874761
quote:
of poison the well
of boy sets fire
of sparta
Cave in rockte wel super vet.. niet mijn soort muziek .. maar twas zow lekker dak toch wel ff ging rocken

boys sets fire was heel goed heb ik gehoord.. zelf niet gezien..

'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_12874838
quote:
Op maandag 1 september 2003 12:54 schreef ullie het volgende:

[..]

Maar goed verder wel leuk hoor. Heb me erg vermaakt op Michael Franti, Foo Fighters, Datsuns en nog een hoop. Jammer van de regen de eerste nacht en de 200 eikels die het nodig vonden de laatste nacht op 30 meter van onze tent een halve rel te organiseren.

hahahah dat rellen was koel.. ging nergens over.. beetje water gooien .. niets bijzonders en niemand had wat tegen elkaar.. iedereen stond gewoon daar gezellig te lullen met elkaar.. was echt super gezellig de laatste aaf.. (ben stiekem wel aan de andere kant gaan staan niet aan de kant waar ik bijhoorde )
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
  maandag 1 september 2003 @ 17:14:35 #242
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12875174
Bij The Ataris zullen wel niet veel mensen hebben gestaan.

Ik zelf was ook naar Limp gaan kijken.

pi_12875211
op de lichtkrant daar stond dat ze verplaatst waren maar dat was dus niet zo! dus ze stonden niet tegelijk met limp
  maandag 1 september 2003 @ 17:25:01 #244
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_12875426
quote:
Op maandag 1 september 2003 17:16 schreef maurice81 het volgende:
op de lichtkrant daar stond dat ze verplaatst waren maar dat was dus niet zo! dus ze stonden niet tegelijk met limp
O, dat wist ik niet.
pi_12876090
quote:
Klopt ja.. Ik wist eerst niet dat ze "verplaatst" waren, dus ging gewone tijd heen, toen kwam ik tegen dat ze naar 23:45 zouden zijn verplaatst. Ik terug naar m'n tent (vanwaar ik de skate stage kon horen) en daar aangekomen hoorde ik ze beginnen. Snel terug gerend toen

Daar snapte het publiek tenminste wat een circle pit was.. wilde bij pennywise nog niet echt lukken

pi_12876220
quote:
Op maandag 1 september 2003 16:06 schreef Ixnay het volgende:
Lagwagon was een van de betere optredens vond ik
Ik was er zelf niet bij (nogal moe na FF), maar ik hoorde van iemand dat ze te laat aankwamen, even een paar nummertjes speelden en toen weer weg waren ook, blabla, totaal kut...

Ben ik nou van verkeerde informatie voorzien of ligt jouw smaak wat anders?

quote:
Op maandag 1 september 2003 16:58 schreef IrfieJ het volgende:
Cave in rockte wel super vet.. niet mijn soort muziek .. maar twas zow lekker dak toch wel ff ging rocken
Die waren wel goed bezig ja! Heb ze daarna nog opgezocht in de white room, handtekeningetjes gekregen, even mee gepraat en met ze op de foto geweest. Wel aardige gasten.

Oh.. en als verder aandenken heb ik nog een plectrum van Alien Ant Farm Alhoewel die niet zo heel goed waren bleef smooth criminal lekker.

pi_12882309
quote:
Op maandag 1 september 2003 06:58 schreef Ixnay het volgende:
Een van de betere optredens, die zanger kan echt goed het publiek bespelen.
Ook het nummer Punica werd gespeeld, omdat een paar mensen, een spandoek met daarop "punica" hadden gemaakt.
En ze speelden nog van alles van het nieuwe album, en die nummers kon ik nog niet.
En die gitarist met z'n elvis outfit.

Het was een van de beste optredens die ik er gezien heb.

De Heideroosjes heb ik tot op heden pas één keer gezien (op Dauwpop '02) en het heeft toen ook een geweldige indruk op me gemaakt. Vooral Regular day in Bosnia (samen met Sharon den Adel) klinkt live fantastisch. De Roosjes kunnen in ieder geval duidelijk sfeer maken in een zaal/tent/etc...
.
  maandag 1 september 2003 @ 23:36:11 #248
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_12883766
quote:
Sowieso was de informatie voorziening ter plekke om te huilen. Je kreeg drie boekjes met verschillende tijden die allemaal niet klopten. Echter in een van de boekjes tsond dat je bij de HUMO stand moest zijn voor echt de allerlaatste wijzigingen, maar daar wisten ze geheel niks. Ja en de lichtkrant die gaf 5 minuten voor het begin van de optredens aan wat er zou komen spelen. Als iets dus 3 uur naar voren wordt gehaald dan merk je dat niet als je toevallig ergens naar aan het kijken bent.

Oh en IrfieJ die 200 mensen die gezellig aan het keuvelen waren en water naar elkaar aan het gooien waren staken wel een tent in brand, gooiden hekken om en pleurden dixies om. Dat water is trouwens ook niet echt prettig als het van 30 meter ver komt aanzeilen in een 2 liter fles en op je tent terecht komt.

Zo lekker gezeurd. Ik denk dat ik maar eens ga kijken of ze bij Pennywise nog een triangelaar nodig hebben met de juiste attitude .

Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_12897835
Pukkelpop was echt zwaar goed dit jaar

All-American Rejects
Foo Fighters
Electrix Six (in de Marquee bij een regenbui )
Pennywise
Sum 41 (zanger mocht wel nog een nummer extra zingen ipv heel de tijd grapjes te maken... )
Adema
Cave In
Lamb

Massive Attack vond ik dan weer dik tegenvallen.

Verder wat water in tent maar dat hebben we mooi kunnen drogen voor de laatste nacht
Van slecht geluid heb ik niets gemerkt.

[Dit bericht is gewijzigd door JuStInUz op 02-09-2003 18:05]

pi_12934076
Mijn favo lijstje van pukkelpop:

- FisherSpooner! Met stip op 1 wat een mega show zeg! Echt geweldig!
- The Hacker
- Adult.
- Donna Summer (nee niet DE nee, voor pukkelpop onbekend bij mij maar die kerel kreeg de zaal ook echt op zijn kop).
- LFO (terwijl ik hem leuker verwacht had vond het net wat TE hard gestamp, behalve de laatste nummers dat vond ik dan we weer vet! mooi nummer trouwens die nieuwe van hem: This is going to make you freak!)
- Fat truckers (ook nog nooit eerder van gehoord maar ik vond ze ook hartstikke goed).

Ik ging wel meer voor de electronische muziek in plaats van de bandjes. Heb niks op het hoofdpoduim of de skate podium gezien. Toch leuk da er zoveel variatie is.!

[Dit bericht is gewijzigd door Mie op 04-09-2003 11:44]

...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')