quote:geen optie met dit warme weer, temp op de slaapkamer is meestal rond de 30 graden....
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:28 schreef BobRooney het volgende:
alle ramen...deuren...kieren ...goed gesloten houden
quote:maar daar komen ze dus op af....ik zoek iets (apparaatje ofzo?) die al die muggen die op mijn slaapkamer durven te komen KILLED!
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:26 schreef NightH4wk het volgende:
Een Belg naast je laten slapen, gaan ze allemaal heen.
zijn overigens nu uit de handel schijnt slecht te zijn voor gezondheid
quote:die muggen zijn ook slecht voor mijn gezondheid, constant jeuk door die muggenbulten en slechte nachtrust wat ook niet bevordelijk is voor mijn gezondheid...wie kent er nog een handelaartje in dit soort spul
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:40 schreef enzo het volgende:
Je had vroefer van Vapona een stekker met een flesje met een goedje eronder.
Dat werkte als een razende roeland geen mug die het in zijn hoofd haalde zijn kop om het muurtje te stekenzijn overigens nu uit de handel schijnt slecht te zijn voor gezondheid
perfect persoon! Helemaal mee eens! maar ehh ik sla er gewoon een paar keer naar en dan zijn die muggen allemaal bij mij weg; geen ramen open geen deuren open, zoals bijv. mijn ouders doen en ik heb altijd t licht gewoon op ook nog.!!
quote:Helpt wel, maar is niet wijs......
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:44 schreef im_me het volgende:
cintroenkaarsjes branden en tegen je gordijn aanzetten of onder de dekens leggen
Hopelijk heb je iets aan deze tips..
quote:Heel toevallig heb ik hier zo'n ding in het stopcontact zitten.
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:40 schreef enzo het volgende:
Je had vroefer van Vapona een stekker met een flesje met een goedje eronder.
Dat werkte als een razende roeland geen mug die het in zijn hoofd haalde zijn kop om het muurtje te stekenzijn overigens nu uit de handel schijnt slecht te zijn voor gezondheid
[Dit bericht is gewijzigd door JAMsper op 08-08-2003 17:36]
2. Kruidvat anti-muggen bodyspray!!! Kost geen kont en werkt als een trein! Ik werd altijd fiks gestoken, maar als ik mee insmeer met dat spul is m'n vriend de sjaak Tip: doe ook wat op je oren, aangezien ze daar altijd zo gaan zitten zoemen.
Mosiguard, middeltje op natuurlijke basis. Werkt redelijk. Werkt alleen niet met extreem veel muggen en midgets (die kleintjes in Schotland).
quote:Doet me denken aan wierook, dat soms wel eens wordt aangeraden tegen muggen.
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:14 schreef JAMsper het volgende:
Veel blowen... ik word nooit gestoken iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |