abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12303556
Ik heb zojuist een zwangerschapstest gedaan. (moet vandaag ongesteld worden erg ongeduldig).
Clearblue.
Een streepje is zeer goed te zien.
Alleen het tweede streepje is erg vaag en overdwars.....
Uhm ik snap het niet meer
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 15:23:37 #2
63405 MALLENS
Nunc aut Nunquam
pi_12303588
stuitligging!
pi_12303634
Dat het streepje erg vaag is, komt omdat je nog niet zoveel van het zwangerschapshormoon in je urine hebt. (Je ben immers pas 1 dag overtijd. .)

Een streepje is een streepje en als je twijfelt, doe je toch gewoon nog een test?
Heb je alles wel volgens de bijsluiter gedaan?

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_12303821
Dat heb ik ook gehad, niks om je zorgen over te maken en die opmerking hierboven (niet genoeg hormonen mag je negeren echt ge***)

Als je geen twee DUIDELIJKE strepen ziet is er niks aan de hand, al is geen enkele test 100% veilig.

pi_12303835
Ja alles volgens aanwijzingingen gedaan.

Alleen staan er alleen mooie horizontale streepjes en helemaal geen verticale streepjes op de plaatjes bij de beschrijving.

Ik helemaal blij met een streepje, weet ik nu niet of het een goed streepje is, zucht.
Ik denk nog even wachten en zondag ofzo nog even testen.

pi_12303864
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:32 schreef Krullie het volgende:
Dat heb ik ook gehad, niks om je zorgen over te maken en die opmerking hierboven (niet genoeg hormonen mag je negeren echt ge***)

Als je geen twee DUIDELIJKE strepen ziet is er niks aan de hand, al is geen enkele test 100% veilig.

Ik probeer zwanger te worden, bedoeel je dat je het zelf hebt gehad dat het toen raak bleek te zijn?
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 15:35:56 #7
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_12303890
quote:

Bij ons was het tweede streepje ook een beetje vaag (maar hij was er wel) en toch was ze zwanger!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
  Jubileum moderator vrijdag 8 augustus 2003 @ 15:37:14 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_12303915
Catootje heeft ook een keer een overdwars streepje gehad meen ik me te herinneren.
Dat is dus gewoon een kapotte test, betekend helaas niks anders.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_12304003
quote:

Wat zit je nou te zemelen?

Alles wat ik eerder heb gezegd is 100% waar, hoor, aangezien ik dat zelf precies zo heb meegemaakt en het door artsen uitgelegd heb gekregen.

Ik had ook zelf op de eerste dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden een test gedaan en kreeg een heel vaag streepje te zien.
Dat streepje was zo vaag, omdat je nog maar heel weinig van het hormoon in je lijf hebt. De zwangerschap is immers nog maar heel pril. Later krijg je meer van dat hormoon. Vandaar ook dat je pas vanaf 4 maanden voor Moeders voor Moeders kunt plassen, want dan heb je volop van dat hormoon.
En een streepje is een streepje, vaag of niet. (De exacte woorden van 2 huisartsen)

Als zo'n test aangeeft dat je zwanger bent, ben je ook zwanger. Het enige wat heel soms nog eens gebeurt, is dat de test aangeeft dat je niet zwanger bent en dat je het dus wel bent. (door te vroeg testen bv.)

Het enige wat wel typisch is aan dit verhaal is dat schuine streepje.
Misschien is de test niet helemaal jofel? Wat ik al eerder zei : doe nog een test.

Oi!
pi_12304038
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:34 schreef Utrecht het volgende:

[..]

Ik probeer zwanger te worden, bedoeel je dat je het zelf hebt gehad dat het toen raak bleek te zijn?

Nee je bent alleen zwanger als het streepje verticaal is en als die licht is kan je ook zwanger zijn. Maar horizontaal zegt niks. Ik heb hem twee maal gedaan (op verschillende dagen en was ook al bij de dokter geweest en die zei ook dat een horizontaal streepje niks zei)
pi_12304114
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:40 schreef MUUS het volgende:

[..]

Wat zit je nou te zemelen?

Alles wat ik eerder heb gezegd is 100% waar, hoor, aangezien ik dat zelf precies zo heb meegemaakt en het door artsen uitgelegd heb gekregen.

Ik had ook zelf op de eerste dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden een test gedaan en kreeg een heel vaag streepje te zien.
Dat streepje was zo vaag, omdat je nog maar heel weinig van het hormoon in je lijf hebt. De zwangerschap is immers nog maar heel pril. Later krijg je meer van dat hormoon. Vandaar ook dat je pas vanaf 4 maanden voor Moeders voor Moeders kunt plassen, want dan heb je volop van dat hormoon.
En een streepje is een streepje, vaag of niet. (De exacte woorden van 2 huisartsen)

Als zo'n test aangeeft dat je zwanger bent, ben je ook zwanger. Het enige wat heel soms nog eens gebeurt, is dat de test aangeeft dat je niet zwanger bent en dat je het dus wel bent. (door te vroeg testen bv.)

Het enige wat wel typisch is aan dit verhaal is dat schuine streepje.
Misschien is de test niet helemaal jofel? Wat ik al eerder zei : doe nog een test.

Er staat ook duidelijk op zo'n test dat het vanaf de eerste dag al goed werkt. Ik zeg niet dat je onwaarheden verteld, alleen heb jij niks gezegd over dat een vaag horizontaal streepje iets of niets betekend. Een lichte verticale streep kan betekenen dat je zwanger bent een horizontale zegt niet zoveel. En je kan altijd bij die ene procent horen waar hij net niet bij werkt maar dat zal heus niet bij elke test het geval zijn.
pi_12304123
quote:

[..]
KNIP

Muus het gaat er alleen om dat het streepje op mijn test niet verticaal is maar horizontaal (overdwars ten opzichte van het andere streepje)
pi_12304153
Mjaja, zal wel. .

Ff nieuw testje halen dus! .

Oi!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 15:47:02 #14
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_12304175
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:23 schreef MALLENS het volgende:
stuitligging!
Gheh heh. .
Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:07:04 #15
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12304653
quote:

[..]

Vandaar ook dat je pas vanaf 4 maanden voor Moeders voor Moeders kunt plassen, want dan heb je volop van dat hormoon.

Een vriendin van mij is nu rond de 10 weken zwanger en die plast al een paar weken voor Moeder voor Moeders. Dus nu ben ik wel benieuwd hoe dat zit
* LadyS gaat het even opzoeken

edit:
dit staat o.a. op de site van Moeders voor Moeders

quote:
Deelnemen kan vanaf de 6e tot en met de 16e week van de zwangerschap.
Moeders voor Moeders

[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 08-08-2003 16:09]

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_12304676
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:07 schreef LadyS het volgende:

[..]

Een vriendin van mij is nu rond de 10 weken zwanger en die plast al een paar weken voor Moeder voor Moeders. Dus nu ben ik wel benieuwd hoe dat zit
* LadyS gaat het even opzoeken

Ik mocht pas veel later "meeplassen".

Ik zoek met je mee! .

Oi!
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:09:31 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_12304710
quote:

[..]

Vandaar ook dat je pas vanaf 4 maanden voor Moeders voor Moeders kunt plassen, want dan heb je volop van dat hormoon.

tót een maand of 3,4 hoor.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_12304736
Ow, wat een muts ben ik ook. TOT 4 maanden kan je "meeplassen".

Mja, je kan wel merken dat het voor mij een tijd geleden is dat ik met MvM in aanraking kwam. .

*mompel* Tijd voor een nieuw kindje *mompel*

Oi!
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:11:30 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_12304761
Misschien iets heeeeel stoms:
Maar misschien zit dat venstertje gewoon verkeerd om erin, dus dat er met de test an sich niks aan de hand is

* LadyS zal wel hele domme dingen roepen

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_12304957
Kun je Clear Blue niet hierover mailen? Die weten immers hoe die testen in elkaar steken.

Ik hoop voor je dat het raak is

vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:29:47 #21
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_12305174
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:19 schreef Meaghan het volgende:

Ik hoop voor je dat het raak is

ja als je der naast pist doet ie et niet maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_12305590
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 15:37 schreef Lois het volgende:
Catootje heeft ook een keer een overdwars streepje gehad meen ik me te herinneren.
Dat is dus gewoon een kapotte test, betekend helaas niks anders.
Idd, (arme Utrecht, geen uitsluitsel hier dus) een streepje overdwars heb ik ook een keer gehad (met volgens mij een huismerk test, vanaf die tijd alleen maar dure tests gedaan)...ik heb geen idee wat dat betekent, bij mij was het duidelijk niet raak..ik weet niet hoe het met ClearBleu zit, maar ik voelde me wel vreselijk genept: wie verwacht er nu een horizontaal streepje???? Maar bij mij was het dus niks....
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_12305896
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 16:47 schreef Catootje het volgende:

[..]

Idd, (arme Utrecht, geen uitsluitsel hier dus) een streepje overdwars heb ik ook een keer gehad (met volgens mij een huismerk test, vanaf die tijd alleen maar dure tests gedaan)...ik heb geen idee wat dat betekent, bij mij was het duidelijk niet raak..ik weet niet hoe het met ClearBleu zit, maar ik voelde me wel vreselijk genept: wie verwacht er nu een horizontaal streepje???? Maar bij mij was het dus niks....

Ik heb bij de Kruidvat stage gelopen vroeger, en het is echt waar;
de kruidvat test komt uitdezelfde fabriek als een van die dure tests! Weet niet meer welk merk maar dat is echt waar. Dus merk boeit niet zo.
pi_12306160
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:01 schreef Krullie het volgende:

[..]

Ik heb bij de Kruidvat stage gelopen vroeger, en het is echt waar;
de kruidvat test komt uitdezelfde fabriek als een van die dure tests! Weet niet meer welk merk maar dat is echt waar. Dus merk boeit niet zo.

...net als wasmiddelen dus!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_12306177
Hmm komt dat irritante woord weer om de hoek kijken "Geduld"

Ik wacht tot na het weekend met een nieuwe test, dan weet ik het zeker, tenzij ik voor die tijd alsnog ongesteld wordt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')