abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12318987
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:45 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Precies!
Italianen komen echt niet naar Amsterdam om zich daar te laten afdrogen. Daar zijn ze veel te eerzuchtig voor.
Plus als Ajax had verloren met 3-0 dan zouden heel wat mensen gaan lopen brullen van "Zie wel dat Ajax aan kwaliteit heeft ingeleverd".........

Maar dat hoor je meteen als Ajax verliest
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12319018
quote:
ManU geeft voorkeur aan Puyol boven Trabelsi
Uitgegeven: 9-8-2003 11:9:40

Manchester United geeft in de zoektocht naar een nieuwe verdediger de voorkeur aan Carles Puyol, Hatem Trabelsi staat nog op de lijst als back-up. De Engelse krant The Guardian schrijft vandaag dat de Engelse kampioen al contact heeft gezocht met Catalonië.

United heeft meer vertrouwen gekregen in een transfer nadat Puyol kenbaar had gemaakt open te staan voor een vertrek naar Old Trafford om zo FC Barcelona in een betere financiële positie te brengen.

United zou geld kunnen besparen door Ajacied Hatem Trabelsi in te lijven, maar voor Sir Alex Ferguson heeft Puyol prioriteit omdat de Spanjaard in de verdediging zowel aan de rechterkant als in het centrum uitstekend uit de voeten kan.

ManU vertegenwoordigers hebben gisteren contact opgenomen met FC Barcelona om te praten over een overgang van rond de ¤ 22 miljoen. De Catalanen zijn niet geheel ongelukkig met het aanbod van United voor de 25-jarige Puyol.

Voorzitter Joan Laporta weet dat hij bij een verkoop zeer veel kritiek over zich heen krijgt van de 100.000 'sócios', maar weet ondertussen ook dat een verkoop onvermijdelijk is vanwege de zeer slechte financiële situatie waarin FC Barcelona verkeert.

Frank Rijkaard is echter niet van plan zijn leider in de verdediging te laten gaan. "Ik zal nooit Puyol verkopen, ook niet voor ¤ 22 miljoen. Hij is een onmisbare schakel in het team, maar ik zal afwachten tot er iemand van de club naar mij toekomt om mij te informeren wat er gaat gebeuren", aldus de ex-bondscoach van Nederland

bron: www.voetbalzone.nl

Goed nieuws

Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12319033
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:45 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Precies!
Italianen komen echt niet naar Amsterdam om zich daar te laten afdrogen. Daar zijn ze veel te eerzuchtig voor.
Plus als Ajax had verloren met 3-0 dan zouden heel wat mensen gaan lopen brullen van "Zie wel dat Ajax aan kwaliteit heeft ingeleverd".........

Jaha, want dan is het ineens GEEN oefenwedstrijd meer!

Je zou er bijna een calimero van worde

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 11:55:56 #104
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_12319104
Af en toe helpt het misschien om die roodwitte bril af te zetten. Inter geeft er geen dikke rookworst om, persoonlijke mening.

Italianen zijn resultaatgericht bezig, in A'dam viel er niets te behalen (publiciteit? who fuckin cares). Inter wordt pas wakker als het er echt om gaat. Zoals het een Italiaanse club betaamt.

imho.

You must be out of your brilliant mind.
pi_12319124
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:55 schreef olavski het volgende:
Af en toe helpt het misschien om die roodwitte bril af te zetten. Inter geeft er geen dikke rookworst om, persoonlijke mening.

Italianen zijn resultaatgericht bezig, in A'dam viel er niets te behalen (publiciteit? who fuckin cares). Inter wordt pas wakker als het er echt om gaat. Zoals het een Italiaanse club betaamt.

imho.

Er zit wel een kern van waarheid in hoor, maar bekijk het ook eens andersom... En dan kijk ik niet door een roodwitte bril...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_12320287
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:55 schreef olavski het volgende:

imho.

Inderdaad, die Italianen willen misschien wel winnen, maar ze zullen nooit tot het uiterste gaan in een nietszeggend toernooi als het Amsterdam Tournament. Komt ook nog bij dat de Italianen in de voorbereiding op het nieuwe seizoen een achterstand van een paar weken hadden op Ajax.

3-0 van Inter winnen op het Amsterdam Tournament is leuk, maar daar moeten we zeker niet de conclusie aan verbinden dat Ajax sterker is geworden. Als we Inter straks weer in de Champions League tegenkomen dan ben ik ervan overtuigd dat we een hele andere wedstrijd gaan zien.

pi_12320697
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:23 schreef Qi het volgende:
Als we Inter straks weer in de Champions League tegenkomen dan ben ik ervan overtuigd dat we een hele andere wedstrijd gaan zien.
Klopt, maar winnen doen we toch wel.

Ik heb nog altijd alle vertrouwen in Ajax. Niet vanwege de selectie alleen, maar vooral omdat het om Ajax gaat. Wat nou, verlies incalculeren, jezelf in een underdog positie manouvreren, al die voorzichtigheid, het gaat hier over Ajax hoor. Zo gaat dat niet. Ajax moet gewoon winnen, omdat ze de beste zijn. Dat is pas de juiste mentaliteit.

zaterdag 9 augustus 2003 @ 14:19:08 #108
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12320875
Om even terug te komen op het verhaal van Inter. Je kan er niets uit afleiden, maar je kunt me ook niet gaan vertellen dat er 11 mensen bij Inter geen fuck om geven of er nu gewonnen wordt of verloren wordt met 3-0. Als een sportman wil je ALTIJD winnen, zélfs in die onbenullige oefenpotjes.
pi_12320895
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:32 schreef Qi het volgende:
Ik zal mijn kop nooit in het zand steken. Ik denk niet dat we dit jaar sterker zijn geworden, eerder zwakker. Grygera, Escude, Sonck & Mitea moeten zich nog maar bewijzen, het is altijd afwachten hoe nieuwelingen gaan presteren. Chivu was topklasse en ik denk niet dat Escude hem gaat evenaren of verbeteren. Verder schat ik Mido ook hoger in dan Sonck en hetzelfde geldt voor Van der Meyde tegenover Mitea. Boschker is misschien iets beter dan Didulica, en Grygera is misschien gelijkwaardig, of in een uitzonderlijk geval beter, dan Trabelsi, maar over het algemeen gaan we er gewoon op achteruit. Erg jammer, maar we moeten de realiteit maar eens onder ogen zien. Iedereen lijkt te denken dat we sterker zijn geworden, of gelijkwaardig zijn gebleven, terwijl dit naar mijn mening absoluut niet het geval is. Kijk welke spelers zijn vertrokken, en wat ze voor Ajax hebben betekent, en zie welke spelers we ervoor terug krijgen.

Ajax is zwakker dan vorig seizoen!

Eindelijk een realistische ajacied. . .
pi_12321976
Voetbalonline meldt het volgende
quote:
Kansen op transfer naar Manchester United stijgen voor Trabelsi
AMSTERAM, 9 augustus 2003 13:01
De kans dat Trabelsi Ajax gaat verruilen voor Manchester United lijkt een stuk groter geworden te zijn, nadat Frank Rijkaard heeft laten weten dat Puyol onder geen voorwaarde weg mag. Manchester United wil zich op korte termijn versterken met een rechtsback. Zowel Trabelsi als Puyol zijn belangrijkste kandidaten voor die positie bij de Engelse kampioen. Ajax heeft, indien het juiste bedrag op tafel komt, geen bezwaar tegen een eventuele overgang van de Tunesische international. Zelf wil hij ook graag. "Voor het Afrikaanse voetbal in het algemeen en het Tunesische in het bijzonder is het een historische transfer", aldus Trabelsi.
Wel grappig als je bedenkt dat voetbalzone.nl juist wist te melden dat de kansen afnamen voor Trabelsi.

Ik denk niet dat de stem van Frank Rijkaard doorslaggevend is, dat zal eerder de stem van Laporta zijn en die wil Puyol wel verkopen gezien de immense schuld van Barca.......

Tis alleen wel dom van ManU om eventueel bereidt te zijn 22 miljoen te betalen voor Puyol want dat zal de prijs van Trabelsi alleen maar doen oplopen.......

.....tis een lekkere soap zo aan het worden.......

Let yourself go and enjoy the bassline...
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 16:14:55 #111
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12322509
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 15:40 schreef Speed1971 het volgende:
Voetbalonline meldt het volgende
[..]

Wel grappig als je bedenkt dat voetbalzone.nl juist wist te melden dat de kansen afnamen voor Trabelsi.

Ik denk niet dat de stem van Frank Rijkaard doorslaggevend is, dat zal eerder de stem van Laporta zijn en die wil Puyol wel verkopen gezien de immense schuld van Barca.......

Tis alleen wel dom van ManU om eventueel bereidt te zijn 22 miljoen te betalen voor Puyol want dat zal de prijs van Trabelsi alleen maar doen oplopen.......

.....tis een lekkere soap zo aan het worden.......

uiteindelijk helpt de transfer van Puyol Barca meer door de financiele situatie, en alhoewel rijkaard er tegen is, het zou me verbazen als Trabelsi toch vertrekt

Schulden verlossen, dat is immers het belangrijkste dat Barca nu moet doen, vooral nu dat ze Ronaldinho erbij hebben gekocht

August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_12322744
Ik vind dat de statistieken van Andy van der Meyde hier erg overschat worden... Na afgelopen seizoen hebben we hier een lijstje uitgedraaid gekregen, waarin meer statistieken dan alleen assists en goals kwamen. Qua foute passes, balverlies en mislukte acties scoorde Andy bij de "besten" bij Ajax.

Vergelijk het met Rommedahl: dat is al jaren de koning van de assist, maar het is absoluut geen goede speler.

Verder zaten er veel "3e, 4e, 5e" assists en goals bij. Met name in de CL was van der Meyde vaker een zwakke dan een sterke schakel.

Mijn mening is dan ook dat hij bij Ajax aan zijn top zat en nooit naar Italië had moeten gaan. Nu heeft Ajax veel geld aan hem verdiend en het is niet zo heel verrassend dat Koeman nauwelijks pijn leek te hebben van zijn vertrek...

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_12324212
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat de statistieken van Andy van der Meyde hier erg overschat worden... Na afgelopen seizoen hebben we hier een lijstje uitgedraaid gekregen, waarin meer statistieken dan alleen assists en goals kwamen. Qua foute passes, balverlies en mislukte acties scoorde Andy bij de "besten" bij Ajax.

Vergelijk het met Rommedahl: dat is al jaren de koning van de assist, maar het is absoluut geen goede speler.

Verder zaten er veel "3e, 4e, 5e" assists en goals bij. Met name in de CL was van der Meyde vaker een zwakke dan een sterke schakel.

Mijn mening is dan ook dat hij bij Ajax aan zijn top zat en nooit naar Italië had moeten gaan. Nu heeft Ajax veel geld aan hem verdiend en het is niet zo heel verrassend dat Koeman nauwelijks pijn leek te hebben van zijn vertrek...

Hehe nu gaat het alleen nog maar om de eventuele kwaliteiten van Chivu die we missen. Maar als je dan bedenkt dat we daar eigenlijk Sonck, Escude, Grygera, Mitea en Soetaers voor terug hebben lijkt het mij toch wel voor de hand liggen dat Ajax sterker is dan vorig seizoen. Want Mido en Bergdolmo speelde zo weinig vorig seizoen dat we die niet kunnen missen.
pi_12324357
En we zwaaien met zn alle naar de kuip
quote:
Ook Portsmouth wint van Feyenoord: 2-0
PORTSMOUTH, 9 augustus 2003 16:57
Feyenoord zal niet bepaald trots zijn op de oefencampagne in de aanloop naar het nieuwe seizoen. Na eerdere nederlagen tegen Nurnberg, Hannover'96, Manchester City en Celta de Vigo werd vandaag met 2-0 verloren van Portsmouth. Opvallend genoeg scoorde Feyenoord in deze vijf oefenduels slechts slechts eenmaal. Ook tegen het naar de Premier League gepromoveerde Portsmouth zat een overwinning er voor Feyenoord niet in.
Direct al domineerden de Engelsen, met Harald Wapenaar, Arjan de Zeeuw en Dejan Stefanovic in de basis, het duel. Pas na twintig minuten kwam Feyenoord in het bloedhete Fratton Park iets onder de druk uit. Het eerste doelpunt was echter vlak voor rust van Portsmouth en werd gescoord door Patrick Berger, die alle ruimte kreeg van de falende rechtsback Song. Ook na de thee was de thuisclub duidelijk de betere ploeg. Het overwicht werd in de 83ste minuut benadrukt met de tweede goal. Uit een voorzet van Steve Stone scoorde de Nigeriaan Yakuba Ayegbeni.

Opstelling Feyenoord: Lodewijks; De Nooijer, Paauwe, v/d Berg, Song (46.Swerts); Schreuder, Van Wonderen(83. Acuna); Van Persie, Lazovic(70. Bombarda), Buffel, Kuijt.

bron voetbalonline.nl

Gaat geen leuk seizoen worden voor de kakkerlakken

pi_12324475
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:29 schreef Speed1971 het volgende:
En we zwaaien met zn alle naar de kuip
[..]

bron voetbalonline.nl

Gaat geen leuk seizoen worden voor de kakkerlakken

Bert van Marwijk zal wel de eerste trainer zijn die dit seizoen de zak krijgt.
pi_12325315
Weet iemand hoe 't zit met de kaartverkoop Ajax - Grazer AK? Ik kijk net op de site (ajax.nl) en zie dat het er nu dubbel op staat. Met beiden een andere inhoud

Verkoop via TB,prijzen van e.9-e.29. Ajax SCC eigen plaats:2/8 t/m 8/8
(1 per SCC),Ajax SCC niet eigen plaats vanaf 12/8 (4 per SCC),

Ajax supcc:vanaf 13/8 (4 per (S)CC)
Ajax alle (S)CC:van.16/8 (4per (S)CC)
Overige (S)CC:van.21/8 (4 per (S)CC)

Vrije verkoop vanaf 23/8.Verkoop t/m 25/8,21.00 uur.

en

Start voorverkoop: Za. 2-8-2003 09.00 uur
Vanaf Za. 02/08/03 t/m 08/08/03 SCC eigenplaats 1 per SCC

Maximaal 4 kaarten per Club Card

Vanaf Za. 9-8-2003 Ajax SCC niet eigenplaats
Vanaf Wo. 13-8-2003 Ajax SCC en Sup.CC
Vanaf Za. 16-8-2003 Alle Ajax (S) CC
Vanaf Do. 21-8-2003 Alle (S)CC behalve Oranje
Vanaf Za. 23-8-2003 Vrije verkoop zonder clubcard

zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:33:46 #117
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12325379
Hoe dank ook, het aantal doelpunten dat we moeten missen van Bergdolmo(1), Chivu(6), Mido(9), Witschge(1) en van der Meyde(11) ligt toch op 28. Dat zijn er toch aardig wat, met name door Chivu, Mido en Mandy.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:40:13 #118
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12325477
ik denk dat voor v/d meijde echt wel is gecompenseerd, misschien zelfs chivu...
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 19:48:00 #119
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_12325584
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 18:37 schreef TalkShowHost het volgende:
Bert van Marwijk zal wel de eerste trainer zijn die dit seizoen de zak krijgt.
Zou best kunnen het zag er namelijk echt dramatisch slecht uit!
Een beetje een normaal team walst daar zo overheen.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_12325639
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:33 schreef twi het volgende:
Hoe dank ook, het aantal doelpunten dat we moeten missen van Bergdolmo(1), Chivu(6), Mido(9), Witschge(1) en van der Meyde(11) ligt toch op 28. Dat zijn er toch aardig wat, met name door Chivu, Mido en Mandy.
Dus als de nieuwelingen er meer dan 28 inleggen zijn we sterker dan vorig seizoen Maar wat dan als Socnk Zlatan meer laat scoren......?
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 21:14:02 #121
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_12326949
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 19:50 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Dus als de nieuwelingen er meer dan 28 inleggen zijn we sterker dan vorig seizoen Maar wat dan als Socnk Zlatan meer laat scoren......?

Ik zie de nieuwelingen niet meer scoren. Ik hoop dat de afwerking van een Pienaar beter wordt, want wat hij aan schoten en kansen verprutst is ook niet makkelijk bij te houden. Als hij er dan een stuk of 5-8 meer inschiet, Sonck legt er 10 in en Zlatan 20, dan zijn we er zo ongeveer wel. Maar ik moet het nog maar zien gebeuren....
pi_12334066
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 16:27 schreef methodmich het volgende:
Ik vind dat de statistieken van Andy van der Meyde hier erg overschat worden...
Ik denk niet dat iemand hier Andy van der Meyde overschat, er is alleen gezegd dat Van der Meyde belangrijker voor Ajax was dan veel mensen denken. 13 goals en 11 assists vervang je niet zomaar.
quote:
Na afgelopen seizoen hebben we hier een lijstje uitgedraaid gekregen, waarin meer statistieken dan alleen assists en goals kwamen. Qua foute passes, balverlies en mislukte acties scoorde Andy bij de "besten" bij Ajax.
Hoe betrouwbaar zijn deze gegevens? Zit iemand echt iedere wedstrijd van Andy van der Meyde, voor een heel seizoen lang, met een stopwatch te bekijken? Dat lijkt me namelijk ontzettend sterk. Zeker omdat je ook nog eens aangeeft dat hij slecht scoorde t.o.v. andere Ajacieden, wat impliceert dat meerdere spelers zijn gevolgd. Waar haal je deze gegevens trouwens vandaan?
quote:
Rommedahl is een van de belangrijkere schakels bij PSV, en in die zin ook automatisch een goede speler voor PSV. Zelfde geldt voor Van der Meyde bij Ajax.
quote:
In de Champions League was Van der Meyde inderdaad minder.
quote:
Het zou best kunnen dat hij bij Ajax aan z'n top zat, maar dat doet nog niets af aan het feit dat Van der Meyde een erg belangrijke speler voor Ajax was. Hij gaf veel goals & assists en hij lag goed in de groep. Kortom, een speler die je niet zomaar eventjes vervangt.
  zondag 10 augustus 2003 @ 14:32:18 #123
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_12335534
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:54 schreef Qi het volgende:

Ik denk niet dat iemand hier Andy van der Meyde overschat, er is alleen gezegd dat Van der Meyde belangrijker voor Ajax was dan veel mensen denken. 13 goals en 11 assists vervang je niet zomaar.

Jij beweerde dat Mandy onderschat werd.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 02:05 schreef Qi het volgende:
Ik heb juist het idee dat Andy van der Meyde erg onderschat wordt.
quote:
Hoe betrouwbaar zijn deze gegevens? Zit iemand echt iedere wedstrijd van Andy van der Meyde, voor een heel seizoen lang, met een stopwatch te bekijken? Dat lijkt me namelijk ontzettend sterk. Zeker omdat je ook nog eens aangeeft dat hij slecht scoorde t.o.v. andere Ajacieden, wat impliceert dat meerdere spelers zijn gevolgd. Waar haal je deze gegevens trouwens vandaan?
Denk je nou werkelijk dat er niet op een speler gelet wordt? Natuurlijk wordt alles tot in detail bijgehouden. Je kan het elke maandag lezen in de Telegraaf waar ze spelers punten toekennen. Jezus wake up man!
Wel een goede vraag hoe hij aan die gegevens komt. Maar dat die er zijn is erg logisch.
quote:
Rommedahl is een van de belangrijkere schakels bij PSV, en in die zin ook automatisch een goede speler voor PSV. Zelfde geldt voor Van der Meyde bij Ajax.
PSV en Rommedahl volg ik onvoldoende om daar over te oordelen. Maar Mandy was echt niet zo belangrijk.
quote:
In de Champions League was Van der Meyde inderdaad minder.
Wat zeg je nou
quote:
Het zou best kunnen dat hij bij Ajax aan z'n top zat, maar dat doet nog niets af aan het feit dat Van der Meyde een erg belangrijke speler voor Ajax was. Hij gaf veel goals & assists en hij lag goed in de groep. Kortom, een speler die je niet zomaar eventjes vervangt.
Hij heeft dan wel wat goals gemaakt maar er waren ook veel actie`s beneden de maat.
pi_12336809
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 14:32 schreef Speed1971 het volgende:
Jij beweerde dat Mandy onderschat werd.
Maar betekent dat dan automatisch dat Andy overschat wordt? Nee, natuurlijk niet.
quote:
Denk je nou werkelijk dat er niet op een speler gelet wordt? Natuurlijk wordt alles tot in detail bijgehouden. Je kan het elke maandag lezen in de Telegraaf waar ze spelers punten toekennen. Jezus wake up man!
Natuurlijk worden spelers gevolgd, dat is evident, maar het lijkt mij erg sterk dat de voltallige selectie van Ajax iedere wedstrijd, en een heel seizoen lang, op foute passes, balverlies, mislukte acties en meer van dat soort zaken wordt gecontroleerd. Ik vind het nogal naief van je dat je dit zomaar aanneemt.
quote:
Wel een goede vraag hoe hij aan die gegevens komt. Maar dat die er zijn is erg logisch.
Waarom is het zo logisch dat een voltallige selectie een heel seizoen lang, iedere wedstrijd en per speler, gecontroleerd wordt? Dat lijkt me juist erg onlogisch.
quote:
PSV en Rommedahl volg ik onvoldoende om daar over te oordelen. Maar Mandy was echt niet zo belangrijk.
De cijfers zeggen toch iets anders, nl 13 goals en 11 assists.
quote:
Wat zeg je nou
Lees het nog maar een keertje, ik prijs Andy echt niet de hemel in i.t.t. wat jij denkt.
quote:
Hij heeft dan wel wat goals gemaakt maar er waren ook veel actie`s beneden de maat.
Maar dat geef ik ook toe, ik heb nooit beweerd dat Van der Meyde wereldtop is, ik zeg slechts dat Andy erg belangrijk was voor Ajax en dat hij niet zomaar eventjes vervangen kan worden.
  zondag 10 augustus 2003 @ 15:48:52 #125
44618 Engelaartje
een wereld, een missie
pi_12336866
manchester zal nog snel moeten handelen. Als trabelsi woensdag meespeelt tegen Grazer, is hij dus niet meer speelgerechtigd voor man united om mee te spelen in CL...

gig

Ol Raijts Gereserved....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')