alvast bedankt voor de reacties
quote:Dat zou ik als vriendin niet trekken, helemaal als ik nu al pissig ben als ie erover begint.
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:33 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou zelf is een gesprek onder 4 ogen met haar moeder aankaarten. Kijk eens wat haar argumenten ervoor zijn, ze zal dit niet zomaar doen. Ze weet immers dondes goed dat der dochter 19 is.
T's toch geen klein kind die vriendin, ze is 19 en moet dit echt wel kunnen.
Ik zou een weekend/week op vakantie gaan met d'r, is dat niet iets om mee te beginnnen?
quote:ROFL, eerst met haar over hebben natuurlijk
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:38 schreef Sambal het volgende:[..]
Dat zou ik als vriendin niet trekken, helemaal als ik nu al pissig ben als ie erover begint.
anders wordter nie geneukt:+
ze moet er een goede reden voor hebben, uit haar jeugd misschien? Geen vertrouwen in de man ofzo, dus daarom mag het niet? Er zijn zoveel redenen...
Good luck,
JJ
Ze is 19.. haar ma kan haar niks meer maken.. als ze wil kan ze het huis uit en doen wat ze wil, maar ze mag niet bij haar vriendje slapen??
Heeft haar ma er ook een reden voor gegeven dan?
Wel een beetje een zielig figuur dan die ma.
quote:Neuken kan je ook overdag, samen slapen is ook leuk.
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:40 schreef supersaai het volgende:
gewoon zelf als zij der niet is ff met haar moeder gaan praten !!anders wordter nie geneukt:+
Dat hakt er altijd in bij ouders en dan zullen ze liever zeggen 'dat is wel heel snel, probeer het eens met gewoon blijven slapen' dan ook maar de kans te lopen dat het werkelijk gaat gebeuren.
Als zij spelletjes spelen, moet jij dat ook doen, maar dan slimmer!
Dan zou het goed kunnen vanwege geloof o.i.d. hoewel ik dit ook weer complete onzin vind.
Dan weet je ook de reden waarom het niet mag van haar moeder, als het om de sex gaat kan je bv. zeggen: Tja maar sex gebeurd toch niet alleen in bed ? Mochten we echt zo nodig willen dan kan dat overal op elk moment. Als haar moeder zegt dat ze haar dochter wil beschermen kan jou antwoord zijn: Maar heeft u dan geen vertrouwen in mij ? Ik wil toch ook het beste voor haar !
Kortom mij lijkt het het beste om met z'n 3-en te gaan praten.
Grtz,
Als de gelegenheid zich voordoet, maar je moet hem niet opzoeken of forceren kun je er een keertje over beginnen als ze beide aanwzg zijn, zo ben je open en weten alle partijen in een keer hoe en wat.
Succes.
[Dit bericht is gewijzigd door Sennaistop op 08-08-2003 08:49]
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:45 schreef Woessssj het volgende:
Ik vind dit wel een beetje laaG
quote:Regel 1: zolang je thuis woont, heb je de regels van de ouders te respecteren.
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:29 schreef Tyler_Durden het volgende:
Ze is 19 en woont nog bij haar ouders btw. Ik baal daar heel erg van, ik heb gewoon heel erg die behoefte om samen met haar in slaap te vallen.. Zij zou ook graag bij mij willen slapen, maar het mag dus niet, en ik kan dat niet voor haar oplossen, ze moet dat zelf met haar moeder uitpraten.
Als je gaat pushen of je er echt mee gaat bemoeien, zoals je van plan bent, komt dat de sfeer niet ten goede denk ik (maar dat kun jij bete inschatten, ik zou het in ieder geval vreemd vinden als de vriend van mijn dochter hierover zou beginnen)
quote:Dat lijkt me duidelijk, en ik herhaal; dat zou ik als vriendin niet trekken, zeker als ze al pissig is als je erover begint.
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:40 schreef EggsTC het volgende:[..]
ROFL, eerst met haar over hebben natuurlijk
DOH!!!!!
ze vind 't nu al storend dat ts de hele tijd over slapen begint, denk je dat ze 't trekt als hij 'wel even met moeders gaat praten?
Ga met je eigen moeder praten, jullie mogen toch ook niet bij jou slapen?
quote:persoonlijk zou ik zeggen dat maak ik zelf wel uit
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:33 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou zelf is een gesprek onder 4 ogen met haar moeder aankaarten. Kijk eens wat haar argumenten ervoor zijn, ze zal dit niet zomaar doen. Ze weet immers dondes goed dat der dochter 19 is.
Waarom ga je niet op kamers wonen.
Ga met elkaar op vakantie.
anyway is idd een lastig probleem en zoals iemand zei gewoon zeggen dat je van plan ben om samen te wonen is een idea
schoonmoeder
quote:In de praktijk is dat niet een goed houding om conflicten te vermijden.
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:03 schreef martijntie het volgende:[..]
persoonlijk zou ik zeggen dat maak ik zelf wel uit
ze is oud zat om dat zelf te beslissen toch
ik vind het erg moeilijk...ik zie het als dat ik haar een zetje in de rug wil geven om haar vrijheid te behalen, maar zij durft dat niet en daarom ziet ze mijn acties daarover als gepush....
Suc6 in ieder geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |