abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:29:43 #1
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_12295839
Beste mensen,
Mijn vriendin mag van haar moeder niet bij mij blijven slapen (en vice versa). haar moeder - die ik verder onwijs aardig vind en het heel goed mee kan vinden - is gewoon heel erg overprotective wat dit betreft namelijk. Ze is 19 en woont nog bij haar ouders btw. Ik baal daar heel erg van, ik heb gewoon heel erg die behoefte om samen met haar in slaap te vallen.. Zij zou ook graag bij mij willen slapen, maar het mag dus niet, en ik kan dat niet voor haar oplossen, ze moet dat zelf met haar moeder uitpraten. En daar ligt 'het 'probleem'...ze zegt "ik wil het wel doen, maar op het juiste moment...". Maar het gebeurt gewoon nooit. Bovendien heb ik het voorbeeld van haar vorige relatie, die 7 maanden duurde (wij hebben nu 6 mnd btw) en toen mocht het ook niet die gehele tijd, dus dat stemt me niet echt hoopvol. Ik weet niet wat ik moet doen, want ik ben van mening dat als zij geen actie onderneemt dat er niets gaat gebeuren, tis niet zo van als je wacht dan mag het uiteindelijk wel...dit moet je aankaarten en zonodig forceren.
Als ik er over begin van 'heb je al met je ouders gepraat' of als ik zeg dat ik het zo graag wil dan wordt ze boos of verdrietig, want zij ziet dat alsof ik haar de hele tijd zit te pushen en dat vind ze niet leuk omdat ze het zo moeilijk vind om tegen haar moeder te zeggen.. Ik denk dat ze het daarom ook niet vraagt...ze durft die confrontatie denk ik niet aan.Maarja ze wil er dus eigenlijk liever ook niet over praten, dan heeft ze zoiets van 'ja we hebben het hier nou wel genoeg over gehad, en het kan toch niet, dus waarom er over door gaan!'..en blijf ik weer met een kutgevoel zitten..
wat moet ik hier nou mee, ik kom nu misschien over als een zeurpiet die zn zin door wil drijven, maar ik denk dat dit probleem zich niet oplost door netjes braaf te wachten, en bovendien zijn er meer van dit soort dingetjes die ze niet mag, dus ik denk dat ze dit probleem moet oplossen zodat ze meer vrijheid van haar moeder krijgt...

alvast bedankt voor de reacties

It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_12295877
Ik zou zelf is een gesprek onder 4 ogen met haar moeder aankaarten. Kijk eens wat haar argumenten ervoor zijn, ze zal dit niet zomaar doen. Ze weet immers dondes goed dat der dochter 19 is.
Lambo of Rekt
pi_12295943
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:33 schreef EggsTC het volgende:
Ik zou zelf is een gesprek onder 4 ogen met haar moeder aankaarten. Kijk eens wat haar argumenten ervoor zijn, ze zal dit niet zomaar doen. Ze weet immers dondes goed dat der dochter 19 is.
Dat zou ik als vriendin niet trekken, helemaal als ik nu al pissig ben als ie erover begint.

T's toch geen klein kind die vriendin, ze is 19 en moet dit echt wel kunnen.

Ik zou een weekend/week op vakantie gaan met d'r, is dat niet iets om mee te beginnnen?

pi_12295967
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:38 schreef Sambal het volgende:

[..]

Dat zou ik als vriendin niet trekken, helemaal als ik nu al pissig ben als ie erover begint.

ROFL, eerst met haar over hebben natuurlijk DOH!!!!!
Lambo of Rekt
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:40:52 #5
35767 supersaai
Supersaaaaaaai ;)
pi_12295973
gewoon zelf als zij der niet is ff met haar moeder gaan praten !!

anders wordter nie geneukt:+

Vrouwen, het mooiste wat god heeft uitgevonden ;) maar juist zij zijn het die je zo een pijn kunnen doen ! :(
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:42:10 #6
54932 J.J.McKay
............................
pi_12295990
idd, praat eens met mams...aan de andere kant, als je dat achter je vrouwtjes rug om doet, wordt ze misschien boos....maybe met zn 3-en praten...

ze moet er een goede reden voor hebben, uit haar jeugd misschien? Geen vertrouwen in de man ofzo, dus daarom mag het niet? Er zijn zoveel redenen...

Good luck,
JJ

het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:42:15 #7
50548 wu-tang
Crazy Ass Crackhead
pi_12295994
jezus he wat een gezeik..

Ze is 19.. haar ma kan haar niks meer maken.. als ze wil kan ze het huis uit en doen wat ze wil, maar ze mag niet bij haar vriendje slapen??

Heeft haar ma er ook een reden voor gegeven dan?

Wel een beetje een zielig figuur dan die ma.

--Picture Me Rollin--
pi_12295998
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:40 schreef supersaai het volgende:
gewoon zelf als zij der niet is ff met haar moeder gaan praten !!

anders wordter nie geneukt:+

Neuken kan je ook overdag, samen slapen is ook leuk.
Lambo of Rekt
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:43:09 #9
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_12296002
Kaart eens aan om te gaan samenwonen... (ook als je het nog niet wilt)

Dat hakt er altijd in bij ouders en dan zullen ze liever zeggen 'dat is wel heel snel, probeer het eens met gewoon blijven slapen' dan ook maar de kans te lopen dat het werkelijk gaat gebeuren.

Als zij spelletjes spelen, moet jij dat ook doen, maar dan slimmer!

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_12296010
Zijn ze refo?(no offence to all the ravers Refo's in the nation)

Dan zou het goed kunnen vanwege geloof o.i.d. hoewel ik dit ook weer complete onzin vind.

Lambo of Rekt
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:45:46 #11
57819 Woessssj
Benbits&Dubbellicious
pi_12296029
Ik vind dit wel een beetje laat... helaas is dat voor iedereen anders...
pi_12296040
Wat je natuurlijk ook kan doen is met z'n drieen een gesprek aangaan. Dat je tegen je vriendin zegt dat je haar steunt ??

Dan weet je ook de reden waarom het niet mag van haar moeder, als het om de sex gaat kan je bv. zeggen: Tja maar sex gebeurd toch niet alleen in bed ? Mochten we echt zo nodig willen dan kan dat overal op elk moment. Als haar moeder zegt dat ze haar dochter wil beschermen kan jou antwoord zijn: Maar heeft u dan geen vertrouwen in mij ? Ik wil toch ook het beste voor haar !

Kortom mij lijkt het het beste om met z'n 3-en te gaan praten.

Grtz,

<<---- Just because you are paranoid, ---->>[br] <<---- it does *NOT* mean they are not out to get you ---->>
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 08:49:07 #13
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_12296059
Ik zou het laten begaan, die tijd komt vanzelf wel, met pushen bereik je niks, misschien in het begin dat je het er doorgedrukt krijgt maar wat heeft dat dan voor gevolgen als je a.s. schoonmama dit negatief ziet kan het heel onplezierig worden, ook voor je vriendin want die heeft dan een lastige keuze. Daar moet je ook rekening mee houden uiteraard

Als de gelegenheid zich voordoet, maar je moet hem niet opzoeken of forceren kun je er een keertje over beginnen als ze beide aanwzg zijn, zo ben je open en weten alle partijen in een keer hoe en wat.

Succes.

[Dit bericht is gewijzigd door Sennaistop op 08-08-2003 08:49]

And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_12296066
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:45 schreef Woessssj het volgende:
Ik vind dit wel een beetje laaG
Lambo of Rekt
pi_12296156
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:29 schreef Tyler_Durden het volgende:
Ze is 19 en woont nog bij haar ouders btw. Ik baal daar heel erg van, ik heb gewoon heel erg die behoefte om samen met haar in slaap te vallen.. Zij zou ook graag bij mij willen slapen, maar het mag dus niet, en ik kan dat niet voor haar oplossen, ze moet dat zelf met haar moeder uitpraten.
Regel 1: zolang je thuis woont, heb je de regels van de ouders te respecteren.

Als je gaat pushen of je er echt mee gaat bemoeien, zoals je van plan bent, komt dat de sfeer niet ten goede denk ik (maar dat kun jij bete inschatten, ik zou het in ieder geval vreemd vinden als de vriend van mijn dochter hierover zou beginnen)

pi_12296177
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

ROFL, eerst met haar over hebben natuurlijk DOH!!!!!

Dat lijkt me duidelijk, en ik herhaal; dat zou ik als vriendin niet trekken, zeker als ze al pissig is als je erover begint.

ze vind 't nu al storend dat ts de hele tijd over slapen begint, denk je dat ze 't trekt als hij 'wel even met moeders gaat praten?

Ga met je eigen moeder praten, jullie mogen toch ook niet bij jou slapen?

pi_12296221
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 08:33 schreef EggsTC het volgende:
persoonlijk zou ik zeggen dat maak ik zelf wel uit
ze is oud zat om dat zelf te beslissen toch
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 09:06:05 #18
20814 C_ZAR
field commander C_ZAR
pi_12296245
Ten eerste hoe oud ben jij ?

Waarom ga je niet op kamers wonen.
Ga met elkaar op vakantie.

work - buy - consume - die [br] Love me or leave me, then let be me lonely
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 09:06:50 #19
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_12296255
Ach jo heb gedult een vriend van mij heeft 3jaar iets met een Brazilianse zijn is 23 en ze mogen niet bij elkaar slapen.
Kort om zo erg is het niet heb gewoon gedult.
Ik mocht pas na een jaar bij mijn ex blijven slapen van der moeder.
Ze willen eerst "zien" dat echt om der geeft.
Hou vol en suc6.
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_12296278
mm waarom dacht ik meteen aan"bloem" en stond te zingen "even aan me moeder vragen."

anyway is idd een lastig probleem en zoals iemand zei gewoon zeggen dat je van plan ben om samen te wonen is een idea

schoonmoeder

pi_12296303
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:03 schreef martijntie het volgende:

[..]

persoonlijk zou ik zeggen dat maak ik zelf wel uit
ze is oud zat om dat zelf te beslissen toch

In de praktijk is dat niet een goed houding om conflicten te vermijden.
Het kan wel zijn dat ze volledig in haar 'recht' staat, maar uitpraten en beargumenteren lijkt me beter.
pi_12296751
Is al eerder geopperd maar waarom boek je niet een hotel in een hoofstad in europe of voor mijn part Amsterdam ofzo ? Je kunt goedkoop een kamertje krijgen via een speicale website of programma ofziets en dan ziet haar moeder in ieder geval dat er niets aan de hand is.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:44:56 #23
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_12302850
Allemaal bedankt voor jullie reacties !
ik ben zelf 24, en ik woon ook nog thuis..ben wel bezig met uit huis te gaan, maar dat kan nog wel eventjes duren, dus dat is geen optie.
Samen op vakantie gaan (al is het maar een weekendje) mag ook niet helaas, dat is dus ook een van die dingen die ze niet mag..vandaar dat ik al zei dat het niet alleen over het slapen ging, maar in het algemeen over haar vrijheid.
Daarom wil ik me ook niet mengen in een gesprek met haar moeder of een 3-gesprek, want dan gaat het straks over mij persoonlijk, en daar gaat dit niet om..tis iets tussen haar en haar moeder.
En de sex...ja natuurlijk doen we dat al, en dat weet haar moeder ook. Want op mijn verzoek hebben we ons laten testen op soa's en gebruikt ze de pil, en dat heeft ze haar moeder ook verteld, dus dat snapt ze neem ik aan ook wel dat we niet alleen handje vasthouden. Ik neem aan dat ze daardoor mij ook wel als een betrouwbare jongen zien (zeker in vergelijking met haar exen, die dit soort dingen echt niet zo serieus namen), en haar moeder kan het ook heel goed met mij vinden, ze vind het altijd heel gezellig als ik langskom en we ouwehoeren ook altijd heel makkelijk. Ik denk dan ook dat het niet aan mij persoonlijk ligt, maar gewoon dat ze het algemen idee van dat haar dochter bij een jongen blijft slapen niet prettig vind...
En ja ze is idd 19, dus het slaat nergens op, maar ze woont wel bij haar ouders en dan heeft ze idd hun te respecteren. Waarom ik daar tegen in wilde gaan is omdat ik al gezien heb dat als ik er niet achteraan zit er niets gaat gebeuren (hoe graag zij het zelf ook wil), en ik heb meerdere meisjes gesproken die dit 'probleem' ook hadden en die hebben het ook opgelost door het uiteindelijk gewoon een keer te doen.
Ik weet wel dat ze het wel eens geprobeerd heeft toen ze nog bij haar exen was om er met haar moeder over te praten, en dan ging haar moeder er een beetje omheen praten enzo..anyway, that was a long time ago.

ik vind het erg moeilijk...ik zie het als dat ik haar een zetje in de rug wil geven om haar vrijheid te behalen, maar zij durft dat niet en daarom ziet ze mijn acties daarover als gepush....

pi_12304444
Dat haar moeder het niet okay vond voor haar met een ex lang geleden te slapen komt misschien omdat ze toen toch onder de 18 was. Is het nu zo dat het niet mag omdat het toen ook niet mocht of heeft ze nu expliciet gezegd dat ze het nog steeds niet wil ? Ik snap dat je haar regels accepteerd omdat ze nog gewoon thuis woont, maar dan zou een weekendje weg wel moeten kunnen dunkt mij. Zeker gezien het feit dat jullie wel gewoon al sex hebben enzo. Even laten rusten en dan toch nog maar eens voorzichtig aankaarten. Of probeer het via haar pa, laat hem weten dat je plannen hebt voor een romantisch uitstapje maar dat dat gezien de huidige regels niet mag en dat het jullie twee toch erg leuk lijkt.

Suc6 in ieder geval.

vrijdag 8 augustus 2003 @ 16:10:09 #25
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_12304732
thnx weirdo, het is best mogelijk dat haar moeder er nu wel (meer) voor open staat, het probleem is eigenlijk dat mn vriendin nog steeds het niet durft te vragen...dus dan kunnen we nooit te weten komen wat haar moeder denkt. Ik zou al heel blij zijn als mn vriendin een keer met haar ma gaat praten...zelfs als het niet meteen iets oplevert...maar dan is het begin iig gemaakt! kijk dan mag het misschien over een half jaar bij wijze van spreken. Maar als mijn vriendin pas over een half jaar er eens over gaat beginnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')